dat kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat schenen ze best goed te hebben gedaan
ik ga vanvond naar psv
Ah, jij bent alleen voor ajax als ze in de top meespelen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen van iemand die de nummer 13 toejuigt
Mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom wel terug als dit topic vol is
Alsof je die twee zal missenquote:
Ja. Tja.... tegen de koppigheid van sommige mensen in weinig te in brengen.quote:
nee hoor.. maar die bittere nare post van je..... komt door die negatieve gevoelens in jou....quote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, jij bent alleen voor ajax als ze in de top meespelen ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
En het nog nodig vinden om te posten dat je niet meer post![]()
Kan je nog beter met een tent op occupy gaan staan
Als ik daar zou gaan staan dan zou ik echt met zo'n mega luxe camper gaan staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof je die twee zal missen![]()
En het nog nodig vinden om te posten dat je niet meer post![]()
Kan je nog beter met een tent op occupy gaan staan
Het topic is nog lang niet volquote:Op donderdag 3 november 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik daar zou gaan staan dan zou ik echt met zo'n mega luxe camper gaan staan.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor.. maar die bittere nare post van je..... komt door die negatieve gevoelens in jou....
en dat komt waarschijnlijk door die 11 prutsers waar je wekelijks naar kijkt
het gevoel van euforie zou je namelijk ook weleens willen voelen..... en dan bedoel ik niet het gevoel van 1 wedstrijdje winnen.... maar beseffen dat je cluppie echt meetelt
voldoende toch?quote:geachte ......
Na onderling overleg zeg ik per direct mijn contract op.
Datum:
Handtekening:
Want Ajax heeft heel veel succes gehad de afgelopen jarenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Succes-supporter pur sang dus.
Geeft niet, met jou miljoenen anderen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hoevaak ga je dat nog herhalen?quote:
Altijd nog beter dan als natte droom 2 keer per jaar winnen van een club vol successupporters hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geeft niet, met jou miljoenen anderen.
wie van ons zegt dat Ajax de beste is?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat vitesse boven ajax staat in de competitie vergeten jullie even voor t gemak?
begrijp me niet verkeerd psv doet t ook niet goed,. maar dat geef ik als psvsupporter toe, maar ajax behaalt eindelijk het kampioenschap weer een keer, speelt een goede wedstrijd in de CL en hup ajax is de beste, terwijl de statistieken van de competitie toch iets heel anders zeggen
Wij zijn Ajax wij zijn de bestequote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat vitesse boven ajax staat in de competitie vergeten jullie even voor t gemak?
begrijp me niet verkeerd psv doet t ook niet goed,. maar dat geef ik als psvsupporter toe, maar ajax behaalt eindelijk het kampioenschap weer een keer, speelt een goede wedstrijd in de CL en hup ajax is de beste, terwijl de statistieken van de competitie toch iets heel anders zeggen
Ah daar ben je.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan als natte droom 2 keer per jaar winnen van een club vol successupporters hebben.
de huidige stand van zaken heb ik t ff over, de laatste jaren valt dat volgens mij best mee. Resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst? maar goed. Geen zin in deze discussie. Leuk voor ajax als ze t goed doen, voor de rest oxideert het me aan mn reetquote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
wie van ons zegt dat Ajax de beste is?
eneuhmm de statistieken van de competitie zeggen toch echt dat Ajax het meest succesvol is, waarom beweer jij anders?
jezus blijft je full stop-toets hangen ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor.. maar die bittere nare post van je..... komt door die negatieve gevoelens in jou....
en dat komt waarschijnlijk door die 11 prutsers waar je wekelijks naar kijkt
het gevoel van euforie zou je namelijk ook weleens willen voelen..... en dan bedoel ik niet het gevoel van 1 wedstrijdje winnen.... maar beseffen dat je cluppie echt meetelt
Kroket. Of frikandel speciaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax wij zijn de beste
(en dat roepen we alleen al op de rest te fucken)
en toch blijf je het altijd maar over 2 wedstrijden hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah daar ben je.
Daarbij telt dit niet voor mij, de wedstrijd van zondag is net zo belangrijk als de overige 33.
Hoe de rest erover denkt is hun probleem.
Oh, I stand corrected.quote:
Lurkerquote:Op donderdag 3 november 2011 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax wij zijn de beste
(en dat roepen we alleen al op de rest te fucken)
Onzin.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
en toch blijf je het altijd maar over 2 wedstrijden hebben
Doe maar steengrillenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien moet ik die maar eens veranderen inderdaad.
Jammerquote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik zie Ajax staan, verder kom ik hier serieus nooit hoor.
ik hoop dat PSV ver komt. is goed voor het Nederlandse voetbal!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik sta vanavond in t philipsstadion en wat daar gebeurt, vind ik veel belangrijker.
seriously?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop dat PSV ver komt. is goed voor het Nederlandse voetbal!
Zo zijn wij namelijk, wij kennen die jaloezie/haat niet
Maar als ik 1 club het toch niet gun is het dat immer calimeroende, met jaloerze boerenvingertjes wijzende PSVquote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop dat PSV ver komt. is goed voor het Nederlandse voetbal!
Zo zijn wij namelijk, wij kennen die jaloezie/haat niet
neequote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra jij akkoord gaat met een speciale Royco editie kan ik morgen een paarse HTC leveren
Ik ben op zoek naar een softcase suede look-and-feel voor de iPhone, maar denk je dat ik die ergens kan vinden?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Wildfire is er toch al in het paars?
En in het roze
Tegen wie spelen die gasten eigenlijk vanavond.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus als ik zeg dat ik hoop dat PSV ver komt
Odense SKquote:Op donderdag 3 november 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die gasten eigenlijk vanavond.
Dan heb ik nog geen idee wanneer dat die gaat komenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee
[ afbeelding ]
want! en geen andere
een cluppie in die lagere leage ergens......quote:Op donderdag 3 november 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die gasten eigenlijk vanavond.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar je zal voor altijd in m'n hart blijven, popje.
Nouja, dat maakt voor het immer trouwe PSV-publiek niet uit. Zal ongetwijfeld een vol stadion worden straks!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
een cluppie in die lagere leage ergens......
quote:
nep supporterquote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ach als psv verliest vanavond slaap ik er geen seconde minder om, voetbal is leuk maar echt niet zo belangrijk voor me
Een ekte.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ach als psv verliest vanavond slaap ik er geen seconde minder om, voetbal is leuk maar echt niet zo belangrijk voor me
sorry hoor maar door voetbal laat ik mn leven niet beinvloeden, zo kansloos ben ik niet, ja tuurlijk baal ik maar ga geen partij depressief zitten doen, das gewoon fucking triest om voetbal. En ja ik vind voetbal leuk maar ik vind het nog steeds "maar voetbal" so sue mequote:
Rustig maar, laten we zeggen dat je een typische 'PSV'er' bent. Die zijn niet zo snel heel erg betrokken met hun club.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sorry hoor maar door voetbal laat ik mn leven niet beinvloeden, zo kansloos ben ik niet, ja tuurlijk baal ik maar ga geen partij depressief zitten doen, das gewoon fucking triest om voetbal. En ja ik vind voetbal leuk maar ik vind het nog steeds "maar voetbal" so sue me
ho ho. ik ben betrokken bij mn club maar er zijn tig dingen die ik belangrijker vind in mn leven. Ik ben geen iqloze die niks anders in dr leven heeft dan voetbalquote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Rustig maar, laten we zeggen dat je een typische 'PSV'er' bent. Die zijn niet zo snel heel erg betrokken met hun club.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als ik 1 club het toch niet gun is het dat immer calimeroende, met jaloerze boerenvingertjes wijzende PSV.
Van mij mogen ze winnen, maar als ze verliezen is best grappig. Twente en AZ moeten gewoon winnen, daarvan zou ik verlies echt kut vinden.
er ff flink van balen prima, maar als je in foetushouding in je bed gaat liggen janken en of er niet van kan slapen ben ik van mening dat dat zo isquote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh, als je ziek bent van een nederlaag van je cluppie ben je iq-loos en kansloos.
maar uit je doos flippen omdat schoen "zus en zo" is uitverkocht, of dat "die teef daar" dezelfde jurk aanheeft is pure beschaving en geestelijke stabiliteit!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh, als je ziek bent van een nederlaag van je cluppie ben je iq-loos en kansloos.
ben ik zo dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar uit je doos flippen omdat schoen "zus en zo" is uitverkocht, of dat "die teef daar" dezelfde jurk aanheeft is pure beschaving en geestelijke stabiliteit!.
Nee, bij jou is (was denk ik) dat Lushquote:
Net was het nog geen seconde minder slapen, nu is het al effe flink balen. Het gaat vooruit!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er ff flink van balen prima, maar als je in foetushouding in je bed gaat liggen janken en of er niet van kan slapen ben ik van mening dat dat zo is
ik flip niet als iets uitverkocht is hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, bij jou is (was denk ik) dat Lush.
ik zei dat ik (ik persoonlijk dus) er geen seconde minder om zal slapenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Net was het nog geen seconde minder slapen, nu is het al effe flink balen. Het gaat vooruit!
Toch iets geleerd de afgelopen jarenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik flip niet als iets uitverkocht is hoor
Eeehquote:Op donderdag 3 november 2011 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer komen die vogels op je arm?
Ja, maar dat bier had een of andere lul opgezopenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Er is maar een reden om jankend in de foetushouding te liggen, en dat is als de drank op is!
zeg, nu maak je me hier belachelijkquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch iets geleerd de afgelopen jaren.
het is niet zo dat Take That weer uit elkaar gaat nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er ff flink van balen prima, maar als je in foetushouding in je bed gaat liggen janken en of er niet van kan slapen ben ik van mening dat dat zo is
En de chocola.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Er is maar een reden om jankend in de foetushouding te liggen, en dat is als de drank op is!
Zaterdag was het echt niet erg (sterker nog, dat ene flesje heb ik volgens mij niet eens leeg gekregen). Zaterdag zat er al genoeg inquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat bier had een of andere lul opgezopen.
ook dat is overdrevenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is niet zo dat Take That weer uit elkaar gaat nee.
Neeeeeeeeeeee, de drank op!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
dan moet je niet in foetushouding gaan liggen janken maar zelf drank gaan makenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
I know, het was idd niet leeg toen ik het vondquote:Op donderdag 3 november 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag was het echt niet erg (sterker nog, dat ene flesje heb ik volgens mij niet eens leeg gekregen). Zaterdag zat er al genoeg in
Nee hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeg, nu maak je me hier belachelijk
Drank is om te drinken, niet om te makenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je niet in foetushouding gaan liggen janken maar zelf drank gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |