quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Qwea het volgende:
Hey tombo? bedankt henu wil ik ook mac
Succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:10 schreef Croli het volgende:
Zo, ik ben dr klaar voor en ga dr voor!! tot later!
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )quote:Op donderdag 3 november 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad? (en waar ben je nou precies geweest?)
Ik las het! ben benieuwd wanneer ze dat gaan oplossenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef senesta het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/11_november/03/e-news/apple-erkent-accuproblemen-nieuwste-iphone.xml
Dat klinkt leuk! Jullie hebben het ook zeker getroffen met het weer!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Ik was in een bungalowpark in Vaals met mijn familie. Geniaal weer (gewoon buiten zitten zonder jas aan! Boswandelingen maken! Paddestoelen zoeken! 248582 keer kopje onder in het zwembad! )
De vier kindjes van broerlief zijn schattig, maar wel vermoeiend.Zij zijn nu nog daar, ik had een paar afspraken staan dus ben eerder teruggegaan. Mooie timing, het is nu echt herfst.
Dawast!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Klinkt als een gezellig en energievretend weekendje
bank is groot zatquote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
En jullie op het matrasje ernaast zeker.
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en het huisje had een sauna en een zonnebank. Maar denk je dat we daar tijd voor hadden?![]()
![]()
*Hint-LandalweekendVaals-hint*
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, dan kan Ll met zijn spijkerbroek in de sauna gaan zitten
Kun je er niet beter zelf een naaien van tricot die dat model heeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een draagdoek voor Chico te zoeken, ik heb dr een maar die is te lang om altijd in mn tas te stoppen, ik wil een ringsling of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |