Valt wel mee, als ik in een helikopter zit dan gooi ik mijn flares pas af als ze de raket hebben afgevuurd. Je hoort namelijk een ander geluid als er een raket achter je aanzit dan dat je gelocked bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:08 schreef Gewas het volgende:
Het is echt veel te makkelijk om helikopters neer te halen.
"Lock" een helikopter, wacht tot hij zijn flares heeft afgegooid en lock hem weer. Zodra je hem gelockt heb gelijk schieten. En je hebt hem.
Dit maakt helikopters best waardeloos.
dan als nog. Voordat jij weer flares kan gebruiken heeft hij alweer geschoten en ben je nogsteeds geraakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Valt wel mee, als ik in een helikopter zit dan gooi ik mijn flares pas af als ze de raket hebben afgevuurd. Je hoort namelijk een ander geluid als er een raket achter je aanzit dan dat je gelocked bent.
Gisteravond had ik erg veel last van lag.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef unox_worst het volgende:
Ik zie net trouwens wat vreemds op de battlelog site, bij de M16A3 unlocks staat een 12x scope met als voorwaarde dat je bij dice moet werken, beetje vreemd.![]()
Mijn PSN is trouwens bakpao-boer.
Zulke ratio's heb ik regelmatig, maar dan sta ik vaak nog steeds in de top 3.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef 67Impala het volgende:
Poe net een aantal potjes waarvan ik dacht WTF. Ik spawn en ga dood.. potje 4-14... wat een tragedie.. Zo te zien ben ik 's avonds beter
Ik zit op 200 ofzo, maar speel ook sniper en zit net op een kd van 1.1quote:Op donderdag 3 november 2011 11:09 schreef mash_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe mensen 600spm halen eigenlijk. ik heb 450. en ik word zo ongeveer altijd eerste of tweede. ik speel alleen conquest. Maarja boeid me niet zoveel. Vind vooral winnen leukHeb een win / lose van 7.0
Sniper spelen op Seine Crossing is echt heerlijk. Ik gebruik die class eigenlijk alleen op die map.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zit op 200 ofzo, maar speel ook sniper en zit net op een kd van 1.1
Moet ook nog steeds wennen aan die controller
Ow serieus? haha dat weet ik eerlijk gezegd niet meer :$quote:Op donderdag 3 november 2011 08:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Jij bent dus Risakotta?![]()
![]()
Dat potje kharg island van dinsdagavond.![]()
Ik werd verdomme ieder keer door je van het eiland af geveegd!
Ben er vanavond ook bij. U use headset?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef Rauw. het volgende:
Vanmiddag vanaf half 6 weer, thuiskomen, koken, eten, chillbroek aan en daarna neem ik flagpoint bank in en camp daar de hele avond door
Als hij vandaag wel wil werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ben er vanavond ook bij. U use headset?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |