In de pisbak voor de Heineken Hoek, en in de Burger King. Voor de rest: ten alle tijde ontwijken.quote:
Waarom zou je naar 't Leidse willen?quote:
Probeer gewoon allerlei tentjes uit.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef Zocalo het volgende:
In de zijstraat van het Leidse zit wel een toffe tent geloof ik, dacht dat hij Bubbels heette!
Verder niet zoveel boeiends!
ja dat had ik al in gedachte... ga dat ook maar doen, heb het hier al eens eerder gevraagd, want ik ga met een paar mensen die een keertje willen stappen in amsterdam, vandaar dat leidse het leukste is dan lijkt mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Probeer gewoon allerlei tentjes uit.
Naja als je met mensen gaat die er normaal niet vaak zijn is de kans groot dat je in die lamzaktenten als Bubbels uitkomt, of één van de kroegen op het plein zelf (die ene met livemuziek ongeveer tegenover Jimmy Whoo is nog wel oke). En anders kan je altijd de Melkweg binnen huppelen, standaard maar best oke.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef DuTank het volgende:
kleuters
[..]
ja dat had ik al in gedachte... ga dat ook maar doen, heb het hier al eens eerder gevraagd, want ik ga met een paar mensen die een keertje willen stappen in amsterdam, vandaar dat leidse het leukste is dan lijkt me
Als je het toch al weet, waarom vraag je hier dan advies? Ik hoop dat je met een groepje gasten ergens binnen komt, succes en prettige avondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef DuTank het volgende:
kleuters
[..]
ja dat had ik al in gedachte... ga dat ook maar doen, heb het hier al eens eerder gevraagd, want ik ga met een paar mensen die een keertje willen stappen in amsterdam, vandaar dat leidse het leukste is dan lijkt me
ik ben met 3 dames, dus dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als je het toch al weet, waarom vraag je hier dan advies? Ik hoop dat je met een groepje gasten ergens binnen komt, succes en prettige avond
Misschien al te laat, maar van hun site:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hebben ze op zaterdagavond entree bij De Kroon?
Hij gaat daar toch ook weg?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:36 schreef Mirel het volgende:
Ik liep gister langs het kantoor van Moszkowicz en merkte op dat er heel veel vuilnis bij de voorkant zat (onder de letters). Heb dit wel bij meerdere plekken gezien, maar gisteren zag ik het alleen bij hem, en nergens anders. Is dat toeval of leggen mensen doodleuk troep bij z'n deur neer?
Thanks, had er overheen gelezen (en was al weg toen je reageerdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien al te laat, maar van hun site:
De Kroon @ Night
Omschrijving: Lekker Soulfull en Funky House door Radikal Roy
Wanneer: elke zaterdagavond
Tijd: 23:00 - 04:00 uur
Entree: gratis
Meer informatie
Je kan schaatsen op de grachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Keizersgracht, al wordt het huren van schaatsen lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |