Leukste [homo]-tournament?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel in aanmerking voor de titel leukste jongen.
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hij krijgt wel het meeste salaris.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?
gmtaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?
Als je het niet hebt, dan niet nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef De_Directeur het volgende:
Bovendien is het not done om over geld te praten.
En minnaar op zon- en feestdagen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Sandr89 het volgende:
breezer is stuart je ex/scharrel/one nightstand???
En nog een pluspunt, hij betaalt je breezers!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En minnaar op zon- en feestdagen.
Nee hij is gierig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
En nog een pluspunt, hij betaalt je breezers!
Oh daar ben ik ook wel razend benieuwd naarquote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Sandr89 het volgende:
Vind jij jezelf gezellig? en waarom?
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja alleen als er gezellig mensen zijn.
Dit klinkt gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.
Een meevaller zie ik totaal niet als meevaller, maar als een verrassend lang uitblijven van de volgende tegenslag.
Ik vind t zielig, moet je heulmaal naar Schagen reizenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja nodig me eens uit voor een avondje wijn drinken en je weet het.
Vreeesseeelijk, gewoon lekker positief zijn joh! kom je je dag veel sneller doorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.
Een meevaller zie ik totaal niet als meevaller, maar als een verrassend lang uitblijven van de volgende tegenslag.
Ik solliciteerde ook niet naar die titel maar naar die van stalkerquote:
Daar ben jij wel goed in.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik solliciteerde ook niet naar die titel maar naar die van stalker
yep. join the club.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dit klinkt gezellig. [ afbeelding ]
Als jij wijn hebt, dan waag ik de reis wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ik vind t zielig, moet je heulmaal naar Schagen reizen
Nee, maar ik wil het nog wel eens doen. Dat instorten dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar even op een andere, meer serieuzere, noot:
En niet helemaal uit de lucht gegrepen ook: heb je wel eens meegemaakt dat iemand bij jou instortte, geestelijk?
Wat ik bedoel is dat je met een vriend een middagje op pad bent, ergens op de dag komt het gesprek op iets gevoeligs, de andere persoon vertelt over iets wat hem dwars zit of wat 'ie meegemaakt heeft, en door alle stress en spanning wat daardoor los komt stort de beste kerel daardoor totaal onverwacht ineens helemaal in. Van de altijd stoere Flip is van het ene op het andere moment ineens helemaal niets meer over.
Ik neem aan dat je toen alle tijd voor hem genomen hebt, lopende afspraken afgebeld en dat soort dingen. En hopelijk dat het de vriendschap enorm verstevigde?
kijk maar uit hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het nog wel eens doen. Dat instorten dan..
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja nodig me eens uit voor een avondje wijn drinken en je weet het.
Een colaatje graagquote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?
Just like life.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat het geen prettig iets is
Ik ben geen homo.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |