Ik hou van macaroni. Het is een soort magisch deegsel dat met iedere bereidingsvorm lekker is.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef betyar het volgende:
Paar pubers geband gewoon doorlopen mensen. Tijd voor inhoudelijke dingen:
Onze hond is wit.
De kachel werkt nog steeds goed.
We eten dadelijk macaroni.
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hou van macaroni. Het is een soort magisch deegsel dat met iedere bereidingsvorm lekker is.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook heel goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan moeten ze die cijfers zo niet naar buiten brengen. Anders krijg je deze onzin: We moeten de winst bijstellen want de investeringen vielen hoger uit. Uiteraard nadat de ontslagen zijn afgerond en bonussen zijn uitgekeerd.
Onzin? Leg jij het mij dan even uit zodat ik mijn mening over dit onderwerp bijstel.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook heel goed.
Omdat eventuele toekomstige investeringen niet binnen het huidige of afgelopen boekjaar vallen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin? Leg jij het mij dan even uit zodat ik mijn mening over dit onderwerp bijstel.
Je moeder.quote:
Dat heb ik gedurende mijn pubertijd al genoeg gedaan.quote:
Afgekeurde mannen worden als menselijk schild ingezet voor het waardevolle human capital.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of ik het leger inga. Ik laat me hoe dan ook afkeuren.
Helaas, ik behoor tot de groep intellectuelen die het land moet herbouwen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afgekeurde mannen worden als menselijk schild ingezet voor het waardevolle human capital.
Koos wordt natuurlijk hoofdverantwoordelijke voor een geheim programma om zeezoogdieren in te zetten als torpedo's of onderzeeboot detectoren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afgekeurde mannen worden als menselijk schild ingezet voor het waardevolle human capital.
Hij schold Staal uit, Staal beschuldigde hem van het zijn van een 40 jarige pedo ofzoiets.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is Robin eigenlijk geband?
Tsja, dan had ik Staal ook met de grond gelijk gemaakt, maar goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij schold Staal uit, Staal beschuldigde hem van het zijn van een 40 jarige pedo ofzoiets.
I don't know, iets in die trant.
Yvonne klaarblijkelijk niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dan had ik Staal ook met de grond gelijk gemaakt, maar goed.
Ik weet ook niet wat hij heeft gezegd, helaas zijn de postings verwijderd. Jammer, ik houd altijd wel van een goede soap.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne klaarblijkelijk niet.
Ik vind jullie meer iets voor een stare at goats divisie.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
Als het oorlog zou ik het liefste, bij gebrek aan tanks, bij de artillerie willen. Lekker rondrossen met een PzH 2000.
Maar ik denk dat ze VS en mij als officieren bij een psychologische eenheid plaatsen, wij zijn zo godsgruwelijk irritant dat we de vijand spontaan hersenbloedingen bezorgen.
Wat een zelf kennis :pquote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
Als het oorlog zou ik het liefste, bij gebrek aan tanks, bij de artillerie willen. Lekker rondrossen met een PzH 2000.
Maar ik denk dat ze VS en mij als officieren bij een psychologische eenheid plaatsen, wij zijn zo godsgruwelijk irritant dat we de vijand spontaan hersenbloedingen bezorgen.
Dat snap ik. Maar op die manier zouden er op basis van die winst geen bonussen uitgegeven mogen worden of ontslagen mogen vallen. Dat zou dan minimaal een jaar later moeten worden bepaald, net als het rendement van de investeringen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat eventuele toekomstige investeringen niet binnen het huidige of afgelopen boekjaar vallen natuurlijk.
Jij spaart waarschijnlijk ook geld mocht ooit je wasmachine kapot gaan (om het maar even in simpele taal uit te leggen), maar weet je ook wanneer dat kreng kapot gaat en boek je daarom die uitgave maar alvast in je budget van 2011 of zet je het geld gewoon weg.
Och, het groot Nederlands dictee der ziekten kwam voorbij.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat hij heeft gezegd, helaas zijn de postings verwijderd. Jammer, ik houd altijd wel van een goede soap.
Berichten over Orka's schrijven valt niet onder intellectuele bezigheden of iets herbouwen. Je gaat gewoon naar het front.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, ik behoor tot de groep intellectuelen die het land moet herbouwen.
Eigenlijk hoop ik gewoon dat jij bij de eerste de beste aanval en kogel kopt. Gewoon omdat je er achterlijk veel zin in lijkt te hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |