abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:59:54 #151
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_62763840
De PR-medewerkers hebben het vaak gigantisch druk en zijn niet zo handig met Photoshop, dus we zijn altijd erg blij met de hulp van donroyco, die de mooiste headers en icons maakt voor de acties op de frontpage, het forum en de sportsite.





En laten we vooral de olympische spelen-layout die hij voor FOK!-sport ontworpen heeft niet vergeten!

Bij deze willen we hem dus een behoorlijke pluim in de bips steken: donroyco, ontzettend bedankt voor je hulp op onmogelijke tijden en het enthousiasme waarmee je dit doet

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 28-10-2008 21:18:36 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_63084037
Papabear heeft na een huwelijk van twaalf jaar samen met zijn vrouw besloten om uit elkaar te gaan. Al zijn spullen heeft hij achtergelaten bij zijn vrouw en kinderen en op dit moment woont hij een kleine maand in een nieuw huisje. Meubels had hij al snel, alleen een inboedel zat er niet in door de vele kosten. Via een topic in V&A heeft hij een beroep gedaan op de FOK!kers en dat heeft gezorgd voor een fantastische lijst aan spullen voor Papabear. Elke user die iets geschonken heeft aan Papabear verdient bij dezen een grote schouderklopje! Hartstikke bedankt allemaal .

  • parapono
  • ElisaB
  • ikke40 (speciaal aangemeld hiervoor)
  • Lord_Vetinari
  • lynda
  • SHE
  • noekje
  • wyccie
  • hsnijder
  • Gutz
  • Causa

    Door deze mensen is Papabear gezegend met de volgende spullen;

  • Een nieuwe senseo met kopjes.
  • Huishoudelijke spullen (theelepeltjes, theedoeken, handdoeken, kopjes, bekers, lakens, dienbladen, keukenblokjes, strijkplank + ijzer, pannen).
  • Een tv.
  • Een nieuwe stereo.
  • Barbecue.
  • Spelcomputers (een Nintendo DS een XboX en een PlayStation).
  • Een heel mooi kerstcadeau voor de oudste (een EEE pc).
  • Speelgoed (knuffels, verf, potloden, verrekijkers).
  • Een nieuw stapelbed voor de jongens.
  • Sony DVD-speler.
  • Een computer + scherm.

    Mensen die aanboden om te rijden;

  • Conflict
  • L_V
  • Wisheh
  • rudedeltadude die er tot twee keer toe heen is gereden

    [ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 07-12-2008 09:14:16 ]
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      vrijdag 5 december 2008 @ 20:34:42 #153
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_63791713
    Een hele dikke schouderklop voor LekkerSimpel is zeker op zijn plek
    Geheel belangeloos en uit eigen beweging bood hij aan om de stemmen voor de Sinterklaas-wedstrijd te tellen en heeft daarmee de PR een heleboel werk uit handen genomen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat we hier heel erg blij mee zijn
    LekkerSimpel, hartstikke bedankt voor je hulp!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 19 november 2009 @ 22:48:46 #154
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_74868953
    En een schouderklopje voor Briggy. Na de geweldige herfstheaders heeft zij nu ook geweldige sintheaders gemaakt. Check dit topic. Wanneer gaat dat geitje nou eens weg

    Thanks Briggy, keep up the good work.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 19-11-2009 22:58:04 ]
      woensdag 16 december 2009 @ 21:57:26 #155
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_75706860
    Een schouderklopje voor Lonker! Lonker gaf in het kader van de kerstgedachte een aantal XBOX360 games weg aan users, die een reactie in z'n topic plaatste.

    Het topic waar je je aan kon melden: [GRATIS][XBOX360] 4 spellen en de winnaars: [GRATIS][Winnaars][XBOX360 GAMES]

    Eind deze week zal Lonker opnieuw een topic starten en zal opnieuw games gratis aanbieden, maar ook verkopen, waarbij de opbrengst naar de Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 806,98 binnen!

    Hulde
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      woensdag 16 december 2009 @ 22:16:06 #156
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_75707721
    En dat brengt ons bij de actie: Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 887,59 binnen! Een geweldig, mooi en lief initiatief van Liejannuh en Yppy!



    Zij hebben deze inzameling opgezet en zetten zich in voor de stichting Madalief. Een initiatief welke zich inzet voor de arme kinderen op Madagaskar.
    quote:
    Madalief steunen doe je vooral door geld over te maken.
    Je kunt direct geld over maken naar rekening 81.05.16.993 ovv Fok-Madalief, je username en je usernummer.

    Of je kunt een mail sturen naar Fokvoormadalief@gmail.com zodat wij en jij gelijk alle gegevens hebben.
    We laten het je weten als het geld binnen is en dan krijg je ook een kleurtje en een tagje. Als je geen kleurtje en tagje wilt, dan moet je dat ons wel vertellen natuurlijk!
    Mocht je een paar centen hebben waar je niets mee doet, stort het naar de actie van deze dames.

    Heel erg mooi initiatief en ik hoop op een groot eindbedrag

    [ Bericht 0% gewijzigd door Biogarde op 17-12-2009 20:50:16 ]
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      maandag 19 april 2010 @ 15:35:04 #157
    24807 NJ
    Don't mention the war!
    pi_80483873
    Stability is de rode draad in Bewerkte Userfoto's. Sinds 2008 is ze hier al mee bezig, en sindsdien zie je haar vaak in de reeks verschijnen. Ze trekt alles uit de kast en maakt er altijd wat moois van.

    Enkele voorbeelden uit het laatste deel

    http://i.fokzine.net/upload/100419_24807_catgirl.jpg
    http://i.fokzine.net/upload/100419_24807_skulliegirl.jpg
    http://i.fokzine.net/upload/100419_24807_avatar2.jpg

    Na de talloze complimenten in de reeks willen wij ook op deze manier laten zien dat we haar en haar werk waarderen.
    We hopen dat we nog lang nieuwe creaties tegemoet kunnen zien komen
    And now for something completely different, I'm on a horse.
      donderdag 8 juli 2010 @ 21:47:18 #158
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83822975
    User Ireth opende een topic met daarin de vraag of iemand Ireth en haar man wilde helpen bij het ophangen van een zonnescherm. Ireth niet sterk genoeg ( ) en manlief longpatiënt.

    Users RoaRRR, Rucky en ioko reageerde hierop en zie hier het resultaat: Er was eens een topic in V&A....

    Mannen, enorm bedankt namens FOK!, crew en Ireth en man
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      donderdag 8 juli 2010 @ 21:53:56 #159
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83823273
    Ook bedanken we Quasar_de_Duif voor zijn enorme inzet in WK.

    Quasar maakte speciaal voor de WK landen headers welke zijn gebruikt in het WK forum.

    Een voorbeeld:



    Quasar, bedankt
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      donderdag 8 juli 2010 @ 21:59:36 #160
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83823531
    Ian_Nick, een bekende FOK!ker maakt voor FOK!kers een avatar op maat.

    Enkele voorbeelden:

    MeraViglioSa
    Deisyy
    BeeQueen
    Remlof
    yvonne
    Danny

    En omdat Ian_Nick geen idee heeft waar hij aan begonnen is ( ) en de moderators het een onwijs leuk initiatief vonden, vinden we een vermelding en bedankje wel op zijn plaats.

    Wil je zelf zo'n ava, vraag 'm hier aan: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.
    Hou er rekening mee dat dit aanbod niet oneindig is en het op een gegeven moment stopt.

    Ian, ook jij bedankt en ga zo door
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      donderdag 8 juli 2010 @ 22:09:49 #161
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_83824077
    User Beschouw bedanken we voor het bijhouden van het klassement in [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint-topic in VBL .

    Veel werk om bij te houden, maar medeusers vinden uiteraard fijn en mooi dat er iemand is die het bij wil en kan houden.

    Dat vinden wij ook, dus ook jij bedankt
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      Admin zondag 18 juli 2010 @ 00:29:14 #162
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_84186607
    HiDiHo had hier al veel eerder vermeld moeten worden. Iedereen die de afgelopen jaren de RLS-soaps volgde is hem weleens tegengekomen.

    En altijd even behulpzaam op technisch gebied.

    De RLS soaps zijn alweer een tijdje afgelopen, maar HiDiHo is altijd even behulpzaam gebleven.
    Afgelopen week kampte Rudedeltadude met een vervelend computerprobleem waarover hij postte in DIG.

    HiDiHo kwam helpen en heeft uren gespendeerd om een mede-FOK!ker uit de brand te helpen.
    Dit is gewoon tof en zo enorm typerend voor HiDiHo, deze schouderklop is meer dan verdiend!

    [ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 18-07-2010 00:36:13 ]
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:18:24 #163
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_102591962
    Het is weereens tijd om een schouderklop uit te delen.

    ExperimentalFrentalMental

    Ik ken hem van C&H maar hij is ook erg actief in Wetenschap en Technologie, De Elementen en her en der nog wat fora.
    Klik hier eens voor zijn mooie en uitgebreide topics

    Leesvoer ^O^

    |Hier een liedje voor jou:
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 5 oktober 2011 @ 10:14:46 #164
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_102725417
    Een schouderklop voor Oognip en Mama_Mia die gisteren naar Duitsland (Rewino en Qtel) zijn gereden om te proberen een ontsnapt kitten (Odie) te vangen die zich had verstopt in een maisveld. Het kitten komt bij Oognip vandaan, zij vangt zwervende kittens op en zorgt dat ze gezond naar een nieuw baasje gaan, en is samen met zijn broertje bij Rewino en Qtel gaan wonen maar helaas vrijdag ontsnapt.

    En een schouderklopje voor Indaha, omdat ook zij Duitsland is gereden om een bench te brengen waarin de kittens voorlopig kunnen wennen en bijkomen van hun avontuur zonder weer te kunnen ontsnappen.

    En een grote schouderklop! voor ElisaB
    Vandaag is letterlijk voor dag en dauw ook ElisaB naar Duitsland vertrokken en ze lag vanmorgen voor 8 uur al bij Rewino in het maisveld :o Om één minuut over negen kregen we een brul in het topic over Odie en zijn broertje Joe dat Odie door Elies was gevangen: F&F / Joe en Odie op onze Bauernhof *O* #3
    Elisa was vorige week al een keer naar Duitsland getogen toen een van de katjes in het huis via hoekjes en gaatjes in allerhande ruimtes terecht was gekomen zodat hij niet meer te pakken was. Zij heeft zich tussen het glaswol gestort en als het goed is waren de kriebels nèt over :P

    Het kitten was niet erg gelukkig met de vangst en heeft ElisaB gebeten in haar pols. Het vangen van dit kitten heeft echt bloed, zweet en tranen gekost


    De topics: Topicreeks: Joe en Odie komen naar Onze Bauernhof *O*

    [ Bericht 7% gewijzigd door yvonne op 24-01-2014 21:46:00 ]
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin maandag 31 oktober 2011 @ 13:01:19 #165
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_103782351
    Clan: http://forum.fok.nl/user/profile/clan

    Al meer dan een jaar is Clan de drijvende kracht achter verscheidene goedlopende topics binnen DEF die betrekking hebben op het verzamelen en publiceren van documentatie en ervaringen m.b.t. inzetten van het Nederlandse Leger in oorlogs- en uitzendgebieden.

    Binnen DEF zijn deze topics Centraal geplaatst.

    Zijn topics motiveren andere users om deze te volgen, deel te nemen aan discussies en hun eigen ervaringen of beschikbare documentatie te plaatsen.

    Het is te hopen dat Clan deze positieve bijdrage lang vol blijft houden.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin dinsdag 21 februari 2012 @ 21:03:46 #166
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_108239807
    Arcee's schouderklopje behoeft eigenlijk geen uitleg want 862..
    Man van de cijfers, lijstjes, statistieken, al jarenlang.

    [ Bericht 50% gewijzigd door yvonne op 24-01-2014 21:45:09 ]
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin vrijdag 14 december 2012 @ 14:45:45 #167
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_120304116
    quote:
    0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef yvonne het volgende:

    En een grote schouderklop! voor ElisaB :Y

    In de herhaling ^O^
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 29 januari 2014 @ 19:22:29 #168
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_136106363
    quote:
    14s.gif Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef Biogarde het volgende:
    User Beschouw bedanken we voor het bijhouden van het klassement in [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint-topic in VBL .

    Veel werk om bij te houden, maar medeusers vinden uiteraard fijn en mooi dat er iemand is die het bij wil en kan houden.

    Dat vinden wij ook, dus ook jij bedankt :*
    Dit was in 2010, maar is nu nog steeds actueel.
    We zijn ondertussen heel wat topics verder en Beschouw is ondertussen Beschouw2 geworden, maar dat mag de pret niet druken.

    Hij doet al jaren elk weekend een update, iets wat menig persoon snel zal opgeven. Maar tot de dag van vandaag geeft Beschouw2 zijn hart en ziel voor zijn topic, alle uitslagen verwerken van alle users wat veel tijd in beslag neemt. Hierbij verdien jij Beschouw2 een schouderklopje/erkenning van je prachtwerk waar niets meer dan respect voor is en hopen dat je het blijft doorzetten. Iemand waar FOK! en met name het forumdeel VBL trots op mag zijn, hierbij een schouderklopje aan jou.

    Beschouw.jpg
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin vrijdag 6 juni 2014 @ 13:16:58 #169
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_140777341
    60_bij_60.jpg

    User Portie houdt al jaren de voorspellingen bij in deze reeks
    VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen?

    Iedere vrijdag bij VI voorspelt Johan Derksen 6 wedstrijden. De users kunnen het opnemen tegen Johan door zelf voorspellingen te doen. Portie houdt dat iedere week bij. Een gigantisch uitzoek werk keer op keer. Dat verdient wel een schouderklopje.

    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 23 juli 2014 @ 21:30:28 #170
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_142656202
    Rellende_Rotscholier verdient een schouderklopje volgens Tong80, en daarin geven we hem groot gelijk.

    Omdat Rellende_Rotscholier ondanks zijn username toch een groot tourfan en kenner blijkt te zijn en daar geregeld flinke stukken over schrijft hebben zijn fans al zijn pareltjes in een topic gezet en zijn hier te bewonderen.
    Rellende_Rotscholier's pareltjes

    hansiiiiii.png

    Gele trui voor jou ^O^

    [ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 22-09-2015 15:58:11 ]
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 23 juli 2014 @ 22:00:35 #171
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_142657653
    __Saviour__ is een held.
    Een Donald Duck held welteverstaan.

    Kijken jullie even mee?

    In dit topic Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner wordt een bijna onmogelijk op te lossen vraag gesteld.
    Maar binnen no time heeft __Saviour__ de juiste DD, met nummer en jaartal gepost.
    Je zou denken, mwoah, toeval, maar hij herhaalt z'n bazenactie keer op keer.
    Ook als users hem uittesten: hopla, het juiste antwoord. Juiste DD, nummer, jaartal en verhaalcode.



    Een held dus!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin zaterdag 26 juli 2014 @ 12:49:43 #172
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_142746177
    Volgens velen verdient Iemand91 een schouderklopje.

    Hij wordt voorgedragen voor zijn uitgebreide posts in deze reeks:
    Algemeen Luchtvaarttopic, Waar Airbus niet meer alleen is

    Hij maakt daar elke dag een hele mooie "Vandaag in de geschiedenis"-post en reageert op verdere vragen en verhalen ook enorm uitgebreid.
    Omdat bijna 100 jaar geleden de luchtvaart een grote vlucht nam, voor jou een plaatje van een:




    De Nieuport 11 van Lt. A. de Neef. 1916
    Zijn decoraties: Médaille Militaire 2ème classe, Croix de Guerre, Médaille de la Victoire, Médaille Commémorative 1914-18 en zes frontstrepen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 10 december 2014 @ 12:08:39 #173
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_147448528
    Na een tip leek het me inderdaad eens tijd worden om onze kunstenaar in het zonnetje te zetten.HaJee

    Bekend, nee beroemd om zijn fraaie skills.

    Lezen jullie even mee?

    Een jaarlijks terugkerende reeks
    Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan!

    Voorbeeldjes?




    Of wat denk je hiervan?
    Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht

    Met wat pakkende voorbeelden:




    Het blijft niet alleen bij icons,

    ook heef HaJee wel wat ideeën om Nederland leuker te maken.

    Wat te denken van de gouden koets?

    De slaven waren harde werkers maar we vervangen ze door portretten van wat meer hedendaagse hardwerkende Nederlanders....



    Het Quinsy probleem is ook opgelost:


    Het bezoek van een wereldleider bleef ook al niet onopgemerkt:




    HaJee
    .jpg of .png
    Wat je ook doet je bent een baas.
    met je broodje pindakaas

    O+
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 12:49:02 #174
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_149101599
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 13:07:52 #175
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_149102096
    Lyrebird is de starter van een amusante, leerzame en informatieve reeks over wonen in Japan.



    Niet alleen is hij de reeks gestart maar onderhoud deze met regelmatige updates en prachtige verhalen over zijn verblijf daar.
    Bijvoorbeeld over de stofzuigerzak

    De reeks is in KAA te volgen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')