Dat was bril-jant!quote:
Ik heb juist het idee dat de twins winnen, zelfs als ze het telefoonboek zouden zingenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef grazz het volgende:
Het lijkt me echt nog geen gelopen race voor de twins, want Mistaken en Mercy zijn ook 2 goede liedjes. Het zijn in elk geval mijn favorieten! Jedward heeft een leuk nummer, in elk geval niet zo'n horror lied als vorig jaar, maar het klinkt ook als een lied dat al wat jaartjes op de plank gelegen heeft.
Tenminste, neem aan dat ie Andrew ipv Manfred bedoelt?twitter:escforums twitterde op donderdag 09-02-2012 om 20:32:30Ireland: mixed opinions on the 5 songs on the forum but Manfred Mann seems to be overall the most popular choice. Bit.ly/wJORXu #Eurovision reageer retweet
Manfred zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goh, ze delen mijn smaakTenminste, neem aan dat ie Andrew ipv Manfred bedoelt?twitter:escforums twitterde op donderdag 09-02-2012 om 20:32:30Ireland: mixed opinions on the 5 songs on the forum but Manfred Mann seems to be overall the most popular choice. Bit.ly/wJORXu #Eurovision reageer retweet
Ierland zit financieel niet zo lekker, misschien zijn ze wel doodsbenauwd dat ze volgend jaar het hele zooitje voor de 8e keer moeten gaan organiseren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Maar hebben jullie ergens ook het idee dat we in de maling worden genomen en dat de echte nummers nog moeten komen ofzo?Dit? Ierland? De vijf beste nummers???
Clipje doet het niet, is geblokkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Clipje doet het niet, is geblokkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |