Vorige week ging het allemaal goed, hopelijk dit keer wel flipperds.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn toch wel ruzies die nergens over gaan waarvan eentje gaat flippen?
nee, daar heb je toch echt John voor nodigquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze kan niet zelfstandig spijt betuigen?
wel hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto van Johndie stond er vorige week niet, toch?
Geniaal
Sinds wanneer ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh dat ken ik, die moederrol. Van mijn eigen zus, en mijn vriendin is zus van 2 broertjes en doet dat ook.. héééél irritant
dat inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat is het rare van dit programma, ik denk dat kruidkoekje dat ook bedoelt.
Met John voor je kop moet je de excuses al aannemenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dat inderdaad.
ik zie de bijdrage van die man niet. zelf kan je toch ook een bosjes bloemen sturen, geven en sorry zeggen
nee als ik iemand niet wilt vergeven dan ook niet via een of ander programmaquote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met John voor je kop moet je de excuses al aannemen
Zou je iemand om een reden als in het programma nu NOOIT vergeven?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
nee als ik iemand niet wilt vergeven dan ook niet via een of ander programmaalsof het probleem, mijn boosheid dan minder word
Toch reclame nu, ik zie hier wel wanneer het weer begint.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey het is meidentijd hier, geen voetbal
maar huh.. jij bent toch een man?? toen met je bram ava!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey het is meidentijd hier, geen voetbal
wat is dat, een bram avaquote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar huh.. jij bent toch een man?? toen met je bram ava!
ik bedoel als ik met iemand ruzie heb en ik al aangegeven heb dat ik er niets meer mee te maken wil hebben, dan wil ik dat niet. ook niet als er zon programma voor mijn neus staat.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou je iemand om een reden als in het programma nu NOOIT vergeven?
ben je aan het trollen??quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat, een bram avas
Dat is wel héél erg jaquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef kruidkoekje het volgende:
maar waarom via een programma ? kan je zelf toch ook doen..
net als "moet je me niet wat vragen"
Ik zou daar ook absoluut niet tegen kunnen. Ik heb 1 keer een flinke ruzie met mijn zus gehad, na een paar dagen was het over. Was ook meteen de laatste keer en al heel lang geleden.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jarenlang ruzie, kan ik me niet voorstellen, achtervolgt je elke dag
Nee met elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar ging ze nou met een politieagent op de vuist
Ik heb eigenlijk nooit ruzie... meestal is het boos op iemand zijn of iemand is boos op mij. ZSM uitspreken en sorry zeggen en belangrijkste: gedrag aanpassen zodat het niet meer gebeurtquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou daar ook absoluut niet tegen kunnen. Ik heb 1 keer een flinke ruzie met mijn zus gehad, na een paar dagen was het over. Was ook meteen de laatste keer en al heel lang geleden.
Ugh ik ben helemaal niet koppig. Wil gewoon geen gezeik.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben nogal koppig en dat kan weleens problemen opleveren
En er zijn geen koppige mannenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ugh ik ben helemaal niet koppig. Wil gewoon geen gezeik.
maar ben ook een vent
ik zou me dood schamen. vraag het dan gewoon zelf.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg ja
ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp volkomen dat de dochter er vandoor is gegaan.
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef roos85 het volgende:
Heeft ze nou tegen haar vriend gezegd, dat ze meer van hem hield dan van haar eigen dochter???
Alleen het spijt me zeggen toch? Ik zat heel even niet goed op te letten.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moet die dochter niet wel of niet besluiten mee te gaan naar dr moeder?
Bij die zussen sprak hij met de andere zus, die kon kiezen of ze met JOhn meeging naar dr zus.. Nu lijkt het erop of hij haar meeneemt direct naar de dochter!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen het spijt me zeggen toch? Ik zat heel even niet goed op te letten.
dochter al 4 jaar niet gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef kruidkoekje het volgende:
maar hebben die mensen zelf al sorry gezegd of niet
ja en als ze t niet wilt gaat ze weg, je word echt niet gedwongen. tis jouw leven.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij die zussen sprak hij met de andere zus, die kon kiezen of ze met JOhn meeging naar dr zus.. Nu lijkt het erop of hij haar meeneemt direct naar de dochter!
Oh bedoel je dat, zeker omdat ze in Portugal zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij die zussen sprak hij met de andere zus, die kon kiezen of ze met JOhn meeging naar dr zus.. Nu lijkt het erop of hij haar meeneemt direct naar de dochter!
Nee dit is de eerste keer, ze durven alleen met John erbij zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef kruidkoekje het volgende:
maar hebben die mensen zelf al sorry gezegd of niet
ja eigen schuld hoor. als je je kind zo verwaarloosd hebt valt het nooit meer goed te maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dochter al 4 jaar niet gezien
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
Mag John zichzelf nu een ekte excuus neger noemen?
Jawel johquote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja eigen schuld hoor. als je je kind zo verwaarloosd hebt valt het nooit meer goed te maken.
dat dus!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja eigen schuld hoor. als je je kind zo verwaarloosd hebt valt het nooit meer goed te maken.
Vroeger was hij dé belspelletjesnegerquote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef roos85 het volgende:
Mag John zichzelf nu een ekte excuus neger noemen?
Vastgeroeste spijker jijquote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
duh ik zou mijn moeder ook niet missen als zo iets gebeurtis, alleenboos zijn
meer teleurgesteld, en dat is eigenlijk nog veel ergerquote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef kruidkoekje het volgende:
duh ik zou mijn moeder ook niet missen als zo iets gebeurtis, alleenboos zijn
Moet ook met zijn tijd mee. Over 40 jaar is hij de bejaardenfluisteraar.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Derek is van babyfluisteraar naar kinderfluisteraar gegaan
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ogilvy, verschrikkelijke vent.
Als het maar geld oplevert he?
nee ervaring mee, en als je in je leven te horen krijg dat je waardeloos bent, dat vergeef je niet zomaar meer.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vastgeroeste spijker jij
Hmm zit wel wat inquote:Op donderdag 3 november 2011 21:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
nee ervaring mee, en als je in je leven te horen krijg dat je waardeloos bent, dat vergeef je niet zomaar meer.
dadelijk wordt ie nog ineens blankquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
IkJohn
Hij doet het leuk alleen is hij al iets te lang met Natasja samen, hij krijgt dezelfde trekken in zijn gezicht
en dan heeft ze groot gelijkquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zal me niet verbazen als ze niet meegaat
dus ditquote:
kan haar twijfel zeker begrijpenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef kruidkoekje het volgende:
ze kijkt wel met zon blik "ik weet het niet"
idd, lijkt me sterk dat dat kanquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat het echt helemaal goed komt.
Oiggg dan zou ik hem doenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
dadelijk wordt ie nog ineens blank
Dat verstond ik ook..quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef roos85 het volgende:
Heeft ze nou tegen haar vriend gezegd, dat ze meer van hem hield dan van haar eigen dochter???
Whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Pure broodroof voor Bert van Leeuwen dit.
jongen en meid zijn een stel. Hij heeft haar meedere keren mishandeld. Pa en ma van haar vonden dat natuurlijk niet tof. Jongen en meisje toch weer bij elkaar, zelfs trouwplannen. Hij is in behandeling wegens zijn agressieve gedrag, maar vooral schoonpa wil hem niet meer accepteren. Hij wil dus nu via dit programma het spijt me zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Stukje gemist. Iemand hele snelle samenvatting?
dus dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef L3viathan het volgende:
Sorry hoor, maar wat een dom wijf
Die vader had die gast zn poten moeten breken
Dankje. Een gozer die je dochter inelkaar slaat die zou ik ook niet meer willen zien. En die dochter begrijp ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
jongen en meid zijn een stel. Hij heeft haar meedere keren mishandeld. Pa en ma van haar vonden dat natuurlijk niet tof. Jongen en meisje toch weer bij elkaar, zelfs trouwplannen. Hij is in behandeling wegens zijn agressieve gedrag, maar vooral schoonpa wil hem niet meer accepteren. Hij wil dus nu via dit programma het spijt me zeggen.
Gozertje heeft zijn vriendin meppen verkocht. Maar ze zijn weer helemaal verliefdquote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Stukje gemist. Iemand hele snelle samenvatting?
Been there..... het beste is hard wegrennen!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef L3viathan het volgende:
Sowieso.. verhuizen van Breda naar Amsterdam.. dan spoor je gewoon niet
QFTquote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef L3viathan het volgende:
Sowieso.. verhuizen van Breda naar Amsterdam.. dan spoor je gewoon niet
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Och, die arme vader. John moet die gozer zelf een paar klappen verkopen.
Count me in!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak zou hij dat al gezegd hebben? Ik zal het nooit meer doen?
Ik had die gozer gefileerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
dit!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt he, dit heeft niks met koppigheid te maken maar met verstand en liefde voor je kind.
Oh dat heb ik niet gezien, ik heb het op de achtergrond aanstaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef VreemdeEend het volgende:
Aan die geniepige glimlach op z'n smoel bij de videoboodschap te zien; zullen we hem over een aantal jaar wel met een balkje voor z'n ogen in de krant zienn
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Echt he, dit heeft niks met koppigheid te maken maar met verstand en liefde voor je kind.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal weer goed afgelopen vanavond?
quote:
Het enige wat we wijzer zijn geworden is dat John mannen met wapperende handjes helpt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is niet waar ..de schoonvader en zijn schoonzoon ! Rene kan zijn schoonzoon niet vergeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Had het verhaal net gemist, wathad ie gedaan dan, was dat zijn zoon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:20 schreef roos85 het volgende:
Die vader kijkt niet eens naar het filmpje, en kan hem geen ongelijk geeven.
Zo'n gozer kan je beter kwijt dan rijk zijn
Het vriendje die zijn dochter heeft geslagen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had het verhaal net gemist, wathad ie gedaan dan, was dat zijn zoon?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had het verhaal net gemist, wathad ie gedaan dan, was dat zijn zoon?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
jongen en meid zijn een stel. Hij heeft haar meedere keren mishandeld. Pa en ma van haar vonden dat natuurlijk niet tof. Jongen en meisje toch weer bij elkaar, zelfs trouwplannen. Hij is in behandeling wegens zijn agressieve gedrag, maar vooral schoonpa wil hem niet meer accepteren. Hij wil dus nu via dit programma het spijt me zeggen.
Is er herhaling op tv?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
En ben blij dat ik met niemand ruzie heb in mijn familie.
Zat je meer naar de booty van die ene te kijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is zo'n saai verhaal dat ik nieteens heb geluisterd waar het over gaat.
quote:
dus datquote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Dat soort dingen moet je bedenken VOORDAT je met die drugs aan de gang gaat. Je kinderen zijn toch belangrijker dan die dope?
Mooi meisje, wel..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Taurus het volgende:
Wat een emotieloos kind, die dochter.
hallo zeg, geef dr eens ongelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Taurus het volgende:
Nee dat is ze niet. Ik begrijp het als maar goed, als je moeder je zo in de steek laat , de kinderen wegdoet om het zo maar te zeggen, dan snap ik dat je kapot bent. De een wil dan wel het contact terug de ander niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Taurus het volgende:
Hoe kun je daar over oordelen ?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:57 schreef Taurus het volgende:
Een regelmatige klant van je?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:04 schreef kruidkoekje het volgende:
de jongen op de achtergrond herken ik
zoiets denk ik bij al dat soort programma's.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Principessa het volgende:
Ik denk dat Anita inmiddels een boel wel lieve vriendinnen heeft en helemaal geen behoefte meer heeft aan dit ongeleid projectiel. Ze neemt het boeket wel aan, ze vallen elkaar snotterend in de armen om elkaar vervolgens nooit meer te zien onder het mom van 'verwatering'. Einde!
Je had gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
Nu komt het goed. 2 Keer negatief kan niet bij de comercielen.
Nee, dat denk ik niet. Die blonde laat gewoon niet meer over zich heenlopen.quote:
Misschien als ze allebei elkaar even erg missen, dan zouden ze eventueel op dezelfde voet door kunnen gaan. Maar bij deze vrouwen zie ik die gelijkheid niet..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zoiets denk ik bij al dat soort programma's.
dr zit zoveel jaar tussen. denken ze nou echt dat je zomaar verder kunt gaan waar je 25 jaar geleden bent blijven steken?
Ja die doen dat wel..Wat je op maandagavond te zien krijg..kun je later op internet terug kijken hoe het nú met de mensen is vergaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:23 schreef Principessa het volgende:
Doet het 'familiediner' dat niet?
Op basis van hoe het in het programma overkomt, natuurlijk. Meer informatie hebben jij en ik toch niet? Ik vond haar emotieloos overkomen, als het in werkelijkheid anders ligt had het programma daar meer aandacht aan moeten besteden. Dat zal me verder ook een worst zijn trouwens, wie participeert er nu aan het spijt me.quote:
Wat ik nu zie heb ik met de vader te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef Elohel het volgende:
Dat tweede verhaal vond ik maar vaag, er werd volgens mij een heeleboel niet vertelt
Das het eerste verhaal volgens mij,maar inderdaad wat zielig voor hem, waarvoor moet ie het spijt me zeggen? Heb het begin gemistquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik nu zie heb ik met de vader te doen.
Gescheiden. Na een maand nieuwe relatie met kinderen van die vrouw. Zijn lievelingetje die altijd papa's kindje was kon het niet verkroppen dat papa soms partij kiest voor de andere kindjes en volgens haar te weinig aandacht meer had voor haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Das het eerste verhaal volgens mij,maar inderdaad wat zielig voor hem, waarvoor moet ie het spijt me zeggen? Heb het begin gemist
Dat is het eerste verhaal ja, hij had haar het idee gegeven dat zij op de tweede plek kwam ( scheiding, nieuwe vriendin met twee kinderen)quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Das het eerste verhaal volgens mij,maar inderdaad wat zielig voor hem, waarvoor moet ie het spijt me zeggen? Heb het begin gemist
Meisje van 13 die moet kiezen tussen haar vader en moeder. En door een ouder zusje te horen krijgt dat ze blij is dat ze opgerot is naar haar vader.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef Elohel het volgende:
Dat tweede verhaal vond ik maar vaag, er werd volgens mij een heeleboel niet vertelt
Ja beginnend pubermeisje begreep de wereld niet meer en pa deed zo zijn best.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh nou ben blij dat het weer goed is tussen die twee, volgens mij is het een goede vent en een lieve dochter, van wat ik er van gezien heb dan
Ze zocht een vaderfiguurquote:
exact!quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gescheiden. Na een maand nieuwe relatie met kinderen van die vrouw. Zijn lievelingetje die altijd papa's kindje was kon het niet verkroppen dat papa soms partij kiest voor de andere kindjes en volgens haar te weinig aandacht meer had voor haar.
Ze moest nu de aandacht delen en kon ze niet. Zo te zien een lieve man die geen keuze had. Zij zou eigenlijk het spijt me moeten zeggen.
Zojuist op uitzendinggemist van RTL4quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er niemand gekeken vanavond?
ik vind er eigenlijk niet zo veel aan
wat een doos, die laatste. hoe vaak moet ze nog horen dat dr zus niets met haar te maken wil hebben? nog 11 jaar lang?
enough is enough
Mwah ik heb met een soortgelijke ervaring te maken (en te maken gehad), en ik snap haar eigenlijk wel. Ze vond het vooral vervelend dat ze alles met die vrouw erbij moest doen (hoewel ze dat maar 1 keer duidelijk voor de camera zei). Mijn vader is ook direct na de scheiding gaan samenwonen+trouwen en dan een gezamelijk e-mailadres, gezamelijk rekeningnummer, Telefoontjes worden door beiden beantwoord, en ze gaan altijd samen op pad. Dan ben je dus gewoon je pa kwijt, hij heeft immers z'n eigen identiteit niet meer, hij is deel van "het stel".quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
exact!
gewoon een verwend kutpubertje dat haar zin niet krijgt en stampvoetend de deur uitloopt.
Zo gek vind ik dat niet, dit had ook mis kunnen gaan, het was niet zeker dat dochterlief zou komen. Het was wel fijn dat ze er bij een vervelendere afloop was geweest om een arm om hem heen te slaan. Ze houdt zich keurig op een afstand.ervanuitgaande dat het zijn vrouw is...quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:07 schreef Bot13 het volgende:
En dan in de laatste 10 seconden zie je John praten en op de achtergrond staat die vader, met z'n twee dochters, en een blonde mevrouw op hakken. Goh, gelijk z'n vrouw er weer bij?
Weten we inderdaad niet zeker natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo gek vind ik dat niet, dit had ook mis kunnen gaan, het was niet zeker dat dochterlief zou komen. Het was wel fijn dat ze er bij een vervelendere afloop was geweest om een arm om hem heen te slaan. Ze houdt zich keurig op een afstand.ervanuitgaande dat het zijn vrouw is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |