quote:Op donderdag 3 november 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
koop een wit pak en heel veel watjes!
en waar ben je nu?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Felagund het volgende:
Ik ga geen kerstboom op mijn kamer zetten, waarschijnlijk ben ik met kerst toch in Nederland.
Kerst is ook maar enkele dagenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn slechts enkele dagen in Nederland met kerst, en wil de rest van de tijd wel een kerstboom in huis hebben
mijn kamer is paars, dus paarse ballen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een kerstboom van 1.20 die komt ook echt wel op mijn kamer... met roze en zwarte ballen.
Bij ons zijn de eerste paar ballen altijd fucked door de kat, we hopen dit jaar dat hij niks sloopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Mijn dikke rode kat kruipt er aldoor in. Laatste jaar geen kerstboom gehad. Jaar daarvoor had ik de onderkant afgeschermd met een flinke pot en doek zodat hij er daar niet in kon klimmen...
Ware het dat ik niet rekende op de wil en drang om gewoon baasje te pesten en desnoods via de vensterbank in de boom te springen
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Mijn dikke rode kat kruipt er aldoor in. Laatste jaar geen kerstboom gehad. Jaar daarvoor had ik de onderkant afgeschermd met een flinke pot en doek zodat hij er daar niet in kon klimmen...
Ware het dat ik niet rekende op de wil en drang om gewoon baasje te pesten en desnoods via de vensterbank in de boom te springen
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
katten en kerstbomen, het blijft een briljante combinatie!
jouw verhaal doet me gelijk aan dit Simon's Cat filmpje denken:
ohja, ik ging aan een verslag werken!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik ben op de uni..
nu ga ik nuttige dingen doen.
Heus!
GE-MEEHEEEEENNNNquote:Op donderdag 3 november 2011 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Nou... kom maar op met die sneeuw. Delen van italie krijgen 2 meter... waarom wij niet
Nieuwe ballen? Slingers? Ornamenten?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef Cat22 het volgende:
FEEEEEEEEEEE!![]()
Ik heb de eerste aanvulling voor mijn kerstboom alweer gekocht.
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nieuwe ballen? Slingers? Ornamenten?
Ik ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef Seventees het volgende:
Ik mag de kerstboom optuigen op het werk
Indeed!quote:
Moet je vooral vogeltjes in de boom klemmen als je katten hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.![]()
Ballen: ik heb katten.![]()
Slingers: ik heb katten.
Same here! Ik snap er niets van.. Heb me meteen aangeboden en iedereen leek iets te hebben van 'prima, ga je gang!'. Don't mind if I doquote:Ik ook!Omdat niemand anders het wil. Idioten.
jeeeeeahquote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef Seventees het volgende:
Ik mag de kerstboom optuigen op het werk
Ik word ook al rond gevraagd of het te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.![]()
Ballen: ik heb katten.![]()
Slingers: ik heb katten.
[..]
Ik ook!Omdat niemand anders het wil. Idioten.
Ja, 12 november, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n zin in Sinterklaas, de eerste cadeautjes zijn al gekocht[ afbeelding ]
Volgende week de intocht [ afbeelding ]
12 november ja!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, 12 november, toch?
Ik heb de eerste kerstcadeaus ook al in huis
Of de 12e vroeger dan normaal is, bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
12 november is wel vroeg toch? normaal maar twee weken dat kinderen ADHD zijn, nu ruim 3
ja, ik dacht altijd rond de 18e ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of de 12e vroeger dan normaal is, bedoel je?
Vorig jaar 13e, daarvoor 14e...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, ik dacht altijd rond de 18e ofzo
Is op zich leuk toch, kun je nog lekker rustig aan doen met je aankopen, geen stressquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Seventees het volgende:
Ik heb de eerste kerstcadeaus ook al in huis
Wat voor lego?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef sararaats het volgende:
Ik heb mezelf lekker verwend met Lego.
M'n tafel is nu nog groot genoeg hihi.
Laat de Sint maar komen, ik ben er klaar voor!
Op wie? Amerigo?quote:
Lennie Kravitz?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Jij zit onder de plak, je weet vast wie ik bedoel
Hij komt altijd de zaterdag na Sint Maarten, en dat valt nu dus vlak achter elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
12 november is wel vroeg toch? normaal maar twee weken dat kinderen ADHD zijn, nu ruim 3
Heb je iets om aan de Sint te vragenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
nou, wat een FEEst... koppelingskabel gebroken
sta ik hier in Beverley
Volgend jaar de dag voor Sint Maartenquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij komt altijd de zaterdag na Sint Maarten, en dat valt nu dus vlak achter elkaar.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgend jaar de dag voor Sint Maarten
Ja of ze kiezen voor de 17e, dat kan ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:37 schreef roos85 het volgende:
[..]nouja zeg, dan wordt de theorie in Sint Magazine onderuit gehaald
Nou, ik heb 'm vandaag nodig, dus ben alweer aan het rondbellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je iets om aan de Sint te vragen
www.iloveim.comquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je iets om aan de Sint te vragen
Wie weet hier een programma als ebuddy? Mijn live messenger is stuk, en ik weet niet hoe ik hem moet fixen, maar ik veracht ebuddy
49 dagen 6 uur en 4 minuten tot kerstavond.quote:
wilde ik net postenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
49 dagen 6 uur en 4 minuten tot kerstavond.
Aftellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog 4 weken tot aan mijn verjaardagquote:
Duurt nog lang.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog maar een week tot hij aankomtquote:
Jaaaaquote:
Hier ook. Het tuincentrum heeft haar grote boom ook alweer volhangen. Daar hadden ze best een paar weken mee mogen wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef Adelante het volgende:
Ik zie her en der weer langzaam de kerstlampjes buiten verschijnen
Iddquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook. Het tuincentrum heeft haar grote boom ook alweer volhangen. Daar hadden ze best een paar weken mee mogen wachten.
Same herequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef Adelante het volgende:
Ik zie her en der weer langzaam de kerstlampjes buiten verschijnen
Misschien wel. Begin november is wel erg vroeg voor een kerstboom.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook. Het tuincentrum heeft haar grote boom ook alweer volhangen. Daar hadden ze best een paar weken mee mogen wachten.
Eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef Adelante het volgende:
Tot nog toe is deze herfst ook mooi, lekker warm en mooie herfstkleuren
Ja. Wel een graad of 5 te warm naar mijn smaak, overigensquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef Adelante het volgende:
Tot nog toe is deze herfst ook mooi, lekker warm en mooie herfstkleuren
Beter zo dan de sneeuw van vorig jaar novemberquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja. Wel een graad of 5 te warm naar mijn smaak, overigens
Maar tegen de tijd dat ze mannen arriveren is het niet meer speesjaal!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Kerst en Sint en alles kan me niet vroeg genoeg beginnen
Leuk, Luttequote:
Ik had gisteren een mandarijn met 433 pitjes, echt 5 in een partje ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit al aan m'n 5e mandarijntjeIk heb zo'n geweldige zak te pakken waar alle mandarijntjes goed smaken
Moblo ik moet voor school nu allemaal opdrachten maken over de geschiedenis van de Engelse literatuur, en vijftien pagina's over die geschiedenis lerenquote:
Ik heb gister even bij de Appie gekeken, of ze hem héél toevallig hadden (want ze hebben wel vaker eenmalige/specials), maar helaas.quote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef Adelante het volgende:
Oh en de cd bij het SINT magazine is echt leuk
[ afbeelding ]
nieuwschierig: De Sint- Dé glossy!
Dan ben je er bijna meteen klaar meequote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mandarijn met 433 pitjes, echt 5 in een partje ofzo
Zoals ik al eens eerder zei, mandarijntjes zijn russisch roulettequote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kom maar eens in SES meelezen, dan zul je ontdekken dat alle alfa opleidingen niet lastig kunnen zijnquote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moblo ik moet voor school nu allemaal opdrachten maken over de geschiedenis van de Engelse literatuur, en vijftien pagina's over die geschiedenis lerenEn toen moest ik aan jou denken
![]()
![]()
Best wel interessant maar vind het ook wel heel lastig!
apart!quote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren hoe het in november was hier, maar weet nog wel dat ik vlak voor kerst eerder naar huis ben gegaan vandaag m'n werk. De bussen reden niet meer en het had weinig gescheeld of ik zou ook geen trein meer gepakt kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter zo dan de sneeuw van vorig jaar november
Het valt vooral niet met elkaar te vergelijken, ik moet er niet aan denken om zoveel te lezen als bij een alfa-studie. Ik lees ook heel langzaam, al komt dat misschien ook omdat ik een beta-studie heb gedaan, waarin je veel op de details moet letten.quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom maar eens in SES meelezen, dan zul je ontdekken dat alle alfa opleidingen niet lastig kunnen zijn
T klinkt inderdaad best kerstachtigquote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Winterse stew met kastanje-aardappelpuree hierook best winter- en zelfs een beetje kerstachtig (met dank aan de kastanjes
)
Ik bedacht me net dat ik even heel jaloers op jou ben MoBlo! Zal even wat plaatjes zoeken waaromquote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
Poffen ga ik denk ik morgen ofzo met het tweede netje doen
Waarom start je geen warme pakkettenverstuur relatie met haar op?quote:Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik even heel jaloers op jou ben MoBlo! Zal even wat plaatjes zoeken waarom
[ afbeelding ]
Ik ben mijn andere UK contact (rijdt tweewekelijks op en neer) aan het bewerken voor een 2 literfles siroopquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
Stroopwafels verkopen ze hier ook
Bij de LIDL
Het drinken is wat duur om te versturen denk ik, maar de koekjes moeten lukken.
heb tegenwoordig ook 20% korting @ Marks & Spencer(nou ja, bijna, ben nog op m'n pas aan 't wachten
)
Nee, doe 't eensquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Sjeen het volgende:
Ow, kastanjesgepofte kastanjes
gepofte kastanjes
gepofte kastanjes in zo'n puntzakje
gepofte kastanjes in zo'n puntzakjes van zo'n mannetje in London
Had ik al gezegd dat ik van gepofte kastanjes
Jaaaaaaaa!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in een bosqwandeling met sneeuw!
quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
Stroopwafels verkopen ze hier ook
Bij de LIDL
Ow ja, je hebt een baan he! Goed geregeld.quote:Het drinken is wat duur om te versturen denk ik, maar de koekjes moeten lukken.
heb tegenwoordig ook 20% korting @ Marks & Spencer(nou ja, bijna, ben nog op m'n pas aan 't wachten
)
Ik heb van de zomer van een vriendin aero mint gekregen en acuut zelf een voorraadje gehaald toen ik een maand later naar de UK ging.quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben mijn andere UK contact (rijdt tweewekelijks op en neer) aan het bewerken voor een 2 literfles siroop
Nice Niceik hou van Terry's, wil zo graag de mint variant eens proberen. Heb je andere platte (envelopgezien) wensen uit NL?
Oeh Cat, Aero Mint, die heeft een vriendinnetje vorig jaar voor me meegenomen uit Londen!
Ik moet gewoon weer terug ook, ik wil Jacked Potato eten, Fish 'n Chips met azijn, Walker Crisps eten, Walnut Twist (heeft dat zo? Torentje van chocola met marshmallow achtige vulling en een walnoten bovenop... En dan natuurlijk kastanjes
quote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit een Jacked potato op![]()
Walnut Whip, dat was hetquote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ik heb nog eens 20 pakken meegesleept en die gingen er goed in bij mijn gezelschap. Middenin de nacht, bij het ontbijt etc.
[..]
Ow ja, je hebt een baan he! Goed geregeld.
[..]
Ik heb van de zomer van een vriendin aero mint gekregen en acuut zelf een voorraadje gehaald toen ik een maand later naar de UK ging.![]()
Jacket potatoDe meest briljante heb ik gegeten vlakbij Covent Garden. Elke keer als ik in Londen ben zoek ik dat zaakje weer, maar ik kan het niet meer vinden.
![]()
En die Walnut Twist kende ik niet maar wil ik NUNUNUNU hebben.
OMGquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Walnut Whiplash, dat was het
[ afbeelding ]
MoBlo, niet luisteren naar Sjeen.quote:Toevallig bij Hart's, soort van mini supermarktje/pizzeria/jacket potato winkeltje met een groene kozijnen? Die zat ook tegen over metro Russel Square maar die is niet meer
MoBlo, je zult er van houden! Mijn favoriet was met als vulling runs en sweetcorn mayonaise (lichte mayo met maïs en stukjes paprika)
Ik wilde al niet heel dom vragen wat runs waren.quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Sjeen het volgende:
Ja, da's dus praktisch wat ik bedoel, maar iPad kliert en ik ben niet heel helder. Tuna Sweetcorn Mayonaise
Fish & chips heb ik ook heerlijk gegeten (weer vlakbij Covent Garden, tip van een fokker). Lekkere moot wijting en een grooote zak chips. Ik moest de helft weggooien, was gewoon teveel in mijn eentje.quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ze verkopen ze in de Costa Coffee's op de uni, net als bagels, die vind ik dan wel weer lekker. De bagels, vooral die met baked beans, zien er zó smakeloos uit, terwijl ik an sich niets tegen aardappelen heb, zeker niet als ze gepoft zijn..ik zal er misschien vandeweek eens even een proberen.
Fish and chips kun je me iig wel voor wakker maken![]()
ja!quote:Op maandag 7 november 2011 07:32 schreef Seventees het volgende:
Motorbloempje, heb je nog goede Walestips voor een vakantie?
Ja, héérlijk, hèquote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Er staat een frisse wind, het begint echt Sinterklaasweer te worden [ afbeelding ]
Meteen opgeslagen in bookmarks. Wat ziet het het prachtig uitquote:Op maandag 7 november 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.breconcottages.com/cottage-details/PENLO
Wij zaten tijdens onze huwelijksreis een weekje hier.
Je kunt er in de buurt prachtig wandelen in de Brecon BeaconsVooral de wandeling over de Pen-y-Fan is práchtig!
Het is echt heel schattig en rustigquote:Op maandag 7 november 2011 14:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Meteen opgeslagen in bookmarks. Wat ziet het het prachtig uit
Wij houden erg van wandelen, dus ik ga deze website zeker even subtiel onder de neus van mijn betere helft schuiven. Figuurlijk dan
Het was net op de fiets wel even goed k-o-o-u-d-d, vanochtend scheen de zon nog, nu is het haast waterkoud. Sjaal maar eens uit de kast halenquote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, héérlijk, hè
Vandaag al een km of 4 gelopen in dat frisse windje. Voelt echt alsof de herst gaat komen, en daarmee ook snel de gezelligheid van de feestdagen in de winter.
En je was er voor je huwelijksreis? Romantischquote:Op maandag 7 november 2011 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is echt heel schattig en rustigen de eigenaren zijn ook heel aardig. Mochten ook de motoren in de garage parkeren en zulks.
En er was een welkomstmandje met wat wijn, eetsels, etc.
Ik moest vanochtend om 07.00 uur 20 minuten fietsen.. ik had het best warmquote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was net op de fiets wel even goed k-o-o-u-d-d, vanochtend scheen de zon nog, nu is het haast waterkoud. Sjaal maar eens uit de kast halen
Het is hier de hele dag al grijs. Toen ik aan het begin van de middag thuis kwam moest ik haast meteen de lichten aan doen. Ik tel af naar het moment dat ik - in plaats van saaie huiskamerlampen - de kerstverlichting aan kan doenquote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was net op de fiets wel even goed k-o-o-u-d-d, vanochtend scheen de zon nog, nu is het haast waterkoud. Sjaal maar eens uit de kast halen
Zonder sjaal of handschoenen?quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moest vanochtend om 07.00 uur 20 minuten fietsen.. ik had het best warm
Ja, zonder, want die krijg ik pas met sinterklaas..quote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder sjaal of handschoenen?
Ja maar jij bent ook een BEER
Aggos!quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was ik weer home alone voor 2 dagen *snotter*
En hij ook? Anders zijn boot of trein misschien optie. Al duurt dat wel langer dan vliegen...quote:Op maandag 7 november 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, op zich wel, alleen vind ik 't altijd zo stom dat hij moet vliegen. Ik haat vliegen
Hij vindt het niet ergquote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
En hij ook? Anders zijn boot of trein misschien optie. Al duurt dat wel langer dan vliegen...
Ik slaap altijd zo slecht als m'n man er niet is.
Dat is mij nu te rap, een paar dagen geleden was het hier 18 graden. Die wisselingen, net als in de lente, van 12 naar 28quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil sneeuw een banketletter uit de oven.
Ja maar, Ja maar.. Ik zit nu op school, in het atrium.. beetje staren naar kale bomen.. zo koud en kill.. sneeuw erbij dan is veeeeeel mooier!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is mij nu te rap, een paar dagen geleden was het hier 18 graden. Die wisselingen, net als in de lente, van 12 naar 28
Nu is het gewoon lekker aan het afkoelen, in de ochtend beetje mistig
Oke, ik kom wat sneeuw strooien (over 6 uur ben ik bij jequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar, Ja maar.. Ik zit nu op school, in het atrium.. beetje staren naar kale bomen.. zo koud en kill.. sneeuw erbij dan is veeeeeel mooier!
Okquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik kom wat sneeuw strooien (over 6 uur ben ik bij je) , regel jij dan die warme banketletter met een bakkie leut?
Das goe. Misschien kom ik onderweg Zwabs nog tegen, de treinmanquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OkDan ben ik net klaar met werken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik kom wat sneeuw strooien (over 6 uur ben ik bij je) , regel jij dan die warme banketletter met een bakkie leut chocomelk met slagroom?
Haha, ja wie weet!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goe. Misschien kom ik onderweg Zwabs nog tegen, de treinman
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht al; Koffie? En de chocomel dan?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
JA JA NU WEET IK HET WEER, PIETJE JAAAA
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee, ik werk niet meer bij de Jumbo.. de 13de is dat al een jaar geledenEn ik heb het afgelopen jaar bij de Spar gewerkt. En begin vandaag bij een callcenter van een uitvaartverzekeringmaatschappij. Beetje mensen bellen om een afspraak te maken met een adviseur
Prrrrquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik ga naar het toilet, en dan die kant opfietsen! Joeee xxx
Ja hè? Maar het brengt je wel in de FEEstemmingquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef LDS het volgende:
Potdomme wat was het vandaag en gisteren ijzig koud. Wat een omslag ineens
Ik had vandaag voor het eerst m'n sjaal om en de winterjas goed dicht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag voor het eerst mijn nieuwe winterjas aangedaan.
En een warm stukje banketletter bij de theequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef Adelante het volgende:
Houtkacheltje aan en je chestnuts roosteren bij het vuur
quote:
Die enge?quote:
quote:
Hier was het wel frisjes maar niet zo koud. 15 graden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef LDS het volgende:
Potdomme wat was het vandaag en gisteren ijzig koud. Wat een omslag ineens
Nouja het was gewoon ijzig koud toen ik dat poste.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier was het wel frisjes maar niet zo koud. 15 graden.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef LDS het volgende:
Nouja het was gewoon ijzig koud toen ik dat poste.
Klopt, vandaag was het goed te doenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Vandaag was het (hier) veel warmer, gister koudjes
Tijd voor een warme choco
Hier vandaag ook. En opnieuw, KOUD. 4-5 graden de hele dag. Alles is relatief natuurlijk, maar in verhouding tot een week geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Adelante het volgende:
Hier is 't super mistig... tijd voor horror sint in de mist
Wordt nog kouder volgende week, vorst overdagquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Hier vandaag ook. En opnieuw, KOUD. 4-5 graden de hele dag. Alles is relatief natuurlijk, maar in verhouding tot een week geleden.
Sneeuw = leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef Adelante het volgende:
Sneeuw is leuk rond de kerstdagen
Voor de rest is het hell op de weg
Vorst en kraakhelder weer met zon is de hele winter prima
Echt?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wordt nog kouder volgende week, vorst overdag
Hmm.. heb k ook wel zin an.. met lekker veel poedersuiker!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net m'n eerste oliebol van het jaar op
Idd, lekker veel poedersuikerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. heb k ook wel zin an.. met lekker veel poedersuiker!
NomNom!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, lekker veel poedersuiker
ooh die heb ik met de kermis (gelukkig) al op. Oliebollenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ik met de kermis (helaas) al, drie dagen ziek geweestquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeh. klinkt errug gezellig!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef Adelante het volgende:
Huis is gepoetst, pepernoten en kikkers/muizen staan op tafel, chocomel nog ff opwarmen. Cd met Sint muziek op en tv straks aan voor de intocht
[/burgerlijk]
Niet spoileren! Ik ben net thuis van het werk, intocht opgenomen en zit nu in de stress omdat er geen Pieten op de boot zijn en de burgemeester nog gewoon aan het werk is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef Adelante het volgende:
Huis is gepoetst, pepernoten en kikkers/muizen staan op tafel, chocomel nog ff opwarmen. Cd met Sint muziek op en tv straks aan voor de intocht
[/burgerlijk]
Wel een mini sjeen, die nu misselijk is van de combinatie pepernoten en mandarijnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
Zijn er nog mini-Adelantes die in pietenpak voor de buis zitten?
Het klinkt wel enorm sfeervol trouwens
Leuk!quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef LDS het volgende:
Vandaag naar de Sint geweest hier in het dorp, was best leuk voor de kleintjes. T was wel weer koud
Sinterklaasleedquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wel een mini sjeen, die nu misselijk is van de combinatie pepernoten en mandarijnen
Lutte kijkt uit naar het Sinterklaasleed van de kleine Lutte's?quote:
das wel lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef Seventees het volgende:
Vrije dagen zijn goedgekeurd! Definitief rondom de feestdagen vrij
(ook wel meteen de laatste vrije dagen die ik had, dus de komende maand is het werken, werken, werken)
Inderdaad lekker. Gelukkig ben ik nog scholier en heb ik sowieso kerstvakantiequote:
Haha ja dat realiseer ik me zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Seventees het volgende:
Geniet van al je vakantiesJe krijgt er nooit meer zoveel als je straks klaar bent met school.
Lutte is zelf nog een kleine Luttequote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Lutte kijkt uit naar het Sinterklaasleed van de kleine Lutte's?
LDS is zelf ook nog een kleine LDS hoor. (wel echt heel handig, een username met 3 klinkersquote:
*in profiel kijkt*quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef LDS het volgende:
[..]
LDS is zelf ook nog een kleine LDS hoor. (wel echt heel handig, een username met 3 klinkers)
Zolang ik nu maar niet de schattige mascotte van de FEE SC wordquote:
Ik zou niet durven! Ben zelf maar een half jaartje ouderquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef LDS het volgende:
[..]
Zolang ik nu maar niet de schattige mascotte van de FEE SC word
Jongste mod ooit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ben zelf maar een half jaartje ouder
Ja, die jeugd van tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Graag over het onderwerp FEE chatten, niet over leeftijden
Het is weekend, ik laat me niet in mijn vrijheden belettenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:47 schreef Adelante het volgende:
Ik begin de eerste buitenverlichting te spotten bij mensen en denk dat wij volgende week ook maar eens wat boompjes gaan versieren buiten
Serieus? Als je buiten een boompje verlicht, trekken ze dan het snoer eruit ofzo???quote:Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef sararaats het volgende:
Ik versier alleen binnen. Het risico van vernieling ligt redelijk hoog![]()
Luchtbuks in de aanslag en achter het raam afwachtenquote:Op zondag 20 november 2011 09:32 schreef sararaats het volgende:
Ik versier alleen binnen. Het risico van vernieling ligt redelijk hoog![]()
Nog erger, daarom staat m'n auto in de garage bij m'n ouders.quote:Op zondag 20 november 2011 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Serieus? Als je buiten een boompje verlicht, trekken ze dan het snoer eruit ofzo???
Jeutje!!quote:Op zondag 20 november 2011 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nog erger, daarom staat m'n auto in de garage bij m'n ouders.
Maar verder is het hier wel te pruimen.
vorige week was ik ook in een tuincentrum. Daar was het al af.. echt geweldig!quote:Op zondag 20 november 2011 11:11 schreef Adelante het volgende:
Vandaag even kijken bij Intratuin Duiven: een kerstshow die niet onder doet voor een attractie
[ afbeelding ]
Hier nog in aanbouw
meer info: http://www.kerstshow.nl
Kijken of ik zelf ook wat foto's kan schieten...
Enig idee wat daar de oorzaak van is?quote:Op zondag 20 november 2011 11:25 schreef sararaats het volgende:
Ik voel me nooit op m'n gemak als ik een winkel met veel kerstversiering binnen wandel
Bang zijn dat je ergens tegenaan stoot?quote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Enig idee wat daar de oorzaak van is?
Welke mist? Volop zon hierquote:Op zondag 20 november 2011 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
De mist doet mij vandaag nog meer in de FEEstemming brengen
Dat kanquote:Op zondag 20 november 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bang zijn dat je ergens tegenaan stoot?
Hier tot 40 meter zicht...quote:
Kan ik dat in België vinden? Ik ben zo benieuwd naar het tijdschriftquote:Op zondag 20 november 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen weer even zoeken naar het Sint tijdschrift
Hier ook echt super slecht zicht. Maar doet je inderdaad in de kerststemming brengenquote:
Hier was het net in de middag van een afstand (door het raam) alsof er sneeuw lag buitenquote:Op zondag 20 november 2011 17:13 schreef LDS het volgende:
[..]
Hier ook echt super slecht zicht. Maar doet je inderdaad in de kerststemming brengen
Ik weet het niet, ik zou zeggen gokken van niet, online kun je hem wel bestellen (met 4 ¤ verzend-adminkosten)quote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Kan ik dat in België vinden? Ik ben zo benieuwd naar het tijdschrift
Ik ken het niet, wat is het? Een adventkalender?quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef LDS het volgende:
En ik heb de decemberkalender binnen. Hoort tegenwoordig ook écht bij December voor heel veel mensen
Het inderdaad een soort adventkalender, maar dan in kraslot-vorm. Het is de bedoeling dat je elke dag een vakje openkrast. Als je dan een bepaald aantal van een symbooltje hebt op het einde win je een prijsquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, wat is het? Een adventkalender?
December Kalender Kraslot - Waar vrolijk blijven doorkrassen. :Dquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, wat is het? Een adventkalender?
Voor 5 euro een hele maand spanning (9 sterren meestalquote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef LDS het volgende:
[..]
Het inderdaad een soort adventkalender, maar dan in kraslot-vorm. Het is de bedoeling dat je elke dag een vakje openkrast. Als je dan een bepaald aantal van een symbooltje hebt op het einde win je een prijs
nu al???quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga van de week alvast mijn kerstboom in mijn slaapkamer optuigen
Heel herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 5 euro een hele maand spanning (9 sterren meestal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |