Dus je bedoelt dat we eigenlijk het aantal uitzettingen moeten intensifiëren ? Prima, te beginnen bij Mauro. We zijn het eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Precies. Dus de feiten: Tientallen oorlogsmisdadigers die net zo hard gelogen hebben als Mauro, maar dan bewust (het verschil tussen een volwassene en een kind van 9, bijvoorbeeld), zitten nog steeds hier, zijn bekend bij iedereen, van politie tot IND. Mevrouw Hirsi Ali, die precies hetzelfde gedaan had als Mauro, mocht zelf vertrekken naar de VS en heeft nog steeds haar paspoort en wordt geen strobreed in de weg gelegd als ze op Schiphol arriveert.
Maar daar horen we Leers niet over. Nee, die pakt een jochie van 19 en gebruikt hem als bliksemafleider.
Jij vergelijkt Mauro alleen maar met een Surinamer omdat die ook vaak negroïde zijn, terwijl de door jou geschetste situatie ook kan gelden voor jouw blanke Amerikaan. Je bent iemand die denkt in raciale termen, een racist dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, we sturen iemand terug, die hier niet minder op zijn plaats is dan de gemiddelde Surinamer.
Eigenlijk lul jij best slap uit je nek en draag je weinig tot niks bij in dit topic. Waarom je hier nog bent en nog mag reageren is mij een raadsel. Nazi beschuldigingen zijn meestal banwaardig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Eigenlijk projecteer je je eigen racistische zwart-wit denken dus op ons, en vind je het moeilijk te geloven dat wij niet zo zijn als jij.
Dat is ook niet nieuw, kijk maar naar Hirsi Ali.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef Bombshell het volgende:
Ik snap ook overgens echt niet dat nu pas de regel komt dat wanneer je liegt je terug gestuurd wordt.
dat heb ik net gedaan bro!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef Dagonet het volgende:
Het is veel te vroeg voor dit soort meuk, effe rustig doorlezen en wat opschonen. Ga even pissen of iets anders voor jezelf doen.
ik snap hem ook niet iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap trouwens de zwart/wit vergelijking niet. Kleur is geen onderwerp van discussie.
Ik geef alleen mijn oprechte mening, jouw probleem dat die je niet bevalt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk lul jij best slap uit je nek en draag je weinig tot niks bij in dit topic. Waarom je hier nog bent en nog mag reageren is mij een raadsel. Nazi beschuldigingen zijn meestal banwaardig.
Zal ik het gaan uitleggen of deze provocatie gewoon negeren? Hmmm, moeilijk, moeilijk.. Ach nee, helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij vergelijkt Mauro alleen maar met een Surinamer omdat die ook vaak negroïde zijn, terwijl de door jou geschetste situatie ook kan gelden voor jouw blanke Amerikaan. Je bent iemand die denkt in raciale termen, een racist dus.
Dus nieuwe gevallen moeten hetzelfde worden behandeld als gevallen van decennia geleden ook al zijn sindsdien de regels aangepast?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Precies. Dus de feiten: Tientallen oorlogsmisdadigers die net zo hard gelogen hebben als Mauro, maar dan bewust (het verschil tussen een volwassene en een kind van 9, bijvoorbeeld), zitten nog steeds hier, zijn bekend bij iedereen, van politie tot IND. Mevrouw Hirsi Ali, die precies hetzelfde gedaan had als Mauro, mocht zelf vertrekken naar de VS en heeft nog steeds haar paspoort en wordt geen strobreed in de weg gelegd als ze op Schiphol arriveert.
Maar daar horen we Leers niet over. Nee, die pakt een jochie van 19 en gebruikt hem als bliksemafleider.
Iets met fatsoen ofzo. Maar ja, blijkbaar halen dit soort dingen de meest primitieve oergevoelens bij mensen naar boven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn oprechte mening, jouw probleem dat die je niet bevalt.
Nee. Mauro wordt afgerekend op liegen 10 jaar geleden. Mooi, dus minimaal iedereen die sindsdien hier is binnengekomen en heeft gelogen moet hetzelfde behandeld worden als Mauro. Ook de blanken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus nieuwe gevallen moeten hetzelfde worden behandeld als gevallen van decennia geleden ook al zijn sindsdien de regels aangepast?
Ja, sommige dingen zijn te erg om op een beleefd-theoretische manier over te discussieren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets met fatsoen ofzo. Maar ja, blijkbaar halen dit soort dingen de meest primitieve oergevoelens bij mensen naar boven.
op zich valt daar wat voor te zeggen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Mauro wordt afgerekend op liegen 10 jaar geleden. Mooi, dus minimaal iedereen die sindsdien hier is binnengekomen en heeft gelogen moet hetzelfde behandeld worden als Mauro. Ook de blanken.
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Mauro wordt afgerekend op liegen 10 jaar geleden. Mooi, dus minimaal iedereen die sindsdien hier is binnengekomen en heeft gelogen moet hetzelfde behandeld worden als Mauro. Ook de blanken.
Mijnes ook.quote:
Ja, dat is echt vergelijkbaar met de zaak van Mauroquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef sp3c het volgende:
in de eredivisie Ijshockey zijn ook een aantal spelers door de IND naar huis gejaagd halverwege het afgelopen seizoen omdat er dingetjes niet bleken te kloppen
gewoon blanken
nee maar je hoorde er niemand over!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vergelijkbaar met de zaak van Mauro
En dat is makkelijk omdat je niemand hoort over uitgezette blanke asielzoekers die liegen op hun aanvraag omdat er zo verdomd weinig blanke asielzoekers zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijnes ook.
Maar hij wil er graag een rassen kwestie van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |