Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Natalie Blair heet zequote:Op donderdag 3 november 2011 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal het van deze site altijd af: http://eyesfavecandy.tumblr.com/
EN wie pakt um?
jij bent vaagquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
random suggestie voor de volgende OP
[ afbeelding ]
Ik vond die blonde mooier van mijquote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van jou omdat ik die wel nice vond
Deze heeft wel wat met die kettingquote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond die blonde mooier van mijmaar ik dig blond ook hé
Melissa Debling was ook wel een aardige geweest
ZOu haar sowieso doen jaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Deze heeft wel wat met die ketting
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Santello het volgende:
Jongens, jullie weten niks. Als ik de mogelijkheid heb om een topic te openen ga je pas zien wat voor lekkers ik ga posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is gewoon een slechte foto.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
niet echt boeiend... beetje raar het gezicht.. en enge schouders
echte mannen wetenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slechte foto.
Ze speelde een tijdje mee in Two and a Half man, dat was elke aflevering weer volop genieten en niet om de grappen van Charlie Sheen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
rood voor Hapoel, kan nog leuk wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef DutchSL het volgende:
PSV![]()
Ze moeten IF Douglas halen voor 16.000.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de miljoen-muntjes grens gepasseerd![]()
Ruilen tegen een IF Elm? Oké ik hou op. Hoe doe je dat dan. continue traden?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de miljoen-muntjes grens gepasseerd![]()
ja, elke dag 3 keer een half uur ongeveer. 30 tot 40K per dag. en 160.000 match coins. Had al een tijdje virtueel een miljoen maar nu staat het er echt, is toch leukerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ruilen tegen een IF Elm. Oké ik hou op. Hoe doe je dat dan. continue traden?
ow, ik speel gewoon kut. Zal best feest zijn tegen mij te spelenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou wel eens een potje tegen jou willen spelen hoor als het kon
ja maar ik ben ook slecht dus daarom zou het wel leuk zijn. Maar helaasquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ow, ik speel gewoon kut. Zal best feest zijn tegen mij te spelen
Zouden ze voor het leuke iets op moeten verzinnen eigenlijk...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook slecht dus daarom zou het wel leuk zijn. Maar helaas
crossplatform online, sowieso. Maar dat gaat hem niet worden denk ik. Misschien als de PS4 en Xbox 720 komen?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden ze voor het leuke iets op moeten verzinnen eigenlijk...
Ik zou voor optie 2 gaan. Want Silvaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Okee, stel ik maak dit elftal...
Lavezzi-Messi-Sanchez
Cambiasso-Mascherano-Xabi Alonso
Wat is dan de beste optie voor de verdediging?
Optie 1:
Casillas
Ramos-Pique-Puyol-Abidal
Optie 2:
Steek
Maicon-Silva-Samuel-Taiwo
je hebt zat geld, dus ik zou denk ik voor optie 1 gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Okee, stel ik maak dit elftal...
Lavezzi-Messi-Sanchez
Cambiasso-Mascherano-Xabi Alonso
Wat is dan de beste optie voor de verdediging?
Optie 1:
Casillas
Ramos-Pique-Puyol-Abidal
Optie 2:
Steek
Maicon-Silva-Samuel-Taiwo
Kosten voor beide opties zijn ongeveer even hoog. En het wordt heel krap een goede bank samen te stellen. Messi wil ik voor ongeveer 750Ka 770K halen, dus zal nog even geduld moeten hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt zat geld, dus ik zou denk ik voor optie 1 gaan.
o, ik ben niet zo thuis meer in de Serie A markt, vorig jaar kon ik die verdediging zelfs kopen dus het is ietsjes veranderd nuquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kosten voor beide opties zijn ongeveer even hoog. En het wordt heel krap een goede bank samen te stellen. Messi wil ik voor ongeveer 750Ka 770K halen, dus zal nog even geduld moeten hebben.
Ik ga mn team: Bronze noemen. ALtijd leuk als de tegenstander denkt een makkelijk kwartiertje te gaan beleven
Altijd leuk voer: wat zou je doen met een miljoenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef laucas het volgende:
Als ik 1 miljoen coins had Toefjes, dan zou ik voor een soort van hybrid gaan met Bale - RVP - Robben en de rest mag je zelf verzinnen
In de volgende post die ik van je lees moet staan dat je van Persie hebt gekochtquote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Fuszy het volgende:
IF Elm gaat op de ps3 al richting de 50k. Als ik hem daarvoor verkoop, dan kan ik toch wel een Van persie kopen
Precies een jaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
elftallen gaan net zo lang bij me mee als vrouwen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
Santello, zei toch dat het nog gelijk zou worden
Dat sowieso. Wel weer mooi dat er veel kansen gecreëerd zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Wel jammer van de zoveel gemiste kansen.
Om terug te komen op je vraag van vanmorgen. Ik ben niet ongeslagen met ze.. verre van zelfs. Met geluk win ik 1 op 2. Dat 4231 is een schijt opstelling, je linkercam komt never ever aan de bal.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alweer 70k bij elkaar. Toch maar even Silva halen en dan is mijn team wel klaar.
Maar weer heb ik meer plezier met mijn under 80 squad. Hernandez staat nu 5 wedstrijden op 16 goals. Die kerel is echt onvoorstelbaar... Suazo staat nog maar op 7 doelpunten uit 5 wedstrijden terwijl hij op alle stats behalve dribbeling meer punten heef. Echt een bazen elftal. Zelfs CDM's Gago & Muntari hebben beiden al een doelpunt op hun naam staan.
Ik ken het, switch ook erg vaak van teams. Vorige FIFA was het zo erg dat ik op een gegeven moment 600K had door al het geswitch en hoge winsten, met nauwelijks handelen er naast. Met vrouwen doe ik wel iets langerquote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd leuk voer: wat zou je doen met een miljoenMezelf kennende heb ik nog 33 elftallen deze fifa editie hoor. elftallen gaan net zo lang bij me mee als vrouwen.
4-2-2-2 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Om terug te komen op je vraag van vanmorgen. Ik ben niet ongeslagen met ze.. verre van zelfs. Met geluk win ik 1 op 2. Dat 4231 is een schijt opstelling, je linkercam komt never ever aan de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |