Haha, ja, da's wel grappig dan. Wat was er daar te doen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen in DuitslandKlein wereldje
Ik moest een treinkaart hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar wat heb jij bij een kaartautomaat te zoeken?
sinds deze week hoef ik dat niet eens meer maar hoef ik enkel met de OV jaarkaart te wapperen als de conducteur voorbij wandeltquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet eens even een OV-chip die je zo roets langs de scanner haalt en klaar.
Mijn OV heeft na jaren van trouwe dienst niet veel design over, het is bijna een wit kaartje. Intensief gebruik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds deze week hoef ik dat niet eens meer maar hoef ik enkel met de OV jaarkaart te wapperen als de conducteur voorbij wandelt
maar voor NS hoef je met een OV jaarkaart (niet student) nog steeds niet in te checken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn OV heeft na jaren van trouwe dienst niet veel design over, het is bijna een wit kaartje. Intensief gebruik.. Dus dan vinden ze het nog wel leuk om te scannen.
Maar daarom willen ze nog wel scannen voor controle.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor NS hoef je met een OV jaarkaart (niet student) nog steeds niet in te checken.
wel weer voor tram/bus/metro
die eer heb ik deze week nog niet gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar daarom willen ze nog wel scannen voor controle..
Je hebt week- en weekendkaarten he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die eer heb ik deze week nog niet gehad
wel vreemd eigenlijk dat je dus voor bus/metro/tram dus wel moet in- en uitchecken terwijl je moet zo'n kaart juist nooit zwart kan reizen omdat je alle ov voor 1 jaar hebt afgekocht
ov jaarkaart = 1 jaar lang volledig vrij reizen met openbaar vervoerquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt week- en weekendkaarten he.
Wa kost da nou nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ov jaarkaart = 1 jaar lang volledig vrij reizen met openbaar vervoer
meer dan 1 maand salarisquote:
Wijn of azijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja nodig me eens uit voor een avondje wijn drinken en je weet het.
Het zijn toch gewoon beide alcoholische dranken voor wijven?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel Cosmo wel leuker is dan Breezerslet.
2.494,20 EUR excl 6% BTW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |