Ik twijfel niet aan het nut van Rippetoe, ik vraag waarom jij het prefereert over meteen splits doen (beter gezegd, waarom jij zegt dat het 'verstandig is'). Quote mij maar eens in een post waar ik enigzins insinueer dat Rippetoe een inferieur programma is. Nu ben jij degene die moet lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef 16meter het volgende:
Van iemand die twijfelt aan het nut van Rippetoe, mag ik verwachten dat hij op z'n minst weet hoe dat schema dan in elkaar zit.
Interwebzquote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik merk trouwens dat velen hier hun mening proberen op te dringen aan de ander.
Alpha gedrag?
Nee, hier spreekt geen enkele twijfel uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hoe is het precies 'verstandig'? Vanaf het moment dat je de stang kan DLen, BPen, etc etc, doe je in principe dezelfde oefeningen, en je raakt er net zo kapot van. Ik snap de fuss over Rippetoe niet zo.
Sowieso twijfelen aan Rippetoad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef 16meter het volgende:
Van iemand die twijfelt aan het nut van Rippetoe, mag ik verwachten dat hij op z'n minst weet hoe dat schema dan in elkaar zit.
Echt, hequote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso twijfelen aan Rippetoad.
Hoe kun je twijfelen aan deze man.Rippetoad die nog 21 pullups kan ofzo.
Rondlopen in zijn eigen gym met een zwaard.
Chuck Norris does not go to the gym.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik zie (zag) inderdaad de meerwaarde over een split niet, ik zeg niet dat het minderwaardig is aan een split. Maar goed, ik zal inderdaad toegeven dat ik me er nooit enorm in heb verdiept. Mijn fout, jij wint. Niet haten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, hier spreekt geen enkele twijfel uit.
Stel je voor dat er eens inhoudelijk gediscussieert wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Kunnen we even kappen met dat gezanik.
Stelletje wijven.
Discussies die uitlopen op niets. Het eens met elkaar worden is een van de doelen van discussieren.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Stel je voor dat er eens gediscussieert wordt.
Beter gewoon elke dag het topic volspammen met dagboekposts en troll plaatjes.
laat me op je lijf geilen hommoquote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Panzermaus het volgende:
allure
En dit topic presteert het altijd om van een discussie naar bagger te gaan.
Wat stinken die eieren in de koelkast trouwens, hebben die kuikens gaten geboord in de schaal ofzo.
Weet ikquote:
En of deze man gelijk had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Agentperry het volgende:
[..]
met zware deadlifts en chins zou dit wel bij moeten trekken.
overhemden met korte mouwen zijn overigens niet dope, gewoon lange kopen en evt. mouwen omslaan.
Kussie meid.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
laat me op je lijf geilen hommo
[..]
Weet ik![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik mis wel wat meer stamgasten
Daarnaast begin ik eindelijk met pijn en moeite mijn delta's een beetje te zien. Gewoon keihard doorgaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebanned volgens mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En of deze man gelijk had.Waar is Agentperry trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |