Evil is niet echt de juiste term, maar je kunt beter een andere vorm van calcium nemen waarvan de biologische beschikbaarheid beter is.quote:
De dropquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Evil is niet echt de juiste term, maar je kunt beter een andere vorm van calcium nemen waarvan de biologische beschikbaarheid beter is.
ieksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een vorm van voetschimmel. En er groeit haar op.
Ik krijg Snooki-waanbeelden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een vorm van voetschimmel. En er groeit haar op.
In principe kan ie dat wel gebruiken. Dan klinkt ie meer als die getunede stratenmakers ferrari's* die hier in de straat naast me gebouwd wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
MwPuff, zolang je uitlaat er niet onder vandaan valt, is er niets aan de hand. Ook als 'ie er wel onder vandaan valt is er niets aan de hand, alleen het geluid wordt wat sportiever.
Sportiever, idd, zo kun je het ook noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
MwPuff, zolang je uitlaat er niet onder vandaan valt, is er niets aan de hand. Ook als 'ie er wel onder vandaan valt is er niets aan de hand, alleen het geluid wordt wat sportiever.
QFT, ik ontwijk het daarom ook te allen tijde...quote:
Bij mijn zus zeiden ze al jaren dat de banden op termijn een aandachtspunt waren. Als je het oude APK-formulier inlevert bij de nieuwe keuring, dan zullen ze zeggen: "ja, banden moeten nu". Maar zij leverde het oude formulier nooit aan en steeds bleven de banden een aandachtspunt op termijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Parkheuvel!
Ik snap er geen hol van. Bij APK staat: aandachtspunt is op termijn uitlaat.
Kwikfit: Meteen zsm vervangen die uitlaat.
Meneer garage: laat maar lekker hangen joh, alleen de rubbertjes moeten vervangen.
https://www.tankenprofite(...)rodfive_heroprodfive Deze lijkt me wel wat
*boks* ben 'm ook flauw...quote:
Nog meer ieks! Het muziekje erbij ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anti-verveel-tip:http://www.hm.com/nl/versace
Kijkt en huivert!
Ik had verwacht dat jij wel voor het roze pak zou gaan. Met roze overhemd. En roze schoenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Deze ga ik dus sowieso halen he...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2095894%20D0943%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096336%2009090%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, daarom. Dus ga wel voor die van de Stepsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:
Zo'n soort jurk kun je overal wel kopen XM. Die van Steps die je laatst postte vond ik dan nog mooier, of 1 van je topvintage jurkjes.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*boks* ben 'm ook flauw...
Als jij trouwens Venus in pocketformaat bent, ben ik dan Mars in bulk?
Was m'n 2e keus...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij wel voor het roze pak zou gaan. Met roze overhemd. En roze schoenen.
wie o wiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
wie vroeg er stoute sprookjes inspiratie?
https://www.facebook.com/(...)9020085791036&type=1
Was Nalliequote:
Jamaar dan hebbie geen Versaatsjie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus ga wel voor die van de Steps.
Veel plezier en de toedels aan het kuiken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht / Cali.
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht / Cali.
Over 2 weken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
En eenvoor Ewelina!
Ik heb hardgelopen. pfffff! Conditioneel gaat het goed, maar de bienties hebben er nog wat moeite mee... Over twee weken staat 5 km op de planning, ik ben benieuwd!
Is toch triest. Een item dat leuk is op zoveel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Dat plooirokje is wel leuk. Gaan ze ook aan online verkoop doen? Die durf ik wel te gokken denk ik.
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Over 2 weken?Dan kan je het vast beter dan je doet voorkomen
![]()
Ik red echt geen 5 km in 2 weken
Oh zie dan! En maar zeggen dat je niet goed bent in rennenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelen![]()
Ik doe er al vier jaar over om tot 5 km te komen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
5 km in 2 weken moet te doen zijn. In een uur ook als je stevig doorloopt.
die vond ik ook leuk.. maar 60.- voor een glimmend dingetje..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
Deze staat ook leuk op de pop:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096057%2042021%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Dat plooirokje is wel leuk. Gaan ze ook aan online verkoop doen? Die durf ik wel te gokken denk ik.
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelen![]()
Ik doe er al vier jaar over om tot 5 km te komen
Ik heb altijd een race met diegene naast me!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.
Zelfs ik haal 5 km in 2 weken met de rollator.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef Probability het volgende:
5 km in 2 weken kan alleen als je al een beetje basisconditie hebt.
Chavtasticquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een meisje tegenover me dat zo in zo'n Engels trailerpark zou kunnen wonen. Teveel goud, teveel ruches, teveel make-up, teveel alles.
Niet dat ik weet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
HPKW, heb jij een familielid dat Leontien heet? Ze leek echt heel veel op jou!
Dat niet, maar ze moet het wel weer eens wassen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chavtastic![]()
Heeft ze uitgroei van 5 cm?
Kinky.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze moet het wel weer eens wassen...
Is het slanke worst? (dun laagje ossenworst ofzo?) dan is het niet slecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
O: boterham met worst
L: 2 boterhammen met worst, banaan, muffin
T: boterham met worst
Planning:
D: aardappelgratin, kippenvleugeltjes, bloemkool
T: komkommer
Hmmmm, op sport-gebied heb ik weinig competitiedrang. In het verleden is dat vaak uitgelopen op verlies en als ik ergens slecht tegen kan. Laat niet onverlet dat ik er ook geen zak aan vindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.
Oooh Parkietje kan een rijkaard aan de haak slaan? *winkwinknudgenudge*quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Ohai! In de trein en ik eet een fruit salade en dat lijkt ok te gaan.
Aurum ik weet dat het geen auw hoort te doen maar ik denk dat dit we'll normaal is, is de eerste keer dat ik dit ooit doe!
Oh en ik heb echt een heel sexy fransman gezien en een israelische zakenman vroeg of we koffie gaan drinken.
die van versatsjie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh tuurlijk. Dat leren jurkje dat ik wel zou willen is 249.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar noem ik de naam dan?
Je lijkt Joey wel
ik mis er nog een superman logo opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
Deze staat ook leuk op de pop:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096057%2042021%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
ehm.. nee niet echtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
Iets met duivel en grote hoop mar. Kan jij je trouwens de laatste week nog herinneren dat je je beter voelde dan de.week ervoor? Ik maak me zorgen om je.
Trui, dikke jas, muts, thermoskan warme drank. Doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik morgen van 8 tot 13.30 uur wandelen? /koud
* uniekhoorn = mietje
OKequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Trui, dikke jas, muts, thermoskan warme drank. Doen.
Nee, ze werkt voor de reklassering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet!
Werkt ze op de ambassade in Stockholm?
het kan toch niet kouder dan 10 graden zijn daar? Dan is dat wel een beetje overdreven. Wat moet je in de winter dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Thermo ondergoed Uniek! En fleece handschoenen. De Hema heeft fijne dunne fleece handschoenen.![]()
Je loopt je vanzelf warm iig.
Gaat het niet goed met hem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Nadat ik terug was uit stockholm nog een paar uur hard gewerkt, en daarna wat gegeten met collega's. Nu thuis dus. En de Duutser heeft een crises, en dat is niet zo tof op afstand.....
Over zijn promotie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Nadat ik terug was uit stockholm nog een paar uur hard gewerkt, en daarna wat gegeten met collega's. Nu thuis dus. En de Duutser heeft een crises, en dat is niet zo tof op afstand.....
Ik zal het eens navragen bij mijn man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
zn promotie, het leven in het algemeen, etc. etc.
Tink, weet jij er iets van, dat als je naar een psycholoog gaat in Dld, dat het daarna lastiger wordt om ooit verbeambted te worden?
Zou goed kunnen, tip: zonder verwijzing een hulpverlener zoeken of in een ander land. Duitsers mogen geen dingen verzwijgen bij sollicitaties.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Jagärtrut het volgende:
zn promotie, het leven in het algemeen, etc. etc.
Tink, weet jij er iets van, dat als je naar een psycholoog gaat in Dld, dat het daarna lastiger wordt om ooit verbeambted te worden?
ja, maar goed. Als ze dan vragen 'ben je ooit bij een psycholoog geweest' en hij was in een ander land, dan is dat alsnog verzwigjen, natuurlijk..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, tip: zonder verwijzing een hulpverlener zoeken of in een ander land. Duitsers mogen geen dingen verzwijgen bij sollicitaties.
Nee. Sterker nog, het is hier normaler dan in NL.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef Probability het volgende:
Lijkt mij niet gek (wel vrij normaal?) om naar een psycholoog te gaan? Denken ze daar in Dld anders over?
Ik zou dat een hele rare en ongepaste vraag bij een sollicitatiegesprek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar goed. Als ze dan vragen 'ben je ooit bij een psycholoog geweest' en hij was in een ander land, dan is dat alsnog verzwigjen, natuurlijk..
Thanks voor het navragen. De Duutser is er zeker van, maar ik niet geloof ik.
- Ben je wel eens naar een psycholoog geweest?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou dat een hele rare en ongepaste vraag bij een sollicitatiegesprek!
Wijken de Duitse procedures zoveel af van de Nederlandse in dit opzicht?
ik zou daar ook niet zo gecharmeerd van zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou dat een hele rare en ongepaste vraag bij een sollicitatiegesprek!
Wijken de Duitse procedures zoveel af van de Nederlandse in dit opzicht?
Sterker nog ze konden de boom in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet zo gecharmeerd van zijn.
Nou, volgens mij klopt het ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Rare gang van zaken idd in Dld. Ik hoop dat de duutser zich binnenkort ook wat beter voelt. Sterkte jag, lijkt me heel lastig op afstand.
volgens mij ook best goed voor een eerste keerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:14 schreef Phaidra het volgende:
Rare gang van zaken idd in Dld. Ik hoop dat de duutser zich binnenkort ook wat beter voelt. Sterkte jag, lijkt me heel lastig op afstand.
Ik heb net baantjes gezwommen. 750 meter in ca. 35 min. (als ik goed geteld heb) Ik vind het best oké voor een eerste keer
.
ik hoop het ook niet. Want het lijkt me erg goed voor hem.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, volgens mij klopt het ook niet hoor.
van de duitse wiki. Dit is dus niet zomaar een baan, maar de positie van beambte, die in duitsland een speciaal rechtspersoon is.quote:Der Beamte muss also dienstfähig sein (körperlich, geistig, sowie charakterlich),
Fixedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Phaidra het volgende:
Lol, ik mag niet duiken, ik kan me hooguit wat afzetten aan de zijkant. Hoeveel oneerlijk meer episch ben ik!
.
trein gehaald?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof Mo! En goed ban het sporten Phaidra!
Ik heb bier op. En wijn. En bittergarnituur. En het was gezellig met Cali! En ze heeft een stoer huis. Dus!
Het is juist karakter om wat te doen aan je knelpunten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van de duitse wiki. Dit is dus niet zomaar een baan, maar de positie van beambte, die in duitsland een speciaal rechtspersoon is.
http://de.wikipedia.org/wiki/Beamter_%28Deutschland%29
Anyways, nu echt slapen...
Ken ik niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Club Joy-ers, wie kent er hier Club Challenge? Dat ga ik over een maand doen! (samen met cycle, power en yoga. op één dag. Word al moe als ik het opschrijf)
Denk circuitjes enzquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Dit heeft niks met cycle te maken he? Het is nieuw volgens mij, geen idee wat het is
Tis zo'n dag van Club Joy dat je allemaal dingen kunt doen, misschien alleen voor instructors bedoeld, dat weet ik eigenlijk niet
Vond ik wel! En je mascara is me niet opgevallen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
trein gehaald?
Ik vond het leuk dat je er was! En je bent 'n beauty, nog steeds!![]()
Ik keek net pas in de spiegel voor het eerst vandaag en zag allemaal mascara onder mijn ogen.Wat zag ik er charmant uit dus vanavond
Oh! Ik ga het later even opsnorren, ben benieuwdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Dit heeft niks met cycle te maken he? Het is nieuw volgens mij, geen idee wat het is
Tis zo'n dag van Club Joy dat je allemaal dingen kunt doen, misschien alleen voor instructors bedoeld, dat weet ik eigenlijk niet
Dat was nadat jij weg was, toen moest ze huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vond ik wel! En je mascara is me niet opgevallen!
Niet verklappenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was nadat jij weg was, toen moest ze huilen!
Dat moet het wel zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was nadat jij weg was, toen moest ze huilen!
op dit moment werk ik veel te veel. Maar goed, volgende week begint het vak waarin ik les ga geven, dus dat moet ik voorbereiden. Daarnaast ga ik zelf een vak volgen dat heel veel tijd kost, en volg ik al een vak dat ook redelijk wat tijd kost. En moet ik een paper schrijven voor half December.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
jeetje jagar wat werk jij veellange dagen en ook op zaterdag of zie ik dat verkeerd? Is dat normaal daar?
Ik werk ook wel 40+ uur per week (op een salaris voor 36 uur) maar echt niet zoveel als jij volgens mij!
Verder niet bijgelezen, excuses
Thanks! Ik heb dus geen idee wat snel is, 'vroeger' zwom ik wel eens 1 km in ca. 45-50 min. Maar voor een eerste keer vond ik dit wel voldoende. Hardlopen doe ik ook ca. 30 min.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Goed bezig Phaidra... Da's best snel!
Het is 8 graden hier, heb mijn tas ingepakt en een panty eronder aan, moet kunnen..
Eerst even eten en dan wegwezen.
Tja, de andere kant is dat je altijd veel te veel wilt doen en daar maar 4 jaar de tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het mooie van promoveren was dacht ik juist dat je de tijd zelf kon indelen.
Bijna weekend!
meestal kan dat ook. Maar goed, sommige dngen kun je niet helemaal zelf plannen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het mooie van promoveren was dacht ik juist dat je de tijd zelf kon indelen.
Bijna weekend!
quote:Bedankt! Zodra het bedrag ontvangen is wordt het shirt verzonden.
Ik heb het nagevraagd, en volgens mijn man is een behandeling vanwege drugsverslaving, alcoholisme oid wel een probleem. Maar als je in therapie gaat om van je perfectionisme of gebrek aan zelfvertrouwen af te komen is er niets aan de hand. Je moet "dienstfähig sein (körperlich, geistig, sowie charakterlich". En daar doet een gerichte therapie niets aan af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van de duitse wiki. Dit is dus niet zomaar een baan, maar de positie van beambte, die in duitsland een speciaal rechtspersoon is.
http://de.wikipedia.org/wiki/Beamter_%28Deutschland%29
Anyways, nu echt slapen...
Kans is net zo groot als dat jij ze wilt van Wolter K?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Fijn een beetje uitgeslapen. Werd vannacht huilend wakker omdat ik droomde dat vriendlief er nog een heel druk, ander, liefdesleven op na hield. Het was enorm levensecht - al had ik kunnen bedenken dat Doutzen K irl niet zijn babietjes wil baren.
Wandelze Uniek en Sigme en succes met bikkelen Jagar!
En ik duim alvast voor de second opinion van Mar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thanks!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd, en volgens mijn man is een behandeling vanwege drugsverslaving, alcoholisme oid wel een probleem. Maar als je in therapie gaat om van je perfectionisme of gebrek aan zelfvertrouwen af te komen is er niets aan de hand. Je moet "dienstfähig sein (körperlich, geistig, sowie charakterlich". En daar doet een gerichte therapie niets aan af.
Dus. Als er geen sprake is van een stoornis of een ziekte, maar gewoon om aangeleerd gedrag, is er niets aan de hand.
nee, al een hele tijd. Is ook behoorlijk belastend voor 'ons'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Heeft 'ie daar al langer last van Jagar of is het in ene komen opzetten?
Non existent jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kans is net zo groot als dat jij ze wilt van Wolter K?
Freaky droom, dat wel
Depressie of dip? Die tweede heeft iedereen wel eens en daar wat hulp bij vragen lijkt me helemaal niet verkeerd. Het komt op mij over alsof hij op een aantal fronten in een impasse zit waar hij uit moet zien te komen en zelfs al zou het invloed hebben, dan nog denk ik dat hulp vragen zodat je tenminste verder kan met jezelf belangrijker is dan dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thanks!
De Duutser is 'bang' dat hij een depressie heeft. En volgens hem heeft dat dus invloed. Maar goed, zonder hulp van een depressie afkomen is ook lastig!
Met een depressie is hij sowieso niet dienstfähig. En ongelukkig. Als hij zich laat behandelen is de kans is groter dat hij wordt aangenomen dan als hij zich niet laat behandelen. Want reken maar dat een niet behandelde depressie aan het licht komt in de test die je moet doen voor je aangesteld wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thanks!
De Duutser is 'bang' dat hij een depressie heeft. En volgens hem heeft dat dus invloed. Maar goed, zonder hulp van een depressie afkomen is ook lastig!
I know. Maar goed, nu moet hij het nog weten. Anyways..het zal wel loslopen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met een depressie is hij sowieso niet dienstfähig. En ongelukkig. Als hij zich laat behandelen is de kans is groter dat hij wordt aangenomen dan als hij zich niet laat behandelen. Want reken maar dat een niet behandelde depressie aan het licht komt in de test die je moet doen voor je aangesteld wordt.
Een depressie betekent niet dat je gek bent, het betekent niet dat je ziek bent en het betekent ook niet dat je er de rest van je leven last van blijft houden. Echter, als je er niets aan doet kunnen je hormoonhuishouding in je lichaam en de denkpatronen in je hoofd dusdanig verstoord raken dat je er ook met een therapie en eventueel een korte periode van medicinale ondersteuning niet meer vanaf komt. Dan ben je chronisch depressief en kom je per definitie niet in aanmerking voor een positie als beambte. Want dan ben je wel geestelijk en lichamelijk niet dienstfähig.. Ook fijn.
Oeh, da's minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, al een hele tijd. Is ook behoorlijk belastend voor 'ons'.
Het is niet makkelijk als je partner zoiets heeft terwijl je er niks aan kunt doen, zeker op zo'n afstand lijkt me... Ik hoop dat hij toch hulp durft te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, al een hele tijd. Is ook behoorlijk belastend voor 'ons'.
Ik ga altijd gewoon rennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef V1z0R het volgende:
Hoe ga je hardlopen Nallie?
Als je namelijk HIT of HIIT doet, is je naverbranding hoger waardoor wat extra niet uitmaakt
HIT = hoge intensiteit trainen
HIIT = hoge intensiteit interval trainen
Gezond verjaardagslijstjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:34 schreef Perruche het volgende:
Ik doe lekker geen lijstje want ik mag alles eten wat ik wil vandaag
gisteren was het :
O: havermout met krnetjes
T: kleine croissant
L: courgettesoep, 2 bth met boter, 150 ml yoghurt]
T: granenmuffin & 150 gr fruitsalade
S: bodycombat
D: tomatensoep, 1 bth.
Vandaag iets als:
O: yoghurt met druiven
L: sushi
T: taart
D: iets lekkers
Is dit geen promotiedip? Hebben ze in duitsland studentpsychologen? Gezien de situaties vaak overeenkomen, mogen de promovendi daar vaak ook langskomen, is vrij laagdrempelig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
I know. Maar goed, nu moet hij het nog weten. Anyways..het zal wel loslopen!
Thanks voor DM, Muis!
En gefeliciteerd, Perruche! Ik hoop dat je een fijne dag hebt, en fijne cadeautjes!
Brrr, wat een zoetigheid... Dat zou ik echt niet allemaal hoeven, liever hartige dingen. Bitterballen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gezond verjaardagslijstjebeter doe je:
O: muffin
T: cupcake
L: taart met ijs en chocolaatjes
T: gebakje
D: pannenkoeken/pizza/patat
T: stukje taart
Smakelijk sowieso! Maar niet ongezondquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het eetlijstje van Parkietje anders best smakelijk voor een verjaardag!
Ik vind het belangrijker om lekker op mijn verjaardag te eten dan ongezondquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Smakelijk sowieso! Maar niet ongezond
Ik eet op mijn verjaardag liever dingen die ik echt lekker vind! En pannenkoeken/pizza/patat vind ik helemaal niet lekker. Taart wel, maar alleen als 'ie echt goed is, en niet multivlaai kantoor taart!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gezond verjaardagslijstjebeter doe je:
O: muffin
T: cupcake
L: taart met ijs en chocolaatjes
T: gebakje
D: pannenkoeken/pizza/patat
T: stukje taart
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik eet op mijn verjaardag liever dingen die ik echt lekker vind! En pannenkoeken/pizza/patat vind ik helemaal niet lekker. Taart wel, maar alleen als 'ie echt goed is, en niet multivlaai kantoor taart!
Omdat je vrees had dat er meer bij zou komen, denk geef even een tip hoe je dat onschadelijk kan makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon rennengeen pauzes, meestal 35/40 min op rustig tempo en dan daarna minuut of 10 uitlopen.. dus niet perse hoge intensiteit, toch?
Vergeet de chips nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Mini. het volgende:
Mijn ideale verjaardagslijstje zou meer zoiets zijn:
O: Engels ontbijt
T: niks want vol
L: broodjes met lekkere dingen
T: vlaai of ander gebak
D: boerenkoolstamppot
T: bittergarnituur
Ah snap ik! Maar ik vind duurloop lekkerder, omdat je dan in die flow komt weet je wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat je vrees had dat er meer bij zou komen, denk geef even een tip hoe je dat onschadelijk kan maken
Bij normaal rennen zou je in dat uur bijvoorbeeld ~500kcal verbranden.
Bij HIIT zou je in een halfuur ~250kcal verbranden, maar omdat de intensiteit veel hoger is verbrand je lichaam na het trainen meer dan normaal, wat bij normaal rennen dus niet(zoveel) gebeurt.
Dit noemen ze EPOC, Excess Post-exercise Oxygen Consumption.
Oja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Vergeet de chips nieten toastjes
Ow!!! Ik wil ook weer hardlopen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah snap ik! Maar ik vind duurloop lekkerder, omdat je dan in die flow komt weet je wel!
Maar misschien ook weer eens een keer intervallen dan.
En veel ongezonds zal er niet bijkomen, zoveel is t nu ook nog niet namelijk. Dus heb er wel ruimte voor. Calculeer t alvast in alleen
Ohh lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja!
En om het helemaal af te maken, frietjes met stoofvlees als D.
Je mag ook niet van de dokter dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow!!! Ik wil ook weer hardlopen!
Maar ik mag niet van mezelf omdat ik mn kuitblessure rust wil geven.
Nee! Eend met of frietjes of gegratineerde aardappelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja!
En om het helemaal af te maken, frietjes met stoofvlees als D.
Ik doe het ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag ook niet van de dokter dus doe maar niet.
*Streng kijkt*
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah snap ik! Maar ik vind duurloop lekkerder, omdat je dan in die flow komt weet je wel!
Maar misschien ook weer eens een keer intervallen dan.
En veel ongezonds zal er niet bijkomen, zoveel is t nu ook nog niet namelijk. Dus heb er wel ruimte voor. Calculeer t alvast in alleen
En qua prestatie verhogen... sja zo ben ik dan weer niet echt. Doe voor de afwisseling weleens 7/8 km in t weekend, maar ben niet zo fanatiek op dat vlak. Sport 4 keer in de week en dan voel ik me prima
Oke, I hear youquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]oke, je zou ook meer Km's kunnen lopen, maar ik doelde eigenlijk zelfde afstand maar dan sneller
Aanmaak van endorfine is ook hoger bij HIIT (gemeten over de duur van training), dus meer blij natijd
Ja goed idee, ik vind het altijd moeilijk om mezelf tot het uiterste te laten gaan.. behalve bij boksen dan, dan ben ik altijd dood aan het eindequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus wat je zelf moet uitproberen, is per persoon verschillend namelijk.
Je zou kunnen beginnen met:
10min. warmlopen op normaal tempo
30sec. sprint (echt 100% geven!)
1,5min. normaal
x5
10min. uitlopen
Maar als jij bij de 4e sprint nog makkelijk door kunt na 30sec. gewoon de laatste 2x dan een minuut sprinten. Je mag jezelf best tot het uiterste laten gaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Heb nu zelf dat die gast van de sportschool op het einde altijd even komt lopen schreeuwen, maar goede muziek doet ook wonderen (bij mij dan).
Wel eens gehad dat ik zo ermee bezig was, begon ik in ene keihard mee te brullen met de muziek
You haven't learned a thing
I haven't changed a thing
The flesh was in my bones tot hier dan zachtjes in mezelf fluisteren
THE PAIN WAS ALWAYS FREE!!! RAAAARGHG, en dit kwam er ene in een grote schreeuw uit
Dit lijstje zou bij mij best eens langs kunnen komen. Met een extra T dan. Fruit of yoghurt ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Mini. het volgende:
Mijn ideale verjaardagslijstje zou meer zoiets zijn:
O: Engels ontbijt
T: niks want vol
L: broodjes met lekkere dingen
T: vlaai of ander gebak
D: boerenkoolstamppot
T: bittergarnituur
Doe ik natuurlijk nooit hè, voor de duidelijkheid.
Gij spreekt ook uit ervaring?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt niet aan jou Maria. Thuiswerken ana dit soort klusjes is ruk.
Nouja als ik het niet doe gaat niemand het voor me doen ben ik bangquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Mini. het volgende:
Het viel mij juist ook op dat je een paar keer zei dat je zoveel af had, Maria! Toevallig dan geen uitzendwerk dit keer, maar toch net zo goed wel nuttige dingen? Ik vind het nog knap dat je jezelf zo weet te motiveren, toen ik mijn sollicitatiedingen moest doen deed ik eerst heel lang niks.
Nee, beetje ver wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Kan je niet in Alkmaar komen trainen, dan kan ik meegenieten
Awesomequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, beetje ver wegEn ik zet het ook niet op youtube Mar!
Bij m'n huidige sportschool is het helemaal niet zo vreemd trouwens, in het hardcorehok hoor je geregeld een schreeuw en dan de spotter aan het aanmoedigen en zo
Maar dat is sowieso iets wat ik me de laatste tijd echt afvraag, of andere mensen wél acht uur achter elkaar enigszins nuttig bezig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja als ik het niet doe gaat niemand het voor me doen ben ik bangMaar idd, ik was best in m'n nopjes eerder deze week, mwehe
Ik ben gewoon niet zo goed in een volledige werkdag besteden aan wat ehh.. 'minder inspirerend' werk, schijnbaar. Vooral niet omdat er thuis niemand in m'n nek hijgt, bij wijze van
![]()
Achja, gelukkig komen er wel centjes binnen iig
Dat wordt dus niet getolereerd bij mij in de sportschool, heb je zo de begeleiders bij je staan, of als je pech hebt Sjon...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awesome![]()
Bij mijn vorige sportschule was dat ook wel, waren van die bulky kickboks-ventjes die dan tegen de spiegel gingen vechten met zo'n hoofd: '![]()
'
en veel te snel van die spierapparaten deden met veel te veel gewicht (begeleiding was niet zo goed
) en dan als ze klaar waren met hun setjes dat gewicht met een KLANG lieten vallen, opsprongen en 'hnrggghhh aaah!!'-geluidjes maakten terwijl ze op en neer hopten
Mwehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet getolereerd bij mij in de sportschool, heb je zo de begeleiders bij je staan, of als je pech hebt Sjon...
Sjon is heel vriendelijk normaal, maar dan niet
Haaa, herkenbaar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso iets wat ik me de laatste tijd echt afvraag, of andere mensen wél acht uur achter elkaar enigszins nuttig bezig kunnen zijn.Ik kan dat dus echt niet, het gaat meer in een soort bursts van productiviteit afgewisseld met doelloos surfen/FOK!ken/mail/Facebook checken. Áls ik werk dan gaat het wel snel, dat dan weer wel.
Vandaag voor het eerst gepresenteerd voor de groep hier en andere mensen leken wel te vinden dat ik al veel had gedaan in 2 maanden, dus misschien valt het allemaal nog wel mee.
Misschien heb jij ook gewoon de neiging om van jezelf denken "ik ben een lui persoon dus iemand anders had nu vast al veel meer gedaan", dat heb ik tenminste wel.
Same here...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
*ben zelf vandaag niet efficiënt en niet druk*
Inderdaad ja, ik werk hier ook efficiënter maar aan de andere kant ga ik ook weer met collega's lunchen en koffiedrinken. Ach ja, zolang je in de productieve tijd maar awesome dingen doet waar iemand anders niet op gekomen zou zijn, ofzo, dan is het goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haaa, herkenbaar!Vooral die gedachtengang
Ik voel me vaak echt een luiwammes, maar ik heb ook bursts van activiteit waar je u tegen zegt
Al ben ik op een kantoor oids wel stukken productiever geloof ik. Maarja, daar ben je ook vaak met collega's bezig.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mweheer is een reden dat het mijn vórige sportschool is
O.a. de snotaapjes die daar in trainingspak rondliepen en deden alsof ze werkten
Bij mijn huidige sportschool betaal ik ongeveer 10 euro per maand meer, maar het is zoveel beter en fijner
Schoner ook
![]()
Enorm productief, maar ik zou het niet volhouden. Het is ook nog eens werk waarbij je je ontzettend moet concentreren, ben je niet helemaal kapot na zo'n dag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef sigme het volgende:
Op kantoordagen fok ik niet, en ook bijna geen ander internet (1 x per dag mail checken, 1 a 2 x per week 5 minuten nu.nl). Lunchpauze is strikt beperkt tot een half uur en tussentijds veel beppen is er ook niet bij. Zeker op mijn kamer (met 4 collega's), wordt niet gekletst. En 's ochtend gedurende anderhalf uur en 's middags 1 uur lang mag je geen andere collega's storen maar moet iedereen geconcentreerd kunnen werken.
je had verkoper moeten wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
Nog even aan het denken aan New Kids + BSB.. 50 euro is wel veel voor een kaartje, maar je betaalt eigenlijk 25 euro per band. En dat is slechts 5 euro per persoon. Koopje!
Ik moest even denken wat ik gedaan had, maar ik weet het weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]precies, dan is het die 10euro extra ook snel waard inderdaad
Aurum
Of je ziet het als, voor 50,- krijg ik een voorproefje Guantanamo Bay, loveli
Kan niet voor sigme spreken, maar als je eenmaal de gang erin hebt gaat het bijna vanzelf. Soms is het dan net lopendebandwerkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Enorm productief, maar ik zou het niet volhouden. Het is ook nog eens werk waarbij je je ontzettend moet concentreren, ben je niet helemaal kapot na zo'n dag?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat ik gedaan had, maar ik weet het weer![]()
Bij ons op de sportschool krijg je een trap onder je hol als je met dingen loopt te smijten.
We jagen haastig door het levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan niet voor sigme spreken, maar als je eenmaal de gang erin hebt gaat het bijna vanzelf. Soms is het dan net lopendebandwerkIs natuurlijk wel afhankelijk van welk soort test je bezig bent en hoe het testplan in elkaar steekt...
Als ik een hele week met het technisch ontwerp bezig ben, ben ik aan het eind van de week helemaal kapot.Dan vliegen vrijdags de relaties en dependancies me om de oren in m'n gedachte, en lig ik 's avonds wel 2uur wakker in bed omdat ik dan alles nog even na ga.
[..]Ik ben je er dan ook best dankbaar voor
* fluit het eigen huis & tuin deuntje *
nee iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ha, ben blij dat ik een baan heb waarbij ik vooral moet communicerenook wel veel dingen doen/opzetten/doorgeven enzo, en moet ook veel weten, maar zo 8 uur per dag achter de PC, elke dag, zou ik niet trekken, en de hele dag testen al helemaal niet
Awwwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
Werkgever van lief belde nog heel lief bezorgd hoe het ermee ging.
En als lief volgende week nog dagen vrij wilde, of halverwege de week het niet dacht te trekken, dat hij het dan gerust mag aangeven en ook nog dat hij met zijn inzet en extra taken inmiddels wel al een speciale plek had bij iedereen.
Zo fijn
Ik vroeg mij eigenlijk altijd al af wat jouw werk nou precies inhieldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ha, ben blij dat ik een baan heb waarbij ik vooral moet communicerenook wel veel dingen doen/opzetten/doorgeven enzo, en moet ook veel weten, maar zo 8 uur per dag achter de PC, elke dag, zou ik niet trekken, en de hele dag testen al helemaal niet
maandag komt de verzekeringsarts die de second opinion van de gemeente gaat doen, UWV krijgt nog stukken van het ziekenhuis van me op de mail, maar dat doe ik volgende week even en dan hoop ik dat het wat versneld wordt allemaal. Voor de kerst mijn achterstallige uitkering zou wel heel prettig zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Wat fijn marmar! Tenminste nog ook positief nieuws![]()
Heb je eigenlijk nog nieuws van "de instanties", gemeente enzo? kan me voorstelllen dat dat de laatste tijd nou niet echt prioriteit had...
Wat fijn, eindelijk eens wat goed nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
En als lief volgende week nog dagen vrij wilde, of halverwege de week het niet dacht te trekken, dat hij het dan gerust mag aangeven en ook nog dat hij met zijn inzet en extra taken inmiddels wel al een speciale plek had bij iedereen.
Zo fijn
Je kan ook zelf wat in elkaar flansen van een hoeslakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Wat zou die moeten zijn? Koop nooit jurkjes namelijk
Edit: Volgens de maattabel is m'n borstkas ongeveer 25cm groter dan de grootste maat, dus nee
herkenbaar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan niet voor sigme spreken, maar als je eenmaal de gang erin hebt gaat het bijna vanzelf. Soms is het dan net lopendebandwerkIs natuurlijk wel afhankelijk van welk soort test je bezig bent en hoe het testplan in elkaar steekt...
Als ik een hele week met het technisch ontwerp bezig ben, ben ik aan het eind van de week helemaal kapot.Dan vliegen vrijdags de relaties en dependancies me om de oren in m'n gedachte, en lig ik 's avonds wel 2uur wakker in bed omdat ik dan alles nog even na ga.
Schrijf je het dan op en dan dat je 's ochtends je eigen handschrift niet kan lezen a la Seinfeld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef progje het volgende:
[..]
herkenbaar...
of wakker worden en de oplossing voor een probleem hebben
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
Zo fijn
Nee hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schrijf je het dan op en dan dat je 's ochtends je eigen handschrift niet kan lezen a la Seinfeld?
FusionFreakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf wat in elkaar flansen van een hoeslakendat doet FusionFreak ook.
Oja! Die zag ik vorige week in de H&M in Heerlen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook zelf wat in elkaar flansen van een hoeslakendat doet FusionFreak ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel ok.. Lief dat je het vraagt.
.
Lieffff.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]ik stuur je wat jompels
*Ohhhmmmmm*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieffff..
Je weet hoe ik er over denk lieverd! Dikke knuf enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jullie allebei.
Dan issie wel heel ziek als hij nu al weet dat hij maandag niet beter isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef MarMar het volgende:
Second opinion van maandag wordt uitgesteld, de arts die langs zou komen is ziek.
Mjah, scheelt weer huiswerk dit weekend..
[generaliseren]ander soort arts, ander werkethos[/generaliseren]quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef MarMar het volgende:
Second opinion van maandag wordt uitgesteld, de arts die langs zou komen is ziek.
Mjah, scheelt weer huiswerk dit weekend..
Positieve draai: dan moet hij mij toch écht wel ziek genoeg vinden voor hulpquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan issie wel heel ziek als hij nu al weet dat hij maandag niet beter is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedzo Perr!
Ik ging bloed geven (nouja, plasma), voor de 40e keer naar het bleek, dus heb ik maar wat lekkers gehaald bij Koekela.
En ik heb het nog echt verdiend ook omdat de naald tegen de wand van mn bloedvat zat en dat gaat pijn doe na een tijdje.
Taartquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef Perruche het volgende:
En de taart was Echt Heel Lekker. Dus ik neem straks, morgen en overmorgen nog een stukje. En petit-fours bij het ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |