Jij snapt 'mquote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
klotevoetbal. klotekou. klotegeenbiermogendrinkenophetwerk.
Politici!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
'Uitspraak Papandreou kostte $1140 miljard'
Bwahahahaahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
'Uitspraak Papandreou kostte $1140 miljard'
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
klotegeenbiermogendrinkenophetwerk.
Morgen!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
20 graden???
Wanneer moet ik nou mijn supertoffe winterjas aan
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
20 graden(ja, het is WAAR)
@Peu: je kunt die paraplu natuurlijk ook in haar mond stoppen en opendoen! @missb, hypothetisch gezien dan
In/na het weekend dondert de temp. overdag naar de 10 graden volgens opa Beelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef CherryLips het volgende:
20 graden???
Wanneer moet ik nou mijn supertoffe winterjas aan
Nee, maar het werkt wel!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt aangenaam.
Maar ik ben best gezellig hoorquote:
Daarom zal het ook niet nodig zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben best gezellig hoor
Leeft die gast nog steeds? Opa Beelen...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In/na het weekend dondert de temp. overdag naar de 10 graden volgens opa Beelen.
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben best gezellig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik vond het tegenvallen. Pas na 5 vodka's kwam je een beetje los...Ik moet ineens weer aan de glijbaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:
Die MI raak je niet meer kwijt he CL?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan de glijbaan denken
Missb the human snail?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan de glijbaan denken
Ieuw, BBquote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Missb the human snail?
* BukkakeBaas belt Tom Six...
Ajax!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht al: "wat is het vandaag toch een mooie dag". Nu weet ik waarom.
Inspiratie waarvoor?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Kan iemand mij even een beetje inspiratie geven?
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor jequote:Op donderdag 3 november 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
Kan iemand mij even een beetje inspiratie geven?
Weer zo'n fucking uitnodiging.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor je
maak hem in dichtvorm! Voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer zo'n fucking uitnodiging.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
maak hem in dichtvorm! Voor Sinterklaas.
Moet dat dan? Pfff, wat een zeikerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Iets zegt me dat boss man dat niet kan waarderen...
Wat voor een uitnodiging?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had weinig inspiratie om iets te verzinnenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor een kappersevent.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had weinig inspiratie om iets te verzinnen
Vandaar dat ik de uitnodiging op deze manier ga beginnen
Ik krijg veel te weinig betaald voor deze shit
Dus hier moeten jullie het mee doen, this is it
Hallo daar,quote:
Stuur toupetjes rond met een uitnodiging er aan!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
You are not helping
Wel lief hoor verder
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Stuur toupetjes rond met een uitnodiging er aan!
Als U deze nodig hebt, bent U niet uitgenodigd.
Wilt U voorkomen dat U deze nodig gaat hebben, kom dan vooral!
Je bent bescheiden. Dat siert je...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 18cm kloppende inspiratie voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |