Dat was bril-jant!quote:
Ik heb juist het idee dat de twins winnen, zelfs als ze het telefoonboek zouden zingenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef grazz het volgende:
Het lijkt me echt nog geen gelopen race voor de twins, want Mistaken en Mercy zijn ook 2 goede liedjes. Het zijn in elk geval mijn favorieten! Jedward heeft een leuk nummer, in elk geval niet zo'n horror lied als vorig jaar, maar het klinkt ook als een lied dat al wat jaartjes op de plank gelegen heeft.
Tenminste, neem aan dat ie Andrew ipv Manfred bedoelt?twitter:escforums twitterde op donderdag 09-02-2012 om 20:32:30Ireland: mixed opinions on the 5 songs on the forum but Manfred Mann seems to be overall the most popular choice. Bit.ly/wJORXu #Eurovision reageer retweet
Manfred zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goh, ze delen mijn smaakTenminste, neem aan dat ie Andrew ipv Manfred bedoelt?twitter:escforums twitterde op donderdag 09-02-2012 om 20:32:30Ireland: mixed opinions on the 5 songs on the forum but Manfred Mann seems to be overall the most popular choice. Bit.ly/wJORXu #Eurovision reageer retweet
Ierland zit financieel niet zo lekker, misschien zijn ze wel doodsbenauwd dat ze volgend jaar het hele zooitje voor de 8e keer moeten gaan organiseren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Maar hebben jullie ergens ook het idee dat we in de maling worden genomen en dat de echte nummers nog moeten komen ofzo?Dit? Ierland? De vijf beste nummers???
Clipje doet het niet, is geblokkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Clipje doet het niet, is geblokkeerd.
Dit is gewoon echt onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
Kon me vorig jaar ook goed herinneren dat iedereen zo idolaat en enthousisast was over de 3J's,
Vind Waterline goed in elkaar zitten, mag dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef UltraR het volgende:
Vind het he-le-maal niets.
[..]
Dit is gewoon echt onzin.
Dat denk ik ook, dat ze door gaan en dat het door hun fans gedeeltelijk komt, ongeacht wat ze gaan zingen. Ik denk echter wel dat het wéér zo'n huppeldansje en wéér de pakjes worden, ik heb dat nu wel gezien zeg maar. Liedje is best leuk verder.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef hunter2011 het volgende:
Dit gaat zeker naar de finale, hun pr/marketing machine zal daar zeker aan toe bijdragen.
Daarnaast is het ook echt een goed liedje.
Daar hebben we het Joan topic voorquote:Eerlijk gezegd ben ik juist niet zo enthousiast over de Nederlandse inzending., wellicht ben ik de enige.
Kon me vorig jaar ook goed herinneren dat iedereen zo idolaat en enthousisast was over de 3J's, hoop dat het met Joan Franka wat beter zal vergaan, het lijkt me een aardige meid met een liedje wat me gewoon niet aanspreekt.
... met hun twittermaniequote:Ierland daarentegen gaat door, daar ben ik 100% van overtuigd, daar zorgen ze zelf echt wel voor!
Dat mag hoor... of Raffaella's liedje een grotere kans had gemaakt, ik denk van niet. Ik vond het nogal schreeuwerig. 't zag er niet alleen uit als een krolse kat.. het klonk ook zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vind Waterline goed in elkaar zitten, mag dat?
Overigens geloof ik wel dat Raffaela's liedje een grotere kans op een finale-plek zou hebben dat "you and me".
Met of zonder stoeipakje.
Maar we zullen het zien in mei.
En nogmaals ik gun het uiteraard Joan wel, maar toch denk ik dat het dit jaar weer niet gaat lukken.
Ik ook, ik kan ze nu echt serieus nemen als artiesten. Het is gewoon een prima nummer, in tegenstelling tot hetgeen ze vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit liedje Waterline eigenlijk leuker dan Lipstick... het is veel meer een echte song... ben benieuwd of Europa er nog een keer intrapt
thanks, vergetenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Greys het volgende:
Je kunt gewoon alleen het youtube linkje plakken
Dan doet ie het al.
Wel stiekem een beetje schandalig dat Jedward tot twee keer toe aan Joan vraagt wie ze is...quote:Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef hunter2011 het volgende:
Jedward interviewt Joan Franka
Onduidelijk hoe Joan Jedward vindt, LOL
't Life4You optreden van Jedward was hilarisch en 100% ADHD, zelfs Carlo & Irene waren na afloop doodmoe.
Optreden op de tafel
Hmm, misschien bewust om een beetje te jennen of zo, bij Jedward weet je dat nooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel stiekem een beetje schandalig dat Jedward tot twee keer toe aan Joan vraagt wie ze is...
Aangezien zij de 'host' van dat event was, aangezien het in Nederland was.
Dan hoor je als interviewers () wel te weten wie iemand is...
Wat slecht gezongen ....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ook wel snel weg zijn, maar voorlopig nog even te zien.
Ook lekker handig, donker pakje aandoen met een overwegend donkere achtergrond.![]()
Och, denk persoonlijk dat Joan niet arrogant is, maar het is de manier hoe ze soms kijkt en praat dat sommige mensen misschien denken dat ze arrogant is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 05:09 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
@ Greys: heb de hele topic gelezen, maar een ding is zeker: jij snapt niets van de Engelse/Ierse humor. Ierland neemt het Songfestival niet (meer) serieus, en terecht. Ik kijk het elk jaar en geniet van het circus waarvan de uitslag al bekend is. Zweden wint namelijk dit jaar.
Ze hebben Joan gewoon lopen stangen, ze zien dat ze geen respect heeft voor Jedward, en ze zijn gewoon erg goed er in om je dan in 'gijzeling' te nemen en flink wat lol te trappen. Ik hoop daarom dat Joan met 0 puntjes naar huis mag, want ze is wat 'arrogant'. Enfin: de titel dat Jedward met 'het winnende liedje' aan komt zetten is gewoon puur sarcasme. Het doet me denken aan dit nummer, overigens een heel goed jaar was dat in 2006.
Vind dit een beetje een vreemde reactiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 05:09 schreef hetgoedevanhetleven het volgende:
@ Greys: heb de hele topic gelezen, maar een ding is zeker: jij snapt niets van de Engelse/Ierse humor. Ierland neemt het Songfestival niet (meer) serieus, en terecht. Ik kijk het elk jaar en geniet van het circus waarvan de uitslag al bekend is. Zweden wint namelijk dit jaar.
Ze hebben Joan gewoon lopen stangen, ze zien dat ze geen respect heeft voor Jedward, en ze zijn gewoon erg goed er in om je dan in 'gijzeling' te nemen en flink wat lol te trappen. Ik hoop daarom dat Joan met 0 puntjes naar huis mag, want ze is wat 'arrogant'. Enfin: de titel dat Jedward met 'het winnende liedje' aan komt zetten is gewoon puur sarcasme. Het doet me denken aan dit nummer, overigens een heel goed jaar was dat in 2006.
Kijkcijfers, spannend! Jedward doet het gewoon goed op tvquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
Vergeleken met de rest waren ze nog wel een van de betere gisteren. Het nummer vind ik nog altijd niet veel aan, maar wel leuke act.
Je zou trouwens bijna denken dat ze het expres deden, hen als laatste noemen.
Ik hoop dat ze hoog gaan eindigenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:
In de finale treden ze ook als een van de laatsten op, dus die zullen vast wel weer hoog eindigen ... helaas.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hoog gaan eindigenVerfrissende wind door het oubollige eurovisie
heee, je bent zelf valsquote:
Hoe bepaal je wat een "goed" lied is of een "slecht" lied? Dat lijkt mij iets heel persoonlijks namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]. Niets verfrissend aan, hoor. Bovendien is het liedje ook nog eens slecht.
Als je in een artikel uiteen wilt zetten dat het songfestival muzikaal failliet is, is dit DE foto die perfect bij de tekst past.quote:
Ik ben fan hoorquote:
van mij ja, nu ook van dit nummer okequote:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van mij ja, nu ook van dit nummer oke
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar gaat weer omhoog morgen.
Ben benieuwd of dat waterbestendig isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar gaat weer omhoog morgen.
Toen ze in die fontein renden op het eind dacht ik echt: En hun microfoons dan!?!?!quote:
19e, maar het was ook wel te verwachten dat de grap zo'n beetje uitgewerkt zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:35 schreef Greys het volgende:
Dat zag ik deze keer in de finale pas idd, van die microfoons
Hoeveelste zijn ze nou geworden?
Snap er ook niks van dat ze de finale gehaald hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
afschuwlijk nummer, afschuwelijke act. Terecht afgestraft, ze hadden wat mij betreft ook de finale niet moeten halen. Lipstick was uitstekend, dit was bagger.
Volgens mij hoeft dat niet, want ze zijn inmiddels al veelvuldig miljonair en staan inmiddels al in de lijst van de rijkste popartiesten in Ierland.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jedward zien we ook niet meer terug en werken over tien jaar in de plaatselijke Aldi.
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jedward zien we ook niet meer terug en werken over tien jaar in de plaatselijke Aldi.
Hoeraquote:
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk zijn we vanaf nu verlost van deze ongetalenteerde, iets te hard omhooggevallen 'zangers'. Het is werkelijk te hopen dat Ierland niet op het idee komt om ze nóg een keer te sturen...
In een interview adviseert de tweeling Ierland om Bono of Robbie Williams te sturen volgend jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturen
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturen
Die kalkoen iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...
Die was ook ongetalenteerd, maar dat was in elk geval nog leuk.
Ja, wat is daarmee?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
En op mijn fb achtergelaten, hoezeeee
Schitterendquote:
Irelande douze pointequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...
Die was ook ongetalenteerd, maar dat was in elk geval nog leuk.
Jammer dat die bus niet over ze heen reedquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
De broertjes mochten even met het Olympisch vuur rondrennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |