Onzin, ik heb je al eerder uitgelegd dat jij ook geld spaart en aan de kant zet voor onverwachte uitgaven, dat is bij bedrijven net zo. Hoe kan je nou in godsnaam een onbekend bedrag budgetteren?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Bonussen zouden pas uitgekeerd moeten worden na de investeringen en ontslagronde. Niet vóór de investeringen en (massa)ontslagen.
Hoezo zou ik oorlog willen voeren, het was erik die ermee op de proppen kwam.quote:
Domme Grieken.quote:
Goh, dat zou zomaar de beschrijving van journalist bij een lokale krant kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het leger trouwens echt voor kansloze losers. Figuren die eigenlijk niks kunnen en daarom maar in het bos rond gaan rennen met een machinegeweer in de klauwen. Padvinderij voor volwassenen, zegmaar. Ik schijt op het leger en in de helm van generaal Berlijn.
Ah, dat was een gevoelige snaar. Mooi.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goh, dat zou zomaar de beschrijving van journalist bij een lokale krant kunnen zijn.
De kunst van het daten bestaat er inderdaad in om de vrouw vol te gieten, maar zelf er relatief nuchter vanaf te komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ach als er vrouwen zijn die er op vallen moet je het vooral doen.
Ook uitnodigen mee te drinken, ze zijn altijd sneller aangeschoten dan mannen en dan kwetsbaar, sla je slag.
Dat laatste klopt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij schold Staal uit, Staal beschuldigde hem van het zijn van een 40 jarige pedo ofzoiets.
Bonussen zijn geen onverwachte uitgaven, die staan vast in contracten. Valt de netto winst met behoud van de banen heb je je bonus verdient. Valt de netto winst tegen en moeten er een x aantal mensen uit dan heb je je werk niet goed gedaan en krijg je niks behalve ontslag op staande voet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, ik heb je al eerder uitgelegd dat jij ook geld spaart en aan de kant zet voor onverwachte uitgaven, dat is bij bedrijven net zo. Hoe kan je nou in godsnaam een onbekend bedrag budgetteren?
Goddomme zeg.
Met die orka doe je maar wat je wilt, maar van het leger blijf je af.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, dat was een gevoelige snaar. Mooi.
Nee, ik heb toen mijn vaste baan bij een werkgever waar ik op tafel kon schijten opgegeven voor defensie.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:26 schreef eriksd het volgende:
Het leger is natuurlijk een soort WW.
Oke, Je passie is geloof ik wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik oorlog willen voeren, het was erik die ermee op de proppen kwam.
Ik geniet slechts van alle techniek die onze krijgsmacht te bieden heeft.
Maximaal respect voor deze man.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik heb toen mijn vaste baan bij een werkgever waar ik op tafel kon schijten opgegeven voor defensie.
Nouja in ieder geval dat hij oud was of weet ik veel.quote:
Net als Phil Collins zeg maar, die is ook door de overheid verzonnen om de simpelen van geest onder de duim te houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
Ja, dat zeg ik. Door de overheid gecreerde kunstmatig zoethoudertje voor mensen.
Jij haalt iedere keer bruto en netto door elkaar, kom op zeg.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Bonussen zijn geen onverwachte uitgaven, die staan vast in contracten. Valt de netto winst met behoud van de banen heb je je bonus verdient. Valt de netto winst tegen en moeten er een x aantal mensen uit dan heb je je werk niet goed gedaan en krijg je niks behalve ontslag op staande voet.
Maar het is wel leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Leger is een soort sociaal vangnet.
Kun je helemaal niks? Kom je nergens aan de bak? Zie je het leven niet meer zitten?
Meld je aan voor het leger!
Klinkt als een goede bestemming voor chronische uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Leger is een soort sociaal vangnet.
Kun je helemaal niks? Kom je nergens aan de bak? Zie je het leven niet meer zitten?
Meld je aan voor het leger!
Tuurlijk. Beetje hutten bouwen, vlaggenroof spelen en op de heide slapen. Ideaal voor mensen die met pijn in het hart afscheid namen van de padvinderij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |