quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt pas een friso-gate als ik mijn lange knokige pianovingers om z'n lelijke verwijfde puberkippennekje wring.
Ik had hem een mailtje gestuurd met "Stijntje, wat hoor ik nou toch allemaal?" en daraop kwam een reactie "Hoezo dan? Schatjeee, hoe is het met jooouuu? Maar hoezo dan, wat heb je gehoord?"quote:
Als je zo verwijfd weet te typen moet je inderdaad gewurgd wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hem een mailtje gestuurd met "Stijntje, wat hoor ik nou toch allemaal?" en daraop kwam een reactie "Hoezo dan? Schatjeee, hoe is het met jooouuu? Maar hoezo dan, wat heb je gehoord?"
Ik was het juist net allemaal vergeten.quote:
Neem een poedel om de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was het juist net allemaal vergeten.
Poedelsquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem een poedel om de pijn te verzachten
Dat is een pony. Of dat ding uit Starwars.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Poedels. Dat kan je toch geen honden noemen.
Dit zijn honden
[ afbeelding ]
Hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is een pony. Of dat ding uit Starwars.
[Katy Perry]"You kissed a poodle and you liked it"[/Katy Perry]quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Poedels. Dat kan je toch geen honden noemen.
Overduidelijk een alpaca.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat is dit.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zonde van je lijntjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Snuiflachen!
]
Jeweetwel.. dta je zo hardop lacht, maar niete cht lacht-lacht, maar meer zo SNUIFFFFF lucht door je neus uitblaastHet is geen grinnik, het is geen lach... het is een soort van snuif-blaas.... de snuiflach
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Snuiflachen!
]
Jeweetwel.. dta je zo hardop lacht, maar niete cht lacht-lacht, maar meer zo SNUIFFFFF lucht door je neus uitblaastHet is geen grinnik, het is geen lach... het is een soort van snuif-blaas.... de snuiflach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |