Maar ik doe het op zo'n manier dat het niet banwaardig is.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het groot Nederlands dictee der ziekten kwam voorbij.
Zegmaar jij op een slechte avond.
Nee want bonussen zijn een beloning voor prestaties van het afgelopen boekjaar, bovendien zijn bonussen al lang van de bruto winst afgetrokken als een van de eerste kostenposten, de netto winst die ING publiceert heeft niks uit te staan met bonussen. Ik snap dat het moeilijk is voor iemand die gewoonweg een schijthekel heeft aan alles wat te maken heeft met corporaties maar doe tenminste een beetje je best om de theorie te begrijpen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar op die manier zouden er op basis van die winst geen bonussen uitgegeven mogen worden of ontslagen mogen vallen. Dat zou dan minimaal een jaar later moeten worden bepaald, net als het rendement van de investeringen.
Jij bent dan ook passief agressief sarcastisch wat humor opwekt bij andere users, Robin was gewoon over de rooie, subtiel verschil van benadering inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik doe het op zo'n manier dat het niet banwaardig is.
Mwah, jij vergeet dat ik net als een kakkerlak ben, niet te verdelgen. Heb de dood al enkele keren in de ogen gekeken (vanmorgen nog! Bij een bak koffie) en magere hein laat me altijd gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik gewoon dat jij bij de eerste de beste aanval en kogel kopt. Gewoon omdat je er achterlijk veel zin in lijkt te hebben.
Zo praat je niet over mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, jij vergeet dat ik net als een kakkerlak ben, niet te verdelgen. Heb de dood al enkele keren in de ogen gekeken (vanmorgen nog! Bij een bak koffie) en magere hein laat me altijd gaan.
Ik bedoelde jouw ook helemaal niet, maar had het over mijn encounter in de trein, lees de SMS maar terug.quote:
Succes, moge het met een happy ending aflopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:14 schreef Friek_ het volgende:
Oei, vanavond een date.
Ik ben nog steeds bezig om het mantra "NIET TE HARD ZUIPEN FRIEK!" erin te stampen. Een aantal maal een verkeerde afslag genomen op dat cruciale kruispunt.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:14 schreef Friek_ het volgende:
Oei, vanavond een date.
Ik ben nog steeds bezig om het mantra "NIET TE HARD ZUIPEN FRIEK!" erin te stampen. Een aantal maal een verkeerde afslag genomen op dat cruciale kruispunt.
Oh, jij bent er zo'n eentje die voorop gaat in de strijd en denkt 'dat overkomt mij niet'.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, jij vergeet dat ik net als een kakkerlak ben, niet te verdelgen. Heb de dood al enkele keren in de ogen gekeken (vanmorgen nog! Bij een bak koffie) en magere hein laat me altijd gaan.
Dat is dan ook weer duidelijk dat de bonussen worden uitgekeerd op basis van de bruto winst om vervolgens na een tegenvallende netto winst mensen buiten te trappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee want bonussen zijn een beloning voor prestaties van het afgelopen boekjaar, bovendien zijn bonussen al lang van de bruto winst afgetrokken als een van de eerste kostenposten, de netto winst die ING publiceert heeft niks uit te staan met bonussen. Ik snap dat het moeilijk is voor iemand die gewoonweg een schijthekel heeft aan alles wat te maken heeft met corporaties maar doe tenminste een beetje je best om de theorie te begrijpen.
Lam is een groot woord, maar het mocht wel wat minder.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
Jullie zuipen je gewoon lam op een date?
Charmant.
Nee, de afgekeurden liepen immers voorop, weet je nog?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo'n eentje die voorop gaat in de strijd en denkt 'dat overkomt mij niet'.
Bonussen zijn gewoon onderdeel van contracten van werknemers, en dat zijn arbeiders.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer duidelijk dat de bonussen worden uitgekeerd op basis van de bruto winst om vervolgens na een tegenvallende netto winst mensen buiten te trappen.
Ik probeer het te begrijpen. Lukt ook wel aardig hoor. Alleen benader ik het vanaf de negatieve kant, de kant van de arbeider.
Hm ach als er vrouwen zijn die er op vallen moet je het vooral doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lam is een groot woord, maar het mocht wel wat minder.
We leven niet meer in de 19e eeuw, anus.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de afgekeurden liepen immers voorop, weet je nog?
Idd, toen kregen afgekeurden nog gewoon een spuitje.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We leven niet meer in de 19e eeuw, anus.
Bron: nu.nlquote:'Papandreou treedt af'
AMSTERDAM - De Griekse premier George Papandreou zal binnen een half uur zijn aftreden aankondigen aan de president van Griekenland.
Dit meldt de BBC. De regering wankelde door het verzet dat rijst tegen het plan om een referendum te houden over de aanvaarding van het Europese reddingsplan.
Meer informatie volgt.
Bonussen zouden pas uitgekeerd moeten worden na de investeringen en ontslagronde. Niet vóór de investeringen en (massa)ontslagen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bonussen zijn gewoon onderdeel van contracten van werknemers, en dat zijn arbeiders.
Zanik dus niet zo, je doet net alsof er 20.000 CEO's rondlopen bij ING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |