Evil is niet echt de juiste term, maar je kunt beter een andere vorm van calcium nemen waarvan de biologische beschikbaarheid beter is.quote:
De dropquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Evil is niet echt de juiste term, maar je kunt beter een andere vorm van calcium nemen waarvan de biologische beschikbaarheid beter is.
ieksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een vorm van voetschimmel. En er groeit haar op.
Ik krijg Snooki-waanbeelden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een vorm van voetschimmel. En er groeit haar op.
In principe kan ie dat wel gebruiken. Dan klinkt ie meer als die getunede stratenmakers ferrari's* die hier in de straat naast me gebouwd wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
MwPuff, zolang je uitlaat er niet onder vandaan valt, is er niets aan de hand. Ook als 'ie er wel onder vandaan valt is er niets aan de hand, alleen het geluid wordt wat sportiever.
Sportiever, idd, zo kun je het ook noemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
MwPuff, zolang je uitlaat er niet onder vandaan valt, is er niets aan de hand. Ook als 'ie er wel onder vandaan valt is er niets aan de hand, alleen het geluid wordt wat sportiever.
QFT, ik ontwijk het daarom ook te allen tijde...quote:
Bij mijn zus zeiden ze al jaren dat de banden op termijn een aandachtspunt waren. Als je het oude APK-formulier inlevert bij de nieuwe keuring, dan zullen ze zeggen: "ja, banden moeten nu". Maar zij leverde het oude formulier nooit aan en steeds bleven de banden een aandachtspunt op termijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Parkheuvel!
Ik snap er geen hol van. Bij APK staat: aandachtspunt is op termijn uitlaat.
Kwikfit: Meteen zsm vervangen die uitlaat.
Meneer garage: laat maar lekker hangen joh, alleen de rubbertjes moeten vervangen.
https://www.tankenprofite(...)rodfive_heroprodfive Deze lijkt me wel wat
*boks* ben 'm ook flauw...quote:
Nog meer ieks! Het muziekje erbij ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anti-verveel-tip:http://www.hm.com/nl/versace
Kijkt en huivert!
Ik had verwacht dat jij wel voor het roze pak zou gaan. Met roze overhemd. En roze schoenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Deze ga ik dus sowieso halen he...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2095894%20D0943%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096336%2009090%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, daarom. Dus ga wel voor die van de Stepsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Ewelina het volgende:
Zo'n soort jurk kun je overal wel kopen XM. Die van Steps die je laatst postte vond ik dan nog mooier, of 1 van je topvintage jurkjes.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*boks* ben 'm ook flauw...
Als jij trouwens Venus in pocketformaat bent, ben ik dan Mars in bulk?
Was m'n 2e keus...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij wel voor het roze pak zou gaan. Met roze overhemd. En roze schoenen.
wie o wiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
wie vroeg er stoute sprookjes inspiratie?
https://www.facebook.com/(...)9020085791036&type=1
Was Nalliequote:
Jamaar dan hebbie geen Versaatsjie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus ga wel voor die van de Steps.
Veel plezier en de toedels aan het kuiken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht / Cali.
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens richting Utrecht / Cali.
Over 2 weken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
En eenvoor Ewelina!
Ik heb hardgelopen. pfffff! Conditioneel gaat het goed, maar de bienties hebben er nog wat moeite mee... Over twee weken staat 5 km op de planning, ik ben benieuwd!
Is toch triest. Een item dat leuk is op zoveel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Dat plooirokje is wel leuk. Gaan ze ook aan online verkoop doen? Die durf ik wel te gokken denk ik.
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Over 2 weken?Dan kan je het vast beter dan je doet voorkomen
![]()
Ik red echt geen 5 km in 2 weken
Oh zie dan! En maar zeggen dat je niet goed bent in rennenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelen![]()
Ik doe er al vier jaar over om tot 5 km te komen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
5 km in 2 weken moet te doen zijn. In een uur ook als je stevig doorloopt.
die vond ik ook leuk.. maar 60.- voor een glimmend dingetje..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
Deze staat ook leuk op de pop:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096057%2042021%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Dat plooirokje is wel leuk. Gaan ze ook aan online verkoop doen? Die durf ik wel te gokken denk ik.
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, niet uit het niets hoor! Liep vandaag 3 keer 8 minuten en tussendoor 2 minuten wandelen![]()
Ik doe er al vier jaar over om tot 5 km te komen
Ik heb altijd een race met diegene naast me!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.
Zelfs ik haal 5 km in 2 weken met de rollator.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef Probability het volgende:
5 km in 2 weken kan alleen als je al een beetje basisconditie hebt.
Chavtasticquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een meisje tegenover me dat zo in zo'n Engels trailerpark zou kunnen wonen. Teveel goud, teveel ruches, teveel make-up, teveel alles.
Niet dat ik weet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef Jagärtrut het volgende:
HPKW, heb jij een familielid dat Leontien heet? Ze leek echt heel veel op jou!
Dat niet, maar ze moet het wel weer eens wassen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chavtastic![]()
Heeft ze uitgroei van 5 cm?
Kinky.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze moet het wel weer eens wassen...
Is het slanke worst? (dun laagje ossenworst ofzo?) dan is het niet slecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:
O: boterham met worst
L: 2 boterhammen met worst, banaan, muffin
T: boterham met worst
Planning:
D: aardappelgratin, kippenvleugeltjes, bloemkool
T: komkommer
Hmmmm, op sport-gebied heb ik weinig competitiedrang. In het verleden is dat vaak uitgelopen op verlies en als ik ergens slecht tegen kan. Laat niet onverlet dat ik er ook geen zak aan vindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je alleen of samen? Als ik alleen loop vind ik er geen zak aan, maar als er iemand bij is krijg ik last van competitiedrang.
Oooh Parkietje kan een rijkaard aan de haak slaan? *winkwinknudgenudge*quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Ohai! In de trein en ik eet een fruit salade en dat lijkt ok te gaan.
Aurum ik weet dat het geen auw hoort te doen maar ik denk dat dit we'll normaal is, is de eerste keer dat ik dit ooit doe!
Oh en ik heb echt een heel sexy fransman gezien en een israelische zakenman vroeg of we koffie gaan drinken.
die van versatsjie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh tuurlijk. Dat leren jurkje dat ik wel zou willen is 249.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar noem ik de naam dan?
Je lijkt Joey wel
ik mis er nog een superman logo opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef loveli het volgende:
Deze staat ook leuk op de pop:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096057%2042021%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
ehm.. nee niet echtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
Iets met duivel en grote hoop mar. Kan jij je trouwens de laatste week nog herinneren dat je je beter voelde dan de.week ervoor? Ik maak me zorgen om je.
Trui, dikke jas, muts, thermoskan warme drank. Doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik morgen van 8 tot 13.30 uur wandelen? /koud
* uniekhoorn = mietje
OKequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Trui, dikke jas, muts, thermoskan warme drank. Doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |