quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
Jedward zien we ook niet meer terug en werken over tien jaar in de plaatselijke Aldi.
Hoeraquote:
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk zijn we vanaf nu verlost van deze ongetalenteerde, iets te hard omhooggevallen 'zangers'. Het is werkelijk te hopen dat Ierland niet op het idee komt om ze nóg een keer te sturen...
In een interview adviseert de tweeling Ierland om Bono of Robbie Williams te sturen volgend jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturen
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand anders wil heen en die 2 debielen wel, dus het is of stoppen of die 2 sturen
Die kalkoen iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...
Die was ook ongetalenteerd, maar dat was in elk geval nog leuk.
Ja, wat is daarmee?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
En op mijn fb achtergelaten, hoezeeee
Schitterendquote:
Irelande douze pointequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde anders uit betrouwbare bron dat Dustin The Turkey ook best opnieuw zou willen...
Die was ook ongetalenteerd, maar dat was in elk geval nog leuk.
Jammer dat die bus niet over ze heen reedquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
De broertjes mochten even met het Olympisch vuur rondrennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |