quote:Op donderdag 3 november 2011 14:26 schreef De_Directeur het volgende:
Beetje NSFW maar wel:
Ach een zwemmer. Wat typisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dit ga ik onthouden, Erikquote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo.
En zo jong en blosjesacgtig. Ook typisch.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Dank jequote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
En breezerslet heeft een mond. Hij kan zelfs praten enzo..
Er komt zelfs nog wat zinnigs uit ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
We lijken echt een stel oude nichten, op zoek naar jong vlees. Wat ook wel redelijk klopt eigenlijk.
quote:
Hoezo typisch?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zo jong en blosjesacgtig. Ook typisch.
Ik val nu eenmaal op jongerquote:Op donderdag 3 november 2011 14:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
We lijken echt een stel oude nichten, op zoek naar jong vlees. Wat ook wel redelijk klopt eigenlijk.
dan gebruik je vast een andere zoekmachine dan Googlequote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Gay forum nederland, anders kreeg ik allemaal buitenlandse forums, wat moet ik ermee?
Die is net thuis denk ik en die zie ik straks weer als we gaan eten bij een vriendquote:
Ik voel me alleen aangesproken door t oud gedeelte, want ik heb echt niets met jonkies. Seksueel gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Behalve dat sommige onder ons niet zo oud zijn. Jij, Steve en ik.
Ouder dan 29 ja ...quote:
Want er zijn mannen die jonger zijn dan 20?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Steve het volgende:
Doe mij maar een man die de tienerjaren voorbij is..
Ik ook, alleen de dokter snapte het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 18:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik was al een man bij mijn geboorte..
Hij heeft het goed begrepen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje kwam hier net het huis binnenlopen met ontbloot bovenlijf en 2 diepvriespizza's. Hij zou nl pizza's meenemen en ik wilde zo'n sexy hunk die dan aan de deur kwamIs ie helemaal vanuit thuis zonder shirt in z'n jas gekropen met 2 diepvriespizza's ..... sufferd
Dat dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Steve het volgende:
Doe mij maar een man die de tienerjaren voorbij is..
Maar hoe kom je dan hier precies terrecht? En waar in Schagen woon je?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Haha klopt ja, heb even gesport, gedoucht en nu is het tijden om te relaxen!
Haha je wil mijn adres hebben?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan hier precies terrecht? En waar in Schagen woon je?
Niet ik, dat laat ik uitbesteden.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ieeeeeeek (moet ik blij zijn met jou als mn stalker?? )
quote:
Wie is de leukste jongen hier in het forum?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet ik, dat laat ik uitbesteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |