quote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is echt gezegend, dat ie te dom is voor trauma's![]()
Gekke aap.
Wie weet geeft dat net dat beetje energie om niet in een negatieve spiraal te belandenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
Je moet daar geen sorry voor zeggen hoor, we zijn hier allemaal voor je als je wat kwijt wil/moet,quote:
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen echt ff tjekken of we op school een dymo hebben ofzo. Ik heb een adres sticker nodig.
ja, daar heb ik aan zitten denken. Maar die dingen gaan per 50 en ik gebruik ze NOOITquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
nee in tilburg in de reeshof ergensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]was dat in Eindhoven, de Tongelreep, waar ik vroeger altijd t zo naar mijn zin had in t golfslagbad
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
dat is inderdaad wel vreemd dat die nog niet genezen zijn danquote:Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
quote:Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Kitten Levi heet nu Evihet is toch een vrouwtje
Wat ontzettend rot!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden zijn ook echt totaal niet meer zichzelf, daar baal ik zo onwijs van.
Chico beschermt de roedel vreselijk, die duikt op elke hond die te dicht bij komt. Kees en Sjon lopen onwijs te rellen, en Billy wil niks meer van andere honden weten, die staat echt trillend de andere kant op te kijken , normaal wilde die niks liever dan spelen.
Dat wordt nog godverdomme een klus om dat ooit weer goed te krijgen, om over mn eigen angst nog maar niet te spreken
Heeft hij er ook eens profijt vanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
aaah, okquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
nee in tilburg in de reeshof ergens
Liep... de OP is verwijderdquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
Waren er hier niet vorige week ook mensen hier met een hekel aan 'een huis vol honden'? Er loopt nu een topic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |