Denk t niet. Ik speel op de 360.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Blijepeen![]()
Probeerde hem weer de lucht in te krijgen maar dat werkte niet echt
Ik heb altijd last van mijn benen. Ik zat altijd op mijn bed te gamen in kleermakerszit, dat vergt wel wat van mijn benenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te worden
Kom maar flapoorquote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Zijn er nog fokkertjes op de ps3 online die ingemaakt willen worden?![]()
Vrouwtjequote:Op donderdag 3 november 2011 19:33 schreef Frishe het volgende:
Een paar gruwelijke potjes gedaan net. Support en mechanic. Mijn eerste MVP! Morgen de hele dag knallen, vrouwtje middagdienst dus ik kan mijn gang gaan. KLABAAF!
Ja... Dat klopt niet helemaal met 1,80m. De deerne aan de arbeid, en de heer des huizes aan de geweldadige spellen.quote:
Zojuist gevonden op noshur Cantals rush defender basequote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Roces18 het volgende:
En waar staat die anti-air nou? Ik heb op elke map overal gezocht, kan alleen die emplaced anti-air's zien maar niet waarmee je kan rijden???
ij mij is het toch iets minder...quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Over de miljoenmaar nu ga ik het wat minderen want school roept weer
Deze man.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Over de miljoenmaar nu ga ik het wat minderen want school roept weer
Ik kom straks misschien ook nog wel even... M'n vingers jeuken!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Laat77 het volgende:
Iemand zo nog effe spelen??
Edit: Bij nader inzien over een halfuur / 3 kwartier ofzo.. Heb net effe kapsalon besteld... effe dat eerst op mijn gemak opeten... yammm yaammm
Morgen werken..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik kom straks misschien ook nog wel even... M'n vingers jeuken!
Morgen vrij, dus hele dag knallen
Pak hem maar zou ik zeggen!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Morgen- het volgende:
Moet de poster van de LaPo het nieuwe topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |