Ouder dan 29 ja ...quote:
Want er zijn mannen die jonger zijn dan 20?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Steve het volgende:
Doe mij maar een man die de tienerjaren voorbij is..
Ik ook, alleen de dokter snapte het nietquote:Op donderdag 3 november 2011 18:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik was al een man bij mijn geboorte..
Hij heeft het goed begrepen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje kwam hier net het huis binnenlopen met ontbloot bovenlijf en 2 diepvriespizza's. Hij zou nl pizza's meenemen en ik wilde zo'n sexy hunk die dan aan de deur kwamIs ie helemaal vanuit thuis zonder shirt in z'n jas gekropen met 2 diepvriespizza's ..... sufferd
Dat dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Steve het volgende:
Doe mij maar een man die de tienerjaren voorbij is..
Maar hoe kom je dan hier precies terrecht? En waar in Schagen woon je?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Haha klopt ja, heb even gesport, gedoucht en nu is het tijden om te relaxen!
Haha je wil mijn adres hebben?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan hier precies terrecht? En waar in Schagen woon je?
Niet ik, dat laat ik uitbesteden.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ieeeeeeek (moet ik blij zijn met jou als mn stalker?? )
quote:
Wie is de leukste jongen hier in het forum?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet ik, dat laat ik uitbesteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |