Ah ja nu kun je dat eindelijk in het openbaar doen. Volgens mij heeft dat vrouw spelen toch echt iets in je losgemaakt hequote:Op donderdag 3 november 2011 02:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er nu niet als man op uit ben?
Dat je er iets achter (wilt) zoeken zegt mischien meer iets over jouzelf uit dan over mij denk ik maar zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja nu kun je dat eindelijk in het openbaar doen. Volgens mij heeft dat vrouw spelen toch echt iets in je losgemaakt he
Neuh, ben me gewoon aan het vervelen, dan begin ik wel vaker allerlei onzin uit te kramenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat je er iets achter (wilt) zoeken zegt mischien meer iets over jouzelf uit dan over mij denk ik maar zo.
Sorry, ik mag niet liegenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:23 schreef -Amber- het volgende:
Je mag gerust zeggen dat je ontzeker bent als ik er ben.![]()
Dan moet je het ook niet doen, je kan er gewoon voor uit komen dat je wat minder zelfverzekerd bent. Geeft niks hoor.quote:
Oh er zijn veel verschillende dingen waarover je onzeker kunt zijn, dat jij je zo op één specifiek dingt focust zegt wel weer iets over jouquote:Op donderdag 3 november 2011 02:32 schreef -Amber- het volgende:
Ik weet niet wat het laatste emoticon moet voorstellen, maar je twijfel van keuze tussen het ene en andere geeft naar mij gevoel je onzekerheid enkel weer.![]()
Je kan nu wel de rollen proberen om te draaien maar daardoor kom je niet aan bij de wortel. Het waarom je weer moest aankaarten dat ik als Amber post.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh er zijn veel verschillende dingen waarover je onzeker kunt zijn, dat jij je zo op één specifiek dingt focust zegt wel weer iets over jou
Ja hoe was het ook alweer, aanval is de beste verdediging. Klaag maar over vrouwen * -Amber- rolt met haar ogen en zucht diep. Maar oh wee als de heren even moeten wachten tot we klaar zijn om weg/uit te gaan. Over ongeduldig gesproken.quote:
Knappe vrouwen hoeven niet veel te doen voor het uitgaan, dus die hebben ook niet veel tijd nodigquote:Op donderdag 3 november 2011 02:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hoe was het ook alweer, aanval is de beste verdediging. Klaag maar over vrouwen * -Amber- rolt met haar ogen en zucht diep. Maar oh wee als de heren even moeten wachten tot we klaar zijn om weg/uit te gaan. Over ongeduldig gesproken.
Zo een opmerking kan ook enkel een man maken. Omdat je als vrouw mischien wat knapper bent wil nog nit zeggen dat je je niet behoorlijk wil aankleden, opmaken, etc. Of moet je er dan maar als clown bijlopen?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Knappe vrouwen hoeven niet veel te doen voor het uitgaan, dus die hebben ook niet veel tijd nodig
Fatsoenlijk aankleden en beetje make-up zou toch niet veel tijd moeten kosten. Of ben jij er zo een die zo onzeker is dat ze in 10 minuten al 10 verschillende dingen aan heeft gehad, en daana nog steeds niet weet wat ze nu echt aan wilt doen?quote:Op donderdag 3 november 2011 02:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo een opmerking kan ook enkel een man maken. Omdat je als vrouw mischien wat knapper bent wil nog nit zeggen dat je je niet behoorlijk wil aankleden, opmaken, etc. Of moet je er dan maar als clown bijlopen?
Goed make-up aanbrengen duurd net zolang voor een "lelijke" vrouw als voor een "knappe" vrouw. En kleding uitzoeken die bij elkaar past en afgestemt is op de aangelegenheid waar men het draagt heeft niks met ontzekerheid te maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fatsoenlijk aankleden en beetje make-up zou toch niet veel tijd moeten kosten. Of ben jij er zo een die zo onzeker is dat ze in 10 minuten al 10 verschillende dingen aan heeft gehad, en daana nog steeds niet weet wat ze nu echt aan wilt doen?
10 lagen make-up of een klein beetje, dat is toch echt wel een verschil.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed make-up aanbrengen duurd net zolang voor een "lelijke" vrouw als voor een "knappe" vrouw. En kleding uitzoeken die bij elkaar past en afgestemt is op de aangelegenheid waar men het draagt heeft niks met ontzekerheid te maken.
Herkennen dat iets (nadat je het hebt aangetrokken) je niet kleed ivm bv. gewichts verlies, bloating etc is heel iets anders dan ontzekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
10 lagen make-up of een klein beetje, dat is toch echt wel een verschil.
"Oooooh nee, ik zie er echt niet uit hierin", Nee hierin lijk ik dik", Nee....." etc etc etc. Klopt, klinkt inderdaad absoluut niet als onzekerheid.
Maar 9 van de 10 keer is dat helemaal niet het geval en zit het gewoon goedquote:Op donderdag 3 november 2011 03:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Herkennen dat iets (nadat je het hebt aangetrokken) je niet kleed ivm bv. gewichts verlies, bloating etc is heel iets anders dan ontzekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 03:28 schreef Royyy het volgende:
Genoeg onzin voor vandaag, ik ga er maar eens vandoor
Wij hebben altijd gelijk, maar dat ondek je nog wel als je eens in een langere relatie zit/getrouwd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:17 schreef Thaboel het volgende:
@ sine: Ja klikt meteen. Woont 30minutjes reizen van me vandaan en schelen anderehalve maand( zij ouder)
Meerdan genoeg info![]()
Nu weer lekker opschool een tussen uurtje vullen met two and a half men
Jij bent achtelijk rustigquote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef Lotusss het volgende:
Het is weer zoooo achterlijk rustig......
Ja goed... lag er om half 9 gisteravond al in geloof ik. Was ontzettend moe en weet niet goed waarom. Zal wel met de wintertijd te maken hebben....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jij bent achtelijk rustig
Haai lotusss, hoe is het met jou meid!
Ik hoop dat ik na 18u nog energie heb om te gaan sporten....quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef Braamyo het volgende:
Wat ga jij vandaag nog doen lotusss?
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik na 18u nog energie heb om te gaan sporten....
Verkoudenquote:
Ben een paar dagen weg geweest, vandaarquote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef -Amber- het volgende:
Ik ben hier al sinds een paar dagen hoor.
Hai, ik ben hier trouwens ook nieuwquote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben een paar dagen weg geweest, vandaar![]()
Ik ga vandaag maar eens de sc teruglezen
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Hai, ik ben hier trouwens ook nieuw
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef AchJa het volgende:
Nou Griekenland...
Brekend: 'Papandreou treedt af'
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:32 schreef AchJa het volgende:
Nou Griekenland...
Brekend: 'Papandreou treedt af'
quote:
Is kip tandoori oid wat?quote:
Babies aan spiezen geregen en gebarbeque'd met saus van kindertranen.quote:
Hij houdt niet zo van visquote:
Was je nou eerder deze week al gegaan of niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoop dat ik na 18u nog energie heb om te gaan sporten....
Ja sorry kan even niet participeren aan 't gesprek.. ben hard bezig met de namen van de ledematen van Kreeften en Insectenquote:
Neequote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Was je nou eerder deze week al gegaan of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop niet dat je die van duizendpoten moet leren.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja sorry kan even niet participeren aan 't gesprek.. ben hard bezig met de namen van de ledematen van Kreeften en Insecten..
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe als ik thuiskom van werk. En de komende 2 weken vrijwillig overwerken (=extra centjes) dus nog minder energie.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef Braamyo het volgende:
Ik ook niet...tussen school en sog kom ik er gewoon niet aan toe
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 3 november 2011 15:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moe als ik thuiskom van werk. En de komende 2 weken vrijwillig overwerken (=extra centjes) dus nog minder energie.....
Nog een vrouwelijk genotsobject?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Hai, ik ben hier trouwens ook nieuw
Alleen bij mij geen bf3quote:
Dat dus ja. Maar volgende week begin ik dus ook laat (9:30 - 18:00). Dan heb ik liever van 8:00 tot 16:30. Maar kan helaas mijn werktijden niet helemaal sturen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het probleem.
Maar het is vooral kut als je pas om half 8 thuis bent van de Uni, dan heb je echt geen zin meer om te gaan. Ik heb liever dat ik dan om 10 voor 6 op moet staan maar wel om half 4 of kwart over 4 thuis ben. Dan kan het nog gewoon in het licht..
Cool. En nu?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Wow! Echinodermata(stekelhuidigen waaronder zeesterren) vertonen kennelijk secundaire radiaire schijn-symmetrie.
Weet ik niet, ik vond dat ik deze geweldige, zichtsveld verbredende kennis met jullie moest delenquote:
bedankt er is een wereld voor mij open gegaanquote:Op donderdag 3 november 2011 16:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vond dat ik deze geweldige, zichtsveld verbredende kennis met jullie moest delen..
Bedankt. Zonder deze informatie was de rest van mijn leven wel compleet nutteloos geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Wow! Echinodermata(stekelhuidigen waaronder zeesterren) vertonen kennelijk secundaire radiaire schijn-symmetrie.
Zo voel ik me ookquote:Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedankt. Zonder deze informatie was de rest van mijn leven wel compleet nutteloos geweest.
Het gemengd douchen achteraf zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Korfbalploeg Nederland bereikt de finale WK in China
Ik sta écht te popelen om de finale te zien![]()
http://www.nu.nl/sport/26(...)reikt-wk-finale.html
Moet jij niet werken?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het gemengd douchen achteraf zeker
Jah, als de mensen bellen wel ja...quote:
Nou, dan tot 18:15, ga nu de afwas maar ff doenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah, als de mensen bellen wel ja...
Thanksquote:Op donderdag 3 november 2011 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, dan tot 18:15, ga nu de afwas maar ff doen
Ohh,...ja. Okquote:Op donderdag 3 november 2011 17:46 schreef Braamyo het volgende:
Je weet wel, de xbox-360 titel. Halo-3 Orbital Drop Shock Troopers....
Beetje de elite van humanity, los van de Spartans.
Computerspelletje schatquote:Op donderdag 3 november 2011 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Halo-3 ODST??? Enlighten me por favor
ODST'ers zijn lui die uit een space-ship in low orbit gedropped worden, en veel succes toegewenst krijgen op hun near-sucicidal missions.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh,...ja. Ok![]()
Ik ben niet zo thuis in die spelletjes, dus vandaar
uhmmquote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ODST'ers zijn lui die uit een space-ship in low orbit gedropped worden, en veel succes toegewenst krijgen op hun near-sucicidal missions.
Eigenlijk zijn het net Luchtmobielers.... lui die gedropped worden achter vijandelijke linies en daar het gevecht aangaan met de vijand.quote:
Je wilde eigenlijk LMB'er worden maar het was je niet gelukt, en nu dus maar via dat spelletje?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net Luchtmobielers.... lui die gedropped worden achter vijandelijke linies en daar het gevecht aangaan met de vijand.
Jij snapt het! Iedereen gefeliciteerd met de "nieuwe" Ridder MWO!quote:
Mis ik iets?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij snapt het! Iedereen gefeliciteerd met de "nieuwe" Ridder MWO!
Ah coolquote:
Ik heb het nooit geprobeerd... sorryquote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Je wilde eigenlijk LMB'er worden maar het was je niet gelukt, en nu dus maar via dat spelletje?
misschien welquote:Op donderdag 3 november 2011 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Is dit wat?
http://www.noorloos-se.co(...)Super-Dot-Glove.html
Voor de post bedoel je?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Is dit wat?
http://www.noorloos-se.co(...)Super-Dot-Glove.html
Bij de Hema en de V&D verkochten ze die vingerloze handschoentjes ook. Of als je een beetje goed bent met een naaimachine dan koop je normale handschoenen en haal je er alleen je wijs en duim vinger uit. Dan hebben je overige vingers het nog warmquote:
Ben ik dus niet!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bij de Hema en de V&D verkochten ze die vingerloze handschoentjes ook. Of als je een beetje goed bent met een naaimachine dan koop je normale handschoenen en haal je er alleen je wijs en duim vinger uit. Dan hebben je overige vingers het nog warm
quote:
Wat schaft de pot?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo! Net ff een bestelling gedaan
handschoenenquote:
Naam: Hatch Half-finger Super Dot Glovequote:
Is toch iets té gewaagd als ik bv een gerechtelijke brief ga rondbrengenquote:
Told you!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is toch iets té gewaagd als ik bv een gerechtelijke brief ga rondbrengen
I knew itquote:
+1quote:Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedankt. Zonder deze informatie was de rest van mijn leven wel compleet nutteloos geweest.
Moet ik je condoleren?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
+1
Pa is gestopt met roken... Godver geen koekjes meer in huis
Nee hoor ik mag nog gewoon binnen rokenquote:
Ah, bij ons is "stoppen met roken" iets anders.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor ik mag nog gewoon binnen rokenAlleen snackt hij alles leeg en is er niks voor arme Thaboel
Oh. Zoooquote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, bij ons is "stoppen met roken" iets anders.
Inderdaad gelukkig.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh. ZoooNee dat gelukkig nog niet
heuquote:
HAHAHAHAHa arme ERquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel meteen jaloers als zijn moeder belt voor MIJ ipv hem....
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Zeer goed! Helaas is ze aant werkquote:
politie bellen al geprobeerd?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeer goed! Helaas is ze aant werk
quote:
Hij vroeg erom.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:20 schreef Nibb-it het volgende:
je zal het er wel naar gemaakt hebben!
Meestal belt ze voor mij schatquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Lotusss het volgende:
Maar nu een keer voor mijquote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meestal belt ze voor mij schat
Ehm, heb je er 1 met aardbeien-smaak?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij vroeg erom.
Sam wat voor shampoo wil je?
Herbal Essences ruikt lekker en relatief goedkoop ook (anders is het zonde van de kosten van een dure shampoo)quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, heb je er 1 met aardbeien-smaak?
Hm.. doe die dan maarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Herbal Essences ruikt lekker en relatief goedkoop ook (anders is het zonde van de kosten van een dure shampoo)
Zweet trekt vrouwtjes aan joh!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Ik douch nooit! Een echt CIOSer stinkt naar zweet!
sam kap eens met die ninja editsquote:
Sjongejonge.. ik zou dat nooit zo zeggen over Nibb!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
sam kap eens met die ninja edits
vanquote:''Nibb-it stinkt''
Maar niet ninja!quote:
Ik hoop niet dat je een knieschijf hebt gegetenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
ik had laatst ook paella was best lekker
Naja het komt me niet bekend voorquote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar niet ninja!
Overigens:
Ilium - Ischium - Pubis
Thaboel, moesten jullie dat ook kennen? Ik hoorde je is over ''patella'' spreken op Fbook.
Haha, baasquote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja het komt me niet bekend voorMaar ik had ook niet echt geleerd ofzo.
Wij wel ja. Fibula en radius dat soort onzinquote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, baas![]()
. Waarschijnlijk menselijke anatomie ofzo?
Ja die termen bedoel ik inderdaad. Ulna & Radius, Tibia & Fibula, etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij wel ja. Fibula en radius dat soort onzin
Jup kut bende. Echt genoeg van maar volgende week zwaar tentamen erover incl. compacta zooiquote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja die termen bedoel ik inderdaad. Ulna & Radius, Tibia & Fibula, etc..
Tibia en fibula weet ik te duiden. Door Grey's Anatomyquote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja die termen bedoel ik inderdaad. Ulna & Radius, Tibia & Fibula, etc..
Haha, goedzoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tibia en fibula weet ik te duiden. Door Grey's Anatomy.
Allemaal?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, goedzo.
Ik moet voor het tentamen Dierkunde morgen onder andere alle botjes in het menselijke skelet kunnen benoemen.
nou, vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, goedzo.
Ik moet voor het tentamen Dierkunde morgen onder andere alle botjes in het menselijke skelet kunnen benoemen.
Nee, dat niet. Allemaal is inderdaad beetje overdreven, maar alle hoofdbotten, komt ie:quote:
quote:Cranium
Mandibula
Lumbale Wervels
Clavicula
Scapula
Sternum
Costae
Humerus
Vertebrae
Ulna en Radius
Carpalia, Meta-Carpalia en Phalanges
Ilium, Ischium en Pubis
Sacrum
Femur
Patella
Tibia en Fibula
Tarsalia, Meta-Tarsalia, Phalanges
Oh dat valt wel meequote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Allemaal is inderdaad beetje overdreven, maar alle hoofdbotten, komt ie:
[..]
Wij moeten ook botopbouwen, gewrichtsopbouw en volgende periode zelfde+spierenquote:
Ah, okquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wij moeten ook botopbouwen, gewrichtsopbouw en volgende periode zelfde+spieren
Ja, en als je links kijkt zie je rechts niksquote:Op donderdag 3 november 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
You cant go swimming in a baseball pool
Luister dat filmpje van nibb it nou maar! Gelijk een lach op je gezichtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en als je links kijkt zie je rechts niks
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef Nibb-it het volgende:
you can't take a shower in a parakeet cage
all ya gotta do is put your mind to it
knuckle down, buckle down, do it do it do it
Kraak je nou Roger miller?quote:
Nooit van gehoord, dus is niet goed spul.quote:
Wat de pinda niet kent, luisterd hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dus is niet goed spul.
Luister het wel, maar vind ik geen zak aanquote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat de pinda niet kent, luisterd hij niet
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luister het wel, maar vind ik geen zak aan
Idem, trusten allen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
classic
ik gaat m'n mand in, trustee rommel
Oei Bouke zwaar klote voor je man! Ging eigenlijk gelijk na terugkomst al kut toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:59 schreef Bouke-p het volgende:
Pfff toen was ik de zoveelste die gaat scheiden na n uitzending. Ging al langer slecht, nu is t definitief over. Nu asap n huis zoeken enzo... Zo heb je 6 jaar alles, nu niks meer....
Zwaar kut zeg!!! *knuffel*quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:59 schreef Bouke-p het volgende:
Pfff toen was ik de zoveelste die gaat scheiden na n uitzending. Ging al langer slecht, nu is t definitief over. Nu asap n huis zoeken enzo... Zo heb je 6 jaar alles, nu niks meer....
quote:
6 dagen. Maar zitten dagen bij dat ik van 8 tot 20 werk.quote:
Jep, ook een erg indrukwekkend stuk.quote:
Nee, niet meer van toepassing, dacht dat ik het ook over die radar moest hebben. Maar het is beperkt tot radars in gebruik bij ons.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef Erasmo het volgende:
Achja je wou trouwens wat weten over de Smart-L?
Erg mooi. Alleen de inzet van die laatste note is slightly sharp, jammer. Is ook een rottig interval lijkt me, grote terts en dan octaaf hoger..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef -Amber- het volgende:
Over indrukwekkend gesprokken
Ik wou dat ik zo zingen kon
I can't even carry a tone in a bucket![]()
Dat weet ik nietquote:
Ok.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, niet meer van toepassing, dacht dat ik het ook over die radar moest hebben. Maar het is beperkt tot radars in gebruik bij ons.
Dat vind ik sneu om te horen. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:59 schreef Bouke-p het volgende:
De kast puilt uit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef Lotusss het volgende:
Ben nu even stiekem alvast aan het kijken voor een goede nieuwe garderobekast voor in de slaapkamer
Heb ik over 2 weken extra centjes voor!
Beetje wel. Ik had alleen een kast voor mezelf en toen ER hier kwam wonen hebben we geen andere kast aangeschaft, maar hangt de kleding aan zo'n rek in de kamer.quote:
Wij hebben zo'n ruimteoverschot dat ik een paar jaar geleden een inloopkast heb gebouwd, heel handig, ieder de eigen kant voor de kleding en schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje wel. Ik had alleen een kast voor mezelf en toen ER hier kwam wonen hebben we geen andere kast aangeschaft, maar hangt de kleding aan zo'n rek in de kamer.
En dat is geen goed idee als we katten hebben die het een leuk spelletje vinden om kleding van de hangers af te slaan
Nou Lotusss... niet iets voor ERquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n ruimteoverschot dat ik een paar jaar geleden een inloopkast heb gebouwd, heel handig, ieder de eigen kant voor de kleding en schoenen.
Doe mij maar een inloopkoelkastquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n ruimteoverschot dat ik een paar jaar geleden een inloopkast heb gebouwd, heel handig, ieder de eigen kant voor de kleding en schoenen.
Zeer verdiendquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Clan het volgende:
Hartelijk dank allen voor het bedankje![]()
Schouderklopjes meldtopic.
quote:
onbekendquote:
Euh.....???quote:
Ah, exquise right there!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
nope zelfgemaakt, chef excellence right here
We hebben niet genoeg ruimte voor een inloopkast helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou Lotusss... niet iets voor ER?
Heb je trouwens nog gesport?
Hehe, ik denk hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb nog wel een magnetron kipburger, maar in kibbeling zit ws meer kip
Hm, jammerquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben niet genoeg ruimte voor een inloopkast helaas.
En ik heb helaas niet gesport, ben laat klaar met werken en dan heb ik zo verrekte weinig energie.
En volgende week gaat helemaal niet lukken met een 52-urige werkweek
Mooi, heb Turkse pizza's gehaald. Dan vreet ik van de Chinees babi pangangquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh.....???
Pizza ofzo? Heb echt zin in junkfood -> het is vrijdag!!!
Hoe maak je die uiensoep?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zelf gemaakte uiensoep, ceasar salad en gebakken aardappeltjes
Infanterie Grift An??quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet nog is een keer wat meer lezen over Erwin Rommel. Iemand een aanrader?
En daarna met stokbrood in de oven met kaas erover?quote:
Dat is het boek van Erwin Rommel. Dat gaat niet over hem.quote:
Leuk dat ER voor je gaat koken.quote:
Kom op Ellan!!quote:
Ja, maar dat zei Sammy Boy er niet bijquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is het boek van Erwin Rommel. Dat gaat niet over hem.
Juist plakje geroosterd stokbrood erin, kaas er over en even in de oven op broilingquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En daarna met stokbrood in de oven met kaas erover?
Klop ik straks wel ff bij je aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Juist plakje geroosterd stokbrood erin, kaas er over en even in de oven op broiling
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zei Sammy Boy er niet bij
Maar boeiend, van Rommel vind ik ook niet erg hoor Cobraquote:Ik moet nog is een keer wat meer lezen over Erwin Rommel. Iemand een aanrader?
Wel hoor. Hij wil over Erwin Rommel lezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zei Sammy Boy er niet bij
Dat is maar 1 boek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Maar boeiend, van Rommel vind ik ook niet erg hoor Cobra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |