quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik mis wel wat meer stamgasten
Daarnaast begin ik eindelijk met pijn en moeite mijn delta's een beetje te zien. Gewoon keihard doorgaan!Deltoids? Of moet ik iets anders zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forum.fok.nl/user/profile/Chestbrah ook.quote:Permabanned for life.
quote:
bazen waren datquote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Chestbrah ook.
Dat is weer helemaal in, zeker bij vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis iets met een S eindigend op quat.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag.
Half uur naar gym fietsen.
Opwarmen.
Leg press machine
3 x 10x leg press 5 x voor mijn calfs x 100kg
Lunges
600 meter 2 x 6 kg.
Stiffed leg deadlift
4x10x40 kg
Leg extension
3x 15 x 22,5 kg
12 x trap(2 verdiepingen) op en af.
Triceps
Kickbacks
3x10 x 7 kg
Tricep push down
Dropsetje
3 x 8 x 35
3 x 8 x 30
3 x 8 x 25
Dips( tussen 2 bankjes)
3 x 10
Wat buikspieroefeningen.
Trap( 2 verdiepingen)
5 x op en af ( daarna kapoetos)
Half uur naar huis fietsen.39cm hier. Koud opgespannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.Is idd wel een probleem dat een aantal mensen hier denkt er verstand van te hebben ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik merk trouwens dat velen hier hun mening proberen op te dringen aan de ander.
Alpha gedrag?
Uiteindelijk zijn er natuurlijk maar een paar mensen naar wie je echt moet luisteren.
Including me.
--
Compound - isolatie discussie: isolatie (en dus vaak machines) vullen compound oefeningen goed aan, zeker als je een 3 of zelfs 4 daagse split hanteert. M.a.w. de veelgehoorde uitspraak: "Machines zijn kut, je moet alleen compound oefeningen doen" is best wel poep.
--
Traint er hier iemand in Zoetermeer, bij Sporty bv?
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 03-11-2011 00:13:59 (typo) ]
Goede zaak. Topic is weer leesbaar en inhoudelijk geworden. Laten we het zo houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
zijn wel meer mensen gebanned (geweest) van deze reeks een tien-/twintig tal topics terug met al dat offtopic gedoe.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is weer helemaal in, zeker bij vrouwen.Sad story bra maar alles was bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik mis iets met een S eindigend op quad.
[..]
39cm hier. Koud opgespannen.
[..]
Is idd wel een probleem dat een aantal mensen hier denkt er verstand van te hebben ja.
Uiteindelijk zijn er natuurlijk maar een paar mensen naar wie je echt moet luisteren.
Including me.
--
Compound - isolatie discussie: isolatie (en dus vaak machines) vullen compound oefeningen goed aan, zeker als je een 3 of zelfs 4 daagse split hanteert. M.a.w. de veelgehoorde uitspraak: "Machines zijn kut, je moet alleen compound oefeningen doen" is best wel poep.
--
Traint er hier iemand in Zoetermeer, bij Sporty bv?
En ik had geen zin om naar die 2 andere gyms te fietsen..want ik weet dat ook daar de piektijden waren.
Zie dit al in iemand zijn signature staan: 'BAN SUPERNATURAL'quote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef 16meter het volgende:
gespierd123 maakt nu furore op DBB onder de naam Supernatural
Is hij Supernatural op DBBquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef 16meter het volgende:
gespierd123 maakt nu furore op DBB onder de naam Supernatural
Diabox is wel oké.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef CarbonC het volgende:
1. LedZep (check zijn usericon)
2. Mr. J
3. De rest. Zelf vind ik o.a. Diabox wel goed.
Overigens ben ik zojuist na enige zelfreflectie tot de conclusie gekomen dat ik wellicht iets te veel de alwetende betweter uithang (die ik lang niet altijd ben; AAS heb ik geen verstand van bv). Ik zal proberen dat iets te dimmen.
hahahahaquote:hahaha van voetbal worden je benen indd wel groter. Anyway de reden waarom ik mijn benen niet train, is vanwege het feit dat de spieren in mijn benen korter worden en daardoor gaat rennen pijn doen. vandaar dat ik ben gestopt met squaten etc..
Fok!training, waar de bazen van de jongentjes worden gescheiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef CarbonC het volgende:
Laten we een keer met z'n allen gaan trainen; dan kan Fanta ons na afloop op volgorde zetten.
Slow en fast bedoel je.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:16 schreef Luchtkoker het volgende:
Voetbal maakt voornamelijk aanspraak op de long twitch fibers waarbij KT aanspraakt maakt op de explosieve kracht, short twitch fibers. Dus functioneler, tja, ik zou eerder zeggen ándere functionaliteit.
Je wil graag stijgen in de rangorde?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef Kroc het volgende:
voetballers en dbb is altijd een aparte combinatie
bodybuilders vinden voetballers lachwekkend qua benen dat ze niet hoeven te squatten etc en voetballers denken niet te hoeven squatten vanwege de frequentie van het voetballen.
ik denk maar zo, krachtsporters hebben sterkere 1rep max benen en mss ook groter qua hypertrofie, voetballers hebben functionelere benen.
Ik snap alleen de elitaire houding niet van bodybuilders tov voetballers, NL behoort tot de wereldtop betreft voetbal en kickboxen en dan nog die arrogantie van bodybuilders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou Fok (topic-specifieke) Karma moeten introduceren.
Goede avond. Bijna weer tijd voor cardio.quote:
Is het niet zon 17.00 bij jou?quote:Op donderdag 3 november 2011 07:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goede avond. Bijna weer tijd voor cardio.
18:00. Wintertijd bij jullie, zomertijd bij mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is het niet zon 17.00 bij jou?
Geniaal was dat idd. Die curlsquote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten weer gyms in GTA.(GTA V)
Ik weet nog in GTA San Andreas, beetje bench pressen en curlen je had zo Muscle op Max!
1) mixed gripquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef SunTzu het volgende:
Ik moest net dus voor een nieuw schema met een zo zwaar mogelijk gewicht zoveel mogelijk herhalingen doen voor 1 set. Maar echt klote bij de deadlift, 120kg mijn rug kon nog wel maar mijn vingers konden het gewicht niet meer aan, captain crunch een idee voor mij? Of doen jullie nog wat om je grip te verbeteren?
1), ledzep is een toppert hoor, maar als je denkt dat die usericon led zelf is dan ben je wel koek-koek.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef CarbonC het volgende:
1. LedZep (check zijn usericon)
2. Mr. J
3. De rest. Zelf vind ik o.a. Diabox wel goed.
Overigens ben ik zojuist na enige zelfreflectie tot de conclusie gekomen dat ik wellicht iets te veel de alwetende betweter uithang (die ik lang niet altijd ben; AAS heb ik geen verstand van bv). Ik zal proberen dat iets te dimmen.
?!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
Wat gaat magnesium doen om je grip strength van je handen/vingers te verbeteren? Wanneer ze op zijn, zijn ze gewoon op.
yeah buddy check ook die dikke kuiten van ledquote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef Kroc het volgende:
reclame van universal animal
[ afbeelding ]
Nee man, ken het alleen vanuit de turnwereld enzo, tegen grip verliezen door zweterige handen etc. Wat doet het precies voor je grip strength dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
?!
heb je het ooit gebruikt?
Gebruik het eerst maar dan. Het is niet zozeer tekort aan kracht in je handen, maar meer zweethandjes die ervoor zorgen dat die bar weg slipt. Daarmee gaat je vertrouwen de grond in, en dus je lift. Met mag heb je het gevoel alsof de bar nergens heen gaat. Heerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
yeah buddy check ook die dikke kuiten van led
[..]
Nee man, ken het alleen vanuit de turnwereld enzo, tegen grip verliezen door zweterige handen etc. Wat doet het precies voor je grip strength dan?
Ah, omdat het er tussen zit inderdaad. Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Gebruik het eerst maar dan. Het is niet zozeer tekort aan kracht in je handen, maar meer zweethandjes die ervoor zorgen dat die bar weg slipt. Daarmee gaat je vertrouwen de grond in, en dus je lift. Met mag heb je het gevoel alsof de bar nergens heen gaat. Heerlijk.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Define 'achterlopen'? Dat ze niet sterk genoeg zijn? Of dat ze niet in het geheel passen qua hoe het eruit ziet?
Zelf isoleer ik ze niet en ik heb het idee dat ze prima groeien zo. Maar hoe kritisch moet je zijn?
Pic ter beoordeling.Lopen achter qua kracht. Bijna geen vooruitgang tov de grote oefeningen. Maar dat kan ook wel weer komen doordat ik ze altijd als laatste pak op m'n rugdag. 1 á 2 oefeningen nadat 'k al wide grip pull ups, deadlifts, BOR's en nog een oefening waarvan k de naam neit weet heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Volgens mij alleen Stereotomy, verrassend veel mensen hebben hier een IT achtergrond zoals laatst is gebleken, maar zijn gewoon goed ingelezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:29 schreef Ganzz het volgende:
Maar echt heel zwaar zie je die inderdaad eigenlijk niet worden. Niet dat het er niet goed uit ziet maar toch![]()
Gezien de post in dit topic, doen er veel mensen een studie iets in de richting met het mens of iets dergelijks? van 90procent van de termen heb ik nog nooit gehoord.
True that bro.quote:Op donderdag 3 november 2011 04:16 schreef star_gazer het volgende:
Het valt me trouwens op dat in de sportschool een paar van de mooiste lijven wel van Aziaten zijn. Van nature zijn ze vaak zwaar ecto, maar als ze ervoor gaan kan het prima. Ze worden niet gigantisch, maar staan wel vaak erg netjes droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |