abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 22:42:34 #1
163650 Greys
pi_103897984
Ik heb het programma zelf nog niet kunnen zien, maar ik vraag me af of jullie er al naar gekeken hebben en wat voor een gevoel je er bij kreeg?
Persoonlijk ben ik dus bang dat als ik het ga kijken, dat ik het dan 'zielig' ga vinden voor de honden die afvallen, die dus niet gekozen worden door het gezin waar het dan in die aflevering om draait. En die honden gaan dus terug naar het asiel, toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Want daar zie ik niets over staan in de algemene informatie (zie onder) over het programma. Dan hebben die asielhonden dus een leuke dag of paar dagen en dan gaan ze weer het asiel in?

Ook vraag ik me af - bij het lezen van het persbericht dus alleen al - of die dingen die ze met de honden doen wel een goed beeld geven van de betreffende honden. Begreep bijvoorbeeld van iemand die het gezien had, dat er drie honden 'alleen' thuis gelaten worden met een verborgen camera en dat er dan gekeken wordt welke zich het beste gedraagt als er geen mensen bij zijn.
Maar dan krijg je toch een vertekend beeld? Want ze zíjn dan niet alleen thuis, ze zijn met 2 andere honden...
Best kans dat de hond die zich dan het beste gedraagt, hysterisch wordt als je die wel helemaal alleen zou laten, zonder die andere honden.

Anyway, benieuwd naar meningen van mensen die het programma al gezien hebben dus :)
Hieronder wat meer info:

Presentatrice Nance helpt gezinnen aan de perfecte hond
SBS 6 zendt vanaf eind oktober het nieuwe programma Een huis vol honden uit. Gezinnen krijgen in deze zoektocht naar de voor hun perfecte familiehond zes verschillende honden thuis. Door opeenvolgende keuzemomenten wordt de groep viervoeters steeds kleiner en uiteindelijk kiest het gezin uit de laatste twee dieren hun ideale gezinshond. In samenwerking met Kynologisch Centrum Quiebus worden de honden en de gezinnen begeleid om zo de perfecte match te maken. Nance Coolen - zelf baasje van chihuahua Sneaker - neemt de presentatie voor haar rekening. Ze helpt de gezinnen bij hun keuzes en is aanwezig bij een aantal van de activiteiten. Een huis vol honden is vanaf woensdag 26 oktober om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 02-11-2011 23:34:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103900535
Ik zou zeker niet gaan kijken :{
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 23:32:45 #3
163650 Greys
pi_103900685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou zeker niet gaan kijken :{
Heb je zelf gekeken dan? Was het niks nee?

Krijgen de 'afvallers' nog extra aandacht, zo van 'deze kunt u thuis adopteren' ofzo of worden ze zo weer het asiel in gebonjourd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103900876
mwah ik vond het niet heeeel slecht hoor. Aandacht voor de honden die afvallen, doen ook buitenlandertjes mee... ze laten misschien niet alles zien wat nodig is,maar oke..ze hebben natuurlijk niet alle tijd. Dat eerste gezin, zat ook een lompe grote hond bij. Konden ze snel zien dat die hond niet bij hun past. De keuze die ze uiteindelijk hadden gemaakt vond ik wel een goede. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 23:39:05 #5
163650 Greys
pi_103900973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
mwah ik vond het niet heeeel slecht hoor. Aandacht voor de honden die afvallen, doen ook buitenlandertjes mee... ze laten misschien niet alles zien wat nodig is,maar oke..ze hebben natuurlijk niet alle tijd. Dat eerste gezin, zat ook een lompe grote hond bij. Konden ze snel zien dat die hond niet bij hun past. De keuze die ze uiteindelijk hadden gemaakt vond ik wel een goede. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Ah! Thanks!
En die grote lompe hond die afviel, daar komt dus info bij in welk asiel hij weer komt enzo zodat eventuele kijkers daarover kunnen informeren?

Ik ben er zelf gewoon een te grote softie voor denk ik, da's misschien ook gewoon mijn makke hoor, dat ik daar vast slapeloze nachten van krijg van die stakkers die dan weer terug moeten :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103901150
Ik heb nog niet gekeken, want dit is typisch zo'n programma waar ik van ga wakker liggen :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103901152
Ze verwijzen gewoon naar de site, daar staat info op over die honden. Ze zeggen er wel elke keer bij dat die honden nog baasjes zoeken enzo. Uit die eerste aflevering is in ieder geval wel al een afvaller geadopteerd, een buitenlandertje.. de rest heb ik niet gekeken verder of die al geadopteerd zijn.
pi_103901246
Op die site van dat programma hebben ze als achtergrond ook wat honden he.. en in het begin stond er ook een hond met zon prikhalsband.. zullen ze zelf wel niet gezien hebben. Ik had er ook een mail over gestuurd dat die foto nou niet echt diervriendelijk is. Die foto hebben ze nu weggehaald. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 23:46:43 #9
163650 Greys
pi_103901277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op die site van dat programma hebben ze als achtergrond ook wat honden he.. en in het begin stond er ook een hond met zon prikhalsband.. zullen ze zelf wel niet gezien hebben. Ik had er ook een mail over gestuurd dat die foto nou niet echt diervriendelijk is. Die foto hebben ze nu weggehaald. _O-
:D ^O^ (Niet echt slim en aantrekkelijk nee :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103901570
Zal wel flink stinken :r
5 Ferrari's op videoband!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 23:57:39 #11
163650 Greys
pi_103901809
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zal wel flink stinken :r
Als ze ze niet uitlaten en een week lang binnen laten kakken waarschijnlijk wel ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 november 2011 @ 00:12:08 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103902436
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, want dit is typisch zo'n programma waar ik van ga wakker liggen :')
Wat hij ^^ zegt ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103903425
Ik vond het wel eens tijd worden.dat er weer een dierenprogramma.
Op de buis verschijnt.
Zo krijgen honden uit het asiel,weer een tweede kans.
pi_103906544
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat hij ^^ zegt ;(
hij _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 09:11:18 #15
163650 Greys
pi_103906562
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef vronie het volgende:
Ik vond het wel eens tijd worden.dat er weer een dierenprogramma.
Op de buis verschijnt.
Zo krijgen honden uit het asiel,weer een tweede kans.
Zo kan je het inderdaad ook zien, daar heb je wel gelijk in :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 3 november 2011 @ 09:50:09 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103907351
Het lijkt me alleen zo verwarrend voor die honden, zitten ze eerst fijn bij iemand thuis en dan moeten ze gewoon weer terug :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 november 2011 @ 10:08:44 #17
163650 Greys
pi_103907751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:50 schreef senesta het volgende:
Het lijkt me alleen zo verwarrend voor die honden, zitten ze eerst fijn bij iemand thuis en dan moeten ze gewoon weer terug :@
Ja dat heb ik ook.
Dan denken ze misschien 'Ik ben geadopteerd, ik heb een huis *O* ' en dan zitten ze een paar dagen later weer achter de tralies.

Maar misschien is het veel te menselijk om zo te denken en vinden die honden het al lang prachtig om even uit het asiel te zijn. Of maakt het ze niet uit waar en van wie ze hun eten krijgen, áls ze het maar krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103917875
http://www.sbs6.nl/progra(...)en-huis-vol-honden-1

Zou over een jaar nog wel eens bij de familie Bakker willen kijken.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:27:57 #19
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_103971404
Ben nu aflevering 1 aan t kijken, jammer dat het laden zolang duurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')