Aangifte doen voor geweld tegen homo's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stoot net met mijn eigen hand tegen mijn neus, heb ik een bloedneus. Gaybashing
.
quote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Aangifte doen voor geweld tegen homo's.
Het is mijn neus, en dat is geen vagina. Ookal heeft het twee gaatjes en een gedeelte dat fijn aanvoeltquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Peter het volgende:
Zolang je niet maandelijks bloedt is het oké Erik
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat je al op de HOT TAMALE TRAIN?!!!!! WHOOOHOOOOOO!!!
Bootycamp a la, maar bootcamp? neuhquote:
Al mag de persoon wel kachel zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Een kachel in mijn bed lijkt me niks.
Lijkt me beter inderdaad.quote:
Eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:06 schreef Steve het volgende:
Ja hallo, het is voor Halloween, dat móet eng!.
Al isnhet voor velen het doel zo sletteruig mogelijk te gaan ipv eng.quote:
etenquote:
En sint maarten zat toch ook op een paard ?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef Ang3l het volgende:
En dan waren met we lampionnetjes het dorp rondgegaan al zingend en belletje trekkend en wel en daarna smeten we met z'n allen de lampionnen op een joekeloekes groot vuur ergens op een plein. FWOOOOSHHHSHSHSHSH! Weg lampion
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Nog even en ik ga heel die serie overslaan voortaan
Nee gewoon een hater.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?
Nope, gewoon zuur.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dat al van het begin. Ben ik nu een trendsetter?
Santana die dat meisje op haar plek zette.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Santana trouwens wel nog steeds ontzettend sexy. In dat Candyman pakje
.
Dat weet ik dus niet, ben er natuurlijk ook niet op in gegaan dat ik hem kende, maar verborgen houden heeft kennelijk geen zin meer , want er waren er zelfs die zijn gay.nl site kendenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef Steve het volgende:
Wil hij het ook echt verborgen houden, of gewoon niet met zijn klas bespreken? Daar lijkt me wel een verschil in zitten.
quote:
Breezer of Cosmo, uit Amsterdam. 22 jaartjes jong. Ik hou van vanalles en toch ook weer niks.quote:
Ja, uhh, weg?quote:
De meeste hebben dat al eens gedaan, jaren geledenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Sandr89 het volgende:
Vullen jullie het ook gelijk allemaal in?
Jaren geleden gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Sandr89 het volgende:
Vullen jullie het ook gelijk allemaal in?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel over het laatste punt!.
Ja, ja, waar moet ik beginnen,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel over het laatste punt!.
Wel eens gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:53 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ja, ja, waar moet ik beginnen,,,,,,,,,,,,,,,,,
2 jongens vinden elkaar leuk, maja je woont 2000km van elkaar vandaan.
Ik zit hier pas iets meer dan 2 jaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eerste post was bijna 3 jaar geleden..
Ik zeg ook niet dat mijn 4e, 5e etc post toen ook waren. Ik was alweer snel weggepest.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zit hier pas iets meer dan 2 jaar.
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.quote:
Hoezo, ging het mis?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vastquote:
Die ging echt tekeer op facebook.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee, maar zo'n iemand hebben we hier al gehad. Uiteindelijk veel drama en toch niks meer.
Geen idee, wil het ook niet weten. Ik weet alleen dat het verwegvriendje er klaar mee was na een lang tijd en een echt persoon wou.quote:
Wie mij pest, pest ik nog harder terugquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vast
He had it comingquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weggepest omdat ie dramatisch liep te doen. Het zijn een stel valse incrowdnichten hier hoor, dan weet je het vast
Fetisj als een sex fetish? ieeeuwwwquote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi trouwens, Sandr. Heb je een aparte fetisj?
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Fetisj als een sex fetish? ieeeuwww
Valse incrowdnichtquote:
Nee!!!! asjeblieft, net zo goed dat ik geen vrouwenparfum opspuitquote:Op donderdag 3 november 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Oké. Draag je wel eens vrouwenhoeden? Gebruik je make-up?
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Steve het volgende:
De uitgebreide G_E lijst kan ik niet vinden zo snel.
Misschien dat De_Directeur hem heeft..
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
. Oké. Draag je wel eens vrouwenhoeden? Gebruik je make-up?
Ach, lighten up. Ik ben bij lange na niet de meest valse hier. Sterker nog, ik vind mezelf best wel leuk en vriendelijk. Je moet alleen tegen een soort humor kunnen.quote:
Ja, de oma van zijn vriendje wilde 'm aanklagen voor pedofilie ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Was die laatste niet van de make-up en de rare oma's?.
Dat had ik ook geprobeerd net.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef De_Directeur het volgende:
Als ik zoek op gay forum dan kom ik helemaal niet op dit forum terecht.
Dat is ook wel eens fijnquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Sandr89 het volgende:
Ik ben heul normaal, sorry guys. (denk ik.... )
Niemand is normaal en iedereen is anders.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Sandr89 het volgende:
Ik ben heul normaal, sorry guys. (denk ik.... )
Een normaal iemand? Geen psychiatrische stoornis? Geen vreemde fetisj? Geen leugenachtige grootspraak verhalen? Dat moet wel een kloon zijn.quote:
Gay forum nederland, anders kreeg ik allemaal buitenlandse forums, wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef De_Directeur het volgende:
Als ik zoek op gay forum dan kom ik helemaal niet op dit forum terecht.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand is normaal en iedereen is anders.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niemand is normaal en iedereen is anders.
Een klein detail is al een wereld van verschil.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En toch vind ik dat als iedereen anders is, iedereen ergens toch ook weer hetzelfde is.
Ik geloof dat je een nieuw toetsenbord nodig hebt, je letters blijven steeds hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef Sandr89 het volgende:
Slapen, dat doe ik heul erg graag! en ik krijg er helaas niet voor betaald![]()
Trustennnnnnnnnnnnnnn
Je bent fenomenaalquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu weet ik niet of ik geweldig ben of niet..
Natuurlijk ben je geweldigquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Love you toooooooooooooooooooooooooo!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een nieuw toetsenbord nodig hebt, je letters blijven steeds hangen.
Ik weet het ook nog niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zolang je jezelf maar geweldig vindt.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
En? Is ie het of niet?quote:
Welk een suggestieve opmerking!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En hebben jullie een beetje genoten van de 'nieuweling'
of vroegerquote:Op donderdag 3 november 2011 00:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou snoesjes, het was weer fun.
Tot laaaaaater!
metro in elk geval welquote:Op donderdag 3 november 2011 08:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme trein gaat zeker op tijd rijden vandaag.
u gaat wandelen ?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen idee, ik maak vandaan van beide geen gebruik.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Steve het volgende:
De uitgebreide G_E lijst kan ik niet vinden zo snel.
Misschien dat De_Directeur hem heeft..
Wellicht doet ie wel iets heeeeel vreemds als hobby... zoals... uh... nou ja, bv origami beestjes maken!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een normaal iemand? Geen psychiatrische stoornis? Geen vreemde fetisj? Geen leugenachtige grootspraak verhalen? Dat moet wel een kloon zijn.
Hij zei dat ie ging slapen.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Hmm... hebben jullie de nieuweling nou weer weggepest trouwens?
Jezus!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Wie mij pest, pest ik nog harder terug
Ja redelijk. Zuiver wel, toonvast niet altijdquote:Op donderdag 3 november 2011 11:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel kun jij zingen? Toonvast dan.
Ow?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Die ging echt tekeer op facebook.!
Als we elkaar ers zien IRL snap je gelijk dat ik niet kan zingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja redelijk. Zuiver wel, toonvast niet altijd
Maar het gaat op zich wel oke.
Had jij toen ook niet meegedaan met Fok idols?
Of was dat toen een andere nieuwelingIk haalde jullie toen altijd door elkaar....
Maar nu niet meer hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Teveel info.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
En breezerslet heeft een mond. Hij kan zelfs praten enzo..
Dan is het een kloon van Stevequote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht doet ie wel iets heeeeel vreemds als hobby... zoals... uh... nou ja, bv origami beestjes maken!
Ach wat geekycute, doet Steve blaadjesvouwen?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van Steve
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het een kloon van Steve
Ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |