abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:39:57 #251
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_109724815
Ik drink mijn koffie zwart, met melk is voor racisten.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:40:17 #252
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109724821
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja je bent racistisch bezig.
Och, ik heb toch het donkerbruine (pun intended) vermoeden, dat als een PvdA minister een blanke Amerikaan had willen uitzetten om precies dezelfde regels, dat bepaalde mensen in dit topic die nu volkomen achter deze uitzetting staan, minstens zo hard hadden lopen brullen over 'slinkse onmenselijkheid'. En ik heb ook het vermoeden, dat jij er daar één van zou zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_109724854
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Och, ik heb toch het donkerbruine (pun intended) vermoeden, dat als een PvdA minister een blanke Amerikaan had willen uitzetten om precies dezelfde regels, dat bepaalde mensen in dit topic die nu volkomen achter deze uitzetting staan, minstens zo hard hadden lopen brullen over 'slinkse onmenselijkheid'. En ik heb ook het vermoeden, dat jij er daar één van zou zijn.
Gelukkig discussiëren we op basis van feiten, niet onderbuikgevoelens van een persoon À die zich elitair of moreel verheven voelt boven een persoon B. Toch? Of wil je graag op niveautje Wilders blijven? Mag hoor.
pi_109724859
quote:

[..]

Ja en daarom kan je nooit een normale discussie voeren over zulke onderwerpen want als je hier tegen bent ben je een racist.

IEDEREEEN die hier binnen komt op basis van leugens en bedrog moet worden teruggestuurd.
Blank, zwart, paars en geel.
pi_109724871
Het is niet anders, je moet gewoon niet liegen als je dit land binnen komt. En waarom liegt hij over zijn geboortedatum en achternaam? Was hij anders direct terug gestuurd soms? Laat het een waarschuwing zijn voor alle andere die dit kunstje willen flikken.

En in Angola is het niet eens zo heel erg. Schijnen veel portugezen heen te gaan omdat ze daar betere kans op werk hebben.

Leers is wel dom geweest om hem niet direct uit te zetten, nu begint het circus weer van voor af aan. Anders was 99,9% hem al lang weer vergeten.
pi_109724891
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:43 schreef Bombshell het volgende:
Het is niet anders, je moet gewoon niet liegen als je dit land binnen komt. En waarom liegt hij over zijn geboortedatum en achternaam? Was hij anders direct terug gestuurd soms? Laat het een waarschuwing zijn voor alle andere die dit kunstje willen flikken.

En in Angola is het niet eens zo heel erg. Schijnen veel portugezen heen te gaan omdat ze daar betere kans op werk hebben.

Leers is wel dom geweest om hem direct uit te zetten, nu begint het circus weer van voor af aan.
Precies, het gaat niet eens om Mauro maar als je precedenten maakt, komt iedereen weer hier naar Nederland, dat is al vaker gebeurd.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:45:24 #257
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_109724895
Mauro is eigenlijk een 60 jarige blanke boer die negers onderdrukte op zijn plantage.
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 10:45:30 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109724898
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Sicstus het volgende:
Mensen die Mauro terug willen sturen zijn nazi's en verdienen het niet om te leven, simpel.
ben niet echt bekend met het vreemdelingenbeleid van Nazi Duitsland maar volgens mij ging dat een stuk verder dan de opvoeding betalen en bij volwassenheid op het vliegtuig zetten naar land van herkomst met een opleiding op zak hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:46:01 #259
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_109724904
quote:

[..]

Jouw vermoedens zijn gebaseerd op jouw eigen obsessie met linkse politieke correctheid.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:46:51 #260
66444 Lord_Vetinari
pi_109724917
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gelukkig discussiëren we op basis van feiten,
Precies. Dus de feiten: Tientallen oorlogsmisdadigers die net zo hard gelogen hebben als Mauro, maar dan bewust (het verschil tussen een volwassene en een kind van 9, bijvoorbeeld), zitten nog steeds hier, zijn bekend bij iedereen, van politie tot IND. Mevrouw Hirsi Ali, die precies hetzelfde gedaan had als Mauro, mocht zelf vertrekken naar de VS en heeft nog steeds haar paspoort en wordt geen strobreed in de weg gelegd als ze op Schiphol arriveert.
Maar daar horen we Leers niet over. Nee, die pakt een jochie van 19 en gebruikt hem als bliksemafleider.
pi_109724924
quote:

[..]

Stel het anders, stel Mauro was een blanke Amerikaan, zou JIJ je dan druk maken dat hij uitgezet zou worden naar Angola ? Denk het niet.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:48:22 #262
165633 eriksd
The grand facade...
pi_109724942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Precies. Dus de feiten: Tientallen oorlogsmisdadigers die net zo hard gelogen hebben als Mauro, maar dan bewust (het verschil tussen een volwassene en een kind van 9, bijvoorbeeld), zitten nog steeds hier, zijn bekend bij iedereen, van politie tot IND. Mevrouw Hirsi Ali, die precies hetzelfde gedaan had als Mauro, mocht zelf vertrekken naar de VS en heeft nog steeds haar paspoort en wordt geen strobreed in de weg gelegd als ze op Schiphol arriveert.
Maar daar horen we Leers niet over. Nee, die pakt een jochie van 19 en gebruikt hem als bliksemafleider.
Was het niet te danken aan het mediaoffensief dat Leers niet anders kon? Het kreeg zoveel bekendheid dat de aanzuigende werking daar natuurlijk in potentie ook mee toenam. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat al die aandacht het tegenovergestelde heeft bewerkstelligd. Was het gewoon in den minne in de achterkamer geschikt had niemand ervan geweten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_109724943
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja die oorlogsmisdadigers moet je ook uitzetten, maar wie heeft die binnengehaald ?
Die hadden al hun papieren verbrand en ja als je die terug zou sturen zouden ze vermoord worden.

Dus generaal pardon.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:48:37 #264
66444 Lord_Vetinari
pi_109724948
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Stel het anders, stel Mauro was een blanke Amerikaan, zou JIJ je dan druk maken dat hij uitgezet zou worden naar Angola ? Denk het niet.
Zeker wel. Plus dat ik me zou afvragen waarom een 19-jarige bvlanke Amerikaan naar Angola uitgezet zou worden.
pi_109724949
quote:

[..]

Ik wel.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 10:49:04 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109724958
quote:

[..]

zou ook een beetje een raar verhaal zijn :?

we sturen Mauro toch ook niet naar Siberie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109724962
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zeker wel. Plus dat ik me zou afvragen waarom een 19-jarige bvlanke Amerikaan naar Angola uitgezet zou worden.
Ik geloof het niet.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:49:40 #268
66444 Lord_Vetinari
pi_109724969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja die oorlogsmisdadigers moet je ook uitzetten, maar wie heeft die binnengehaald ?
Niemand. Die zijn gewoon illegaal binnengekomen.

quote:
Die hadden al hun papieren verbrand en ja als je die terug zou sturen zouden ze vermoord worden.

Dus generaal pardon.
:')
pi_109724971
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet, in Siberie heeft hij even weinig te zoeken als in Angola.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:50:09 #270
66444 Lord_Vetinari
pi_109724978
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik geloof het niet.
Tja, geloof kan ik je niet geven, mijn zoon.
pi_109724985
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ja daarom zeg ik ook stel he, hij kan toch wonen in Angola. Vul willekeurig elk ander land in en andere afkomst. Als Mauro blank was geweest had je niemand erover gehoord.
pi_109724990
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik geloof het niet.
Eigenlijk projecteer je je eigen racistische zwart-wit denken dus op ons, en vind je het moeilijk te geloven dat wij niet zo zijn als jij.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:50:56 #273
66444 Lord_Vetinari
pi_109724992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:49 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet, in Siberie heeft hij even weinig te zoeken als in Angola.
Hmm, ideetje. We zetten hem uit, maar dan naar België. Leers blij, Wilders blij, Henk en Ingrid blij, Mauro en familie blij.
pi_109725000
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Eigenlijk projecteer je je eigen racistische zwart-wit denken dus op ons, en vind je het moeilijk te geloven dat wij niet zo zijn als jij.
Ben je hier nog ? Ongelooflijk.
pi_109725011
Ik snap ook overgens echt niet dat nu pas de regel komt dat wanneer je liegt je terug gestuurd wordt. Als ik ga zitten liegen bij de rechter of de belastingdienst heb je de poppen aan het dansen.

We zijn zo makkelijk geweest met immigranten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')