Awesome V1z0r... moet je wat mee doenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
In een topic zonder melk, drink ik koffie uit een kelk! Slankie slankie
Met een koe in de OP, kom ik wenend van de plee! Slankie slankie
Ja echt niemand heet hier Bonger, en nu heeft Jagar alweer honger! Slankie slankie
Slankie slankie is niet alleen erg slankie, maar ook heel erg slankie
Waarom moest ik nou weer die yogho-reclame kijken
Lekker vissig!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje dan maar (wel met melkproducten)
Tot nu toe
O: Kwark met een banaan
T: bth zeeuws spek
T: 3 vorkjes garnalen
Planning
L: 3 bth 1x kalkoen/peer 2x kipfilet/paprika, forelfilet, garnalen, 1/2 grapefruit, glas melk
T: forelfilet, kiwi, glas melk
T: shake
S: 30min. kracht / 30min. cardio (zal wel fietsen of roeien worden ivm knie)
D: Spinaziesalade met kipfilet, geb. aardappeltjes in pesto en sambal, koolvis met pepersaus
T: cashews en wodka
Mijn lijf houdt van veel dingen niet, maar champignons zijn gelukkig geen probleemquote:Op woensdag 2 november 2011 11:37 schreef loveli het volgende:
Ritme en eetpatroon moeten weer op de schop. Champignons kan ik met mate verdragen, want schimmels. Mijn lijf kan er niet zo goed mee omgaan.
Lucky youquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn lijf houdt van veel dingen niet, maar champignons zijn gelukkig geen probleem
Dat melodietje van V1z0R schiet me zo snel niet te binnen. Gelukkig xD
Jaquote:
Als je in Duitsland woonde kon je naar de bloedbankquote:Op woensdag 2 november 2011 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Even langs de psychologiefaculteit in de pauze voor zinloze testjes in ruil voor een paar muntjes?
Nee hoor! 3x Vaiz zn Slankie rijmpje opzeggen en t is je vergevenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Muis006 het volgende:
V1z, mooie rijmsels! En dankje voor het deuntje he.
TT: ik heb melk op, moet ik nu weg?
Jaaa en dan kan je m rappend brengenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Mixende_Match zat zo te denken, in naam van welke oude grijze man zal ik je wat schenken?!
Die dunne met z'n mijter en vieze sokken, of die dikkerd op de Noordpool, die elven loopt te fokken?
In ieder geval met een rijmpie van ons V1z, zo zonder is een groot gemis.
In dit pakje zit voor jou, jammer genoeg geen dik stuk touw.
We dachten al tijdens het behangen, wat zouden we die graag eens zien hangen.
Met het mes nog in m'n hand, was je bijna al van kant.
En die cyaankali in je cake, was ook niet genoeg, zo bleek.
Nee m'n vriendelijke rat, jij bent niet te vangen voor één gat.
Dus speciaal van de baas, voor jou een stukje kaas.
- De dichtpiet met een rattenprobleem
Zoiets M_M?
Dan ga je toch op bezoek in ONZ, leef je je een dagje uit, krijg je een ban, maak je een kloon aan...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Te weinig topics die dicht mogen in SESik wil weer gedichtslotjes doen
loveli, je moet ook niet te veel gaan vragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:57 schreef loveli het volgende:
Vaiz, het begin is er. Wat dacht je van een ander rijmschema?
Ipv A-A, B-B, C-C iets van A-B-B-A ofzo
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ga je toch op bezoek in ONZ, leef je je een dagje uit, krijg je een ban, maak je een kloon aan...
Oops, got carried away.
Genesisquote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef MarMar het volgende:
feel the love on this screeeeennn!!!
TOUCH THE SCREEN
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, ik weet mezelf altijd redelijk flatteus op de foto te pleuren, maar als anderen dan foto's van me maken ben ik écht een bolletje!
*stopt met eten*!
Ik ging ook niet in op dat deel, alleen op t onderdeel bolletjequote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef loveli het volgende:
Goed lezen Nallie, ze stopt alleen met eten.
Proost Mo! Alcohol of shakes? Of beide?
Untaggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik denk niet dat de Facebookfoto's openbaar zijn, maar bah bah bah![]()
Fixedquote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef V1z0R het volgende:
Mixende_Match zat zo te denken, in naam van welke oude grijze man, zal ik m'n schoonma wat gaan schenken?!
Die dunne met z'n mijter en vieze sokken, of die dikkerd op de Noordpool, die elven loopt te fokken?
In ieder geval met een rijmpie van ons V1z, zo zonder is een groot gemis.
In dit pakje zit voor jou, jammer genoeg geen dik stuk touw.
We dachten al tijdens het behangen, wat zouden we die graag eens zien hangen.
Met het mes nog in m'n hand, was je bijna al van kant.
En die cyaankali in je cake, was ook niet genoeg, zo bleek.
Een graf graven was mij teveel geploeter, en jou vermoorden geeft in de familie ook zo'n gefoeter.
Daarom een nieuwe vaatdoek voor m'n schoonmoeder.
EN NU AFDROGEN JIJ VIEZE VUILE LOEDER!
- Gefrustreerde schoondochter
Zoiets M_M?
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
Uniek, is er vandaag al gezegd dat je een tof mens bent? Zo nee, bij dezen!
Kom op Mo, volhouden, je kunt het!quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Het niet eten heb ik al opgegeven
QFTquote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
Uniek, is er vandaag al gezegd dat je een tof mens bent? Zo nee, bij dezen!
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan gaat Rijk de Gooyer ook nog dood!
Ochquote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan gaat Rijk de Gooyer ook nog dood!
Ik heb gelunched met haring en uitjes!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Extra T: Blikje makreelfilets in olie met knoflook *meur*
Had honger
Arme kantoorgenotenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Extra T: Blikje makreelfilets in olie met knoflook *meur*
Had honger
http://www.volkskrant.nl/(...)eidsworst-meer.dhtmlquote:Zelfs mensen die setting voorstaan, voelen ook aan dat je iets moet doen aan die niveauverschillen. Differentiatie binnen klassenverband (DBK) was 30 jaar geleden het modewoord. In Engeland krijgen de snellere leerlingen extra opdrachten. Jaarlijks komen Engelse studenten van de lerarenopleiding uit Hull op onze school lesgeven: zij vinden onze streaming een verademing. Eindelijk eens normaal lesgeven: één tempo, gemotiveerde leerlingen, niemand die zich minder of beter voelt, geen zinloze pretopdrachten voor de 'slimsten', niet eindeloos opnieuw uitleggen voor de minder begaafden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje V1z wat heb je gegeten vanmorgen
*dansje meedoet* Fijn zo!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:38 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Belangrijke meetings zijn goed gegaan *dansje doet*
Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje V1z wat heb je gegeten vanmorgen
In sommige gevallen is dat zeker een optie, helaas niet in alle!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
Gezellig sporten met vrienden. Opgelost.
Hyperactief rondstuiteren is te allen tijde een optie, hoezeequote:
Als het een doner deutschlandstyle is, is het zeker geen ongezonde optie.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hyperactief rondstuiteren is te allen tijde een optie, hoezee![]()
Jätje, in kader van streng reageren op lijstjes (had je gevraagd): als je D döner of pizza is, is het misschien beter om dan niet nog een ongezonde T te nemen? Al hoeft 'iets lekkers' uiteraard niet ongezond te zijn, maar je snapt wat ik bedoel
![]()
Verder: je lunchEn OTLT zijn heel netjes!
In dat geval, my badquote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het een doner deutschlandstyle is, is het zeker geen ongezonde optie.
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk aan een berg rode kool, witte kool, sla, tomaat, komkommer, pepertjes, soms ui, zaziki, geitenkaas en donervlees op brood. Met meer groente dsn vlees.
Zeker zoquote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch is het moeilijk inschatten... lijstjes.
Simpel brood, krentenbrood, pistoletjes, beleg , zuivel en fruit. Dat is snel en makkelijk in te schatten maar al dat andere.
Wij hadden 2 kg aan boerenkoolsstamp (zonder nog creme fraiche, azijn, augurk, mosterd weet ik wat) en dat komt bij ons met zijn tweeen schoon op terwijl de meeste er sowieso wel 2 dagen mee doen.
Zal even googlen, had Nallie toen al een voorbeeldje gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef Muis006 het volgende:
V1Z? Ik ga zo Hometrainieren en jij zei dat interval goed was toch? Wat voor soort schema zou ik dan aan moeten houden?
En dan fietsen i.p.v. lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus wat je zelf moet uitproberen, is per persoon verschillend namelijk.
Je zou kunnen beginnen met:
10min. warmlopen op normaal tempo
30sec. sprint (echt 100% geven!)
1,5min. normaal
x5
10min. uitlopen
Maar als jij bij de 4e sprint nog makkelijk door kunt na 30sec. gewoon de laatste 2x dan een minuut sprinten. Je mag jezelf best tot het uiterste laten gaan.
In m'n oude sportschool keken ze mij altijd een portie vreemd aan wanneer ik HIIT deed.
Hoppa die fiets op het zwaarst en onder begeleiding van wat deathmetal een minuut 100rpm eruit persen
het is een pizza geworden..Maar anders inderdaad, Deutsche döner..in Sverige..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het een doner deutschlandstyle is, is het zeker geen ongezonde optie.
Ik heb heel veel ritme, maar het lastige is dat ik zoveel werk, en dan is het moeilijk om nog netjes te eten. Ik heb vandaag van 8 tot 7 gewerkt, waarvan 3 uur lang over filosofie gepraat...Als ik dan thuis kom wil ik niet meer koken..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jagar, straks nog wat fruit misschien? Dan is het wel leuk geweest voor vandaag toch?
Het wordt tijd voor wat ritme of niet?
Hoe is het daar? graadje of 4?
DaD.. goed van je 60 kg.. Hoop dat Baard en jij samen sterk weer verder kunnen
Oh, en jij bent lief! Ik hoop je snel eens te meeten, ik ben zo benieuwd naar zoveel slankies die ik nog nooit gemeet heb...Jij, Perruche, Anna, GB, etc. etc. etc....quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jagar, straks nog wat fruit misschien? Dan is het wel leuk geweest voor vandaag toch?
Het wordt tijd voor wat ritme of niet?
Hoe is het daar? graadje of 4?
DaD.. goed van je 60 kg.. Hoop dat Baard en jij samen sterk weer verder kunnen
Gaat je garantie er ook niet aan als je de laptop openmaakt en er zelf een nieuwe schijf in zet?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Syrena het volgende:
Kreeg net het idee om mijn laptop te upgraden met een nieuwe harde schijf en meer intern geheugen en dan windows 7 erop zetten(wilde eerst gewoon een nieuwe kopen, maar er is niks mis met deze). Maar nu weet ik niet of de schijven die ik vind wel in mijn laptop passen
![]()
Amazon.com heeft wel Dell-dingen, maar dan zit je weer met shipping en de dollar en douane
Kimbraquote:Op woensdag 2 november 2011 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico, het blijft heus wel vuil... schoonmaken kan morgen ook nog
Kimbra (van Gotye) zelf is best geniaal
Ik heb net mijn eten op, maar krijg terstond opnieuw honger.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk aan een berg rode kool, witte kool, sla, tomaat, komkommer, pepertjes, soms ui, zaziki, geitenkaas en donervlees op brood. Met meer groente dsn vlees.
Probeer maar eens 30/30 (30 sec echt voluit en 30 sec rustig aan). Ben benieuwd hoelang je het volhoudtquote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef Muis006 het volgende:
V1Z? Ik ga zo Hometrainieren en jij zei dat interval goed was toch? Wat voor soort schema zou ik dan aan moeten houden?
Ik las met "Koekie" en vroeg me af hoe dat logistiek geregeld wasquote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
KoudIk ga met een boekie in bad liggen
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef V1z0R het volgende:
O: Kwark met een banaan
T: bth zeeuws spek
T: 3 vorkjes garnalen
L: 3 bth 1x kalkoen/peer 2x kipfilet/paprika, forelfilet, garnalen, 1/2 grapefruit, glas melk
T: forelfilet, kiwi, makreelfilets, glas melk
T: shake
S: 30min. kracht / 30min. cardio (zal wel fietsen of roeien worden ivm knie)
D: Spinaziesalade met kipfilet, geb. aardappeltjes in pesto en sambal, koolvis met pepersaus
T: cashews en wodka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
je kan ook 2 hoge staartjes maken. Problem solved.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef loveli het volgende:
Zometeen even m'n vrouwelijkheid inwisselen voor m'n "ze zei meneer tegen me"-outfit. Soms baal ik daarvan.
Heerlijke chocolade! Ik heb nog steeds in de koelkast lindt chocolade bolletjes liggen. En als ik heel hard dr aan toe ben, mag ik er 1!. Ben er al een half jaar meebezigquote:
Idd lekker!!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekkere chocolade!
En dan nu lekker tukken!
quote:
quote:
Waarom grappig? Patient met alzheimer?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beterschap coco!
Net een kop koffie gedronken met een patient. Zo grappig
Omdat ze veel humor heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom grappig? Patient met alzheimer?
Ik hoor wel eens verhalen van mijn zus (werkt met demente ouderen als activiteitenbegeleider), sommige acties zijn idd heel grappigquote:Op donderdag 3 november 2011 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat ze veel humor heeft.
Geen alzheimer, maar hersenontsteking doorgemaakt.
En alzheimer is ook weleens grappig ja
Als je daar tijd voor hebt hèquote:Op donderdag 3 november 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Heftig. En lief dat je koffie gaat drinken met patienten
Kennis van me liep co-schappen in geriatrie, heeft rond sinterklaas een ontzettend leuk gesprek gehad met een alzheimerpatiente. Toen er iemand aanklopte, heel verhaal over zwarte piet enzo. En dan drie keer hetzelfde gesprekquote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens verhalen van mijn zus (werkt met demente ouderen als activiteitenbegeleider), sommige acties zijn idd heel grappig.
Beterschap voor Marmar & Coco.
I'm running with the big dogsquote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Dan hoor je er echt bij als ondernemer Maria. Wel goed opgelet
.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
Pfff.. even rust willen hebben en foon niet opnemen, resultaat: 6 gemiste oproepen. Can't take a hint?
Gewoon alles dubbel kopenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind in twee huizen wonen echt niet tof. Nu ligt m'n make-up en favoriete tas nog in het huis van Baard.
Wat mij betreft wel. 'Ja, we kunnen wel over ongeveer een half jaartje samen gaan wonen.' Week later: 'Nou, juni vind ik toch wel een beetje snel hoor.' Weer twee dagen later: 'We kijken over een jaar of zo wel weer.'quote:
Meh... hoever weg woont hij?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al heel veel dingen dubbel. Het is gewoon niet handig.
[..]
Wat mij betreft wel. 'Ja, we kunnen wel over ongeveer een half jaartje samen gaan wonen.' Week later: 'Nou, juni vind ik toch wel een beetje snel hoor.' Weer twee dagen later: 'We kijken over een jaar of zo wel weer.'
Ik ben gewoon even bloedchagrijnig. En ik wil m'n mooie tas..
Vijf kilometer, dus dat valt wel mee, maar ik fiets regelmatig meerdere keren per dag heel Groningen door.quote:
Haha jaaa! Ik vond het echt strontvervelend dat ik ruim de helft van mn spullen bij mn mams had liggen en dan was ik bijv. bij vriendje en had ik een bepaald boek nodig en moest ik weer helemaal terugquote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook het idee dat mannen het heen en weren makkelijker vinden hoor. Ik wil gewoon mn eigen spulletjes om me heen hebben!
Het lijkt me inderdaad niet iets wat je moet forceren als iemand er niet klaar voor is...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil 'm niet hoeven overhalen om samen te gaan wonen. Dan nog liever niet.
Oh help, ik klink echt als een verwend kind. Het gaat weer over, echt.
Dit was deel 2. Volgens Martijn (ik heb deel 1 niet gezien) was het eerste deel nog wel te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Perruche het volgende:
Ohai! coco was the human centipede te veel? Ik wil hem ook zien!
Wauw, die deel 2 is er dan ook snel gekomen lijkt mequote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit was deel 2. Volgens Martijn (ik heb deel 1 niet gezien) was het eerste deel nog wel te doenDeel twee heeft, na heel veel gross, ook erg veel dingen die niet goed uitgewerkt zijn (dat heeft me de hele tijd geïrriteerd).
Geloof het.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw, die deel 2 is er dan ook snel gekomen lijkt me
Het kan nog veel erger ja, ook veel erger dan deel 2. Maar ik vind het wel een beetje overhyped allemaal. Vooral deel 2 lijkt vooral een film die probeert om maar zo schokkend mogelijk te zijn. Ik vind het vooral irritant daardoor. Zo van, vergeet het hele verhaal maar, we willen schokken! Vermoeiend is dat, imo.quote:
Ja het hele concept werkt nogal in op de *squeal* "IEEEEHHHHH wat viessss!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger ja, ook veel erger dan deel 2. Maar ik vind het wel een beetje overhyped allemaal. Vooral deel 2 lijkt vooral een film die probeert om maar zo schokkend mogelijk te zijn. Ik vind het vooral irritant daardoor. Zo van, vergeet het hele verhaal maar, we willen schokken! Vermoeiend is dat, imo.
Het gegeven van deel 1 vind ik nog wel aardig. Ik bedoel, je moet er maar opkomen. Al vind ik het nog steeds ergerlijk dat een zogenaamde arts serieus gelooft dat je 1 groot spijsverteringskanaal kunt maken en meent dat dat nog werkt ook (zeker als het wel aparte individuen blijven met aparte harten/hersenen/etc en daardoor een eigen energiebehoefte).
Maar goed. Soms overanalyseer ik ook een beetje.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger ja, ook veel erger dan deel 2. Maar ik vind het wel een beetje overhyped allemaal. Vooral deel 2 lijkt vooral een film die probeert om maar zo schokkend mogelijk te zijn. Ik vind het vooral irritant daardoor. Zo van, vergeet het hele verhaal maar, we willen schokken! Vermoeiend is dat, imo.
Het gegeven van deel 1 vind ik nog wel aardig. Ik bedoel, je moet er maar opkomen. Al vind ik het nog steeds ergerlijk dat een zogenaamde arts serieus gelooft dat je 1 groot spijsverteringskanaal kunt maken en meent dat dat nog werkt ook (zeker als het wel aparte individuen blijven met aparte harten/hersenen/etc en daardoor een eigen energiebehoefte).
Maar goed. Soms overanalyseer ik ook een beetje.
Hoe bedoel je, 'verpest'?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo heeft laatst m'n zwager, het kijken van 'The world is not enough' verpest![]()
Ik weet dat het niet kan, maar het is James Bond
Srpski was al beter dan Human Centipede...
Was eerder ook zo'n film over een kerel die ging uitzoeken of "snuff" ook echt bestond, was ook een goede
Ik ben zoals V1z0R's zwagerquote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
Ik verpest graag films door vlak voor de onverwachte ontploffing "boem" te zeggen
Oh ik ben ook zo. Maar ik kijk vaak met mn broertje en pa films, en die zijn net zo ergquote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben zoals V1z0R's zwagerAl doe ik dat alleen bij films die écht belachelijk slecht in elkaar zitten. Daar reeg ik me dan zo aan op dat ik écht mijn mond niet kan houden
Haha, plan 't in één van mijn vakanties and I'm inquote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
Lijkt me leuk om een filmavondje te doen
Pffft!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef V1z0R het volgende:
Lightyears als een tijdsindicatie gebruiken
Reeg je je op ja?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben zoals V1z0R's zwagerAl doe ik dat alleen bij films die écht belachelijk slecht in elkaar zitten. Daar reeg ik me dan zo aan op dat ik écht mijn mond niet kan houden
Ik was me er terdege van bewust toen ik het typte. Maar 'irriteren' of 'ergeren aan' dekte gewoonweg de lading niet. Opregen geeft 't net dat beetje extraquote:
Als het echt zo weinig is, toch maar iets erbij doen nog? Zeker als je van plan bent om te sporten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: 40g all bran flakes met halfvolle melk, optimel kwark
T: Kiwi, 1 la vache quirit light kaasje, een walnoot, 4 kipfingers
L: Volk.boterham met 2 plakjes kipfilet, volk. boterham met pindakaas, cup a soup prei creme
T: Een heel aantal wortelen, 5 cherrytomaatjes, 5 kipfingers, rijstwafel
D: 200g peultjes met beetje aardappel en biefstuk, stoofperen
S: 20 min. kracht, 60 min. cardio
T: Optimel kwark
En dan kom ik volgens eetmeter nog niet aan 1300 cal...
Ja dat dacht ik ook,maar ik vind het qua eten zoveel lijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als het echt zo weinig is, toch maar iets erbij doen nog? Zeker als je van plan bent om te sporten.
Heb je de hoeveelheden wel goed ingevuld dan? Want 1300 lijkt idd niet heel veel. Zeker niet met de kipfingers en biefstuk erbij.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook,maar ik vind het qua eten zoveel lijken
Ik kijk straks bij mijn T wel of er nog iets bij kan.
Wat drink je?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook,maar ik vind het qua eten zoveel lijken
Ik kijk straks bij mijn T wel of er nog iets bij kan.
Ik heb 80 gram biefstuk = 110 cal en 50 gram kipfingers = 92 cal.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je de hoeveelheden wel goed ingevuld dan? Want 1300 lijkt idd niet heel veel. Zeker niet met de kipfingers en biefstuk erbij.
Ik drink altijd 2 koppen groene thee en verder veel water.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat drink je?
Nootjes bij je T?
Vers vruchtensapje ergens tussendoor?
Dan kom je al een eindje.
Groente mag ook best meer dan 200 gram, dat is nu net iets wat je niet hoeft af te wegen.
Iets meer dan 1 walnoot zou ik ook doen in jouw geval
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag eet ik -vermoed ik- een stuk taart oid.
Ohja kaas is ook nog een goeie!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
Als je nootjes, kaas (en dan niet light), drank in je lijstje drukt zit je al snel aan meer
40 gr nootjes, 10gr kaas en 2 wodka = ~500kcal
Vermoed je, Ewe
True...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik was me er terdege van bewust toen ik het typte. Maar 'irriteren' of 'ergeren aan' dekte gewoonweg de lading niet. Opregen geeft 't net dat beetje extra
Precies!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
True...
Er zijn van die woorden die niet te vertalen zijn. Schravelen...
Dat vind ik idd een prachtig limburgs woord.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
True...
Ik moest dat googelen en kwam er toen ook achter dat een 'slet' een vaatdoek is!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
True...
Second that...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En verder: http://www.ishetalvijfuur.nl/
Beentiesquote:Op donderdag 3 november 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
ik dacht dat het een typefout was
slet
Drents is zo lekker simpel...
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achtervolgd hem wel > in het drents > Leugn's hebt korte beenties.
Whaha ik ben hartstikke limburgs maar die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef Mini. het volgende:
Het Limburgs Dagblad schreef laatst toch over een Limburgs woord voor rollator: schravelkerke.
[..]
Second that...
Je bedoelt opregen? Wat dacht je dan dat het moest zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:06 schreef V1z0R het volgende:
ik dacht dat het een typefout was
slet
Drents is zo lekker simpel...
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achtervolgd hem wel > in het drents > Leugn's hebt korte beenties.
Idem hierquote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Whaha ik ben hartstikke limburgs maar die had ik nog niet gehoord
Het was een rubriek over nieuwe Limburgse woorden, ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Whaha ik ben hartstikke limburgs maar die had ik nog niet gehoord
Gewoon 'erger'quote:Op donderdag 3 november 2011 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je bedoelt opregen? Wat dacht je dan dat het moest zijn?
Drents
Ieuwquote:Op donderdag 3 november 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Iets voor HPKW?
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
Echt haar stijl!![]()
want alleen kun je de stad niet verkennen?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef Mini. het volgende:
Over niet samenwonen gesproken, mijn vriendje komt vanaf vanavond een paar dagen hierheen. Zin in!Kan ik ook eindelijk een beetje de stad verkennen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
HPKW staat niet voor "Hysterische Prullaria en Kitsch-Woningliefhebber", Vaaiz!
Mijn god!! De les hier: richt geen huis in tijdens een LSD trip!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Iets voor HPKW?
http://www.funda.nl/koop/(...)93324-arnicalaan-22/
Echt haar stijl!![]()
Want ik ben sinds ik begon met werken (2 maanden geleden) geen weekend meer in Groningen geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
want alleen kun je de stad niet verkennen?
De Duutser komt volgende week hierheen, maar ik moet heel veel werken dan. Stom stom stom...
^^quote:Op donderdag 3 november 2011 15:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn god!! De les hier: richt geen huis in tijdens een LSD trip!!!
Glad gestuukt met normale meubels en zonder beelden zal al een stuk schelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat een gruwelijk lelijk huis! Knappe jongen die daar doorheen kan kijken.
Je hebt teveel van je apotheekvoorraad gesnoept?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof het wel ja. M'n ijsjes zijn er waarschijnlijk wel weer afgedanst door de vreugedans die ik vanmiddag uitgevoerd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik weet niet precies hoe dat werkt maar zodra we weer een beetje ontdepri't zijn zal ik met vriendje overleggen daarover inderdaad. Want ik snap niet hoe dit steeds kanquote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef sigme het volgende:
Maria&
Maar leer een meteropneemdiscipline aan als die van Syrena.
Ik voel me niet bijster sprankelend op dit moment, schijnbaar lijdt zelfs mijn spelling eronderquote:Op donderdag 3 november 2011 19:41 schreef loveli het volgende:
Meh, post weg. Dan maar met steekwoorden.
Vuurpeil???
Hoge nood: krantewijk, meteen sport.
Maria, jij sprankelt. Zet dat somehow om in geld. Op de juiste plek ben je goud waard. Die sprankel hebben er maar weinig. Ga langs op beurzen/andere plekken waar je gezien wordt. Netwerken.
Enne
Niet dat ik weet, waren pas geweest maar ook niet naast de deur... Al kan dat idd vast een investering zijn. Ik heb ook wel dingen lopen gelukkig (nouja, ik heb soort-van 'werk' en heb solli's uitgestuurd waar ik nog geen afwijzing op heb gehadquote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Getver Maria, is er binnenkort niet ergens een careerevent ofzo waar je heen kan? Sta ATM op loopband in sportschool, snelwandelen It is
Hoe is je Duits?quote:Profiel:
Wij zijn op zoek naar een HBO'er/WO'er (M/V) met maximaal 1 jaar werkervaring. Een kandidaat die bewijsbaar ondernemend en actief is geweest in het studentenleven en feeling heeft met de doelgroep. Daarnaast is hij/zij accuraat, representatief, communicatief en commercieel ingesteld. Ook beschikt hij/zij over een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Duitse taal. Hij/zij vindt het een uitdaging om in een evenementgerichte omgeving te werken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Syrena het volgende:
Maria, bij welke maatschappij nemen jullie gas/licht af? Hebben zij geen ding waar je je verbruik kunt bijhouden? En als je weet wat je jaarverbruik is, is het misschien handig (goedkoper!) om over te stappen.
Mijn vader ging van Essent naar Greenchoice. En moest toen ineens vet bijbetalenIk vind het nog steeds raar, want van hem heb ik juist het bijhouden van de standen meegekregen. Ook nu bij de afrekening moest hij bijbetalen. En overweegt dus om terug te gaan naar Essent.
Ik ga eerdaags mijn verzekeringen opnieuw uitzoeken. Heb nu bijna alles bij Ohra, want mijn vader heeft ook alles bij Ohra. Maar die sucken ass, rechtsbijstand wil me nooit helpenze verknallen de wijzigingen die ik doorgeef etc.
Oja, en om te besparen op gas heb ik nu een kacheltje gekocht voor op de badkamer. Dat zet ik 's morgens dan aan, hoef ik niet een heel huis te stoken voor een warme badkamer
Niet zo goed ben ik bang! Vwo-niveautje. Maar wel bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef V1z0R het volgende:
Raar, hasjolie zit normaal helemaal geen blaadjes in...
Knuffel voor Maria
Ml deed me trouwens denken aan een mail die langskwam
[..]
Hoe is je Duits?
Nee volgens mij niet zo. Want hij wil er nu toch niks mee doen, ivm proeftijd enzo. Hij is wel bezig met een intern opleidingstraject om zijn baan uitdagender te maken en meer mogelijkheden te creëren.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:06 schreef Syrena het volgende:
Klagen op Fok helptIk hoop ook dat jullie meh gauw weggaat, en dat jullie allebei een fijne baan krijgen. Kijkt je luvver wel naar andere banen of niet? Dus niet actief solliciteren maar een beetje kijken of er banen zijn die beter zijn dan hij nu heeft?
Hoi uniek, rug is in orde, knie plaagt deze weekquote:Op donderdag 3 november 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
V1, hoe is het met je rug enzo? Lukt het allemaal een beetje?
quote:Op vrijdag 25 en zaterdag 26 november vindt Carrièrebeurs Overheid plaats in Amsterdam RAI.
Dit carrière-evenement is bij uitstek geschikt voor studenten, starters en professionals om meer informatie te verkrijgen over, en in contact te komen met, de overheid.
Dankjewel!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoi uniek, rug is in orde, knie plaagt deze week(is het weer, speelt altijd op rond deze tijd) Vanavond wel geweest maar benen hadden rust, dus saai
Jij nog last van die 30km van laatst?
Snap je vraag niet helemaal, maar was een dom grapjeHasjolie is ook illegaal, maar daar zitten geen blaadjes in
Maria,
[..]
pak een dumbellquote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Krijg trouwens wat van die ingewikkelde apparaten hier wil gewoon de boven armen trainen pffff
Engels en Literatuurwetenschap!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
wat had je ook alweer gestudeerd Maria?
Ik dacht dat recruiters je hard uitlachten als je aankwam bij zo'n vacature en dan een 'must' niet beheerstquote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
Gaan Maria en Duits valt te leren met een beetje talenknobbel dus solliciteren! Eneco is vast duur Syreen?
We hebben geloof ik wel vast tarief. Maandelijkse voorschotbedrag hadden we vorig jaar al verhoogd, maar schijnbaar niet genoeg..?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Als je zekerheid wilt hebben moet je de tarieven vastzetten ern meterstanden opnemen. Daarnaast kan het vaak geen kwaad het maandelijkse voorschotbedrag te verhogen. En controleer de meterstanden oo de eindfactuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |