Doe mij ook zo'n cameraquote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Leuk, naar de gevangenis Rewimo!
Ik kreeg zojuist op facebook een complimentje. Iemand reageerde op een foto van mij en zegt "jeetje wat ben jij enorm afgevallen!" Haha ik ben juist aangekomendus die foto vertekend. Het is een heel leuk compliment maar dan moet het wel waar zijn
Geen idee, hoor ik hoop ik morgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Er is er maar eentje die tante tegen mij zegt, dus dat is zeker speciaal
Q, goed dat de poli het wel snapt, kun je nu inderdaad snel terecht?
Oognip, gefeliciteerd met je toets
missjones, jij ook van harte
Ik heb weekend
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenquote:
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roeptquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
+1 ik ben echt elk jaar te laatquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoekquote:
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roept
Hee, Yoko2!quote:
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
GRATIS TAART
Ik heb er net 2 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?
Asociaal iemandquote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoek
Zeker een leuk compliment, maar dan moet het wel waar zij en ik ben alleen maar aangekomen dus die foto vertekendquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
ik vrees dat je gewoon moet betalenquote:
+1. Want dit is een prijs waarvan je redelijkerwijs kunt aannemen dat die niet reëel is en dan mogen ze je de kosten in rekening brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
Dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
Ik vind de vlaai van de hema veel lekkerder dan limburgse vlaai
Dan moet je de site goed in de gaten houden, inschrijving is in september. Wij gaan elk jaar zo'n beetje.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd. Is er weer iemand allerlei files uit de koor-Dropbox aan het verwijderen.![]()
Het onderscheid tussen uploaden of eruit halen blijft moeilijk.
quote:
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocoladequote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.![]()
![]()
Ander onderwerp: Kiek wat ik gevonden heb!![]()
![]()
Ik had bijna twee repen besteld, tot ik me realiseerde dat ik dan zo'n 25 euro ging betalen voor 2 repen chocola.
Erg he?quote:
Hij heeft een laserstraal in zijn ogen, cool!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Dodge is stiekem een alien gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocolade
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, ze heeft het door, files komen weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |