Ik heb het programma zelf nog niet kunnen zien, maar ik vraag me af of jullie er al naar gekeken hebben en wat voor een gevoel je er bij kreeg?
Persoonlijk ben ik dus bang dat als ik het ga kijken, dat ik het dan 'zielig' ga vinden voor de honden die afvallen, die dus niet gekozen worden door het gezin waar het dan in die aflevering om draait. En die honden gaan dus terug naar het asiel, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Want daar zie ik niets over staan in de algemene informatie (zie onder) over het programma. Dan hebben die asielhonden dus een leuke dag of paar dagen en dan gaan ze weer het asiel in?
Ook vraag ik me af - bij het lezen van het persbericht dus alleen al - of die dingen die ze met de honden doen wel een goed beeld geven van de betreffende honden. Begreep bijvoorbeeld van iemand die het gezien had, dat er drie honden 'alleen' thuis gelaten worden met een verborgen camera en dat er dan gekeken wordt welke zich het beste gedraagt als er geen mensen bij zijn.
Maar dan krijg je toch een vertekend beeld? Want ze zíjn dan niet alleen thuis, ze zijn met 2 andere honden...
Best kans dat de hond die zich dan het beste gedraagt, hysterisch wordt als je die wel helemaal alleen zou laten, zonder die andere honden.
Anyway, benieuwd naar meningen van mensen die het programma al gezien hebben dus

Hieronder wat meer info:
Presentatrice Nance helpt gezinnen aan de perfecte hondSBS 6 zendt vanaf eind oktober het nieuwe programma Een huis vol honden uit. Gezinnen krijgen in deze zoektocht naar de voor hun perfecte familiehond zes verschillende honden thuis. Door opeenvolgende keuzemomenten wordt de groep viervoeters steeds kleiner en uiteindelijk kiest het gezin uit de laatste twee dieren hun ideale gezinshond. In samenwerking met Kynologisch Centrum Quiebus worden de honden en de gezinnen begeleid om zo de perfecte match te maken. Nance Coolen - zelf baasje van chihuahua Sneaker - neemt de presentatie voor haar rekening. Ze helpt de gezinnen bij hun keuzes en is aanwezig bij een aantal van de activiteiten. Een huis vol honden is vanaf woensdag 26 oktober om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 02-11-2011 23:34:12 ]