quote:Op donderdag 3 november 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
koop een wit pak en heel veel watjes!
en waar ben je nu?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Felagund het volgende:
Ik ga geen kerstboom op mijn kamer zetten, waarschijnlijk ben ik met kerst toch in Nederland.
Kerst is ook maar enkele dagenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn slechts enkele dagen in Nederland met kerst, en wil de rest van de tijd wel een kerstboom in huis hebben
mijn kamer is paars, dus paarse ballen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een kerstboom van 1.20 die komt ook echt wel op mijn kamer... met roze en zwarte ballen.
Bij ons zijn de eerste paar ballen altijd fucked door de kat, we hopen dit jaar dat hij niks sloopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Mijn dikke rode kat kruipt er aldoor in. Laatste jaar geen kerstboom gehad. Jaar daarvoor had ik de onderkant afgeschermd met een flinke pot en doek zodat hij er daar niet in kon klimmen...
Ware het dat ik niet rekende op de wil en drang om gewoon baasje te pesten en desnoods via de vensterbank in de boom te springen
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Mijn dikke rode kat kruipt er aldoor in. Laatste jaar geen kerstboom gehad. Jaar daarvoor had ik de onderkant afgeschermd met een flinke pot en doek zodat hij er daar niet in kon klimmen...
Ware het dat ik niet rekende op de wil en drang om gewoon baasje te pesten en desnoods via de vensterbank in de boom te springen
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
katten en kerstbomen, het blijft een briljante combinatie!
jouw verhaal doet me gelijk aan dit Simon's Cat filmpje denken:
ohja, ik ging aan een verslag werken!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik ben op de uni..
nu ga ik nuttige dingen doen.
Heus!
GE-MEEHEEEEENNNNquote:Op donderdag 3 november 2011 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Nou... kom maar op met die sneeuw. Delen van italie krijgen 2 meter... waarom wij niet
Nieuwe ballen? Slingers? Ornamenten?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef Cat22 het volgende:
FEEEEEEEEEEE!![]()
Ik heb de eerste aanvulling voor mijn kerstboom alweer gekocht.
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nieuwe ballen? Slingers? Ornamenten?
Ik ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef Seventees het volgende:
Ik mag de kerstboom optuigen op het werk
Indeed!quote:
Moet je vooral vogeltjes in de boom klemmen als je katten hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.![]()
Ballen: ik heb katten.![]()
Slingers: ik heb katten.
Same here! Ik snap er niets van.. Heb me meteen aangeboden en iedereen leek iets te hebben van 'prima, ga je gang!'. Don't mind if I doquote:Ik ook!Omdat niemand anders het wil. Idioten.
jeeeeeahquote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef Seventees het volgende:
Ik mag de kerstboom optuigen op het werk
Ik word ook al rond gevraagd of het te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 vogeltjes die met een klemmetje op de takken kunnen zitten.![]()
Ballen: ik heb katten.![]()
Slingers: ik heb katten.
[..]
Ik ook!Omdat niemand anders het wil. Idioten.
Ja, 12 november, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n zin in Sinterklaas, de eerste cadeautjes zijn al gekocht[ afbeelding ]
Volgende week de intocht [ afbeelding ]
12 november ja!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, 12 november, toch?
Ik heb de eerste kerstcadeaus ook al in huis
Of de 12e vroeger dan normaal is, bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
12 november is wel vroeg toch? normaal maar twee weken dat kinderen ADHD zijn, nu ruim 3
ja, ik dacht altijd rond de 18e ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of de 12e vroeger dan normaal is, bedoel je?
Vorig jaar 13e, daarvoor 14e...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, ik dacht altijd rond de 18e ofzo
Is op zich leuk toch, kun je nog lekker rustig aan doen met je aankopen, geen stressquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Seventees het volgende:
Ik heb de eerste kerstcadeaus ook al in huis
Wat voor lego?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:19 schreef sararaats het volgende:
Ik heb mezelf lekker verwend met Lego.
M'n tafel is nu nog groot genoeg hihi.
Laat de Sint maar komen, ik ben er klaar voor!
Op wie? Amerigo?quote:
Lennie Kravitz?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Jij zit onder de plak, je weet vast wie ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |