1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zijn hele leven draait om psv
laat hem
Ik heb Enoh niet zo vaak gezien de eerste helft.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Snel die Enoh en Anita wisselen voordat ze hun tweede kaart pakken
Loopt toch lekker zo. Verbaast me hoe goed Enoh toch in dit spelletje pastquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Enoh gonna Enoh.. wisselen dusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Loopt toch lekker zo. Verbaast me hoe goed Enoh toch in dit spelletje past
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Zometeen nog een analyse van 10 seconden.
Worden in de 8ste finale dan meteen uitgeschakeld -> minder wedstrijden dan in EL wslquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax overwinteren in de CL zou geweldig zijn. Zie ze dan alleen geen kampioen van Nederland worden, veel te zwaar programma lijkt het me dan worden.
Maar goed, is nog ver weg allemaal.
Iddquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ja want ze gaan daarna nog echt ver komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef ZaZoe het volgende:
Ajax overwinteren in de CL zou geweldig zijn. Zie ze dan alleen geen kampioen van Nederland worden, veel te zwaar programma lijkt het me dan worden.
Maar goed, is nog ver weg allemaal.
Ja, het is kiezen of delen. Of de 1/2 kunnen halen EL. of 1/8 finale uitgeschakeld worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Worden in de 8ste finale dan meteen uitgeschakeld -> minder wedstrijden dan in EL wsl
Jep minder wedstrijden, meer geldquote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Worden in de 8ste finale dan meteen uitgeschakeld -> minder wedstrijden dan in EL wsl
Lekker boeiend, het gaat om geld.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ze gaan daarna nog echt ver komen.
Ach ja natuurlijk, het is dan meteen knock-out.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Stel dat Ajax dan Apoel Nicosia loot...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Idd, 8ste finale wordt dan sowieso het eindstation...of je moet de mazzel hebben om Apoel te loten...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat Janssen effe van buiten de 16 scoort voor mij
Voor ons allemaalquote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat Janssen effe van buiten de 16 scoort voor mij
SPOILER: grap dat niets met Ajax te maken heeftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap 'm niet.SPOILER: grap dat niets met Ajax te maken heeftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat vervelend.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Je kan niks meer verklappen Jack want die mongool van de een commentator heeft het al gespoiled![]()
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Je kan niks meer verklappen Jack want die mongool van de een commentator heeft het al gespoiled![]()
Dat eerste. Maar zonder het vooraf te weten liever dat laatste dan eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
Beide zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef mrstylo het volgende:
Kan kloppen, Sneijder verdient achterlijk veel bij Inter en moet vanwege de hogere belastingen in Engeland nog een goede stap vooruit gaan om netto evenveel over te houden. Wat Velthuizen er mee te maken heeft snap ik niet, leg eens uit.SPOILER: grap dat niets met Ajax te maken heeftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax landskampioen, Ajax bekerkampioen en Ajax CL winnaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
1/8 CL, zeker als het tegen een ploeg is als Barcelona of Unitedquote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
1/8 CLquote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
Tegen Manu zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
1/8 CL, zeker als het tegen een ploeg is als Barcelona of United
Kan wel 6 mooie ploegen verzinnenquote:
Vertel(wel kaliber Real)quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan wel 6 mooie ploegen verzinnen
Beide niet haalbaar, maar ik weet niet wat meer oplevert, als psv fan doe maar 1/2 EL.. dan gaan ze nog morsen in de competitie..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Self-Catering het volgende:
Wat heeft u liever?
Ajax 1/2 EL
Ajax 1/8 CL
Tegen die tijd is Ajax allang kampioen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Beide niet haalbaar, maar ik weet niet wat meer oplevert, als psv fan doe maar 1/2 EL.. dan gaan ze nog morsen in de competitie..
Niet echt Ajax-waardig idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
1/4 CL zou prachtig zijn, vind 1/8 CL toch wat magertjes.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
1/4 CL zou prachtig zijn, vind 1/8 CL toch wat magertjes.
Ik las fappen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee doorIk zat te zappen en bleef op de verkeerde zender hangen.
Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1/8 CL ofc
Wie kijkt er nou EL? Geen hond
Als we verliezen, eindigen we in een rijtje met de topclubs, waar Ajax hoort. Als je verliest in de EL eindig je tussen FC nicosia en FC Gehaktbal
Waarom niet haalbaar? Als je de volgende ronde Hapoel treft, maak je een goede kansquote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Beide niet haalbaar, maar ik weet niet wat meer oplevert, als psv fan doe maar 1/2 EL.. dan gaan ze nog morsen in de competitie..
Ik speel geen voetbal op de playstation, ben ook niet voor Ajax en ik zei ook dat het 3-0 werd.. doe er meer wat je wilt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb zojuist deze wedstrijd op mijn Playstation 2 gespeeld, en ik won met 3-0. Komt dus helemaal goed.
Fifa op de ps2.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb zojuist deze wedstrijd met Fifa 12 op mijn Playstation 2 gespeeld, en ik won met 3-0. Komt dus helemaal goed.
Wie?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
FC Porto - Spartak Moskou
Benfica - PSV
Villarreal CF - FC Twente
FC Dynamo Kiev - SC Braga
Omdat ze de volgende ronde niet halen ..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet haalbaar? Als je de volgende ronde Hapoel treft, maak je een goede kans
Nou nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure, 4-5 daarvan zijn beter dan Ajax...
Je weet dat CL en EL 2 verschillende toernooien zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure, 4-5 daarvan zijn beter dan Ajax...
FC Portoquote:
Zullen we afspreken dat ik een eigen mening mag hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Porto, Benfica, Villarreal en PSV sowieso. Ontken dat niet
Dan moet je niet nee zeggenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik een eigen mening mag hebben?
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, anders zou ik geen eigen mening hebben, simpele.
We mogen er toch wel vanuit gaan dat ajax wintquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax wint moeten alle trolls weer iets anders verzinnen.
Waarom drink je dan uit blik? Glasquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef Darkestrah het volgende:
Laatste slokje uit een blik bier.
???quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geweldig al die jaloerse PSV en Twente supporters die nu schuimbekkend achter hun pc zitten omdat Ajax kans maakt om in de CL te overwinteren
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geweldig al die jaloerse PSV en Twente supporters die nu schuimbekkend achter hun pc zitten omdat Ajax kans maakt om de CL te overwinteren winnen
Een laatste slok is enkel een startsein voor een nieuwe slok.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef Darkestrah het volgende:
Laatste slokje uit een blik bier.
Doet zijn naam eer aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef Darkestrah het volgende:
Wat kwam Anita daar als een wijf in, zeg.
De koelkast staat zo ver weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef On het volgende:
[..]
Een laatste slok is enkel een startsein voor een nieuwe slok.
Idd, De Boer moet ingrijpen, anders pakt 1 van hen zo een rode kaart...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
Als je Zagreb laat aanvallen dan moet je helemaal Enoh en Anita wisselen
Wie moet dan op de plek van Anita?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, De Boer moet ingrijpen, anders pakt 1 van hen zo een rode kaart...
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef On het volgende:
Siem de Jong, fantastische net-niet voetballer. ideale 12e man
Ik ga me blind staren o pde bankquote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie moet dan op de plek van Anita?
Ziekenboegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar is hij, eigenlijk? Ik volg Ajax niet echt afgelopen tijd.
Geblesseerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
vakantiequote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
geblesseerd, vermoeidheidsbreukquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vermoeidheidbreuk in zijn enkel, na de winterstop pas weer terug.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Hapert die NOS stream bij jullie ook een beetje?
k, wat kwam er uit?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga me blind staren o pde bank
Is ook gewoon niet goed genoeg, maar heeft iets met de dochter van Frank??quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
Die kerel heeft echt geluk gehad dat hij die laatste wedstrijd vorig jaar zo belangrijk was
Geen idee, ik volg de vaders van voetballers niet zoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey weet iemand wat er met Sigtor is?
Maar dat is zo saai...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 2-0 op het bord moet je een wedstrijd juist dood laten bloeden...
Tot na de winterstop eruit met een blessure.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vermoeidheidbreuk in zijn enkel, na de winterstop pas weer terug.
Na de trainingen bukt hij 5 minutenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet goed genoeg, maar heeft iets met de dochter van Frank??
Die gast mag echt altijd blijven staan hoe slecht hij ook speelt
[hap] scheurtje in zijn schedel, dit is veiliger als hij weer botsquote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft Cech altijd zo'n raar hoedje op?
Je overdrijft jonge.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh moet er snel uit... wat is die gast slecht
Omdatquote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
Valt me nu nauwelijks op, eerste helft deed hij het primaquote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh moet er snel uit... wat is die gast slecht
Gelijk verkopen he, weg ermee.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij maakte net 3 fouten achter elkaar. Kan toch niet jonge!
Hij kon dat doelpunt best nog wel wat mooier inschieten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel heeft nog geen fouten gemaakt
STOOR ONS NIET JONGE.. wij kijken THE PRECIOUS Godenzonenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet dat einddeuntje van studio sportzomer?
Hoe heet dat dan? Iets met just for tonight in de songtekstquote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
STOOR ONS NIET JONGE.. wij kijken THE PRECIOUS Godenzonen
Dat ja. We willen niet afgeleid worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
STOOR ONS NIET JONGE.. wij kijken THE PRECIOUS Godenzonen
Komt met de brommer.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:59 schreef GGMM het volgende:
Want dalijk maakt Dinamo nog 2-3.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. We willen niet afgeleid worden.
de Jong is nog nooit gewisseld dit seizoen volgens mij. Vast Boerrigter eruit, Sulejmani op links en Eriksen op rechts. de Jong dan op het middenveld.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zometeen hoop ik
De Jong <-> Buly
Ik wacht op de 3-0 eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dalijk maakt Dinamo nog 2-3.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet dat dan? Iets met just for tonight in de songtekst
Juistquote:
U jelly?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dalijk maakt Dinamo nog 2-3.
Of Ebecilio voor Boerrigterquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de Jong is nog nooit gewisseld dit seizoen volgens mij. Vast Boerrigter eruit, Sulejmani op links en Eriksen op rechts. de Jong dan op het middenveld.
Snackbar is om de hoek, ga maar halen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wacht op de mini snacks.. do your thing woman
Oke, gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij lijkt op Toivonen, dus ja
Achter je PCquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
MET ZE ALLE MET ZE ALLE GAAN WE LEKKER FEESTEEEEEEEEE
Geef me drie reacties waar ik jaloers ben op Ajax.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HAHAHAHA JALOERSSSSSSSSSSSS
Morgen lekker EL kijken jong
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef me drie reacties waar ik jaloers ben op Ajax.
Misschien. Moet Ajax niet weer met 0-4 verliezen tegen Real.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Ajax nog 1 of 2 keer scoort, dan is een 0-0 tegen Lyon misschien ook genoeg...
Nee dat is gaaf in het stadion.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Dat oeh ah moeten ze verbieden, zo irritant.
Zeker met al die zwarten in je team .. kan echt nietquote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Ah jongen maar twee/driequote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zeker met al die zwarten in je team .. kan echt niet
Pak dan een vuvuzela ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Die verliezen we in geen 100 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef ZaZoe het volgende:
Vasthouden dit Ajax, Zondag is het weer gewoon uit bij FC Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |