Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
Nou.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
Ik hoop dat het werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Akelig nieuws, het zal je gebeuren zeg![]()
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Kijken of hij daar wat rustiger van wordt.
En zo niet, dan moeten we toch echt op zoek naar een ander adresje.
Dus ik ga duimen voor m'n Beebie
Oh wat een nachtmerrie voor de oudersquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
O ik wist niet dat Sonic gewond was, gaat het een beetje met jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Bamba heb je wel de voor en nadelen van reuen en teven tegen elkaar afgewogen?
Ik zou wel een bewuste keuze maken en niet maar gewoon de "leukste" kiezen![]()
Wij gaan vanavond met Sonic naar de da, eens kijken waarom die wonden op zijn rug niet genezen...
Nee precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou.
In ieder geval niet meer bij boxen in de buurt komen ofzo.
Ik duim mee, want wat ze ook uitvreten, je wilt er geeneen kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Hopelijk is dit de oplossingquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief van de Griek en logisch dat jij je nog zo voeltquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
Ik duim ook voor jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Jepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Ja ik zag die bomen en vond het goed bij Karel passen en idd ik had ook dat beeld voor ogen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Wat lief van de griek dat hij nog een ererondje met Karel heeft gereden
Logisch dat het met jou kut gaat. het is zo wreed
Het zal veel tijd kosten, maar ik hoop dat jullie weer van mooie wandelingen kunnen genieten en dat jij hier weer verslag van komt doen want ik heb ze altijd met veel plezier gelezenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden zijn ook echt totaal niet meer zichzelf, daar baal ik zo onwijs van.
Chico beschermt de roedel vreselijk, die duikt op elke hond die te dicht bij komt. Kees en Sjon lopen onwijs te rellen, en Billy wil niks meer van andere honden weten, die staat echt trillend de andere kant op te kijken , normaal wilde die niks liever dan spelen.
Dat wordt nog godverdomme een klus om dat ooit weer goed te krijgen, om over mn eigen angst nog maar niet te spreken
Natuulijk dat is logisch nuquote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou wandelen is werkelijk het laatste waar ik zin in heb, zonder Karel
Hebben wij dezelfde gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik zag die bomen en vond het goed bij Karel passen en idd ik had ook dat beeld voor ogen.
Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets zo'n impact op andere honden heeft. Wat vreselijk voor ze (en voor jou). Het is een vreselijk traumatische gebeurtenis en hopelijk slijt het met de tijd bij de hondjes en krijg je op den duur je leuke hondjes weer terug (behalve Karelquote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Chico beschermt de roedel vreselijk, die duikt op elke hond die te dicht bij komt. Kees en Sjon lopen onwijs te rellen, en Billy wil niks meer van andere honden weten, die staat echt trillend de andere kant op te kijken , normaal wilde die niks liever dan spelen.
Dat wordt nog godverdomme een klus om dat ooit weer goed te krijgen, om over mn eigen angst nog maar niet te spreken
Dat heeft / kan een onwijze impact op de roedel hebben, helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets zo'n impact op andere honden heeft. Wat vreselijk voor ze (en voor jou). Het is een vreselijk traumatische gebeurtenis en hopelijk slijt het met de tijd bij de hondjes en krijg je op den duur je leuke hondjes weer terug (behalve Karel)
Misschien klinkt het een beetje kut, maar krijg het niet beter omschreven.
Dat is gewoon vreselijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, uitleggen, de honden weten gewoon precies wat er gebeurd is, die stonden er naast, die zijn ook in een klap veranderd van sociale hondjes naar getraumatiseerde hondjes hoor.
Al dat werk en al die moeite is in 1 klap weggevaagd...
Ik heb een lichte voorkeur voor een teef, maar we kiezen sowieso niet de leukste maar degene die het beste op ons reageert en waar een klik mee isquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Bamba heb je wel de voor en nadelen van reuen en teven tegen elkaar afgewogen?
Ik zou wel een bewuste keuze maken en niet maar gewoon de "leukste" kiezen![]()
Wij gaan vanavond met Sonic naar de da, eens kijken waarom die wonden op zijn rug niet genezen...
Whehehequote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is echt gezegend, dat ie te dom is voor trauma's![]()
Gekke aap.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
Wie weet geeft dat net dat beetje energie om niet in een negatieve spiraal te belandenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
Je moet daar geen sorry voor zeggen hoor, we zijn hier allemaal voor je als je wat kwijt wil/moet,quote:
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen echt ff tjekken of we op school een dymo hebben ofzo. Ik heb een adres sticker nodig.
ja, daar heb ik aan zitten denken. Maar die dingen gaan per 50 en ik gebruik ze NOOITquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
nee in tilburg in de reeshof ergensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]was dat in Eindhoven, de Tongelreep, waar ik vroeger altijd t zo naar mijn zin had in t golfslagbad
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
dat is inderdaad wel vreemd dat die nog niet genezen zijn danquote:Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
quote:Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Kitten Levi heet nu Evihet is toch een vrouwtje
Wat ontzettend rot!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Heeft hij er ook eens profijt vanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
aaah, okquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
nee in tilburg in de reeshof ergens
Liep... de OP is verwijderdquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
Waren er hier niet vorige week ook mensen hier met een hekel aan 'een huis vol honden'? Er loopt nu een topic over.
Jammer, want best een interessant onderwerp.quote:
Open jij anders een topic?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Oognip het volgende:
Het zou me verbazen als ze een nieuw topic opent eerlijk gezegd... Maar ik vind het ook wel een interessant onderwerp. Vanmiddag zag ik bij het asiel dat vanavond twee honden van het asiel in dat programma zouden komen. Heb het helaas niet gezien.
Ook goed hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Oognip het volgende:
Ik wil best een topic openen maar ik heb dat hele programma nog nooit gezien dus dat wil ik eerst eens doen
Anders open jij (Greys) een topic?
Whehehehequote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh en...
TETTEN!
Even verder lezen, ik ben me al 3 blz's lang aan het bescheuren
Het wordt steeds mooier.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh en...
TETTEN!
Even verder lezen, ik ben me al 3 blz's lang aan het bescheuren
Het wordt steeds mooier.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot hardop in de lach bij o.a. de "diarreetabletten"
Pirouettenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]Zover ben ik nog niet, maar ik lag echt in een deuk bij de macarena
Ben ff anderhalf uur thuisgeweest voor Tom en toen weer weg idd.quote:
Die Pirouetten jaquote:
Ohquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahah
TETTEN!
De TT van deze prachtige SC gaat vandaag een klein beetje langs jou heen
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Bamba het volgende:
In my defense: die post had ik nog niet gezien
Hou moed; misschien komt het morgen ineens spontaan doorbrekenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben wel ouder, maar idd niet scherper geworden
Ow...quote:
Coole ballenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Lijkt me idd ook geen goed idee om hem met de kou buiten te zetten. Gelukkig kan hij lekker fijn en warm bij jou blijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zn pootjes, dat gaat niet meer normaal worden hoor, dus dat moeten we nog maar eens even bekijken. Mocht ie blijven, dan krijgt ie een fijn balkon tot zijn beschikking, dat is 6 meter lang en daar maak ik dan wel een goede egelhabitat van, maar als ie normaal kan functioneren mag ie lekker buiten in de lente. Da zei ook al dat ik hem vooral door de winter heen moest helpen, want tis nog maar een baby.
Is goed voor je, gooi het er maar uitquote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Rotzak![]()
beetje mij weer aan het brullen maken
Enig idee hoe hard die beesten kunnen lopen?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
Aww... maar als hij het pootje wel kan normaal gebruiken heeft hij een goede kans, voor voedsel en verdediging zijn egels niet bepaald afhankelijk van hun sprintvermogen. Wel hopen dat die rugwonden helen, dat is natuurlijk een hele rare huid met die stekels..
Wat lief van Diego ,ook voor zo'n jochie is het moeilijk als hij Karel zijn hele leven gekend heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Diego wordt 13, Karel was een jaar jonger, hij kende hem al zijn hele leven ja![]()
Met die AB zouden zijn wonden moeten genezen ja, de da vond dat ie er verder wel super uitzag en dat ie coole ballen heeft
Ik was gisteravond beroerd maar nu gaat het wel weer redelijk geloof ik. Beetje wollig gevoel in mijn hoofd maar that's it.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef Ynske het volgende:
Griepje, denk dat t hier ook doorzet
als ik mn kop zo beoordeel, een zak zaagsel is er niets bij
en dan dat blaffen erbij
Het komt vast goed uiteindelijkquote:
Vergeet vooral niet niks meer van je te laten horen nadat je de website ontvangen hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Het komt vast goed uiteindelijk
Anders zal ik een vriend van mij die ook wat met IT doet eens aan zijn vestje moeten trekken
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet niks meer van je te laten horen nadat je de website ontvangen hebt
Ah ja, die ken ik ook. Hij is appeltje/eitje maar ik vind het aanhangsel wat onvoorspelbaarquote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Senes, ik ken dr een bij jou in de buurt die doet dat voor niks joh
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik ook. Hij is appeltje/eitje maar ik vind het aanhangsel wat onvoorspelbaar
Gheghe wat een kutkindquote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.telegraaf.nl/i(...)enbeul__.html?p=18,2
Bij kooypunt. Ze komt niet eens theedrinken want werkquote:
Donders!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gheghe wat een kutkindAls mijn kind dat later bij onze katten zou doen zou ik echt heeeel kwaad worden.
Gelukkig heeft de kat hem lekker gegrepen
Waardeloosquote:
Oh das lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waardeloosmaar goed heb hem wel gehaald
we (studenten) moesten elkaar beoordelen dus als je elkaar mag heb je alles voldoende
En zo leert men tegenwoordig bloed prikken en infuus inbrengenPrettig idee toch?
Ja daar zat ik me ook al kwaad om te maken. Echt ongelofelijk dat je je kind dat laat doen, arme kat. Raar wijf die moeder.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik liep me kwaad te maken om die stomme moeder die loopt te filmen. Ik weet verder niet wat er aan vooraf is gegaan. Of kind kat pest of dat kat kind vervelend vind op bed (zie het tenen bijten van de kat) maar ik vind die moeder echt een dom wijf. Kind had poes wel kunnen bezeren en die kat had het kind wel het licht uit de ogen kunnen slaan. En zij zit gewoon hinnikend te filmen
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij ook gefeliciteerd!
Maar waarmee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee
Dankjullie wel![]()
Oh!quote:
Thnx!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef indaha het volgende:
Croli succes bij je sollicitatie vanmiddag![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hey tombo? bedankt henu wil ik ook mac
Succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:10 schreef Croli het volgende:
Zo, ik ben dr klaar voor en ga dr voor!! tot later!
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad? (en waar ben je nou precies geweest?)
Ik las het! ben benieuwd wanneer ze dat gaan oplossenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef senesta het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/11_november/03/e-news/apple-erkent-accuproblemen-nieuwste-iphone.xml
Dat klinkt leuk! Jullie hebben het ook zeker getroffen met het weer!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )
De vier kindjes van broerlief zijn schattig, maar wel vermoeiend.Zij zijn nu nog daar, ik had een paar afspraken staan dus ben eerder teruggegaan. Mooie timing, het is nu echt herfst.
Dawast!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Klinkt als een gezellig en energievretend weekendje
bank is groot zatquote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
En jullie op het matrasje ernaast zeker.
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en het huisje had een sauna en een zonnebank. Maar denk je dat we daar tijd voor hadden?![]()
![]()
*Hint-LandalweekendVaals-hint*
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zitten
Kun je er niet beter zelf een naaien van tricot die dat model heeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een draagdoek voor Chico te zoeken, ik heb dr een maar die is te lang om altijd in mn tas te stoppen, ik wil een ringsling of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook in de sauna!
Jij mag je spijkerjurkje aanhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook in de sauna!
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh ja, ik moet nog een nieuwe naaimachine gaan uitzoeken , er valt nu niks te naaien nog, en ik heb er haast mee. Hij wil toch niet echt lopen buiten en hij valt me te zeer andere honden aan nuquote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je er niet beter zelf een naaien van tricot die dat model heeft?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!http://www.nakendindesauna.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik hem reggen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!Ll natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zit er niets anders op dan even naar de Prenatal of de V&D Babyafdelingquote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een nieuwe naaimachine gaan uitzoeken , er valt nu niks te naaien nog, en ik heb er haast mee. Hij wil toch niet echt lopen buiten en hij valt me te zeer andere honden aan nu
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
Faaaaal, komen Senes en ik elkaar tegen, kijken we elkaar aan, hadden we het niet door
En ik moet voortaan zwaaien van Samara want ik loop elke keer met Baloe langs en ik zwaai nooit (langs dr school)quote:
Mevrouw Qwea.quote:
Fuck you, Greys. Als ik oud ben, ben jij zwaar bejaard in haar ogenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch, je bent oud in haar ogen
En zwáái nou eens naar dat kind, Q!
Ja, dat zei Senesta, dan moest ze me maar Mevrouw Denise noemenquote:
Hoe wil je dan genoemd worden?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei Senesta, dan moest ze me maar Mevrouw Denise noemenGaat het niet ofzo?
![]()
Ja maar dat IS dus ook gewoon zoquote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you, Greys. Als ik oud ben, ben jij zwaar bejaard in haar ogen
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan genoemd worden?![]()
Wel grappig, mijn oudste neefje (bijna acht) noemt me alleen bij mijn voornaam. De andere drie noemen me tante <voornaam>. Geen idee hoe dat ontstaan is. Maar ik vind alles prima, ze weten wel wie hun tante is (hebben er maar eentje dus zo moeilijk is dat niet.)
Ja, dat moet ik dr nageven, ze is wel beleefdquote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat IS dus ook gewoon zo
Ik ben idd bejaard in haar ogen waarschijnlijk.
Ze is gewoon netjes opgevoed, alles ouder dan jezelf u noemen
Alsof het woord tante je opeens bejaard maakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?
Mijn neefjes en nichtjes noemen me ook gewoon Denise. Opzouten met je tante
Eet ze!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
ff eten bij een vriendin want mo is aan de pokerbis straks.
Ai dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:20 schreef Bamba het volgende:
De misselijkheid is voorbij, maar nu heb ik hele stekende pijn aan de linkerkant van m'n buik, alsof ik een spier verrekt heb en het straalt uit naar m'n heup/rug. Van vriend moet ik de hap bellen straks. Hij gaat lekker.
Ik ook. Er is er maar eentje die tante tegen mij zegt, dus dat is zeker speciaalquote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Alsof het woord tante je opeens bejaard maakt.![]()
Ik vind het wel een soort van speciale titel eigenlijk die niet veel mensen mij kunnen geven.
Eerst maar even eten en kijken of het minder wordt. Anders idd even bellen en kijken wat ze zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai dat klinkt niet fijnAls het echt niet gaat zou ik inderdaad even de hap bellen.
Klinkt niet fijn Bamba! Beterschap!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:20 schreef Bamba het volgende:
De misselijkheid is voorbij, maar nu heb ik hele stekende pijn aan de linkerkant van m'n buik, alsof ik een spier verrekt heb en het straalt uit naar m'n heup/rug. Van vriend moet ik de hap bellen straks. Hij gaat lekker.
Ja ik vroeg me ook al af of het kon komen door de endometriose... Zo lijkt het niet maar je weet nooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel. Het zit precies aan de andere kant van m'n cyste van de endometriose dus daarvan kan het niet komen lijkt me. Hoesten is ook pijnlijk. Wat een kneuzenlijf heb ik
Toen mijn oudste twee begonnen met praten wilde mijn zusje pertinent GEEN tante genoemd worden, dat klonk zo oud... Prima.. alleen de voornaam dan.... En nu ze zelf een dochter heeft, raad eens hoe ik genoemd wordt?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?
Mijn neefjes en nichtjes noemen me ook gewoon Denise. Opzouten met je tante
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar Nederlandse maatstaven zal ik nooit een tantezeggertje krijgen, maar gelukkig zijn ze in Servie wat makkelijker met titels (daar ben ik zelfs al oma, schijnt)
Succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
Net gebeld, ik moet om half 8 bij de hap zijn. Tot straks
succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
oeh succes! Hoop dat het mee valt!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je nouuuuuuuuuu weer gedaan
Je kent me toch?quote:
is t weer opendag?quote:
Doe mij ook zo'n cameraquote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Leuk, naar de gevangenis Rewimo!
Ik kreeg zojuist op facebook een complimentje. Iemand reageerde op een foto van mij en zegt "jeetje wat ben jij enorm afgevallen!" Haha ik ben juist aangekomendus die foto vertekend. Het is een heel leuk compliment maar dan moet het wel waar zijn
Geen idee, hoor ik hoop ik morgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Er is er maar eentje die tante tegen mij zegt, dus dat is zeker speciaal
Q, goed dat de poli het wel snapt, kun je nu inderdaad snel terecht?
Oognip, gefeliciteerd met je toets
missjones, jij ook van harte
Ik heb weekend
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenquote:
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roeptquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
+1 ik ben echt elk jaar te laatquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoekquote:
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roept
Hee, Yoko2!quote:
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
GRATIS TAART
Ik heb er net 2 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?
Asociaal iemandquote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoek
Zeker een leuk compliment, maar dan moet het wel waar zij en ik ben alleen maar aangekomen dus die foto vertekendquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
ik vrees dat je gewoon moet betalenquote:
+1. Want dit is een prijs waarvan je redelijkerwijs kunt aannemen dat die niet reëel is en dan mogen ze je de kosten in rekening brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
Dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
Ik vind de vlaai van de hema veel lekkerder dan limburgse vlaai
Dan moet je de site goed in de gaten houden, inschrijving is in september. Wij gaan elk jaar zo'n beetje.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd. Is er weer iemand allerlei files uit de koor-Dropbox aan het verwijderen.![]()
Het onderscheid tussen uploaden of eruit halen blijft moeilijk.
quote:
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocoladequote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.![]()
![]()
Ander onderwerp: Kiek wat ik gevonden heb!![]()
![]()
Ik had bijna twee repen besteld, tot ik me realiseerde dat ik dan zo'n 25 euro ging betalen voor 2 repen chocola.
Erg he?quote:
Hij heeft een laserstraal in zijn ogen, cool!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Dodge is stiekem een alien gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocolade
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, ze heeft het door, files komen weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |