dat kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat schenen ze best goed te hebben gedaan
ik ga vanvond naar psv
Ah, jij bent alleen voor ajax als ze in de top meespelen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen van iemand die de nummer 13 toejuigt
Mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom wel terug als dit topic vol is
Alsof je die twee zal missenquote:
Ja. Tja.... tegen de koppigheid van sommige mensen in weinig te in brengen.quote:
nee hoor.. maar die bittere nare post van je..... komt door die negatieve gevoelens in jou....quote:Op donderdag 3 november 2011 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, jij bent alleen voor ajax als ze in de top meespelen ?
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
En het nog nodig vinden om te posten dat je niet meer post![]()
Kan je nog beter met een tent op occupy gaan staan
Als ik daar zou gaan staan dan zou ik echt met zo'n mega luxe camper gaan staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof je die twee zal missen![]()
En het nog nodig vinden om te posten dat je niet meer post![]()
Kan je nog beter met een tent op occupy gaan staan
Het topic is nog lang niet volquote:Op donderdag 3 november 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik daar zou gaan staan dan zou ik echt met zo'n mega luxe camper gaan staan.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor.. maar die bittere nare post van je..... komt door die negatieve gevoelens in jou....
en dat komt waarschijnlijk door die 11 prutsers waar je wekelijks naar kijkt
het gevoel van euforie zou je namelijk ook weleens willen voelen..... en dan bedoel ik niet het gevoel van 1 wedstrijdje winnen.... maar beseffen dat je cluppie echt meetelt
voldoende toch?quote:geachte ......
Na onderling overleg zeg ik per direct mijn contract op.
Datum:
Handtekening:
Want Ajax heeft heel veel succes gehad de afgelopen jarenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Succes-supporter pur sang dus.
Geeft niet, met jou miljoenen anderen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
hoevaak ga je dat nog herhalen?quote:
Altijd nog beter dan als natte droom 2 keer per jaar winnen van een club vol successupporters hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geeft niet, met jou miljoenen anderen.
wie van ons zegt dat Ajax de beste is?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat vitesse boven ajax staat in de competitie vergeten jullie even voor t gemak?
begrijp me niet verkeerd psv doet t ook niet goed,. maar dat geef ik als psvsupporter toe, maar ajax behaalt eindelijk het kampioenschap weer een keer, speelt een goede wedstrijd in de CL en hup ajax is de beste, terwijl de statistieken van de competitie toch iets heel anders zeggen
Wij zijn Ajax wij zijn de bestequote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat vitesse boven ajax staat in de competitie vergeten jullie even voor t gemak?
begrijp me niet verkeerd psv doet t ook niet goed,. maar dat geef ik als psvsupporter toe, maar ajax behaalt eindelijk het kampioenschap weer een keer, speelt een goede wedstrijd in de CL en hup ajax is de beste, terwijl de statistieken van de competitie toch iets heel anders zeggen
Ah daar ben je.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan als natte droom 2 keer per jaar winnen van een club vol successupporters hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |