Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
Nou.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
Ik hoop dat het werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Akelig nieuws, het zal je gebeuren zeg![]()
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Kijken of hij daar wat rustiger van wordt.
En zo niet, dan moeten we toch echt op zoek naar een ander adresje.
Dus ik ga duimen voor m'n Beebie
Oh wat een nachtmerrie voor de oudersquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kindje in dat zwembad is ook erg heftig zeg.![]()
Doodeng.
O ik wist niet dat Sonic gewond was, gaat het een beetje met jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Bamba heb je wel de voor en nadelen van reuen en teven tegen elkaar afgewogen?
Ik zou wel een bewuste keuze maken en niet maar gewoon de "leukste" kiezen![]()
Wij gaan vanavond met Sonic naar de da, eens kijken waarom die wonden op zijn rug niet genezen...
Nee precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou.
In ieder geval niet meer bij boxen in de buurt komen ofzo.
Ik duim mee, want wat ze ook uitvreten, je wilt er geeneen kwijtquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben net terug met T.van de DA; ze heeft z'n nagels geknipt en de komende dagen krijgt hij een kalmerend middel 2 maal daags.
Hopelijk is dit de oplossingquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief van de Griek en logisch dat jij je nog zo voeltquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
Ik duim ook voor jequote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Jepquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Ja ik zag die bomen en vond het goed bij Karel passen en idd ik had ook dat beeld voor ogen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en voor wie het vanmorgen niet gelezen heeft, bedankt voor de kaartjes![]()
Indaha, die van jou was zo mooi, ik zag hem daar meteen rennen, op die laan met bomen![]()
Oognip, E en E zijn dat f_r en ean?
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Wat lief van de griek dat hij nog een ererondje met Karel heeft gereden
Logisch dat het met jou kut gaat. het is zo wreed
Het zal veel tijd kosten, maar ik hoop dat jullie weer van mooie wandelingen kunnen genieten en dat jij hier weer verslag van komt doen want ik heb ze altijd met veel plezier gelezenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden zijn ook echt totaal niet meer zichzelf, daar baal ik zo onwijs van.
Chico beschermt de roedel vreselijk, die duikt op elke hond die te dicht bij komt. Kees en Sjon lopen onwijs te rellen, en Billy wil niks meer van andere honden weten, die staat echt trillend de andere kant op te kijken , normaal wilde die niks liever dan spelen.
Dat wordt nog godverdomme een klus om dat ooit weer goed te krijgen, om over mn eigen angst nog maar niet te spreken
Natuulijk dat is logisch nuquote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou wandelen is werkelijk het laatste waar ik zin in heb, zonder Karel
Hebben wij dezelfde gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik zag die bomen en vond het goed bij Karel passen en idd ik had ook dat beeld voor ogen.
Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets zo'n impact op andere honden heeft. Wat vreselijk voor ze (en voor jou). Het is een vreselijk traumatische gebeurtenis en hopelijk slijt het met de tijd bij de hondjes en krijg je op den duur je leuke hondjes weer terug (behalve Karelquote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Chico beschermt de roedel vreselijk, die duikt op elke hond die te dicht bij komt. Kees en Sjon lopen onwijs te rellen, en Billy wil niks meer van andere honden weten, die staat echt trillend de andere kant op te kijken , normaal wilde die niks liever dan spelen.
Dat wordt nog godverdomme een klus om dat ooit weer goed te krijgen, om over mn eigen angst nog maar niet te spreken
Dat heeft / kan een onwijze impact op de roedel hebben, helaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had er nooit bij stil gestaan dat zoiets zo'n impact op andere honden heeft. Wat vreselijk voor ze (en voor jou). Het is een vreselijk traumatische gebeurtenis en hopelijk slijt het met de tijd bij de hondjes en krijg je op den duur je leuke hondjes weer terug (behalve Karel)
Misschien klinkt het een beetje kut, maar krijg het niet beter omschreven.
Dat is gewoon vreselijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, uitleggen, de honden weten gewoon precies wat er gebeurd is, die stonden er naast, die zijn ook in een klap veranderd van sociale hondjes naar getraumatiseerde hondjes hoor.
Al dat werk en al die moeite is in 1 klap weggevaagd...
Ik heb een lichte voorkeur voor een teef, maar we kiezen sowieso niet de leukste maar degene die het beste op ons reageert en waar een klik mee isquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Bamba heb je wel de voor en nadelen van reuen en teven tegen elkaar afgewogen?
Ik zou wel een bewuste keuze maken en niet maar gewoon de "leukste" kiezen![]()
Wij gaan vanavond met Sonic naar de da, eens kijken waarom die wonden op zijn rug niet genezen...
Whehehequote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is echt gezegend, dat ie te dom is voor trauma's![]()
Gekke aap.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
Wie weet geeft dat net dat beetje energie om niet in een negatieve spiraal te belandenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
Je moet daar geen sorry voor zeggen hoor, we zijn hier allemaal voor je als je wat kwijt wil/moet,quote:
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen echt ff tjekken of we op school een dymo hebben ofzo. Ik heb een adres sticker nodig.
ja, daar heb ik aan zitten denken. Maar die dingen gaan per 50 en ik gebruik ze NOOITquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je koopt een klein pakje vensterenveloppen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik hoef meteen nooit meer naar de Tongelreep.
nee in tilburg in de reeshof ergensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]was dat in Eindhoven, de Tongelreep, waar ik vroeger altijd t zo naar mijn zin had in t golfslagbad
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ing, dat drogeren, is dat wel een blijvende oplossing dan?![]()
Ik hoop ook dat er iets werkt hoor.
Karel is gisteren alweer opgehaald door de Griek , die in zn eentje nog een ererondje met hem door het veld gereden is![]()
dat is inderdaad wel vreemd dat die nog niet genezen zijn danquote:Sonic was toch gewond toen we hem vonden?
Dat is vandaag alweer drie weken geleden, en de wonden op zijn rug zien er wel mooi schoon uit maar zijn nog niet dicht, dat lijkt me niet goed.
Zn pootjes zijn wel merendeels genezen nu.
Verder maakt ie het ook prima, hij is al bijna verdubbeld in gewicht en zo.
quote:Met mij gaat het ronduit kut, maar goed, dat zal nog wel ff zo zijn
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Kitten Levi heet nu Evihet is toch een vrouwtje
Wat ontzettend rot!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Heeft hij er ook eens profijt vanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Gekke aap.
aaah, okquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
nee in tilburg in de reeshof ergens
Liep... de OP is verwijderdquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
Waren er hier niet vorige week ook mensen hier met een hekel aan 'een huis vol honden'? Er loopt nu een topic over.
Jammer, want best een interessant onderwerp.quote:
Open jij anders een topic?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef Oognip het volgende:
Het zou me verbazen als ze een nieuw topic opent eerlijk gezegd... Maar ik vind het ook wel een interessant onderwerp. Vanmiddag zag ik bij het asiel dat vanavond twee honden van het asiel in dat programma zouden komen. Heb het helaas niet gezien.
Ook goed hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Oognip het volgende:
Ik wil best een topic openen maar ik heb dat hele programma nog nooit gezien dus dat wil ik eerst eens doen
Anders open jij (Greys) een topic?
Whehehehequote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh en...
TETTEN!
Even verder lezen, ik ben me al 3 blz's lang aan het bescheuren
Het wordt steeds mooier.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Oh en...
TETTEN!
Even verder lezen, ik ben me al 3 blz's lang aan het bescheuren
Het wordt steeds mooier.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot hardop in de lach bij o.a. de "diarreetabletten"
Pirouettenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]Zover ben ik nog niet, maar ik lag echt in een deuk bij de macarena
Ben ff anderhalf uur thuisgeweest voor Tom en toen weer weg idd.quote:
Die Pirouetten jaquote:
Ohquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahah
TETTEN!
De TT van deze prachtige SC gaat vandaag een klein beetje langs jou heen
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Bamba het volgende:
In my defense: die post had ik nog niet gezien
Hou moed; misschien komt het morgen ineens spontaan doorbrekenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben wel ouder, maar idd niet scherper geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |