Jij snapt 'mquote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
klotevoetbal. klotekou. klotegeenbiermogendrinkenophetwerk.
Politici!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
'Uitspraak Papandreou kostte $1140 miljard'
Bwahahahaahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
'Uitspraak Papandreou kostte $1140 miljard'
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
klotegeenbiermogendrinkenophetwerk.
Morgen!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
20 graden???
Wanneer moet ik nou mijn supertoffe winterjas aan
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
20 graden(ja, het is WAAR)
@Peu: je kunt die paraplu natuurlijk ook in haar mond stoppen en opendoen! @missb, hypothetisch gezien dan
In/na het weekend dondert de temp. overdag naar de 10 graden volgens opa Beelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
20 graden???
Wanneer moet ik nou mijn supertoffe winterjas aan
Nee, maar het werkt wel!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt aangenaam.
Maar ik ben best gezellig hoorquote:
Daarom zal het ook niet nodig zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben best gezellig hoor
Leeft die gast nog steeds? Opa Beelen...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In/na het weekend dondert de temp. overdag naar de 10 graden volgens opa Beelen.
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben best gezellig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...Ik moet ineens weer aan de glijbaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:
Die MI raak je niet meer kwijt he CL?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan de glijbaan denken
Missb the human snail?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan de glijbaan denken
Ieuw, BBquote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Missb the human snail?
* BukkakeBaas belt Tom Six...
Ajax!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht al: "wat is het vandaag toch een mooie dag". Nu weet ik waarom.
Inspiratie waarvoor?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Kan iemand mij even een beetje inspiratie geven?
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor jequote:Op donderdag 3 november 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Kan iemand mij even een beetje inspiratie geven?
Weer zo'n fucking uitnodiging.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor je
maak hem in dichtvorm! Voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo'n fucking uitnodiging.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
maak hem in dichtvorm! Voor Sinterklaas.
Moet dat dan? Pfff, wat een zeikerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Iets zegt me dat boss man dat niet kan waarderen...
Wat voor een uitnodiging?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had weinig inspiratie om iets te verzinnenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor een kappersevent.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had weinig inspiratie om iets te verzinnen
Vandaar dat ik de uitnodiging op deze manier ga beginnen
Ik krijg veel te weinig betaald voor deze shit
Dus hier moeten jullie het mee doen, this is it
Hallo daar,quote:
Stuur toupetjes rond met een uitnodiging er aan!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
You are not helping
Wel lief hoor verder
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Stuur toupetjes rond met een uitnodiging er aan!
Als U deze nodig hebt, bent U niet uitgenodigd.
Wilt U voorkomen dat U deze nodig gaat hebben, kom dan vooral!
Je bent bescheiden. Dat siert je...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor je
Inspiratie zat hoor. Kom maar op!quote:
Ja denk je dat je hem hebben kan?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je bent bescheiden. Dat siert je...
Owhquote:Op donderdag 3 november 2011 10:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat Baby het over de lengte had. 18 cm omtrek kan ik niet hebben hoor.
Ik had het ook over lengte hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 10:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat Baby het over de lengte had. 18 cm omtrek kan ik niet hebben hoor.
Verrassend.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het ook over lengte hoor
O dat heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt, heb het veelvuldig gezegd op FOK!
Ik heb een timmermansoog volgens mijn vader maar ik ben slecht met het inschatten van lengtes Babs. Sorryquote:
Beter laat dan nooit dat je het leertquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond nieuwe kast, voeding, hd en brander kopen. Kijken of dan mijn pc-spul wel werkt. Ben het zo zat. Vanaf dan ga ik alleen nog maar complete systemen kopen.
Das al bijna een compleet nieuw systeemquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond nieuwe kast, voeding, hd en brander kopen. Kijken of dan mijn pc-spul wel werkt. Ben het zo zat. Vanaf dan ga ik alleen nog maar complete systemen kopen.
Ehr... moederbord, cpu, memory, videokaart... Toch best essentiele onderdelenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Das al bijna een compleet nieuw systeem
Forget it but. Ik ben een gamerquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit dat je het leert
De volgende stap is een mac
Owhquote:Op donderdag 3 november 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... moederbord, cpu, memory, videokaart... Toch best essentiele onderdelen
VM-Ware met Windowsquote:Op donderdag 3 november 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forget it but. Ik ben een gamer
Alleen heb ik die volgend jaar gekocht en het werkt nog steeds niet (ook niet echt hard mijn best gedaanquote:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met zelfgebouwde systemen (en ze zijn vele malen sneller dan kant en klare troep die 5x zo duur is)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Installeer MacOS in een virtuele omgeving en je kan er gratis achterkomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om een mac te gaan kopen.
Ben gewoon nieuwsgierig of het echt zo goed werkt als dat al die apple fanboys beweren
Goed idee, dat ik daar zelf niet op gekomen ben.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Installeer MacOS in een virtuele omgeving en je kan er gratis achterkomen.
quote:
VirtualBox gebruiken! Ies gratis!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat ik daar zelf niet op gekomen ben.
Zal het meteen eens gaan proberen.
Ik ook niet, tot aan deze. Na heel veel gezeik kreeg ik hem in Windows, en binnen no time een crash. En nu krijg ik soms wel soms niet mijn schijven te zien. Meerdere schijven geprobeerd. Dus er is iets mis met mijn voeding, of mijn schijven. En mijn kast is te klein,.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met zelfgebouwde systemen (en ze zijn vele malen sneller dan kant en klare troep die 5x zo duur is)
Downloading as we speakquote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
VirtualBox gebruiken! Ies gratis!
Zal ik 2,5 men spoilen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
American Horror Story aflevering 5 is binnen
En de nieuwe two and a Half Men.
Pff. Die is zo eergisteren.quote:
Ik ben er ook niet wild van, maar ik blijf toch kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe 2,5 men echt enorm sucken.
Wat vond je kut aan die aflevering dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het in het algemeen gewoon niet zo leuk meer. Weinig Jake, Ashton is nogal een vlak karakter, alan gaat op de zenuwen werken nu er niet echt tegenwicht is.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vond je kut aan die aflevering dan?
Eens. Maar het wordt langzaam beter.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd. Sinds lange tijd weer eens echt om gelachen.quote:
Die Jake is echt een mager scharminkel gewordenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het in het algemeen gewoon niet zo leuk meer. Weinig Jake, Ashton is nogal een vlak karakter, alan gaat op de zenuwen werken nu er niet echt tegenwicht is.
Ik ben 9 seizoenen X-Files aan het downloaden (is trouwens al bijna binnen). 56GBquote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eigenlijk de verzamelbox van Roseanne wel willen hebben
Ik had Roseanne binnengehaald, maar de mediaplayer vertikt het om ze af te spelen vanaf seizoen 3quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 9 seizoenen X-Files aan het downloaden (is trouwens al bijna binnen). 56GB
Die zit vast vol met allemaal lekkere snacks!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eigenlijk de verzamelbox van Roseanne wel willen hebben
Thanks for the spoilert...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
House had trouwens van mij wel langer dan 1 episode in de gevangenis mogen zijn. Dat was een toppertje.
Hij was gewoon vet, nu is hij gewoon goed gevormd. Dat is niet mager.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Jake is echt een mager scharminkel geworden
In vergelijkingquote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij was gewoon vet, nu is hij gewoon goed gevormd. Dat is niet mager.
Ik vond hem in that seventies show wel aardig. Maar hij kan niet enorm veel en wat ie kan heb ik nu wel gezien zeg maarquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind trouwens Ashton wel tof in 2,5. Maar goed, ik weet ook dat ik 1 van de weinige bent die hem leuk vind, waar dan ook
Big Bang dan moet ik denken aan een gangbangquote:Op donderdag 3 november 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pff. Die is zo eergisteren.
Dexter was tof. Big Bang was 1 vd betere. House was matig/redelijk. 2.5 men krijgt eindelijk een beetje vorm met Ashton. HIMYM wordt steeds saaier.
Geil.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Big Bang dan moet ik denken aan een gangbangSorry.
Ik ben nog niet zo ver met House.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig had ik je dat al verteld en bovendien is dat al zo oud dat er stof op zit.
Zo oud ben je toch nog niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:04 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver met House.En mijn geheugen is gatenkaas, jeweetz...
Verslapen. Grappig, hahaquote:
Niet iedereen snapt het. Sarcasme.quote:
Ik moet wel elke keer kijken jaquote:Op donderdag 3 november 2011 11:35 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Word jij ook zo bronstig van Nouks ava?
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Om nom nom...
Niets!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog wat gemist hier, lieve vuigerts?
Mijquote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog wat gemist hier, lieve vuigerts?
quote:
quote:
Ja, jeetje. Neuken dan maar?quote:
Hoe doe je dat?quote:
Nee, dat mag ze zelf doen, daar is ze oud genoeg voor.quote:
Die pik was veel te heetquote:
Dus dat voelde ik net veul te kort om mijn pielemuisquote:
Hoop doet levenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
Waarom de discrepantie tussen jouw FoBo en jouw ava, Nouk?
Owh was het de jouwe. Dat weet ik toch niet als je aan de andere kant van de Glory hole wand staat!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat voelde ik net veul te kort om mijn pielemuis
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh was het de jouwe. Dat weet ik toch niet als je aan de andere kant van de Glory hole wand staat!
Zolang ik maar weet dat jij aan de andere kant staatquote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh was het de jouwe. Dat weet ik toch niet als je aan de andere kant van de Glory hole wand staat!
Vind je?quote:
Ik zie geen ava'squote:Op donderdag 3 november 2011 11:35 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Word jij ook zo bronstig van Nouks ava?
Wat doe je hier nogquote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik daar zomaar een eerste reactie op de FP achtergelaten! Een film review, dat wel. Maar toch, nu ben ik verpest
Daar is niets aan te doen! Terug sturen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
Een vlugge vraag: is hier wat aan te doen? (zijn het dode pixels?)
[ afbeelding ]
Ja, daar was ik al bang voor. Dank!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is niets aan te doen! Terug sturen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat doe je hier nogKsssst. Straks is het besmettelijk ofzo
Sjoe.. Weg wezen!
Mwah niet gratis maar het is vrij goedkoop.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Dooie pixels, is dat tegenwoordig gratis te vervangen dan?
Geduld en vaste hand...daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah niet gratis maar het is vrij goedkoop.
je hebt een doosje pixels nodig die ongeveer 3 euro per 50 zijn.
Een hele kleine pincet en wat geduld. Een vaste hand helpt ook wel.
Alleen daar?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geduld en vaste hand...daar gaat het al mis.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah niet gratis maar het is vrij goedkoop.
je hebt een doosje pixels nodig die ongeveer 3 euro per 50 zijn.
Een hele kleine pincet en wat geduld. Een vaste hand helpt ook wel.
Die op mijn laptop waren witquote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
Een vlugge vraag: is hier wat aan te doen? (zijn het dode pixels?)
[ afbeelding ]
MIchael Jackson Pixels!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op mijn laptop waren witAls ik de laptop opnieuw opstart zijn ze weg
Ik denk dat je een MBO helpdesker nog wel voor een doosje pixels de deur uit kan sturen!quote:
Babs.. ik zit met problemen met 'loopjes'.. ik kom er niet uit.. mag ik jou pmén en je hulp vragen?quote:
Dat magquote:Op donderdag 3 november 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs.. ik zit met problemen met 'loopjes'.. ik kom er niet uit.. mag ik jou pmén en je hulp vragen?
En was ik nog jongquote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger waren de mensen van nu onder de 20 er nog niet
Ze maken zichzelf echt belachelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2658397/papandreou-treedt-af-.html
"Na het vormen van het nieuwe kabinet gaan we stemmen over hoe en wat met de schulden. We gaan in België kijken, hoe je een kabinet vormt."quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2658397/papandreou-treedt-af-.html
Maken?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf echt belachelijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Na het vormen van het nieuwe kabinet gaan we stemmen over hoe en wat met de schulden. We gaan in België kijken, hoe je een kabinet vormt."
Giel had vanochtend zelfs de enige protester van Occupy Ede in de uitzending.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef Godtje het volgende:
Wat een gasten weer.![]()
Ik zou peroonlijk niet weten wat er misis in Haarlem, maar er zijn vast dingen verkeerd dus we doen occupy![]()
http://www.haarlemsdagbla(...)op-pallets-tegen-kou
Kern: "Ze willen het anders Boehoehoe"quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
In het kader van onwetendheid: wat houdt "Occupy [plaatsnaam] in? Ik lees en lees, maar ik snap nu eigenlijk wat nou de kern van het verhaal is
Dat weten ze zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
In het kader van onwetendheid: wat houdt "Occupy [plaatsnaam] in? Ik lees en lees, maar ik snap nu eigenlijk wat nou de kern van het verhaal is
Ja duh!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kern: "Ze willen het anders Boehoehoe"
Hebben ze weer een goede reden om weer een paar weken niet te hoeven douchen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ook niet.
Gratis camperen voor werkeloos kraaktuig
Kijken hoeveel er over blijven als het -5 is.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben ze weer een goede reden om weer een paar weken niet te hoeven douchen.
Wel als je langharig werkschuw links stink-tuig bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
wildkamperen mag in NL toch helemaal niet?
Groot hek er om heen en zorgen dat niet weg kunnen. Probleem lost zichzelf op.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijken hoeveel er over blijven als het -5 is.
Voetbal Hooligans er bij en party!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Groot hek er om heen en zorgen dat niet weg kunnen. Probleem lost zichzelf op.
Hehe.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijken hoeveel er over blijven als het -5 is.
Dit soort tuig is hetquote:Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Het is toch raar? Waarom zou je dat willen?
Je slaapt toch niet voor de lol buiten, in de kou....
Ik zal m'n schoonzusje even waarschuwenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-Star-Wars-toys.html
Dit soort tuig is hetquote:Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Het is toch raar? Waarom zou je dat willen?
Je slaapt toch niet voor de lol buiten, in de kou....
Oke, ik zal er rekening mee houden met kleine man's star wars zooiquote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hebben weer een smoes er bij om niet te hoeven werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef MNR het volgende:
Het is niet dat ze er iets mee oplossen.
Ik was van de week bij de Makro, hadden ze de Millenium Falcon van Lego staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
'Jij krijgt geen zendtijd meer.'quote:
Dat spul is waarschijnlijk ook tienduizenden ponden waard.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb gisteren een lego raceauto in elkaar gezetquote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was van de week bij de Makro, hadden ze de Millenium Falcon van Lego staan.
Ik moest me serieus inhouden om hem niet te kopen
ros die gast op ze bekquote:
Zo.... even een eerste reactie (kijk dadelijk tweede filmpje). Allereerst die jongen heeft een punt en als hij dan vraagt aan de leden van de groep "is dat nou jouw leider?" houden die prompt hun bek dicht omdat ze weten dat hij gelijk heeft. Kansloos.quote:
Ja idd!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben weer een smoes er bij om niet te hoeven werken.
Hoewel ik er vanmorgen eentje op de radio hoorde roepen 'Weet je wel hoe zwaar dit is?'quote:
Kamperen is idd zeer kut.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel ik er vanmorgen eentje op de radio hoorde roepen 'Weet je wel hoe zwaar dit is?'
Die gast spoort echt niet. trouwens, die gastEN sporen niet....quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op hoor! Anders ben je volgens baby weer een rechtse lul als je dit kansloos tuig vindt!
quote:
Gewoon lekker warm op een kantoortje werken internetten is inderdaad een stuk eenvoudiger.quote:
omg die wc's bij de Bijenkorf en de Mac zullen nu wel superranzig zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja met je rolletje pleepapier over straat enzo
En nog betaald krijgen ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon lekker warm op een kantoortje werken internetten is inderdaad een stuk eenvoudiger.
Ohquote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef MNR het volgende:
Ow, tweede filmpje is hetzelfde
Ik snap het echt niet hoor... echt niet!
In Utrect staan ze achter het stadhuis. Arme Café de Zaak.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg die wc's bij de Bijenkorf en de Mac zullen nu wel superranzig zijn
Slapenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
Oh en op de vraag wat ie anders zou hebben gedaan als hij daar niet had gezeten.. 'eh, slapen?'
Jij weet net zo goed als ik dat dumpert er wel de juiste uitpikt/in het filmpje plakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas op hoor! Anders ben je volgens baby weer een rechtse lul als je dit kansloos tuig vindt!
Dat meen je niet! En wat wil hij dan horen "ja, je hebt gelijk het is zwaar, wat GOED van je dat je dit doet?". Steek los.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel ik er vanmorgen eentje op de radio hoorde roepen 'Weet je wel hoe zwaar dit is?'
Ja hij was heel zieligquote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat meen je niet! En wat wil hij dan horen "ja, je hebt gelijk het is zwaar, wat GOED van je dat je dit doet?". Steek los.
Ja, in 1 filmpje 30 verschillende buitenlanders die gratis komen camperen is een toevalstreffer.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dumpert er wel de juiste uitpikt/in het filmpje plakt.
Daarom zeg ik al: gedoemd om te mislukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
De lui die het uitvoeren, daar zit een heleboel lui tussen die het idee verkloten. Neemt niet weg dat het idee keigoed is.
Ze doen wel iets, ze komen op voor hun idealen. Tussen al die mongolen zitten vast wel een paar gouden kerels die hun hele leven overal keihard voor hebben geknokt, maar die zie je niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al: gedoemd om te mislukken.
Wat is er zo goed aan het idee?
Owh... hmm. Ik ging uit van de normale tendens van dumpert. Heb het filmpje niet gekekenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, in 1 filmpje 30 verschillende buitenlanders die gratis komen camperen is een toevalstreffer.
Een woordvoerder (zoals je zelf kan zien) die een complete debiel is.
Een woordvoerder en zijn rechterhand die agressief worden ook heel normaal
Heel veel stemming makerij inderdaad.
Omdat het krom is dat banken en belegers aan alle kanten de boel naaien om extra winst te maken. Wettelijk kun je er niks tegen doen, want dan draaien ze de kraan dicht. Overheden zijn niet de baas, banken zijn dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al: gedoemd om te mislukken.
Wat is er zo goed aan het idee?
En dan ga je in Epe, Haarlem en Amersfoort staanquote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het krom is dat banken en belegers aan alle kanten de boel naaien om extra winst te maken. Wettelijk kun je er niks tegen doen, want dan draaien ze de kraan dicht. Overheden zijn niet de baas, banken zijn dat.
Nee, en voor hen vind ik het oprecht klote. Al heb ik nog steeds heen helder beeld van wat hun idealen nu eigenlijk zijn...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doen wel iets, ze komen op voor hun idealen. Tussen al die mongolen zitten vast wel een paar gouden kerels die hun hele leven overal keihard voor hebben geknokt, maar die zie je niet.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dumpert er wel de juiste uitpikt/in het filmpje plakt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh... hmm. Ik ging uit van de normale tendens van dumpert. Heb het filmpje niet gekeken
[Singles] Slaap supportquote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef rival het volgende:
maar ff wat belangrijkers he.....
Hebben jullie gisteren Ajax gezien?
Ligt aan de context van de rest van de zin.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een vraagje... Is het:
Verbonden zijn met internet
of
Verbonden zijn met het internet
Uh nee, heb gisteren mijn avond doorgebracht in de sportschool. Heerlijk!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef rival het volgende:
Collega van mij kijkt uit op het plein.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Q. het volgende:
In Utrect staan ze achter het stadhuis. Arme Café de Zaak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja dat schenen ze best goed te hebben gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef rival het volgende:
ik ga vanvond naar psv![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: