Black Stone Cherry ook, zeker een aanrader als je van Alter Bridge houdt. Misschien wel het beste voorprogramma dat ik ooit ergens gezien heb. Ze kregen de zaal ook goed mee, waar je in veel gevallen alleen maar een "beleefdheidsapplausje" hoort, klonk het hier écht enthousiast.quote:Op maandag 7 november 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Cool man, Alter Bridge is zeker wel vet
Wat was het origineel?quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Zo heb hem opnieuw (laten) masteren. Klinkt toch net wat beter dacht ik zo?
Muse.quote:
het staat er zelfs gewoon bijquote:
Ene helft in natura (afstelklusje) en andere helft komende paydayquote:
Ik weet alleen dat je Fruitypoeps heel snel moet verwijderen van je PC en Ableton of Cubase moet installerenquote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van midi mapping in FL studio ?
Ja dat dat de grootste bullshit is die op het internet rondzweeft is ook alweer algemeen bekend. Met al die programma's kan je precies hetzelfde maar dan ook preciesquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je Fruitypoeps heel snel moet verwijderen van je PC en Ableton of Cubase moet installeren
LOLquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat dat de grootste bullshit is die op het internet rondzweeft is ook alweer algemeen bekend. Met al die programma's kan je precies hetzelfde maar dan ook preciesstomme hypes en fanboys weer met hun favoriete programmas altijd
quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar ga jij lekker simpel op Internet lopen bashen
Huh? Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
Ik zeg 1 voordeel van Ableton ten opzichte van Ableton en dat is VST's
Het enige waar ik FLstudio voor nodig heb is VSTs draaien en dat doet het, wat kan Ableton dan meer met diezelfde VSTs ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
LOL
Ik ben ook ooit begonnen met Fruityloops en kwam er heel snel achter dat Fruityloops kinderspel is in vergelijking met Ableton. Ik zeg 1 voordeel van Ableton ten opzichte van Ableton en dat is VST's
Maar ga jij lekker simpel op Internet lopen bashen
Heel simpel. een nummer geproduceerd met FL studio herken je zo. Met Ableton krijg je eerder een nummer dat je eigen is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat snap ik dat mensen voorkeuren hebben, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die me daadwerkelijk de verschillen heeft uitgelegd waarom een Ableton bijvoorbeeld beter zou zijn dan een FL studio.
Het probleem met bsc is dat het snel gaat vervelen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Black Stone Cherry ook, zeker een aanrader als je van Alter Bridge houdt. Misschien wel het beste voorprogramma dat ik ooit ergens gezien heb. Ze kregen de zaal ook goed mee, waar je in veel gevallen alleen maar een "beleefdheidsapplausje" hoort, klonk het hier écht enthousiast.
Dat is echt de grootste bullshit ever, no offense hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heel simpel. een nummer geproduceerd met FL studio herken je zo. Met Ableton krijg je eerder een nummer dat je eigen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |