Valt wel mee, als ik in een helikopter zit dan gooi ik mijn flares pas af als ze de raket hebben afgevuurd. Je hoort namelijk een ander geluid als er een raket achter je aanzit dan dat je gelocked bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:08 schreef Gewas het volgende:
Het is echt veel te makkelijk om helikopters neer te halen.
"Lock" een helikopter, wacht tot hij zijn flares heeft afgegooid en lock hem weer. Zodra je hem gelockt heb gelijk schieten. En je hebt hem.
Dit maakt helikopters best waardeloos.
dan als nog. Voordat jij weer flares kan gebruiken heeft hij alweer geschoten en ben je nogsteeds geraakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Valt wel mee, als ik in een helikopter zit dan gooi ik mijn flares pas af als ze de raket hebben afgevuurd. Je hoort namelijk een ander geluid als er een raket achter je aanzit dan dat je gelocked bent.
Gisteravond had ik erg veel last van lag.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef unox_worst het volgende:
Ik zie net trouwens wat vreemds op de battlelog site, bij de M16A3 unlocks staat een 12x scope met als voorwaarde dat je bij dice moet werken, beetje vreemd.![]()
Mijn PSN is trouwens bakpao-boer.
Zulke ratio's heb ik regelmatig, maar dan sta ik vaak nog steeds in de top 3.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef 67Impala het volgende:
Poe net een aantal potjes waarvan ik dacht WTF. Ik spawn en ga dood.. potje 4-14... wat een tragedie.. Zo te zien ben ik 's avonds beter
Ik zit op 200 ofzo, maar speel ook sniper en zit net op een kd van 1.1quote:Op donderdag 3 november 2011 11:09 schreef mash_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe mensen 600spm halen eigenlijk. ik heb 450. en ik word zo ongeveer altijd eerste of tweede. ik speel alleen conquest. Maarja boeid me niet zoveel. Vind vooral winnen leukHeb een win / lose van 7.0
Sniper spelen op Seine Crossing is echt heerlijk. Ik gebruik die class eigenlijk alleen op die map.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zit op 200 ofzo, maar speel ook sniper en zit net op een kd van 1.1
Moet ook nog steeds wennen aan die controller
Ow serieus? haha dat weet ik eerlijk gezegd niet meer :$quote:Op donderdag 3 november 2011 08:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Jij bent dus Risakotta?![]()
![]()
Dat potje kharg island van dinsdagavond.![]()
Ik werd verdomme ieder keer door je van het eiland af geveegd!
Ben er vanavond ook bij. U use headset?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Rauw. het volgende:
Vanmiddag vanaf half 6 weer, thuiskomen, koken, eten, chillbroek aan en daarna neem ik flagpoint bank in en camp daar de hele avond door
Als hij vandaag wel wil werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ben er vanavond ook bij. U use headset?
allrighty:)quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Oke ik ben er rond kwart voor 2.. Ik invite je dan wel.
Ook tegen fokkers spelen is vermakelijk hoor! Zeker als je samen in een party zit, lekker schelden als je weer eens geknifed wordt door iemand waarvan je dacht dat het een mattie was!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gister joinde ik de game maar zat in het andere team en er was de heletijd geen plekje vrij in het goede team met Fokkers dus toen was voor mij de pret wel bedorven.
Uur later was ik in slaap gevallen in de stoel tot 12 uur dus het maakte al niet uit.
Vanavond hopelijk in het goede team en squad.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook tegen fokkers spelen is vermakelijk hoor! Zeker als je samen in een party zit, lekker schelden als je weer eens geknifed wordt door iemand waarvan je dacht dat het een mattie was!
Was ik toevallig niet de piloot? Gisteren heb ik namelijk ook een headspin gedaan met de chopper.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik had gisteren iets raars.... Ik zat met 2 squad leden in een heli die geraakt werd. Toevallig was ik net geswitched van assault naar engineer.
Dus eenmaal geland uitstappen, repareren enz. We stijgen op, piloot maakt een stuurfout en de heli ligt op zijn zij.
We stappen uit, alleen de piloot bleef zitten en gaf gas.
De heli begon keihard op zijn zij rondjes te draaien!![]()
Ik keek mijn squad genoot aan en hij schudde "nee". Echt zo van "Wat is dit nou weer."
Uiteindelijk de heli opgeblazen en te voet verder gegaan.
Welke heb je dan? Ik heb nog een spare xbox headset liggen.quote:
Geen idee, de heli werd op een heuvel geparkeerd, vandaar dat ie omviel. De piloot bleef ca. 1 minuut donuts draaien met dat ding....quote:Op donderdag 3 november 2011 14:02 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Was ik toevallig niet de piloot? Gisteren heb ik namelijk ook een headspin gedaan met de chopper.
Geen hobbywagen en geen droge ruimte, anders had ik ook wel beters te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Rensjebree het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens niet ga knallen!
Denk dat ik even lekker onder de golf ga liggen.
(denk ik nu) kan over 3 uur wel weer anders zijn..
Dat ligt aan Bf, niet aan de headset. Zolang je een speakertje naast je naam ziet, is de headset wel herkend.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geen hobbywagen en geen droge ruimte, anders had ik ook wel beters te doen.
@Bunta: Heb laatst een ossinele gekocht maar op een of andere manier doet hij het soms wel en soms niet. vanavond maar even goed testen dat ding.
Het is ook gewoon in een party dat hij niet te horen is!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat ligt aan Bf, niet aan de headset. Zolang je een speakertje naast je naam ziet, is de headset wel herkend.
Ik heb een vergelijkbare:quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Welke heb je dan? Ik heb nog een spare xbox headset liggen.
Ik gebuik zelf een Sharkoon X-tatic met ingebouwde mic namelijk, die doet het perfect.
[ afbeelding ]
Echt MEGA geluid met de War Tapes optie aan!
Dat dus,quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Het is ook gewoon in een party dat hij niet te horen is!
Andere controller proberenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat dus,
Zat laatst te denken of het niet aan de controller kan liggen? Maar lijkt me nogal vergezocht?
Of mic sensitivity misschien? is die in te stellen?
Kijk! Iemand met smaak.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb een vergelijkbare:
http://www.alternate.nl/h(...)/X-Tatic__SR/545285/
Ideaal ding.
Dat is toch de volumeknop? Hij staat iig niet op mute want soms horen ze me wel en soms niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Andere controller proberen, kan zijn dat die 2,5mm jack plug een beetje rot is.
Sensitivity stel je in met de volumeknop op de headset zelf. Ik ga er derhalve vanuit dat je daar al eens aan gedraaid hebt en dat je headset niet op mute stand staat?
Ja. Ik denk dat het je controller is. Is hij misschien bijna leeg of heb je het ook met een volle charge geprobeerd?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is toch de volumeknop? Hij staat iig niet op mute want soms horen ze me wel en soms niet.
Nieuw nieuw? Of 2e hands nieuw. Alsin, 1 met de mute knop aan de controller kant of 1 met de mute knop aan het touwtje?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Met 2 sets maar hoor, 1 oude, die ik nu kwijt ben en een nieuwe die ik laatst gehaald had.
Een gloedjenieuwe met zo'n regelaar in het kabeltje.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nieuw nieuw? Of 2e hands nieuw. Alsin, 1 met de mute knop aan de controller kant of 1 met de mute knop aan het touwtje?
Ik heb de mijne niet nodig dus als je het daarmee wil proberen..... Hij zat bij mijn slim 360.
Hmm ok...... Weird. Je kan ook een wireless kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een gloedjenieuwe met zo'n regelaar in het kabeltje.
Vanavond maar even wat harder schreeuwen kijken of hij het dan doet.
Dat klinkt als een Blijepeenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Geen idee, de heli werd op een heuvel geparkeerd, vandaar dat ie omviel. De piloot bleef ca. 1 minuut donuts draaien met dat ding....
De pilot stapte wel snel uit voordat ik een RPG in de chopper parkeerde.
Omdat ik er niet bij ben natuurlijk!quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij ben natuurlijk!
Ik ga best goed volgens mij..quote:
Hier hetzelfde! Alleen ben ik wel zo'n 1-12'erquote:Op donderdag 3 november 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dat ook niet, ik maak captures als een malle, ga ondertussen positief en revive veel mensen en toch zijn er van die faalhazen die 1-12 weten te spelen
Haha, klinkt als een tactiek die ik straks ook maar ga gebruikenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja het is zwaar kut met random mensen.
Eindelijk flares op jet vrijgespeeld. Ik ging maar kamikaze piloot spelen, en crashte vol tegen een chopper met drie mensen aan.
Leuke misvormde oren heb jequote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ben nu met fokkdrs, morgen hele dag vrij
Bekend probleem ja. Dan vallen m'n benen weer in slaap, dan m'n schouders. Dan lijkt m'n nek weer verlamd. Gamen.. Kan nooit gezond zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef Laat77 het volgende:
Leuke potjes.... Alleen heb nu last van mijn rug... te lang in dezelfde houding gezeten...
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Bekend probleem ja. Dan vallen m'n benen weer in slaap, dan m'n schouders. Dan lijkt m'n nek weer verlamd. Gamen.. Kan nooit gezond zijn
Fok!Nieuws FP: Gamen maakt je immuun voor nek en rugklachtenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te worden
Denk t niet. Ik speel op de 360.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Blijepeen![]()
Probeerde hem weer de lucht in te krijgen maar dat werkte niet echt
Ik heb altijd last van mijn benen. Ik zat altijd op mijn bed te gamen in kleermakerszit, dat vergt wel wat van mijn benenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te worden
Kom maar flapoorquote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Zijn er nog fokkertjes op de ps3 online die ingemaakt willen worden?![]()
Vrouwtjequote:Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef Frishe het volgende:
Een paar gruwelijke potjes gedaan net. Support en mechanic. Mijn eerste MVP! Morgen de hele dag knallen, vrouwtje middagdienst dus ik kan mijn gang gaan. KLABAAF!
Ja... Dat klopt niet helemaal met 1,80m. De deerne aan de arbeid, en de heer des huizes aan de geweldadige spellen.quote:
Zojuist gevonden op noshur Cantals rush defender basequote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Roces18 het volgende:
En waar staat die anti-air nou? Ik heb op elke map overal gezocht, kan alleen die emplaced anti-air's zien maar niet waarmee je kan rijden???
ij mij is het toch iets minder...quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Over de miljoenmaar nu ga ik het wat minderen want school roept weer
Deze man.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Over de miljoenmaar nu ga ik het wat minderen want school roept weer
Ik kom straks misschien ook nog wel even... M'n vingers jeuken!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Laat77 het volgende:
Iemand zo nog effe spelen??
Edit: Bij nader inzien over een halfuur / 3 kwartier ofzo.. Heb net effe kapsalon besteld... effe dat eerst op mijn gemak opeten... yammm yaammm
Morgen werken..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik kom straks misschien ook nog wel even... M'n vingers jeuken!
Morgen vrij, dus hele dag knallen
Pak hem maar zou ik zeggen!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Morgen- het volgende:
Moet de poster van de LaPo het nieuwe topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |