Ja, ik lees allemaal moeilijke dingen waar ik ooit mijn best voor heb moeten doen, terwijl jij en koos nooit een biet hebben gegeven om natuurkundige vergelijkigen of wiskundige problemen. En dan zijn jullie de slimste jongelui hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
Wat ben je aggressief opeens. Komt het door je constructieboeken?
Hij mag best muziek maken, maar niet terwijl hij zijn land gegijzeld houdt en niets doet aan de almaar stijgende schulden. Maar als ik het goed begrijp heeft ie dat nu zelf ook door.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/muziek/2658233/berlusconi-stelt-cd.html
Ik weet niet wat ik schokkender vind: dat hij die cd uitstelt, dat hij überhaupt een cd maakt, dat hij er al drie gemaakt blijkt te hebben of dat hij van plan was om over de liefde te zingen.
Je weet soms echt niet wat je leest. Weet iemand trouwens of ik het debuutalbum "Normen en waarden" van J.P. Balkenende nog ergens kan bestellen? Voor de goede orde: ik doel dan wel op de limited edition met de bonustrack "U kijkt zo lief"....
U vergeet Monolith.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik lees allemaal moeilijke dingen waar ik ooit mijn best voor heb moeten doen, terwijl jij en koos nooit een biet hebben gegeven om natuurkundige vergelijkigen of wiskundige problemen. En dan zijn jullie de slimste jongelui hier.
Dat stemt me droevig. Zo eenzaam aan de top.
De stelling van Pythagoras telt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef eriksd het volgende:
Hoho, ik heb ook natuurkunde en wiskunde gehad. Het was alleen een minder succesvolle combinatie dan Erik en fiscaal geneuzel.
Ik heb op de CDA-webshop gekeken voor je:quote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dan wil ik het album van de CDA - All Stars met de titel Fatsoen moet je doen bestellen.
De cd van Jack de Vries die nummers van The Spindoctors covert, is trouwens nog wel voorradig. Gek genoeg met 50 procent korting.quote:U zocht op "fatsoen". Helaas konden wij dit begrip niet vinden in onze actuele database. Elders op onze site vonden wij 1 vermelding(en):
- Archief 2002-2010
quote:Klanten die deze cd bestelden, bestelden ook:
- Maxime de Rat - Limburgse bewerking van beroemde Nederlandse film Ciske de Rat
- Alle 13 out! - Minister Leers zwaait asielzoekers zingend uit
- Ruth zingt Ruth - Met toppers als 'Vrede', 'Blijf Bij Mij' (duet met Ernst Hirsch Ballin)
- Ik Houd Van Deze Partij - Maxime's favoriete tranentrekkers en smartlappen
Ik zal het doorgeven aan de partizani.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef betyar het volgende:
Remlof, je moet weer even doorgeven dat het kacheltje wederom goed zijn werk doet.
ik zeg doenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
Ik zit te dubben of ik aandelen Arcellor zal kopen.
Hij is nog flink actief bij die catholica-weblog waar Breivik zijn stuk stuurde naar wat van de schrijvers aldaarquote:
Moest het dit worden?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat moet yvonne even fixen dan, ik zit mobiel in een italiaanse bus.
Nee van Staal wordt je vrolijkquote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
ging over de schreef, dan houdt het op
Neuh, maar die gaat net niet over randje. Robin, deed dit wel.quote:
Ach ik ken Fok! al langer dan vandaag. Hij komt wel terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, maar die gaat net niet over randje. Robin, deed dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |