Ja hoor. Maar ze worden er niet beter op.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Worden er nog steeds Bondfilms gemaakt? De laatste die ik heb gezien was 10 jaar geleden ofzo en die was erbarmelijk slecht.
+1 voor die meneer met het billenhart!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef Picchia het volgende:
Heel stoer aan de buitenkant; van binnen niets aan de hand.
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
+1 voor die meneer met het billenhart!
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.quote:
Ik heb ook altijd pech.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |