Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Natalie Blair heet zequote:Op donderdag 3 november 2011 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal het van deze site altijd af: http://eyesfavecandy.tumblr.com/
EN wie pakt um?
jij bent vaagquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
random suggestie voor de volgende OP
[ afbeelding ]
Ik vond die blonde mooier van mijquote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van jou omdat ik die wel nice vond
Deze heeft wel wat met die kettingquote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond die blonde mooier van mijmaar ik dig blond ook hé
Melissa Debling was ook wel een aardige geweest
ZOu haar sowieso doen jaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Deze heeft wel wat met die ketting
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Santello het volgende:
Jongens, jullie weten niks. Als ik de mogelijkheid heb om een topic te openen ga je pas zien wat voor lekkers ik ga posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is gewoon een slechte foto.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
niet echt boeiend... beetje raar het gezicht.. en enge schouders
echte mannen wetenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slechte foto.
Ze speelde een tijdje mee in Two and a Half man, dat was elke aflevering weer volop genieten en niet om de grappen van Charlie Sheen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
rood voor Hapoel, kan nog leuk wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV![]()
Ze moeten IF Douglas halen voor 16.000.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de miljoen-muntjes grens gepasseerd![]()
Ruilen tegen een IF Elm? Oké ik hou op. Hoe doe je dat dan. continue traden?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de miljoen-muntjes grens gepasseerd![]()
ja, elke dag 3 keer een half uur ongeveer. 30 tot 40K per dag. en 160.000 match coins. Had al een tijdje virtueel een miljoen maar nu staat het er echt, is toch leukerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ruilen tegen een IF Elm. Oké ik hou op. Hoe doe je dat dan. continue traden?
ow, ik speel gewoon kut. Zal best feest zijn tegen mij te spelenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou wel eens een potje tegen jou willen spelen hoor als het kon
ja maar ik ben ook slecht dus daarom zou het wel leuk zijn. Maar helaasquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ow, ik speel gewoon kut. Zal best feest zijn tegen mij te spelen
Zouden ze voor het leuke iets op moeten verzinnen eigenlijk...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook slecht dus daarom zou het wel leuk zijn. Maar helaas
crossplatform online, sowieso. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Misschien als de PS4 en Xbox 720 komen?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden ze voor het leuke iets op moeten verzinnen eigenlijk...
Ik zou voor optie 2 gaan. Want Silvaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Okee, stel ik maak dit elftal...
Lavezzi-Messi-Sanchez
Cambiasso-Mascherano-Xabi Alonso
Wat is dan de beste optie voor de verdediging?
Optie 1:
Casillas
Ramos-Pique-Puyol-Abidal
Optie 2:
Steek
Maicon-Silva-Samuel-Taiwo
je hebt zat geld, dus ik zou denk ik voor optie 1 gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Okee, stel ik maak dit elftal...
Lavezzi-Messi-Sanchez
Cambiasso-Mascherano-Xabi Alonso
Wat is dan de beste optie voor de verdediging?
Optie 1:
Casillas
Ramos-Pique-Puyol-Abidal
Optie 2:
Steek
Maicon-Silva-Samuel-Taiwo
Kosten voor beide opties zijn ongeveer even hoog. En het wordt heel krap een goede bank samen te stellen. Messi wil ik voor ongeveer 750Ka 770K halen, dus zal nog even geduld moeten hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt zat geld, dus ik zou denk ik voor optie 1 gaan.
o, ik ben niet zo thuis meer in de Serie A markt, vorig jaar kon ik die verdediging zelfs kopen dus het is ietsjes veranderd nuquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kosten voor beide opties zijn ongeveer even hoog. En het wordt heel krap een goede bank samen te stellen. Messi wil ik voor ongeveer 750Ka 770K halen, dus zal nog even geduld moeten hebben.
Ik ga mn team: Bronze noemen. ALtijd leuk als de tegenstander denkt een makkelijk kwartiertje te gaan beleven
Altijd leuk voer: wat zou je doen met een miljoenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef laucas het volgende:
Als ik 1 miljoen coins had Toefjes, dan zou ik voor een soort van hybrid gaan met Bale - RVP - Robben en de rest mag je zelf verzinnen
In de volgende post die ik van je lees moet staan dat je van Persie hebt gekochtquote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Fuszy het volgende:
IF Elm gaat op de ps3 al richting de 50k. Als ik hem daarvoor verkoop, dan kan ik toch wel een Van persie kopen
Precies een jaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
elftallen gaan net zo lang bij me mee als vrouwen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
Santello, zei toch dat het nog gelijk zou worden
Dat sowieso. Wel weer mooi dat er veel kansen gecreëerd zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Wel jammer van de zoveel gemiste kansen.
Om terug te komen op je vraag van vanmorgen. Ik ben niet ongeslagen met ze.. verre van zelfs. Met geluk win ik 1 op 2. Dat 4231 is een schijt opstelling, je linkercam komt never ever aan de bal.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alweer 70k bij elkaar. Toch maar even Silva halen en dan is mijn team wel klaar.
Maar weer heb ik meer plezier met mijn under 80 squad. Hernandez staat nu 5 wedstrijden op 16 goals. Die kerel is echt onvoorstelbaar... Suazo staat nog maar op 7 doelpunten uit 5 wedstrijden terwijl hij op alle stats behalve dribbeling meer punten heef. Echt een bazen elftal. Zelfs CDM's Gago & Muntari hebben beiden al een doelpunt op hun naam staan.
Ik ken het, switch ook erg vaak van teams. Vorige FIFA was het zo erg dat ik op een gegeven moment 600K had door al het geswitch en hoge winsten, met nauwelijks handelen er naast. Met vrouwen doe ik wel iets langerquote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd leuk voer: wat zou je doen met een miljoenMezelf kennende heb ik nog 33 elftallen deze fifa editie hoor. elftallen gaan net zo lang bij me mee als vrouwen.
4-2-2-2 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Om terug te komen op je vraag van vanmorgen. Ik ben niet ongeslagen met ze.. verre van zelfs. Met geluk win ik 1 op 2. Dat 4231 is een schijt opstelling, je linkercam komt never ever aan de bal.
Hoe kan je nog vrolijk zijn na die pot voetbal van vanavond?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:27 schreef StijnDa het volgende:
Wat een bazenpakje, Valencia, Wright Phillips en Toivonen in een pakje
Die Valencia is al geen fuck meer waardquote:Op donderdag 3 november 2011 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan je nog vrolijk zijn na die pot voetbal van vanavond?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2011 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Philips is ook geen reet waard. Al met al misschien net je pakje eruit.
Durf er op te wedden dat er geen fix voor de disconnects in zitquote:#EA$PORTSFIFA
Big patch coming for #FIFA12... putting all the details together now. Live on PC. With MS/Sony now for testing.
Ja, qua schoten enzo had een gelijkspel het beste geweest. Maar die Cabral, gewoon keihard laag voorgeven en met geluk loopt er een spits tegenaan, of een verdediger werkt m in eigen doel, tegen jou ging ie er toevallig in. Je keeper zat er niet echt goed bij.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Kwam wel aan, moest ff iets doen na de wedstrijd
Sjezus die Cabral, hoe scoor je zo ? Was dat nou een bewust schot of een mislukte voorzet ?
Mis ik nog een penalty ook, het enige wat ik normaal wel redelijk beheers
ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
66 Amerikaanse neger-CB, da's Wynne toch? Die snelste speler in het spel?
Doodschoppenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet meer nu IF Walcott er is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die snelste speler in het spel?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Het is de ideale anti-toefjes verdediger
Dat niet eens zozeer (voor mij dan). In deze FIFA kan je met Messi door de verdediging slalommen, de man kan alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]Heb een bod van 780K op Messi gedaan. Lekker pacehoeren
Ben erg benieuwd, moet nog tegen jou voor het toernooiquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat niet eens zozeer (voor mij dan). In deze FIFA kan je met Messi door de verdediging slalommen, de man kan alles.
Hier heb je hem:quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, qua schoten enzo had een gelijkspel het beste geweest. Maar die Cabral, gewoon keihard laag voorgeven en met geluk loopt er een spits tegenaan, of een verdediger werkt m in eigen doel, tegen jou ging ie er toevallig in. Je keeper zat er niet echt goed bij.
Ennehh het was maar een vriendschappelijk potje. Als zoiets me tegen een Duitser of wat dan ook zou gebeuren en ik 3 keer een herhaling mag kijken dan pas wordt ik pas pissedPotjes tegen fokkers zijn altijd wel fun
Ja, was wel de eerste helft van de rare goals, haha. Vond de herhaling kijken te pijnlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier heb je hem:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/101216493
Deze van mij was ook wel leuk:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/101215273
Die raakte het net niet eens volgens mij. Had m liever tegen een engels kutjochie gemaakt, was ook nog eens 90e minuutquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef DutchSL het volgende:
De actie was bewust, dat het lukte was geluk want 9 van de 10 keer gaat die over of op de lat ofzo![]()
Dan had ik ook nog een goal die van de paal terug ketse, en jij had die winnende 3-2 waar ik stom met mijn goalie uit kwam en je schot tergend langzaam binnen rolde.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd, moet nog tegen jou voor het toernooi
1e tegen 2e is toch de finale, dus je kunt nog een herkanzing krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef laucas het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik Omni al zo goed als kampioen gemaakt door aan te treden met mijn 30 Plussers team. Het is een van de betere tegenstanders waar ik tegen gespeeld heb maar die 3 puntjes waren wel een beetje makkelijk voor hem. Dan maar voor de 2e plek strijden.
net nog twee potjes gespeeld, nergens last van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Wordt constant van de Ea servers afgegooidMeer mensen last van op de 360?
poorten opengooien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nah wtf is dit danBij mij vliegt die er om de minuut uit.
het zou niet uit moeten maken nee, maar zo gaan die dingen wel vaker; de meest debiele oplossing werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou niet uit moeten maken, normaal werkt het prima
+1quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wacht even met Messi kopen, Toefjes, ik moet ook nog tegen jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik zo lastig om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, speel tegen team met Real Madrid/Barcelona en kan m'n Mexicanen gewoon laten rusten. Hij heeft z'n controller al weggelegd. 45e minuut.
We need a larger trophy case.![]()
![]()
Zo zie je maar dat Messi kopen eigenlijk best een nutteloze actie isquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, speel tegen team met Real Madrid/Barcelona en kan m'n Mexicanen gewoon laten rusten. Hij heeft z'n controller al weggelegd. 45e minuut.
We need a larger trophy case.![]()
![]()
Messi + Ronaldo in voorhoede zelfs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:47 schreef Toefjes het volgende:
Zo zie je maar dat Messi kopen eigenlijk best een nutteloze actie is
Beetje het verhaal van de slechte timmerman die goed materiaal heeft, t.o.v. de goede timmerman met slecht materiaal. De goede timmerman heeft toch een beter eindproductquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Messi + Ronaldo in voorhoede zelfs.En die gast kon er echt geen zak van. Op zo'n moment denk ik wel...wat als ik dat team had gehad? 30-0?
Ik ook, daarom Messi. Dan word ik een matigequote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Der_Rudi het volgende:
Mja je moet wat als slechte timmerman zijnde.... Daar ben ik er dus helaas een van
OMG! Je hele leven!quote:Op vrijdag 4 november 2011 03:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Schrok me net kapot, wilde inloggen op de webapp. Geeft hij bij firefox het bericht dat m'n wachtwoord fout was. Ik gelijk console aanzetten, probeer ik het ondertussen met opera en daar doet hij het wel gewoon. Om de een of andere reden heeft Firefox het ww veranderd ofzo...
Dat valt nog wel mee, maar een ww is toch wel iets privé. Lijkt me behoorlijk arelaxed als iemand dat weet te achterhalen.quote:
Jup, zeker als je bij veel dingen hetzelfde wachtwoord gebruiktquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, maar een ww is toch wel iets privé. Lijkt me behoorlijk arelaxed als iemand dat weet te achterhalen.
Dat doe ik bewust niet, om bovenstaande reden. heb ooit een raar wachtwoord van EA gekregen, en dat zit gewoon in mn kop geprentquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, zeker als je bij veel dingen hetzelfde wachtwoord gebruikt
ubee modem? Heb ik lang last van gehad, klootzakkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kan gewoon geen potje spelen zonder lag atm... Klote ziggo is weer bezig ofzo, ik haal een upload van 200kb/s en een download van 60 kb/s
Jep. wat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ubee modem? Heb ik lang last van gehad, klootzakken
ruim een week zulke snelheden gehad, internet zo instabiel als de pest, werd er constant vanaf gedonderd. Weet alleen nog steeds niet waardoor het gefixt isquote:
Het is gewoon heel raar. Heb t al een keer eerder gehad en toen boze mail gestuurd en daarna was het ineens weer gefixed..quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ruim een week zulke snelheden gehad, internet zo instabiel als de pest, werd er constant vanaf gedonderd. Weet alleen nog steeds niet waardoor het gefixt is
Ja, vandaar dat ik me ook bij elke FIFA weer irriteer aan de AI en shit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Voetballen jullie zelf eigenlijk ook?
Lijkt me wel dat dat invloed heeft...
Ja, en ik erger me dan ook aan sommige debiele elementen die meer lijken op vijfde klasse dan profs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Als spits vond ik hem wat traag. Denk als opkomende spits dat hij veeel beter tot zn recht komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:07 schreef vandermar het volgende:
Van Persie blijft ook maar rond hetzelfde bedrag hangen. Dan maar 50k lappen. In ieder geval mijn favo speler binnen in FUT. Kan ik hem beter kopen als spits of als CF? 4-2-3-1 formatie of kan ik beter een andere formatie nemen?
Hoezo? Voor mij werkt dat juist omgekeerd. Sterke spits, met snelle wendbare dribbel-CF. Je speelt de spits aan en verovert op kracht wat terrein en zorgt er voor dat de CF een loopactie maakt, dan speel je in en laat je de CF rennen, dribbelen en scoren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als spits vond ik hem wat traag. Denk als opkomende spits dat hij veeel beter tot zn recht komt
nee, misschien ben ik daarom wel zo slechtquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef el-blanchito het volgende:
Ik speel zelf 4-3-3, dat zal ook uitmaken, dan is het lekker als je spits of kopsterk is, of razendsnel. Van Persie heeft dat allebei net niet. Torres dus een beter type voor mijn BPL teamquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoezo? Voor mij werkt dat juist omgekeerd. Sterke spits, met snelle wendbare dribbel-CF. Je speelt de spits aan en verovert op kracht wat terrein en zorgt er voor dat de CF een loopactie maakt, dan speel je in en laat je de CF rennen, dribbelen en scoren.
Akkoord, van Persie als eenzame spits heeft dat niet zo. Ik denk trouwens dat ik sowieso niet voor van Persie zou gaan eigenlijk. Heb op de een of andere manier het gevoel dat hij een beetje all-round is zonder uit te blinken in iets specifieks. Met bepaalde spelers weet je gewoon wat je krijgt, snelheid, fysieke kracht, dribbel, etc.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel zelf 4-3-3, dat zal ook uitmaken, dan is het lekker als je spits of kopsterk is, of razendsnel. Van Persie heeft dat allebei net niet. Torres dus een beter type voor mijn BPL team
Met 1 vs 1 seizoenen speelt van Persie echt geweldig, lekker sterk en dat schotquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Akkoord, van Persie als eenzame spits heeft dat niet zo. Ik denk trouwens dat ik sowieso niet voor van Persie zou gaan eigenlijk. Heb op de een of andere manier het gevoel dat hij een beetje all-round is zonder uit te blinken in iets specifieks. Met bepaalde spelers weet je gewoon wat je krijgt, snelheid, fysieke kracht, dribbel, etc.
Vond Nani op links prettiger dan Young, Valencia op rechts goed te doen, is maar 5K tegenwoordig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met 1 vs 1 seizoenen speelt van Persie echt geweldig, lekker sterk en dat schot. Walcott en Gervinho er naast en echt genieten. Gervinho gebruik ik dan niet eens voor de pace maar heerlijke techniek heeft hij en een aardig schot.
IK heb ongeveer 200K voor BPL team als mijn trade pils leeg is, wie moet ik dan echt hebben? Van Persie koop ik sowieso dus 50K er af. Ik heb David Luiz ook want hij is een eindbaas en Hart op goal dus nog 135K ofzo te besteden. Torres? David Silva? Nasri?
Nasri, ben je daar ook bekend mee? Ziet er ook goed uit. Ik ga denk Gervinho en Nasri halen voor op de zijkant, Van Persie CF en Torres spits. Essien dan CDM met De Jong aangezien ik toure niet meer kan betalen. Achterin Clichy, Toure, Luiz, Walker en Hart op goal. Dan nog even spelen voor een bankquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond Nani op links prettiger dan Young, Valencia op rechts goed te doen, is maar 5K tegenwoordig..
Modric zeker een aanradertje, snel en hele goede passing. Lijkt wel overal te zijnSilva is me niet echt bijgebleven, Essien ook goed te doen op je middenveld. Scoort regelmatig als hij de kans krijgt om vanaf de rand 16 te vuren.
En als je Torres koopt, koop je goals. Als je een beetje kunt Fifa'en, meer dan 1 uit 1.
Ik heb er nog nooit 1 gebouwdquote:
Dan heb je waarschijnlijk zelf een heel hoog niveauquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Liteiten het volgende:
Ik verbaas me ontzettend over het niveau van mijn tegenstanders in de finales, nog geen 1 keer echt moeite hoeven doen om een finale te winnen.
Geld ook wel een beetje voor de andere matches.
Nee, Nasri heb ik toen niet gehaald. Had voor mijn BPL 4-2-2-2 Silva en Modric, en als achtervangers VdV en Johnson IF. Maar zal zeker geen rotzooi zijn hoor Nasri. Het wemelt van de goede CAM's in de BPL.. Gerrard en Lampard zijn niet eens genoemd. Zegt genoeg over het niveau.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nasri, ben je daar ook bekend mee? Ziet er ook goed uit. Ik ga denk Gervinho en Nasri halen voor op de zijkant, Van Persie CF en Torres spits. Essien dan CDM met De Jong aangezien ik toure niet meer kan betalen. Achterin Clichy, Toure, Luiz, Walker en Hart op goal. Dan nog even spelen voor een bank
Die zijn ook extreem duur die laatste twee. En ik heb niet zo heel veel te bestedenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Nasri heb ik toen niet gehaald. Had voor mijn BPL 4-2-2-2 Silva en Modric, en als achtervangers VdV en Johnson IF. Maar zal zeker geen rotzooi zijn hoor Nasri. Het wemelt van de goede CAM's in de BPL.. Gerrard en Lampard zijn niet eens genoemd. Zegt genoeg over het niveau.
Zeker mooi. Shirts in Poolse League blinken uit in eenvoud. Heb zelf het thuisshirt van Rubin voor mn eredivisie silvers. Want Oranje. ALtijd leuk om een oranje gekleurde Arena binnen te stappenquote:
Lol.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Liteiten het volgende:
Zonde van je coins, Messi is echt een waardeloze speler in dit spel.
Ow, kutquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Liteiten het volgende:
Ja, maar dat geld ook voor ronaldo en rooney etc. Je hebt genoeg spelers die niet tot de top 10 spelers behoren maar veel goedkoper en beter zijn op de posities....quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Liteiten het volgende:
Hoe dan ook, het spel heet ultimate team, en 1 positie heb ik ultimate ingevuld (binnen het haalbare, 3 miljoen voor een IF Messi is niet te doen). Game onquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld ook voor ronaldo en rooney etc. Je hebt genoeg spelers die niet tot de top 10 spelers behoren maar veel goedkoper en beter zijn op de posities....
Ik vind het nice, je zei ook tijd geleden dat je voor ronaldo en messi ging en dit is al en hele stapquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het spel heet ultimate team, en 1 positie heb ik ultimate ingevuld (binnen het haalbare, 3 miljoen voor een IF Messi is niet te doen). Game on
Nu nog Silva en Maicon binnenhalen voor de basis, en dan de bank vullen. Vind ik persoonlijk het minst leuke om te doen, de bankvulling halen. Dan zal ik morgen aan de slag kunnen, want vanavond sociaal doen. Ennehhh Ronaldo ga ik binnenkort voor beginnen. Zal ik weer aan het traden moeten slaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het nice, je zei ook tijd geleden dat je voor ronaldo en messi ging en dit is al en hele stap
heeft ie toch niet nodig met die spelers voorin? Cambiasso en xabi alonso zijn beiden ook echt wel goede spelers en mascherano kan de rot klusjes oplossen. (Verdedigen dus)quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Toefjes, zet eens wat neer op het middenveld dat ook daadwerkelijk iets kan
Suggesties? Coins zijn op, en er staat nu gewoon een ijzeren gordijn, met straks daarachter nog een ijzeren gordijn... Kaka is toch kut deze fifa ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Toefjes, zet eens wat neer op het middenveld dat ook daadwerkelijk iets kan
Hoeveel teams heb je nu?! Ik denk dat ik en ziek elftal neer zou zetten als ik mijn bpl en franse team zou verkopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu nog Silva en Maicon binnenhalen voor de basis, en dan de bank vullen. Vind ik persoonlijk het minst leuke om te doen, de bankvulling halen. Dan zal ik morgen aan de slag kunnen, want vanavond sociaal doen. Ennehhh Ronaldo ga ik binnenkort voor beginnen. Zal ik weer aan het traden moeten slaan
Nee. Messi is kut in deze FIFA.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Suggesties? Coins zijn op, en er staat nu gewoon een ijzeren gordijn, met straks daarachter nog een ijzeren gordijn... Kaka is toch kut deze fifa ?
Wil je per se sanchez? En wat wordt je achterhoede?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Suggesties? Coins zijn op, en er staat nu gewoon een ijzeren gordijn, met straks daarachter nog een ijzeren gordijn... Kaka is toch kut deze fifa ?
Ow?quote:
Ga ook di maria halen, om het nog argentijnser te maken. En die mogen het uitvechten die 2.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wil je per se sanchez? En wat wordt je achterhoede?
Geen Chiellini?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ook di maria halen, om het nog argentijnser te maken. En die mogen het uitvechten die 2.
Achterhoede wordt: Taiwo-Silva-Samuel-Maicon.
Hejoh je moet die link niet binnen een halfuur weer verwijderen, zo kunnen heel veel mensen je team niet zien!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Ladys and gentelman.... We got him!
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hrciGeL5bbT2d
![]()
![]()
![]()
Ohja, had ik verwijderd voor de eredvisie silvers...quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hejoh je moet die link niet binnen een halfuur weer verwijderen, zo kunnen heel veel mensen je team niet zien!
Hoeveel chem wil je hebben? Silva en Cambiasso spelen ook in de Serie A. Dus dat heeft allemaal wel 9 chem. Alleen Mascherano niet maar ik zou liever Mascherano inruilen dan Chiellini.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, had ik verwijderd voor de eredvisie silvers...
Zal een nieuwe maken ...
Chiellini als het budget het toelaat voor de bank. (Silva is baas, Samuel voor de chemistry met cambiasso en Macherano)
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#idc3OoylbbT3f
Verbeekquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal een nieuwe maken ...
Chiellini als het budget het toelaat voor de bank. (Silva is baas, Samuel voor de chemistry met cambiasso en Macherano)
ga je Dani Alves RB halen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal een nieuwe maken ...
Oog voor detailquote:
Ga ik financieel niet meer trekken, het einde van mn coins raakt in zichtquote:
dat wordt sparenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik financieel niet meer trekken, het einde van mn coins raakt in zichtWel jammer he, dat Messi een kutspeler is
Inderdaad. Kan je coins beter in andere spelers steken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik financieel niet meer trekken, het einde van mn coins raakt in zichtWel jammer he, dat Messi een kutspeler is
Je moet niet serieus op hem ingaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef n0ir het volgende:
Als je een beetje goed in de dribbel bent is Messi een zieke speler waar je dingen mee kan die met geen een ander kunnen.
Ja. Mint is goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Zonet een heerlijk potje gehad, leuke tegenstander ook. Bijna alles lukte. Eindstand 3-2 voor mij. Stuur 'm een berichtje: Well played! Very good game.
Krijg ik dit terug: "YOU'RE FUCKING MINT AND GOOD TEAM" + vriendenverzoek..
Wat houdt Mint in? Ik ben wel goed in Engels, maar dit ken ik niet.Is het positief?
Gast, messi is zo kut dat zelfs manolev beter is in de spits.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vela is beter dan Messi in het spel.
Ik heb met Krasic gespeeld, maar kon daar niet zo lekker mee spelen als bijvoorbeeld George op Silver niveau.. IF Boateng is wel een hele leuke suggestie trouwensquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef DannyDeko het volgende:
@Toefjes, volgens mij kan je gewoon een RW nemen die niet linkt met Messi, maar wel een dubbele heeft met die daaronder. Denk dat ie dan 8 chem heeft ofzo. Maar dan heb je wel meer opties.
Lavezzi, Messi, Krasic
IF Boateng, Cambiasso, IF Marchisio
Taiwo - Silva - Chiel - Maicon
Denk dat messi en krasic in dit geval beide 8 chem halen?
Oh raar, ik kan in 12 veel meer met krasic dan in 11. Hij maakt echt alles af, ook heel beheerst met z'n (verkeerde) linker been.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb met Krasic gespeeld, maar kon daar niet zo lekker mee spelen als bijvoorbeeld George op Silver niveau.. IF Boateng is wel een hele leuke suggestie trouwens
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef OmniRocket het volgende:
leukste aan Oar.... elke keer als hij scoort staat er T. Oar... klinkt als TOOORRRRRR!!!!
Dit had je ook in deel #36 gepost XDquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef OmniRocket het volgende:
leukste aan Oar.... elke keer als hij scoort staat er T. Oar... klinkt als TOOORRRRRR!!!!
Haha had toen deze pagina aan favorieten toegevoegd nu kom ik elke keer daar terecht XDquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knap dat je dat nog kan herinneren 39 delen later.
vond het een matige film, wel grappig op zich maar.. o wacht spoilers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond echt voetbal kijken, naar de bios, All Stars 2
linkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha had toen deze pagina aan favorieten toegevoegd nu kom ik elke keer daar terecht XD
Das geen doen met alle pace. Had het in 11 wel, speelde ik achterin met Evra Vidic Richards. Dat was wel goed te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef el-blanchito het volgende:
Speelt iemand hier ook 3-5-2?
ik speel het nu, en het bevalt zeer goed
Het is niet mijn post waar ik naar zoek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trage. en ik zat nog wel ingame
Ja, goede dribbel ook en snel. Maar ik speel nu alleen nog maar 4-1-2-1-2 en in twee spitsensysteem is het gewoon een beest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lijkt Vela jouw geschikt in een 4-4-1-1 als CF?
ben je waarschijnlijk overboden, door een bug in een update lijkt het alsof je de veiling gewonnen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon overboden. Tamelijk kut.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:13 schreef Pobberd het volgende:
Ik heb Wijnaldum gekocht en nog 2 spelerscontracten. Ze staan nu bij de volglijst, alleen ik krijg ze niet naar mijn club gestuurd. Ik kan wel op ze bieden, terwijl ze al van mij zijn. Dus ik heb een keertje geboden en toen zei die iets over een error.
Heeft nog iemand dit gehad?
Is dan erg kut ja. Kan ik ze wel nog weg krijgen bij volglijst? Want als ze daar blijven staan word ik daar ook gek van denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben je waarschijnlijk overboden, door een bug in een update lijkt het alsof je de veiling gewonnen hebt, maar in werkelijkheid ben je gewoon overboden. Tamelijk kut.
Als het goed is wel? paar keer naar je volglijst gaan en terug gaan, op een gegeven moment krijg je de optie "remove expired items"quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Is dan erg kut ja. Kan ik ze wel nog weg krijgen bij volglijst? Want als ze daar blijven staan word ik daar ook gek van denk ik.
Dat van die 'remove expired items' is toch alleen maar als je overboden bent? Aangezien Wijnaldum wél als mijn speler wordt gezien, terwijl zoals jij al zei het waarschijnlijk gewoon een bug is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het goed is wel? paar keer naar je volglijst gaan en terug gaan, op een gegeven moment krijg je de optie "remove expired items"
Met traden doe ik nu altijd in de laatste 15 secondes constant naar watchlist en weer terug, en weer naar de watchlist. Dan zie je namelijk wel of je overboden bent. Triest dat het zo moet met zon meesterlijk spel..
Het ergste is dat ik die fout regelmatig maak hier op het forum :p. Gelukkig alleen op het forum.quote:
Waar speelt ie?! Silver of Gold?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Wynne is trouwens een extreem beest, fucking snel en fucking sterk.
Heb jij die?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Wynne is trouwens een extreem beest, fucking snel en fucking sterk.
Silver, MLS, 96 pace. CBquote:
Morgen PA3!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanavond sociaal ga doen.
Pics van deze zoey? (Tenzij het Eddy isquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja gezellig hehalf 8 bij zoey trouwens, maar dat terzijde.
nee dat wil je niet. Ik denk ook niet dat zij het kan waarderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pics van deze zoey? (Tenzij het Eddy is)
Woont Zoey in Leiderdorp of Leiden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja gezellig hehalf 8 bij zoey trouwens, maar dat terzijde.
HAHA!!! Met Laurens in Rome!quote:
Leiden. En godverdomme Wouterquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Woont Zoey in Leiderdorp of Leiden?
Zo ongeveer heb ik er al 2 gemaakt vandaag, alhoewel ik ze wel zelf afronde.. eerste wou zijn speler wegrammen maar keeper ging ook voor bal, kreeg precies in mijn voeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:24 schreef Toefjes het volgende:
2e goal nog triester. keeper gaat naar de bal maar zijn verdediger ook. Keeper wilt bal pakken maar valt over verdediger. verdediger staat op en valt over keeper, en werkt de bal in zn eigen doel. Resultaat een 2-1 overwinning
Haha nu weten we je te vindenquote:
Dat was al lang bekend hoor.quote:
Was een grap heaquote:
I was being sarcastic son.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was een grap heaMaar je reactie op het plaatsen ervan
Haha en dat kan ik hier opmerkenquote:
Opzich wel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha en dat kan ik hier opmerken....
nPower One als goed is... Ik wil gewoon een goede championship teamquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
Voor die British Isles Cup, moest je daar nou 5 spelers van de nPower Championship of van nPower League One?
Als het goed is heb ik niks aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
nPower One als goed is... Ik wil gewoon een goede championship team
Haha ik ben te lui om mijn xbox weer aan te zetten dus laat het aan jou overquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik niks aanMoet zekerheid hebben voor ik mn zuurverdiende coins spendeer
Waarom denk je dat ik het vraagquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha ik ben te lui om mijn xbox weer aan te zetten dus laat het aan jou over
Zet gewoon je xbox of ps3 uit nerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef Vijf_voor het volgende:
En weer vast tijdens het loading screen. en omdat het een finale is willen we beide niet quitten. Daar gaat mn fifa avond
nPowerLeague 1quote:
Wat is de challenge?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hebben jullie die challenge van Arsenal - Chelsea al gedaan? Ik ben al voor de 30e keer opnieuw begonnen.Kom niet verder dan 3-4.
Je moet met 2 doelpunten verschil winnen van Chelsea met nog maar 7 minuten op de klok. Bij stand 3-3. Op World Class.quote:
Wat is daar epic aan? Je keeper kan online nooit rood krijgen..Overkomt mij echt wel zoooo vaak dat ik langs de keeper ga en wordt neergehaald..echt lelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik sta 2-1 voor, 90e minuut hij alleen op mijn keeper af. Keeper haalt hem buiten de 16 neer en is het een vrije trap maar geen rood. Hoe epic.
van die waardeloze experience points waarmee je dan een level omhoog kanquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef n0ir het volgende:
Krijg je nog iets als je een challenge hebt gehaald?
Daarom vond ik het ook epicquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is daar epic aan? Je keeper kan online nooit rood krijgen..Overkomt mij echt wel zoooo vaak dat ik langs de keeper ga en wordt neergehaald..echt lelijk
quote:
Kandji en Harrisquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:11 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dE7uyM69bbUeG
Op papier de sterkste opstelling, moet er nog mee spelen dus er zal wel wat veranderen.
klopt, als ik weer geld heb ga ik ook wel silver squad maken denkquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij hebt toch MLS Bronze's? Ik kon die Silvers echt niet links laten liggen.
je schiet zelf gewoon niet goed genoeg dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel nu echt zo'n rukpot. Geen enkiele bal wordt goed geschoten terwijl ik volledig overwicht heb. Bizar. Zo duidelijk gescript. Twee keer paal nu al.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je schiet zelf gewoon niet goed genoeg dan.
Had ik net ook, 4x op de lat en zijn keeper een 9,8quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel nu echt zo'n rukpot. Geen enkiele bal wordt goed geschoten terwijl ik volledig overwicht heb. Bizar. Zo duidelijk gescript. Twee keer paal nu al.
Hij gaat dit weekend weer verdedigers rapen (figuurlijk)quote:
Typen tijdens het spelen is ook niet goed voor je spel heaquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja hoor penalties nu. Hele wedstrijd die gast zoekgespeeld.Duik goede kant, bal door benen van mn keeper.
Weer goede kant, weer eronderdoor.
Die van mij schiet over.
Wat een ongelofelijke onzin dit. Kutscript. En ja hoor 3-4 na penalties. Wat een...
Haha, nee maar het maakte niet uit. Zelfs uitgespeelde kansen die ik normaliter 99% van de keren inknal, gingen mis of tegen de keeper aan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Typen tijdens het spelen is ook niet goed voor je spel hea
Daarom speel uk laatste dAgen meer met mijn pro, vorige week ook een pot, speel tegenstander 80 min helemaal zoek, sta 3-0 voor. Ineens krijgt hij 3 keer achter elkaar na kansloos balverlies van mijn kant door rare pass ipv mijn bedoeling, counter, en goal tegen 3-3 dus. Vervolgens na penals verliezenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja hoor penalties nu. Hele wedstrijd die gast zoekgespeeld.Duik goede kant, bal door benen van mn keeper.
Die van mij schiet over.
Wat een ongelofelijke onzin dit. Kutscript. En ja hoor 3-4 na penalties. Wat een...
Ik speel met Essien en Mikkel vind het wel goed zo af en toe afwisselen met ramiresquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef vandermar het volgende:
Yaya toure, must have voor BPL squad?
TYFUSSPEL!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die van mij schiet over.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu weer iemand met heel Barca tegen mijn Mali-gasten en toch elke herhaling kijken en met Messi het halve veld overrennen. Wat een ongelofelijke teringlul dit. Echt niet normaal. Met Messi het hele veld overrennen bij doelpunt. En dat lukt, want Messi heeft pace.
Niet met bier erbij. Bier en fifa is slechte combiquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu weer iemand met heel Barca tegen mijn Mali-gasten en toch elke herhaling kijken en met Messi het halve veld overrennen. Wat een ongelofelijke teringlul dit. Echt niet normaal. Met Messi het hele veld overrennen bij doelpunt. En dat lukt, want Messi heeft pace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |