quote:
Uiteraardquote:
Ik hoor met geluid op maximaal volume de instrumenten net. En vind er stem niet echt bij iets van Muse passen.quote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef dj0knuf het volgende:
Heb een cover opgenomen van Muse. Hij is echt *** gemasterd wat ik wel jammer vind. Maar ik heb niet echt goeie speakers om op af te mixen. Volgende keer ga ik hier meer aandacht aan besteden. Verder vind ik het wel leuk gelukt.
Graag feedback van de kenners
haha idd! Die van jou klinkt echt nice. Welk programma heb je gebruikt. En zijn die synths op de pc toegevoegd?quote:Op zondag 6 november 2011 11:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey Bibi zingt het![]()
Daar heb ik ook mijn Muse cover mee gedaan
Haha heb die mail ook al gehad ja, ik maak nu wekelijks een sketchfilmpje, misschien word het wel wat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee die wil ik gewoon netjes op de band youtube bij elkaar houden dat is wel zo fijn en geordend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door KaMo op 06-11-2011 11:32:48 ]https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Zet alles harderquote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef dj0knuf het volgende:
Heb een cover opgenomen van Muse. Hij is echt *** gemasterd wat ik wel jammer vind. Maar ik heb niet echt goeie speakers om op af te mixen. Volgende keer ga ik hier meer aandacht aan besteden. Verder vind ik het wel leuk gelukt.
Graag feedback van de kenners
Ik vind de mix eigenlijk kut, m'n project was gecrashed dus kon er niks meer in aanpassen dus de gitaar staat tever naar achter en de synth teveel op de voorgrond maarja niks aan te doen verder.quote:Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
haha idd! Die van jou klinkt echt nice. Welk programma heb je gebruikt. En zijn die synths op de pc toegevoegd?
Scheelt wel ja!quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Zo heb hem opnieuw (laten) masteren. Klinkt toch net wat beter dacht ik zo?
Wauw, toffe zangeresquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef dj0knuf het volgende:
Zo heb hem opnieuw (laten) masteren. Klinkt toch net wat beter dacht ik zo?
Het 'probleem' is dat je 'een pedaal' erbij wil?quote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef Braddie het volgende:
Zit met een klein probleempje...
Heb een Vox DA-5 amp, wil er een pedaal bij, geen idee welke... zit te twijfelen tussen de GT-10(Al is deze al wel een aantal jaar oud) of een Line-6 HD-500...
Iemand die mij kan helpen?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |