Doe maar in [POLCAFE#25]77 One dry POL-meet, please. Shaken, not stirred. - alles wat je hier post is morgen namelijk verdwenen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah please, eerwaarde ONZ-mod, mogen we nog even doorgaan?
Visje?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:44 schreef Trekpaard het volgende:
[..]
He wat vies, ik zie het al voor me. Een gangbang tussen ryan staal en visje.
Zum kotsen
Ik weet niet wie je bent en ik heb geen zin dat na te zoeken, maar bindt ff in.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand hier gelooft je, behalve je echtgenoot Ryan. Soort zoekt soort, blijkt maar weer.
Verder rot je maar eens op en ga je naar een subforum, of site, dat voor jou te begrijpen is.
Nu ken ik staal iets langer dan jou en ik zie je hier een enorm grote bek opzetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan jij er niet voor zorgen dat ze stopt met zeiken? Doet ze al heel lang en verder komt ze ook niet voor de discussies.
Trekt het u niet aanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kanker php, zijn stalkgedrag ben ik ziek van zo onderhand.
Au contraire, sinds wanneer moeten dergelijke proleten zonder toekomstvisie ook maar enigszins de gang van zaken beinvloeden in welke context en waar dan ook. Serieus, hij moet wel het enige voorbeeld zijn van dergelijk stupide gedrag, waarom zou je in godsnaam naar een meet gaan van een forum waar je ten eerste al voor 3 a 4 jaar af bent geflikkerd en ten tweede waar iedereen je haat.quote:
Zeik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Admins horen niet bevooroordeeld te zijn op zo'n manier, maar goed.
Neuh, ik ga weleens naar minimeets. Niet te vaak ook. Maar op de volgende grote FOK!meet wil ik wel even zijn.quote:
Ik zou graag met u minimeeten.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, ik ga weleens naar minimeets. Niet te vaak ook. Maar op de volgende grote FOK!meet wil ik wel even zijn.
Maar ga jij wel naar deze POLmeet?
Die intentie heb ik, aangezien ik benieuwd ben naar een aantal komers. Maar de dag des oordeels is D-Day.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, ik ga weleens naar minimeets. Niet te vaak ook. Maar op de volgende grote FOK!meet wil ik wel even zijn.
Maar ga jij wel naar deze POLmeet?
Niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
Yepp. Robin is gebanned.
Ik heb nooit kritiek op de leiding, maar dit is mijns inziens niet geheel eerlijk.
Hoewel iets posten waar een ziekte in staat op veel adminnetjes vrij boos maakt.
Het is goed verder, ik ben mod noch admin en dat soort beslissingen zijn niet aan mij, hoop alleen dat die jongen niet te lang weg is. Zou zonde zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Ik vroeg hem in te binden, hij verkoos dat niet te doen.
Duidelijke zaak lijkt me.
Dat wordt een flinke trip vanuit Brussel. Indien u via Roosendaal reist, kunt u robin meenemen.quote:
Tongen in een steegjequote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Zometeen valt ze weer voor je. Wat dan?
Nou.. geef toequote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, wat een drama weer hier. En Staal op de meet lijkt me uiterst grappig. Kan ze eindelijk deze 'sociopatische creep' aanschouwen.
Ik zal een pauze aldaar inlassen om Staal en Ryan" te overtuigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke trip vanuit Brussel. Indien u via Roosendaal reist, kunt u robin meenemen.
quote:
Zijn beide trouwens zeer aimabele mensenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik bel Ryan3 wel op. Kan 'ie gaan trollen op de meet.
Een waar droomkoppel inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn beide trouwens zeer aimabele mensen
Ik ken ze, en ze zijn dus aimabelquote:
Krijg je veel mail van je vriendje?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Die hangt zo wel weer in de mail
R&P-taferelenquote:
O, ok danquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken ze, en ze zijn dus aimabel
Die is geen 16, no wayquote:Op donderdag 3 november 2011 11:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O, ok dan
Normale aimabele lieden verzinnen een complot met jochies van net 16 jaar in de hoofdrol.
Dan heeft hij heel erg goed zijn best gedaan en zowel op hyves en Facebook een identiteit gestolen die zowel op chat als op de foto's 16 jaar lijkt.quote:
Ook dat klinkt me niet onbekend in de orenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan heeft hij heel erg goed zijn best gedaan en zowel op hyves en Facebook een identiteit gestolen die zowel op chat als op de foto's 16 jaar lijkt.
Mij wel. En ik heb toch een flinke portie mensenkennis als het op users aankomt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook dat klinkt me niet onbekend in de oren
Er loopt echt heel wat maf volk rond op het internet hoor, dus wat dat betreft zou het kunnenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij wel. En ik heb toch een flinke portie mensenkennis als het op users aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |