quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef KaMo het volgende:
Dean!
Gaaf idee voor de schred shed
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef KaMo het volgende:
Dean!
Gaaf idee voor de schred shed
[ afbeelding ]
Qua stad: sowieso Groningen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:20 schreef Gitaarmat het volgende:
19 november open dag Leeuwarden, en ik weet het toch nog steeds niet zeker. Opleidingen die nu op m'n lijstje staan:
-Vrijetijdsmanagement Stenden Leeuwarden
-Media en Entertainment Management Stenden Leeuwarden
-Commerciële Economie Hanzehogeschool Groningen
Groningen loopt leeg in de weekenden dat is kut. Als je daar in het weekend blijft is er veel minder te doen qua studentenshitquote:
Nouja, als je moet kiezen tussen Groningen en Leeuwarden, lijkt me de keuze snel gemaakt. Groningen is groter, een universiteitsstad (dus meer studenten), geen sluitingstijden, meer cultuur, etc., etc.Utrecht is ook leuk, maar kennelijk geen optie voor Gitaarmat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Groningen loopt leeg in de weekenden dat is kut. Als je daar in het weekend blijft is er veel minder te doen qua studentenshit
Verder ken ik leeuwarden ook niet erg goed. Zit blij in utrechtLekker centraal, das erg makkelijk
Dat vind ik dan weer niet, erg lekker om in de auto keihard op te zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het probleem met bsc is dat het snel gaat vervelen.
Heb het album een tijdje op mijn telefoon gehad maar luisterde het bijna nooit. Maar het klinkt inderdaad leuk.
Ja, ik was er qua stad zelf ook al uit. Nu woon ik wel in de provincie en het is net te doen om op en neer te reizen naar Groningen zelf elke dag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, als je moet kiezen tussen Groningen en Leeuwarden, lijkt me de keuze snel gemaakt. Groningen is groter, een universiteitsstad (dus meer studenten), geen sluitingstijden, meer cultuur, etc., etc.Utrecht is ook leuk, maar kennelijk geen optie voor Gitaarmat.
Mooi dat je er een beetje uit bent. Als je het kunt lijden, zou ik zeker proberen om op kamers te gaan, dat maakt het studerende leven nog net wat leuker. Plus dat je gewoon op je fietsje naar college kunt, ipv dat je elke dag uren moet reizen. Maar goed, het is wel duurder dan thuis blijven wonen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, ik was er qua stad zelf ook al uit. Nu woon ik wel in de provincie en het is net te doen om op en neer te reizen naar Groningen zelf elke dag.
Qua studie 19 november open dag bezoeken op Stenden, maar ik lees (zoals wel een beetje verwacht) te weinig goede berichten over de baankansen als het gaat om MEM. Tuurlijk als je het echt ligt en je ervoor gaat dan zal het vast gaan lukken, maar ik heb sowieso nog genoeg andere keuzes qua opleidingen waarmee je later alsnog dezelfde kant op kan (grotendeels), zoals commerciële economie. Maar ik zie de optie om niet in februari te kunnen beginnen tot nu toe als een probleem terwijl ik beter de perfecte studie kan kiezen en tot september wachten dan overhaaste beslissingen nemen nu en in februari beginnen. Wel weet ik dat het sowieso een hbo-opleiding wordt.
Ableton heeft simpelweg veel meer mogelijkheden tot modulation... Dus ik weet niet wat FL studio dan meer heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit ever, no offense hoor
Dat ligt puur aan de persoon die ermee omgaat. Als je inderdaad FL studio en z'n standaard geluidjes die vooraan in de presets staan gebruikt okee.
quote:Imagine... Simon and Garfunkel: The harmony game
Arts series. In Jennifer Lebeau's film, Simon and Garfunkel: The Harmony Game, Paul Simon and Art Garfunkel talk openly and eloquently about an extraordinarily creative period in their career - the making of Bridge Over Troubled Water. The story behind what was to become their final album has long been shrouded in rock and roll mythology and is told in gripping detail in these rare interviews. Archive footage is used to reveal technical breakthroughs and the emotional feelings the two artists had for each other.
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat danquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ableton heeft simpelweg veel meer mogelijkheden tot modulation... Dus ik weet niet wat FL studio dan meer heeft?
Fanboys?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat dan
1. meer mogelijkheden tot modulatiequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat FL Studio meer heeft? Maar noem dan eens een paar concrete dingen want nu ben ik wel benieuwd wat dan
Fuck yeah, Whiskt & Cocainequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja die samples draaien vanuit VSTs en die modulatie zou ik niet weten zou je zo gelijk in kunnen hebben hoor. En die interface van FL studio mag soms wat overzichtelijker maar als je het eenmaal door hebt zit het wel lekker in elkaar.
En dat laatste is een beetje hetzelfde verhaal dat "echte" producers dan ook alleen Pro Tools of Cubase gebruiken
Maar einde discussie dan zo.
Nu weer gitaren
We gaan 3 nummers proberen goed op te nemen. Zaterdag gaan we de drums doen. Met het electronische drumstel doen we via midi met Superior Drummers als VST in een niet nader te noemen host![]()
En dan de gitaren en bas de week erop waarschijnlijk. Benieuwd hoe het gaat worden.
Dit gaan de 3 nummers worden:
Inderdaad een mooi rekkie, maar volgens mij is de zalmneus der modelling op dit moment de AXE-FXquote:
kost maar 2300 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 10:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Inderdaad een mooi rekkie, maar volgens mij is de zalmneus der modelling op dit moment de AXE-FX
[ afbeelding ]
http://www.fractalaudio.com/p-axe-fx-ii-preamp-fx-processor.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |