Ik helaas welquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die laatste frets zijn altijd al niet de meest comfortabele.
Zelf kom ik toch niet voorbij de 19/20 op z'n hoogst dus dan maakt het niet uit
zet je de video's van de band erook gewoon op. Als mensen die dan via jouw kanaal kijken krijg je er mooi geld voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik een mail van Youtube dat m'n kanaal dusdanig veel views heeft dat ik er geld mee kan gaan verdienen d.m.v reclame.
Maar dan telt dan niet voor video's met gitaar covers.
IK HEB ALLEEN VIDEO'S MET GITAARCOVERS HOMO'S
Nee die wil ik gewoon netjes op de band youtube bij elkaar houden dat is wel zo fijn en geordendquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
zet je de video's van de band erook gewoon op. Als mensen die dan via jouw kanaal kijken krijg je er mooi geld voor
Nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:10 schreef Braddie het volgende:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/stuck-in-a-moment-met-sophie
Heb alleen het refrein opgenomen van het nummer met haar omdat er geen tijd was voor het hele nummer..
Reactie`s graag.
Rommelig, slechte timing, valse backings.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:10 schreef Braddie het volgende:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/stuck-in-a-moment-met-sophie
Heb alleen het refrein opgenomen van het nummer met haar omdat er geen tijd was voor het hele nummer..
Reactie`s graag.
Dit voornamelijk. Sorry man, niet je beste deze keer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 07:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Rommelig, slechte timing, valse backings.
Dit was echt précies wat ik wou zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 06:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee.
Jij neemt ook niet de moeite om naar dingen te luisteren die anderen plaatsen of om daar dan feedback op te geven. Waarom zouden we dat dan wel bij Jou doen?
Die zanger blijft zo gaaf, wat een stemquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:55 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/T6T/
Dan ook nog gelijk maar een nieuw stukje van mijn kant
Niks van te merken, erg vet weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:19 schreef Cynic het volgende:
Filmpje van het optreden van gisteren:
Was weer de eerste keer dat we samen speelden sinds december vorig jaar
wanneer komt die nieuwe plaat nou?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:19 schreef Cynic het volgende:
Filmpje van het optreden van gisteren:
Was weer de eerste keer dat we samen speelden sinds december vorig jaar
Haha vetquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef Cynic het volgende:
Het was in elk geval wel weer even leuk om te doen.
Leuke zaal ook trouwens, De Gigant. Goed voor elkaar allemaal.
Volgende week hebben we zowaar weer een optreden staan.
Op een bruiloft!
Nope. Maar kom gerust langs in de Dungeons!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Morgen nog klusjes te doen in/rond Rotterdam? Als ik toch bij genakt ben...
Je kan mn kamer stofzuigenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef The_Dean het volgende:
Morgen nog klusjes te doen in/rond Rotterdam? Als ik toch bij genakt ben...
quote:
Uiteraardquote:
Ik hoor met geluid op maximaal volume de instrumenten net. En vind er stem niet echt bij iets van Muse passen.quote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef dj0knuf het volgende:
Heb een cover opgenomen van Muse. Hij is echt *** gemasterd wat ik wel jammer vind. Maar ik heb niet echt goeie speakers om op af te mixen. Volgende keer ga ik hier meer aandacht aan besteden. Verder vind ik het wel leuk gelukt.
Graag feedback van de kenners
haha idd! Die van jou klinkt echt nice. Welk programma heb je gebruikt. En zijn die synths op de pc toegevoegd?quote:Op zondag 6 november 2011 11:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey Bibi zingt het![]()
Daar heb ik ook mijn Muse cover mee gedaan
Haha heb die mail ook al gehad ja, ik maak nu wekelijks een sketchfilmpje, misschien word het wel wat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee die wil ik gewoon netjes op de band youtube bij elkaar houden dat is wel zo fijn en geordend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door KaMo op 06-11-2011 11:32:48 ]https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Zet alles harderquote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef dj0knuf het volgende:
Heb een cover opgenomen van Muse. Hij is echt *** gemasterd wat ik wel jammer vind. Maar ik heb niet echt goeie speakers om op af te mixen. Volgende keer ga ik hier meer aandacht aan besteden. Verder vind ik het wel leuk gelukt.
Graag feedback van de kenners
Ik vind de mix eigenlijk kut, m'n project was gecrashed dus kon er niks meer in aanpassen dus de gitaar staat tever naar achter en de synth teveel op de voorgrond maarja niks aan te doen verder.quote:Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
haha idd! Die van jou klinkt echt nice. Welk programma heb je gebruikt. En zijn die synths op de pc toegevoegd?
Scheelt wel ja!quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Zo heb hem opnieuw (laten) masteren. Klinkt toch net wat beter dacht ik zo?
Wauw, toffe zangeresquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Het 'probleem' is dat je 'een pedaal' erbij wil?quote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef Braddie het volgende:
Zit met een klein probleempje...
Heb een Vox DA-5 amp, wil er een pedaal bij, geen idee welke... zit te twijfelen tussen de GT-10(Al is deze al wel een aantal jaar oud) of een Line-6 HD-500...
Iemand die mij kan helpen?..
Black Stone Cherry ook, zeker een aanrader als je van Alter Bridge houdt. Misschien wel het beste voorprogramma dat ik ooit ergens gezien heb. Ze kregen de zaal ook goed mee, waar je in veel gevallen alleen maar een "beleefdheidsapplausje" hoort, klonk het hier écht enthousiast.quote:Op maandag 7 november 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Cool man, Alter Bridge is zeker wel vet
Wat was het origineel?quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Muse.quote:
het staat er zelfs gewoon bijquote:
Ene helft in natura (afstelklusje) en andere helft komende paydayquote:
Ik weet alleen dat je Fruitypoeps heel snel moet verwijderen van je PC en Ableton of Cubase moet installerenquote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van midi mapping in FL studio ?
Ja dat dat de grootste bullshit is die op het internet rondzweeft is ook alweer algemeen bekend. Met al die programma's kan je precies hetzelfde maar dan ook preciesquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je Fruitypoeps heel snel moet verwijderen van je PC en Ableton of Cubase moet installeren
LOLquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat dat de grootste bullshit is die op het internet rondzweeft is ook alweer algemeen bekend. Met al die programma's kan je precies hetzelfde maar dan ook preciesstomme hypes en fanboys weer met hun favoriete programmas altijd
quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar ga jij lekker simpel op Internet lopen bashen
Huh? Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
Ik zeg 1 voordeel van Ableton ten opzichte van Ableton en dat is VST's
Het enige waar ik FLstudio voor nodig heb is VSTs draaien en dat doet het, wat kan Ableton dan meer met diezelfde VSTs ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
LOL
Ik ben ook ooit begonnen met Fruityloops en kwam er heel snel achter dat Fruityloops kinderspel is in vergelijking met Ableton. Ik zeg 1 voordeel van Ableton ten opzichte van Ableton en dat is VST's
Maar ga jij lekker simpel op Internet lopen bashen
Heel simpel. een nummer geproduceerd met FL studio herken je zo. Met Ableton krijg je eerder een nummer dat je eigen is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat snap ik dat mensen voorkeuren hebben, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die me daadwerkelijk de verschillen heeft uitgelegd waarom een Ableton bijvoorbeeld beter zou zijn dan een FL studio.
Het probleem met bsc is dat het snel gaat vervelen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Black Stone Cherry ook, zeker een aanrader als je van Alter Bridge houdt. Misschien wel het beste voorprogramma dat ik ooit ergens gezien heb. Ze kregen de zaal ook goed mee, waar je in veel gevallen alleen maar een "beleefdheidsapplausje" hoort, klonk het hier écht enthousiast.
Dat is echt de grootste bullshit ever, no offense hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heel simpel. een nummer geproduceerd met FL studio herken je zo. Met Ableton krijg je eerder een nummer dat je eigen is.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef KaMo het volgende:
Dean!
Gaaf idee voor de schred shed
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef KaMo het volgende:
Dean!
Gaaf idee voor de schred shed
[ afbeelding ]
Qua stad: sowieso Groningen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:20 schreef Gitaarmat het volgende:
19 november open dag Leeuwarden, en ik weet het toch nog steeds niet zeker. Opleidingen die nu op m'n lijstje staan:
-Vrijetijdsmanagement Stenden Leeuwarden
-Media en Entertainment Management Stenden Leeuwarden
-Commerciële Economie Hanzehogeschool Groningen
Groningen loopt leeg in de weekenden dat is kut. Als je daar in het weekend blijft is er veel minder te doen qua studentenshitquote:
Nouja, als je moet kiezen tussen Groningen en Leeuwarden, lijkt me de keuze snel gemaakt. Groningen is groter, een universiteitsstad (dus meer studenten), geen sluitingstijden, meer cultuur, etc., etc.Utrecht is ook leuk, maar kennelijk geen optie voor Gitaarmat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Groningen loopt leeg in de weekenden dat is kut. Als je daar in het weekend blijft is er veel minder te doen qua studentenshit
Verder ken ik leeuwarden ook niet erg goed. Zit blij in utrechtLekker centraal, das erg makkelijk
Dat vind ik dan weer niet, erg lekker om in de auto keihard op te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het probleem met bsc is dat het snel gaat vervelen.
Heb het album een tijdje op mijn telefoon gehad maar luisterde het bijna nooit. Maar het klinkt inderdaad leuk.
Ja, ik was er qua stad zelf ook al uit. Nu woon ik wel in de provincie en het is net te doen om op en neer te reizen naar Groningen zelf elke dag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, als je moet kiezen tussen Groningen en Leeuwarden, lijkt me de keuze snel gemaakt. Groningen is groter, een universiteitsstad (dus meer studenten), geen sluitingstijden, meer cultuur, etc., etc.Utrecht is ook leuk, maar kennelijk geen optie voor Gitaarmat.
Mooi dat je er een beetje uit bent. Als je het kunt lijden, zou ik zeker proberen om op kamers te gaan, dat maakt het studerende leven nog net wat leuker. Plus dat je gewoon op je fietsje naar college kunt, ipv dat je elke dag uren moet reizen. Maar goed, het is wel duurder dan thuis blijven wonen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, ik was er qua stad zelf ook al uit. Nu woon ik wel in de provincie en het is net te doen om op en neer te reizen naar Groningen zelf elke dag.
Qua studie 19 november open dag bezoeken op Stenden, maar ik lees (zoals wel een beetje verwacht) te weinig goede berichten over de baankansen als het gaat om MEM. Tuurlijk als je het echt ligt en je ervoor gaat dan zal het vast gaan lukken, maar ik heb sowieso nog genoeg andere keuzes qua opleidingen waarmee je later alsnog dezelfde kant op kan (grotendeels), zoals commerciële economie. Maar ik zie de optie om niet in februari te kunnen beginnen tot nu toe als een probleem terwijl ik beter de perfecte studie kan kiezen en tot september wachten dan overhaaste beslissingen nemen nu en in februari beginnen. Wel weet ik dat het sowieso een hbo-opleiding wordt.
Ableton heeft simpelweg veel meer mogelijkheden tot modulation... Dus ik weet niet wat FL studio dan meer heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit ever, no offense hoor
Dat ligt puur aan de persoon die ermee omgaat. Als je inderdaad FL studio en z'n standaard geluidjes die vooraan in de presets staan gebruikt okee.
quote:Imagine... Simon and Garfunkel: The harmony game
Arts series. In Jennifer Lebeau's film, Simon and Garfunkel: The Harmony Game, Paul Simon and Art Garfunkel talk openly and eloquently about an extraordinarily creative period in their career - the making of Bridge Over Troubled Water. The story behind what was to become their final album has long been shrouded in rock and roll mythology and is told in gripping detail in these rare interviews. Archive footage is used to reveal technical breakthroughs and the emotional feelings the two artists had for each other.
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat danquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ableton heeft simpelweg veel meer mogelijkheden tot modulation... Dus ik weet niet wat FL studio dan meer heeft?
Fanboys?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat dan
1. meer mogelijkheden tot modulatiequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat dan
Fuck yeah, Whiskt & Cocainequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die samples draaien vanuit VSTs en die modulatie zou ik niet weten zou je zo gelijk in kunnen hebben hoor. En die interface van FL studio mag soms wat overzichtelijker maar als je het eenmaal door hebt zit het wel lekker in elkaar.
En dat laatste is een beetje hetzelfde verhaal dat "echte" producers dan ook alleen Pro Tools of Cubase gebruiken
Maar einde discussie dan zo.
Nu weer gitaren
We gaan 3 nummers proberen goed op te nemen. Zaterdag gaan we de drums doen. Met het electronische drumstel doen we via midi met Superior Drummers als VST in een niet nader te noemen host![]()
En dan de gitaren en bas de week erop waarschijnlijk. Benieuwd hoe het gaat worden.
Dit gaan de 3 nummers worden:
Inderdaad een mooi rekkie, maar volgens mij is de zalmneus der modelling op dit moment de AXE-FXquote:
kost maar 2300 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 10:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad een mooi rekkie, maar volgens mij is de zalmneus der modelling op dit moment de AXE-FX
[ afbeelding ]
http://www.fractalaudio.com/p-axe-fx-ii-preamp-fx-processor.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |