Dat klinkt als een Blijepeenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Geen idee, de heli werd op een heuvel geparkeerd, vandaar dat ie omviel. De piloot bleef ca. 1 minuut donuts draaien met dat ding....
De pilot stapte wel snel uit voordat ik een RPG in de chopper parkeerde.
Omdat ik er niet bij ben natuurlijk!quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij ben natuurlijk!
Ik ga best goed volgens mij..quote:
Hier hetzelfde! Alleen ben ik wel zo'n 1-12'erquote:Op donderdag 3 november 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dat ook niet, ik maak captures als een malle, ga ondertussen positief en revive veel mensen en toch zijn er van die faalhazen die 1-12 weten te spelen
Haha, klinkt als een tactiek die ik straks ook maar ga gebruikenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja het is zwaar kut met random mensen.
Eindelijk flares op jet vrijgespeeld. Ik ging maar kamikaze piloot spelen, en crashte vol tegen een chopper met drie mensen aan.
Leuke misvormde oren heb jequote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ben nu met fokkdrs, morgen hele dag vrij
Bekend probleem ja. Dan vallen m'n benen weer in slaap, dan m'n schouders. Dan lijkt m'n nek weer verlamd. Gamen.. Kan nooit gezond zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef Laat77 het volgende:
Leuke potjes.... Alleen heb nu last van mijn rug... te lang in dezelfde houding gezeten...
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Bekend probleem ja. Dan vallen m'n benen weer in slaap, dan m'n schouders. Dan lijkt m'n nek weer verlamd. Gamen.. Kan nooit gezond zijn
Fok!Nieuws FP: Gamen maakt je immuun voor nek en rugklachtenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te worden
Denk t niet. Ik speel op de 360.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:45 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Blijepeen![]()
Probeerde hem weer de lucht in te krijgen maar dat werkte niet echt
Ik heb altijd last van mijn benen. Ik zat altijd op mijn bed te gamen in kleermakerszit, dat vergt wel wat van mijn benenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen nu heb ik extreem... normaal heb ik dat niet snel... Misschien moet ik vaker gamen om daar immuun voor te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |