Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Dit dusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wat ben ik blij dat ik naar auchindoun ben gekomen. Wat een toffe server
Told you so!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeee!
We hebben de achievement van Rhyolith, naja piss easy ofcourse!
En de achievement van Alysrazor. Alle 4 in 1 op de Barrel Roll!
Alleen beetje jammer dat de guild praktisch dood isquote:
Is dat gejank nog steeds niet voorbij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat de guild praktisch dood is
En als de mensen nou een beetje doorlevelen, krijgen we een beetje proffessions in de guild.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is dat gejank nog steeds niet voorbij?
Ik speel daar alleen maar als er meer mensen van mijn lvl online zijn zodat ik dungeons kan doen
Moet je maar hier afspreken wanneer je wil spelen je kan niet verwachten dat iedereen op die alts gaat staan wachten tot er 3-4-5 man online is.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat de guild praktisch dood is
Beetje huilie, huilie wel. Zeker 6 van de groep hadden nu ALLE achievements, dus ook de paarse bird.quote:
Ik bied 5 goudstukken en 2 zilvermuntjesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Iemand Guardian Cub pet kopen? Nee je krijgt hem niet gratis.
Legale manier van gold kopen datquote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Iemand Guardian Cub pet kopen? Nee je krijgt hem niet gratis.
Nee, elke avond waren er mensen online, en werd bepaald wie er gingen. Ik ben praktisch elke avond online, om niemand online te zien...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Moet je maar hier afspreken wanneer je wil spelen je kan niet verwachten dat iedereen op die alts gaat staan wachten tot er 3-4-5 man online is.
Ging eerst toch ook?
Lijkt me een uitstekend planquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Moet je maar hier afspreken wanneer je wil spelen je kan niet verwachten dat iedereen op die alts gaat staan wachten tot er 3-4-5 man online is.
Ging eerst toch ook?
Lekker character hoor. Nu ragnaros heroicquote:Op donderdag 3 november 2011 08:46 schreef Altron het volgende:
Woot , gisteren eindelijk Sulfuras the Extinguished Hand voor onze guild en mij gedropt![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Jehuty/simple
Nergens last van.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:40 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Al'Akir :"DDDDDD, daar zat ik ook.
Wat ben ik blij dat ik daar weg ben gegaan
Ik vind het nu echt heerlijk om trouwens tijdens een BG een PvE'er tegen te komen die eigenlijk geen kut van PvP snaptquote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Mijn season total staat op 40701 honour :x
Dit is wel een mooi tijdstip om te pvpen. Al die no- lifers met dikke gear online :3
Waar maak je je druk om , voorlopig zie je deathwing toch nog nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou, voorlopig ziet de Deathwing battle er echt fantastisch uit. NOT!
Ik dacht dat hij zo'n immens, grote, gemene, naugthy, vuurspugende, transform in draak, badass was.
Maar als ik het eerste deel op MMO Champ mag geloven, dan wordt hij (vooralsnog) meer neergezet als één of andere duivelse octopus waar we tegen moeten vechten.
Ik zou me pas druk maken over de beste gear als je 85 bent. Nu heeft het nog weinig zin.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben nu een lvl 83, bijna 84 Rogue. Welke gear kan ik nu het beste krijgen? Veel crit. rating, mastery rating, hit rating ... ? Of een gezonde mix?
http://eu.battle.net/wow/en/character/Hellfire/Reneuh/simple
Je kan het beste gewoon doorlvlen tt lvl 85 en je daarna zorgen gaan maken over je gearquote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben nu een lvl 83, bijna 84 Rogue. Welke gear kan ik nu het beste krijgen? Veel crit. rating, mastery rating, hit rating ... ? Of een gezonde mix?
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:54 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Je kan het beste gewoon doorlvlen tt lvl 85 en je daarna zorgen gaan maken over je gear
EDIT: 13 sec te laat
Spec? pvp of pve?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef Reneuh het volgende:
Ja, je zult zien aan mijn huidige gear dat ik me er ook nog niet echt mee bezig aan het houden ben, maar waar moet ik dan op letten als ik 85 ben?
Ik vind het nochtans behoorlijk handig spelen tijdens questen. In dungeons is het minder. Is dan Combat spec beter?quote:
Word sinds cata gebruikt in pvp EN pvequote:
Voor PvE ga je Assasination spec of combat. (voordat je aan 370 ilvl zit zou ik assasination gaan)quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Reneuh het volgende:
PVE. Ben een behoorlijk casual speler
Klopt inderdaad. 1 vs 1 gaat geweldig, maar meerdere mobs of dungeons is maar matig. Sinister strike gebruik ik inderdaad niet.. Eigenlijk heb ik een redelijk vaste volgorde: Stealth, Premediation , Ambush, Kidney Shot, Backstab, Backstab, Hemorrhage en dan is de mob meestal wel gonequote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef Moro het volgende:
Sub doet het ook wel redelijk in PvE single target damage is wel okay, probleem is eigenlijk positionering en lage damage tegen meerdere mobs. In je huidige gear en in dungeons zal het waarschijnlijk relatieve bagger damage doen. Mutilate en Combat doen het beide beter.
Rogue Subtlety build #101
- Er bestaat geen één goede spec zonder Relentless Strikes.
- Subtlety zonder dan ook maar één punt in Honor Among Thieves is geen goed idee. 5% crit voor jezelf en iedereneen om je heen is best een goede deal.
- Imp Sinister Strike is alleen waardevol als je Combat bent, andere specs gebruiken andere aanvallen. Als Subtlety gebruik je voornamelijk Backstab en/of Hemorrhage.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel ook gewoon lekker sub tijdens levelen. Hoogste dps kan mij aan me reet roesten, leer liever de spec spelen die ik op 85 wil spelen dan dat ik in Stormwind Stockades de meeste dps doe
Ah daar ga ik binnenkort aan beginnen, ik ben momenteel nog bezig in The Last Guardian, en vorige week heb ik Lord of the Clans uitgelezen. Erg leuk allemaal die boeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zojuist War of the Ancients triologie boek binnen gekregen.
En er zijn er nog een stuk of 5 onderweg.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah daar ga ik binnenkort aan beginnen, ik ben momenteel nog bezig in The Last Guardian, en vorige week heb ik Lord of the Clans uitgelezen. Erg leuk allemaal die boeken.
Are you kidding me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Dat is inderdaad het boek van Chris Metzen ja. Bestaat uit een aantal losse verhalen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Of Blood and Honor is de andere.
En wat is daar mis mee? Het zijn gewoon goede auteurs die goede boeken geschreven hebben, die volledig in de lore passen (en ze zijn ook goedgekeurd door blizzard).quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Metonae het volgende:
Pff... boeken. Ik wacht wel op de verfilming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Oh en Cycle of Hatred, Beyond the Dark Portal en Rise of the Horde zijn ook nog onderweg.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het boek van Chris Metzen ja. Bestaat uit een aantal losse verhalen.
[..]
En wat is daar mis mee? Het zijn gewoon goede auteurs die goede boeken geschreven hebben, die volledig in de lore passen (en ze zijn ook goedgekeurd door blizzard).
Want....quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef Peanutnootje het volgende:
Bah, de behuizing van mijn computer die ik besteld heb is beschadigd. Nu moet ik weer 2/3 dagen wachten tot ze hem verder in elkaar kunnen zetten![]()
Dan ga ik morgen toch maar weer WoW kopen ipv volgende week :|
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:54 schreef Metonae het volgende:
Pff... boeken. Ik wacht wel op de verfilming.Ze hebben het er dit jaar niet eens over gehad tijdens BlizzconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Film staat al 4-5 jaar aangekondigd oid. Ik denk ze bij de Q&A rij een bord hadden staan met: 'NO movie questions'quote:Op donderdag 3 november 2011 17:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was al aangekondigd dat ze het er dit jaar niet over zouden hebben. Overigens zal de film niet over een bestaand verhaal gaan die we nu kennen.
boek is erg goedquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Arthas boek vertraagd. FFFUUUUUUU.
Nou ja, heb toch nog wel even met War of the Ancients.
Doen het prima op Ragnarosquote:Op donderdag 3 november 2011 21:35 schreef Friday12 het volgende:
ik sta telkes op standby omdat shamans zogenaamd kut healers zijn op ragnaros
![]()
valt heus wel mee hoor
Staan er al een stuk of 10 of 20 hier. Goedkoopste is 11k.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Net ook BOT getanked!![]()
En de eerste Guardian Cub staat bij ons op de AH! Maar ik vind 25.000 gold (van mijn schammele 32.000 gold) een beetje duur om neer te leggen.
ja en dat lukt dus niet omdat het een stel bekrompen kijk mij eens goed dps doen en dan dood gaat officers zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen het prima op RagnarosNu je guild daar nog van overtuigen
4 op Vek'nilash. Goedkoopste 13,700quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Staan er al een stuk of 10 of 20 hier. Goedkoopste is 11k.
koop die VP bracers gewoon voor 2kquote:Op donderdag 3 november 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
Morgen laatste heroic voor VP-bracers en full epic.
Ondertussen ook maar een Rogue aan het levelen.
De verliezer heeft het nodig lijkt me zoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Thybalt het volgende:
Lol, Obsidium Cleaver dropt. We hebben 2 DK in de Guild. Ze gaan er nu een duel om houden in de stv Arena.
zit jij op Vek'nilash? Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef Hitomi het volgende:
[..]
4 op Vek'nilash. Goedkoopste 13,700
Beetje onzin voor 1 runquote:
Zo vaak gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:28 schreef lifeblind het volgende:
FFFUUUUUUU!!
Gisteren met Arena's, op fight 9/10 verliezen, daar ging onze kans op de Hot Streak achievement
Zolang je je belf-in-a-dress maar naar hem laat /flirten ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Zeroku het volgende:
Vriend van me heeft voor mij die Guardian Cub gekocht zodat ik hem kon verkopen.
Neuh. Hij vond 't in eerste instantie wel grappig dat onze hele groep dat ding had, maar hij wist toch al dat de helft hem dan ging verkopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:21 schreef GI het volgende:
[..]
Zolang je je belf-in-a-dress maar naar hem laat /flirten ?
Echt TE kansloos dit...quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
Een steenrijke guildie heeft voor mij de Guardian Cub van de Bloodfeather AH gehaald! Hij heeft er gewoon even 25.000 gold neergelegd ervoor! Alsof het niets is!![]()
![]()
![]()
En hij gaat nu gold overzetten, zodat ie vanmiddag van de horde AH een Disgusting Oozeling kan kopen. Nog eens 17.000 gold. Dan heb ik eindelijk 150, (daarna 151), pets!
Like....He's NUTS! But I like it!
Waar een vrouwke als ik wel niet mee blij gemaakt kan worden!
![]()
En wat heb je er voor moeten doen, cammen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
Een steenrijke guildie heeft voor mij de Guardian Cub van de Bloodfeather AH gehaald! Hij heeft er gewoon even 25.000 gold neergelegd ervoor! Alsof het niets is!![]()
![]()
![]()
En hij gaat nu gold overzetten, zodat ie vanmiddag van de horde AH een Disgusting Oozeling kan kopen. Nog eens 17.000 gold. Dan heb ik eindelijk 150, (daarna 151), pets!
![]()
Helemaaaaaaaal NIETS!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef Carmichael het volgende:
[..]
En wat heb je er voor moeten doen, cammen?
Konden er niet meer smileys in?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jelly much?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:44 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Konden er niet meer smileys in?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb nog maar 145 petsquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ikke ook hoor!Heb er nu 12.110!
Guardian Cub?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
zit jij op Vek'nilash? Ik ook
Ik hoop aan de kant waar hij jou de tering in kan ganken!quote:
Ik zal eens een bom op dat dorp van jou gooien eens zien hoe je dan pieptquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik hoop aan de kant waar hij jou de tering in kan ganken!
alliance. Jij?quote:
Ga je gangquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:59 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik zal eens een bom op dat dorp van jou gooien eens zien hoe je dan pieptGemenerd.
Maak er een topic over in KLBquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
Jeutje ik heb maar 9200 achievement points.
Ik erger me trouwens godsgruwelijk aan "jelly" is jealouse nou echt te moeilijk om te typen? Jelly eet je, en het is nog smerig ook.
En die smiley post doet pijn aan mijn hoofd. Vraag me af of hij het ook had gedaan als je een lul had gehad tussen je benen. Boeit verder ook niet, gz ermee.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik erger me trouwens godsgruwelijk aan "jelly" is jealouse nou echt te moeilijk om te typen? Jelly eet je, en het is nog smerig ook.
En die smiley post doet pijn aan mijn hoofd. Vraag me af of hij het ook had gedaan als je een lul had gehad tussen je benen. Boeit verder ook niet, gz ermee.
Je zit helemaal op het verkeerde forum joh!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Silmarwen het volgende:
I would, maar dat zijn net zo'n stel idioten als de "jelly" gebruikers. Echt ik zie dan alleen maar een stel dikke puistige pubers zonder leven die internet slang verheerlijken.
't Is jealous, zonder equote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
quote:
quote:
Reden voor mij om een horde te powerlevelen daar en je te farmenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik ook!
Metonae:Hij kan me lekker niet ganken.
PvE serverquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Reden voor mij om een horde te powerlevelen daar en je te farmen
/golfclapquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
HA!
Origineel was het wel jealouse. Verbastering heeft het tot jealous gemaakt. Komt van het Frans. /nod
Fixed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand zit hier te wachten op foto's van je neukertje. niet meer doenquote:
Achja ik heb er ook maar iets van 5400 , en het boeit me echt totaal niet die achievement points.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik erger me trouwens godsgruwelijk aan "jelly" is jealous nou echt te moeilijk om te typen? Jelly eet je, en het is nog smerig ook.
LOL dat ding kost maar een tientje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
O MY GOOOOOOSSSSSSHHHHH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou jij een tientje aan een wildvreemde geven?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
LOL dat ding kost maar een tientje.
Ik kom wel ff op Vakarian (die is volgens mij 28)quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:20 schreef wickedweirdo het volgende:
Zijn er nog mensen in de knokploeg rond de lvl 30 die een dungeon willen doen met met Bootje en mij?
Dat valt wel mee, gewoon een paar dungeons doen en je bent klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik blij als ik die troep ben die level 1-30 heet.
Vind er echt geen zak aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:03 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gewoon een paar dungeons doen en je bent klaar.
Geen guildies die je een handje kunnen helpen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Lvl 84, nu dat gruwelijke Twilight Highlands, en de COC, waar op mijn realm nooit players voor te vinden zijn ... :/
Meh, daarin wordt de Horde zowat altijd gepwnedquote:
Hmm valt mee, 50/50 heb ik het idee. Maar het is niet mijn favoriet iig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meh, daarin wordt de Horde zowat altijd gepwned
Welke battlegroup zit je trouwens?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meh, daarin wordt de Horde zowat altijd gepwned
Reckoningquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:47 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Welke battlegroup zit je trouwens?
Ik zit in Cataclysm, maar daar is de balans ook vreemd hoor. AV wint de Alliance bijna altijd terwijl Horde standaard Wsg en Ab winnen.quote:
Oh ik zag alleen deze reactie in een quote. Ik dacht even dat je die bazengame belachelijk aan het maken was.quote:
In mijn bg is dat net zo! Wsg heb ik maar opgegeven, dat verliezen we echt elke keerquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:56 schreef Thybalt het volgende:
Ik zit in Cataclysm, maar daar is de balans ook vreemd hoor. AV wint de Alliance bijna altijd terwijl Horde standaard Wsg en Ab winnen.
Ik hou op het moment mijn eigen statistiekje bij en dat lijkt totaal niet op datquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:26 schreef Thybalt het volgende:
Stond een keer op mmo champion is van 2010.
Nee hoor, bij mij staat Alliance overal hoger op WSG en AB na.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:52 schreef Kirov het volgende:
Kijk wel even goed naar de schaal
Voor mijn gevoel klopt dit wel redelijk
EotS is ook mijn meest gewonnen BG. De rest is allemaal meer verloren dan gewonnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef Thybalt het volgende:
"All alliance races got major buffs in the last patch, except Nightelves with their Shadowmeld. Things should change in 2011 or at least get slightly better for Alliance side."
Wie weet heeft dit geholpen. En wat betreft de statistiek. Voor mijn gevoel klopt die wel redelijk behalve dat Alliance 2 van de 3 Av en IoC wint. Eots heb ik serieus nog nooit verloren.
Het zou fijn zijn als je de vraag wat beter stelt in een betere zin want dit is niet goed te lezen zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
hierloom cloak welke enchant? ret paladin ik heb geen idee +50 armor vink slecht
Welkequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een enchantingrecipe op het ah gekocht wat waarschijnlijk niet meer in game is
20 silver buy out
ohh als je daarmee boven je cap uit zou kunnen komen dan kan je die boss uit stonecore minenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een enchantingrecipe op het ah gekocht wat waarschijnlijk niet meer in game is
20 silver buy out
http://www.wowhead.com/it(...)oves-mining#comments
Wist niet hoe snel ik Buy moest klikken op ah
http://www.wowhead.com/spell=44506quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh als je daarmee boven je cap uit zou kunnen komen dan kan je die boss uit stonecore minen
bedankt, ben een paladin aan het levelen, en had wat enchants nodig, ben voor de +5 all resistance gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:54 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je de vraag wat beter stelt in een betere zin want dit is niet goed te lezen zo.
Maar als antwoord op je vraag: Er zijn niet zo veel goede heirloom cloak enchants.
EDIT:
Hier heb ik wat enchants gevonden: http://www.wowpedia.org/Heirloom#Cloak_Enchants
Bij ons voor 1g/cloth ofzo op de ah. Happy times.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Peanutnootje het volgende:
Dit gaat verschrikkelijk worden.
800 silk cloth en 400 mageweave te farmen.
Ik heb de pech dat een guildy de hele AH silk cloth heeft leeg gekocht >.>quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons voor 1g/cloth ofzo op de ah. Happy times.
Ga ik nu doen, ik dacht dat ik dat wel zo eventjes kon farmenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef TwyLight het volgende:
vraag gewoon in trade WTB silk cloth yo
Als je bij connection keek zag je dat er 700mb gedownload werdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die background downloader was 4.3 aan het downloaden. Er stond dat het 15.5GB was ;--;
Deel je geheim.quote:Op zondag 6 november 2011 01:43 schreef Bartcoah het volgende:
190k gold in de pocket boys and girls woohooo
Het moeilijkste is om van 100g 10k ofzo te maken, zodra je iets van 30k hebt en je zit dagelijks ff in AH dan kom je daar nooit meer onder. bv alles opkopen en duurder op AH zetten. Maar dat soort geintjes kun je niet flikken met 2000gquote:Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Deel je geheim.
En ja Twy. Ben er nog.
Nee! Ik moet er ook nog zo ongelofelijk veel voor die 100 wins simpelweg omdat ik zo'n hekel aan die bg had da ik die echt nooit zelf koos en bij random bg altijd lijdzaam onderging.quote:Op zondag 6 november 2011 01:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik haat SotAkomt geen PvP meer bij kijken
Net als real lifequote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef TwyLight het volgende:
Het moeilijkste is om van 100g 10k ofzo te maken, zodra je iets van 30k hebt en je zit dagelijks ff in AH dan kom je daar nooit meer onder. bv alles opkopen en duurder op AH zetten. Maar dat soort geintjes kun je niet flikken met 2000g
Ja, maar ik kom nooit boven de 3k.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het moeilijkste is om van 100g 10k ofzo te maken, zodra je iets van 30k hebt en je zit dagelijks ff in AH dan kom je daar nooit meer onder. bv alles opkopen en duurder op AH zetten. Maar dat soort geintjes kun je niet flikken met 2000g
Ik schreeuw meestal eerst in /bg wat iedereen moet doen, en als ze falen ga ik afkquote:Op zondag 6 november 2011 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee! Ik moet er ook nog zo ongelofelijk veel voor die 100 wins simpelweg omdat ik zo'n hekel aan die bg had da ik die echt nooit zelf koos en bij random bg altijd lijdzaam onderging.
Nu pak ik zoveel mogelijk turrets en knal wat af. Toch wat te doen
Ik doe dat nu ookquote:Op zondag 6 november 2011 02:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik schreeuw meestal eerst in /bg wat iedereen moet doen, en als ze falen ga ik afk
like a baws
Voorlopig blijft ie hier op 95% steken? Iemand anders ook?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die background downloader was 4.3 aan het downloaden. Er stond dat het 15.5GB was ;--;
Het duurt nog wel ff voordat de patch er komt. Maak je niet zo druk. Je hebt hem echt wel binnen voor de officiele launch;)quote:Op zondag 6 november 2011 11:10 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Voorlopig blijft ie hier op 95% steken? Iemand anders ook?
Ahh het is inmiddels al opgelostquote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, heb ik op mn pally, maar weinig interessants erop hoor.
Lol precies hetzelfde verhaal hier. Heb een warcraft bundel met 4 verhalen (day of the dragon, lord of the clans, of blood and honour and the last guardian) behalve de laatste vond ik ze lekker weglezen. De boeken van Martin zijn echter wel een klasse hogerquote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind de WoW boeken ook wel tof. /nod Tis gewoon een reeks in een fantasy genre.
Ben momenteel in het derde boek van de Game of Thrones boeken aan het lezen. Voor kerst wil ik graag The Shattering.
Ik zou echt continu op knopjes drukken terwijl ik 'm alleen maar wil bewegen...quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag deze muis gekregen. Werkt zo fucking fijn.
Dan gebruik je je muis verkeerd.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zou echt continu op knopjes drukken terwijl ik 'm alleen maar wil bewegen...
Je hebt het dan ook over onze noob wolve hequote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dan gebruik je je muis verkeerd.
Dan heb jij fuuuucking grote handenquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag deze muis gekregen. Werkt zo fucking fijn.
Ik red me prima.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dan gebruik je je muis verkeerd.
Dat ook.quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook over onze noob wolve he
Sowieso, zonder keybinds spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik red me prima.
Twee knoppen en een scrolwieltje.
Ben zelf meer van het toetsenbord. Niet alleen in wow trouwens, ik doe zo veel mogelijk met sneltoetsen/hotkeys. Wel zo snel meestal.
[..]
Dat ook.
Zonder keybinds speel ik ook niet hoor. Heb een reeks alt- en shift-combinaties naast de standaard nummers die je cadeau krijgt. Het enige waar ik eigenlijk op klik (tijdens actie) is als ik een specifieke mob wil selecteren als er meerdere in de buurt zijn. Bij een of weinig heb ik daarvoor gewoon de tab in de aanslag.quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Sowieso, zonder keybinds spelen.Dus ja, ik gebruik ook keybinds op mijn toetsenbord, maar ook op mijn muis. Wat ik bedoelde is dat ik niet aan de zijkant mijn muis duw om te bewegen. Dat doe ik met mijn handpalm bovenop.
Nergens problemen meequote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan heb jij fuuuucking grote handenik had die muis eerst ook besteld, maar heb hem toen terug gestuurd omdat dat ding mega groot en lomp is
Welke class speel je?quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Van 22k onderaan de dps lijst naar 32k bovenaan. Heb volgens mijn GM de t12 shoulders dan ook dik verdiend.![]()
Dat was wel hc overigens, dus damage buff.
Op normal nog steeds op #1 maar wel minder dps, zoals iedereen.
met arcane krijg je een extra instant erbij, dus das makkelijker, rennen 3 instants, evt nova, blink, en rince and repeatquote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf mage lachen vinden, frostbolt > frostbolt > ice lance > arcane missiles > loot corpse
Krijg alleen wel continu gejank vanuit de guild en in dungeons dat ik persé Arcane moet gaanFlikker maar lekker op, ik blijf Frost
Ben trouwens nog maar lvl 55, het gaat dus niet om endgame
edit: op lvl 56 gaan de missiles weg voor frostfire bolt
quote:Op maandag 7 november 2011 04:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Doen Twy en ik Halls of Lightning, worden we gefeared in een hoek. Flikkeren we allebei naar beneden onder de dungeon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolol. Heb je soms een linkje naar je armory want op normal doe ik op Baleroc 27k als rogue.
Je kiest toch zelf wat je leuk vindt of niet?quote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf mage lachen vinden, frostbolt > frostbolt > ice lance > arcane missiles > loot corpse
Krijg alleen wel continu gejank vanuit de guild en in dungeons dat ik persé Arcane moet gaanFlikker maar lekker op, ik blijf Frost
Ben trouwens nog maar lvl 55, het gaat dus niet om endgame
edit: op lvl 56 gaan de missiles weg voor frostfire bolt
quote:Op maandag 7 november 2011 09:38 schreef lifeblind het volgende:
Arcane voor dungeons/raiden en frost voor pvp, werkt al jaren goed voor m'n mage
Ik weet niet hoe het precies gaat op de server waar je op speelt, maar er zijn altijd wel pugs te vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Reneuh het volgende:
Beetje aan het inlezen over betere character specs voor mijn rogue. Blijkt dat ik al jaren sub-spec aan het gebruiken ben, terwijl ik combat-spec nu veel fijner vind spelenDPS vliegt omhoog nu.
Alleen geen goed idee hoe ik aan betere gear moet komen als ik eenmaal 85 ben. Is het goed mogelijk om zonder guild te gaan raiden? Ik heb geen tijd/zin om in een guild te stappen.
Moet het gewoon maar eens proberen. Ben er altijd een beetje huiverig voor, aangezien ik nogal noob ben, en die er meestal snel uitgepikt wordenquote:Op maandag 7 november 2011 09:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies gaat op de server waar je op speelt, maar er zijn altijd wel pugs te vinden.
Ik zit op tarren mill, en daar puggen ze firelands normal 7/7 meestal failen ze wel op raganros maargoed toch 6 bosses gedaan. Ook doen ze elke week een goldDKP run dit is misschien wel wat voor jou om mee te beginnen (als ze het doen op jou realm) omdat je dan je achievement kan halen en gewoon items kopen enzo.quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Reneuh het volgende:
Beetje aan het inlezen over betere character specs voor mijn rogue. Blijkt dat ik al jaren sub-spec aan het gebruiken ben, terwijl ik combat-spec nu veel fijner vind spelenDPS vliegt omhoog nu.
Alleen geen goed idee hoe ik aan betere gear moet komen als ik eenmaal 85 ben. Is het goed mogelijk om zonder guild te gaan raiden? Ik heb geen tijd/zin om in een guild te stappen.
Tering jullie gaan echt de hele dag door hequote:Op maandag 7 november 2011 04:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Doen Twy en ik Halls of Lightning, worden we gefeared in een hoek. Flikkeren we allebei naar beneden onder de dungeon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, dat is wel interessant. Ik zal eens een raid gaan meedoen, kijken hoe het bevalt. Is mijn huidige gear goed genoeg om aan een normal fireland raid mee te doen, of krijg ik dan ook meteen te horen 'Goodbye rouge'quote:Op maandag 7 november 2011 09:47 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Ik zit op tarren mill, en daar puggen ze firelands normal 7/7 meestal failen ze wel op raganros maargoed toch 6 bosses gedaan. Ook doen ze elke week een goldDKP run dit is misschien wel wat voor jou om mee te beginnen (als ze het doen op jou realm) omdat je dan je achievement kan halen en gewoon items kopen enzo.
Ah oke, ben al bezig met random catalclysm dungeons op normalquote:Op maandag 7 november 2011 11:04 schreef GI het volgende:
Volgens mij kom je FL nog geeneens in door je iLvl. Begin eens met wat dungeon finder normals, daarna dungeon finder heroics en daarna dungeon finder Zandalari!
Dan ben je op de goede wegquote:Op maandag 7 november 2011 11:06 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ah oke, ben al bezig met random catalclysm dungeons op normal
Ik koop en verkoop regelmatig, maar echte verbeteringen kan ik tot nu toe niet vinden. Beetje geluk mee hebben denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 11:08 schreef GI het volgende:
[..]
Dan ben je op de goede weg. Ik weet niet hoe je in je gold zit, maar op de AH kan je ook wel leuke dingen vinden. De prijzen daarvan zijn op dit moment heel erg aan het zakken. En zodra 4.3 komt heb je nog veel meer prijsdalingen.
Hiermee ga je het nog niet misschien in Firelands redden. Begin maar eens met full epic te halen. Gewoon heroics doen, daar dingen looten en van de JP en VP ook items halen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:02 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel interessant. Ik zal eens een raid gaan meedoen, kijken hoe het bevalt. Is mijn huidige gear goed genoeg om aan een normal fireland raid mee te doen, of krijg ik dan ook meteen te horen 'Goodbye rouge'Ik wil wel nog graag z.s.m. een langzamere dagger op main hand en snellere op off-hand, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Inderdaad, de eerste quests die ik tegenwoordig op 85 doe zijn voor de cloak en de Firelands dailiesvendor (neck/ring)quote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Op level 85 ook meteen die firelands daily's doen voor gear
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Wubdor/simplequote:Op maandag 7 november 2011 09:21 schreef Thybalt het volgende:
Lolol. Heb je soms een linkje naar je armory want op normal doe ik op Baleroc 27k als rogue.
Als ik ze kleiner maak zie ik ze niet. Want ik kijk er in mijn ooghoek naar.quote:Op maandag 7 november 2011 11:35 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste quests die ik tegenwoordig op 85 doe zijn voor de cloak en de Firelands dailiesvendor (neck/ring)
En fiets, konden die rune balkjes niet nog groter? Damn
Netjes die 32k.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Van 22k onderaan de dps lijst naar 32k bovenaan. Heb volgens mijn GM de t12 shoulders dan ook dik verdiend.![]()
Dat was wel hc overigens, dus damage buff.
Op normal nog steeds op #1 maar wel minder dps, zoals iedereen.
22k op majordomo was veel te laag. Ik stond helemaal onderaan. Ik doe nu wel 22k zonder die damage buff.quote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Netjes die 32k.
Alleen is een half gevecht geen goede graadmeter voor je DPS , en al helemaal niet op Majordomo HC.
22k is alsnog netjes met jou gear
Op Majordomo is dat te laag idd, dacht dat je 22k bedoelde op andere bosses.quote:Op maandag 7 november 2011 14:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
22k op majordomo was veel te laag. Ik stond helemaal onderaan. Ik doe nu wel 22k zonder die damage buff.
Alles lijkt nu weer up. Darkspear, Alonsus en Burning Legion waren ook downquote:
Dat zijn gewoon nette cijfersquote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is idd het geval nu Altron. :p 22k normaal en 32k op domo.
Wat heb je gedaan!quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy, ik kan ff niet spelen. Ik was boos en nu heb ik mijn vinger gebroken.
LOL!quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy, ik kan ff niet spelen. Ik was boos en nu heb ik mijn vinger gebroken.
Ik sloeg tegen de muur. Pink gebroken. Gelukkig niet heel erg. Volgende week al gips eraf.quote:
Je hebt je eigen pink gebrokenquote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik sloeg tegen de muur. Pink gebroken. Gelukkig niet heel erg. Volgende week al gips eraf.
Typ ook niet echt lekker dus zal niet heel actief zijn hier.
Nog steeds 70quote:Op maandag 7 november 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu doet hij het
Welk level is je druid inmiddels Nacho?
quote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is mijn rechter dus hand in gips = geen muis. ;_;
Hoe doe je dat? Moet wel een nichtenmep zijnquote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik sloeg tegen de muur. Pink gebroken. Gelukkig niet heel erg. Volgende week al gips eraf.
Typ ook niet echt lekker dus zal niet heel actief zijn hier.
Moet je maar met de muis links gaan werken!quote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is mijn rechter dus hand in gips = geen muis. ;_;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo - nu even mijn priest naar Northfail-content schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |